W stronę zintegrowanego i efektywnie działającego zespołu

O szkoleniu

Nie jest tajemnicą, że zgrany zespół to zespół efektywny. Właśnie dlatego, w strategii zarządzania zasobami ludzkimi, warto zwrócić uwagę na te kwestię. Sposobów na to jest naprawdę wiele. W trakcie naszego szkolenia wspólnie zastanowimy się czy w Twoim zespole występują sytuacje sporne, a jeśli tak to odpowiemy na pytanie: jak możesz je rozwiązać.

Następnym krokiem będzie skupienie się na konfliktach, ponieważ te zawsze będą występować w relacjach międzyludzkich. Zastanowimy się nad tym co może, w Twoim zespole, być „zapalnikiem” sytuacji spornych oraz przeanalizujemy jak dotrzeć do źródła problemu.

W trakcie szkolenia będziesz mieć również okazję przyjrzeć się sobie i konsekwencjom swoich reakcji na działanie zespołu. Zobaczysz swoje plusy i minusy w sposobie komunikowania się ze swoimi pracownikami oraz związane z tym szanse i zagrożenia.

Dlaczego warto wziąć udział?

Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieć:

  1. Jakie procesy i zjawiska opisane przez psychologię społeczną pozytywnie i negatywnie wpływają na efektywność pracy zespołu.
  2. Dlaczego tak chętnie rywalizujemy i dlaczego współpraca jest trudna.
  3. Jakie są przyczyny powstawania konfliktów i po czym rozpoznawać ich zarzewia.
  4. Jakie są style rozwiązywania konfliktów i kiedy dany styl jest adekwatny do sytuacji.
  5. Dlaczego zniekształcenia poznawcze hamują dobrą komunikację.
  6. Jakie są kategorie barier komunikacyjnych.
  7. Jakie są konsekwencje zderzenia różnych stylów komunikacji.
  8. Co to znaczy być asertywnym i jak tę postawę realizować w życiu codziennym

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafić:

  1. Rozpoznawać sytuacje konfliktowe i dobierać adekwatne narzędzia do ich rozwiązywania.
  2. W większym stopniu kontrolować nieświadome procesy oceniania.
  3. Unikać stwierdzeń zawierających bariery komunikacyjne.
  4. Rozpoznawać styl komunikowania się i dostrajać się do innych uczestników interakcji.
  5. Używać podstawowych modeli komunikacji asertywnej.
Kto powinien wziąć udział?

 osoby zarządzające na wszystkich szczeblach organizacji

Program szkolenia

Zakres tematyczny:

Moduł I. Czy coś zgrzyta w naszym zespole, a jeśli tak, to jak można sobie z tym poradzić?

  1. Jak pracuje nasz zespół? – autodiagnoza.
  2. W poszukiwaniu rozwiązań. Jak jest? Jak powinno być? Dlaczego nie jest tak, jak powinno być? Co zrobić, żeby było tak, jak powinno być.
  3. Dysfunkcje w pracy zespołu. Procesy grupowe i inne zjawiska negatywnie wpływające na pracę zespołu.

Moduł II. Skąd się biorą konflikty? Jak je rozpoznawać i rozwiązywać.

  1. Co się bardziej opłaca? Między rywalizacją a kooperacją.
  2. Przyczyny i detektory powstawania konfliktów.
  3. Mój preferowany styl rozwiązywania konfliktów (autodiagnoza) i jego konsekwencje dla funkcjonowania zespołu.

Moduł III. Czy potrafimy się komunikować?

  1. W pułapce oceniania. Jak stereotypy i uprzedzenia wpływają na proces komunikacji międzyludzkiej.
  2. Bariery komunikacyjne.
  3. Mój dominujący styl komunikowania się z innymi ludźmi – jego plusy i minusy (mocne i słabe strony), szanse i zagrożenia.
  4. Czy asertywność się opłaca? Narzędzia komunikacji asertywnej.

Czas trwania

2 dni x 6h, 9:00-15:00

Prelegenci

Andrzej Szastok- trener biznesu i administracji, nauczyciel akademicki wykładowca na studiach MBA (Franklin University), coach, specjalista marketingu politycznego.

Specjalizuje się w szkoleniach dla trenerów (train the trainers), z negocjacji, kreowania wizerunku i wystąpień publicznych, komunikacji perswazyjnej, etyki biznesu i życia publicznego, kompetencji menedżerskich, protokołu dyplomatycznego oraz dla administracji publicznej..

Od 2008 roku jest kierownikiem merytorycznym studiów podyplomowych z zakresu negocjacji w biznesie prowadzonych w Wydziale Zamiejscowym w Chorzowie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, od 7 lat prowadzi zajęcia z negocjacji w ramach programu MBA dla słuchaczy WSB w Poznaniu oraz dla słuchaczy menedżerskich studiów podyplomowych prowadzonych w Uniwersytecie SWPS pod kierunkiem profesorów Dariusza Dolińskiego i Jerzego Hausnera.

Szkolenia z negocjacji prowadził między innymi dla: Koksowni „Przyjaźń”, Grupy Wydawniczej Polskapresse, Betafense, Tractable Engeneering, CTL Logistics, Huty Głogów, JAS-FBG S.A., Ogólnopolskiego Systemu Dystrybucji Wydawnictw „Azymut”, Wydawnictwa Naukowego PWN, Bodycote, WSK PZL Rzeszów, TVP.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbędzie się na platformie MS Teams lub Zoom. Obie platformy działają w przeglądarkach.
Szkolenie odbędzie się na platformie MS Teams lub Zoom. Obie platformy działają w przeglądarkach.

Rejestracja

Cena standardowa
1 200
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zniżki grupowe:
  • 4.17% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 8.33% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 8.33% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunki uczestnictwa:

  1. Zgłoszenie swojego udziału minimum na tydzień przed terminem rozpoczęcia szkolenia.
  2. Potwierdzenie zgłoszenia otrzymają Państwo do 48h od zgłoszenia udziału.
  3. Bezpłatne odwołanie udziału możliwe jest jedynie na 8 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia.

Możliwość dofinansowania z BUR i KFS.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Półkole 46
  • Kod pocztowy: 30-199
  • Miejscowość: Rząska
  • Numer NIP: 6772385865

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o.
30-199 Rząska, Polska
ul. Półkole 46
woj. małopolskie
Enterprise Advisors Polska to zespół doświadczonych trenerów, coachów i doradców przedsiębiorców, którzy przez lata zdobywali praktyczną wiedzę z zakresu sprzedaży oraz rozwoju kompetencji miękkich. Łącząc siły stworzyliśmy firmę, która może zaoferow...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!