Warehouse excellence tour

O szkoleniu

Tematem wiodącym spotkania jest automatyka i robotyka magazynowa w ujęciu NAJLEPSZYCH PRAKTYK.

Automatyzacja, digitalizacja i robotyzacja to już nieuchronna przyszłość procesów logistycznych. Niezwykle ważne jest odpowiednie przygotowanie i dopasowanie rozwiązań do potrzeb organizacji. Dzięki temu zawsze i w dowolnym momencie możemy wprowadzić własne zmiany, zdecydowanie poprawiać bezpieczeństwo, zwiększać funkcjonalność i optymalizować procesy. Podczas spotkania zaprezentujemy takie innowacyjne i efektywne rozwiązania „SZYTE NA MIARĘ”.

Magazyn wysokiego składowania to niewątpliwie ogromna korzyść dla firmy i możliwość zwiększenia jej potencjału. Jak przygotować się na tak dużą inwestycję? Co można dzięki niej zyskać? Jakie ekologiczne korzyści wiążą się z automatyzacją powierzchni magazynowych? 

Porozmawiamy o projektach – wątpliwościach, wyzwaniach i efektach, porównując procesy przed i po wdrożeniu automatyzacji.

Odwiedzimy dwa nowoczesne obiekty Partnerów wydarzenia:

Wymianie doświadczeń i nawiązywaniu wielu nowych biznesowych kontaktów sprzyjać będą dodatkowo wspólne wieczory z grami integracyjnymi.

Zachęcam Państwa do zarezerwowania terminu w kalendarzu. W sprawach merytorycznych zapraszam do kontaktu pod adresem kdutkalska[at]movida.com.pl.

Dlaczego warto wziąć udział?
  • zautomatyzowana LOGISTYKA LIVE
  • INTELIGENTNA OBSŁUGA MAGAZYNU - NOWOCZESNE i efektywne rozwiązania
  • liczne STUDIA PRZYPADKÓW
  • PRAKTYCZNY WYMIAR prezentowanej wiedzy
  • INSPIRUJĄCE i owocne dyskusje w gronie ekspertów-praktyków
  • biznesowo-integracyjne WIECZORY NETWORKINGOWE
  • MASTERCLASS - eksperci dla ekspertów
Kto powinien wziąć udział?

Spotkanie dedykowane jest:

  • Dyrektorom i Kierownikom Magazynów
  • Dyrektorom i Kierownikom Centrów Dystrybucyjnych i Logistycznych
  • Dyrektorom i Kierownikom ds. Logistyki Magazynowej
  • Dyrektorom i Kierownikom Logistyki Wewnątrzzakładowej
  • Dyrektorom Operacyjnym
  • Dyrektorom ds. Inwestycji
  • Kierownikom Zespołów Magazynów
  • Regional Warehouse Managerom
  • Automatykom/ Głównym Automatykom
  • Kierownikom Działów Projektowych
  • osobom odpowiedzialnym za zarządzanie łańcuchem dostaw i optymalizację procesów

Program szkolenia

WIODĄCE TEMATY:

  • AUTOMATYZACJA w magazynie oraz INNOWACYJNE I BEZPIECZNE ROZWIĄZANIA dla organizacji
  • innowacje i efektywne ROZWIĄZANIA „SZYTE NA MIARĘ”
  • MAGAZYN AUTOMATYCZNY – przebieg projektu
  • WYZWANIA, SZANSE, KORZYŚCI I ZAGROŻENIA w obliczu robotyki i automatyki obszarów magazynowych
  • AUTOMATYZACJA I ROBOTYZACJA PROCESÓW
  • INNOWACYJNE inwestycje magazynowe

Czas trwania

3 dni

Prelegenci

Daniel Cidyło

Warehouse Manager, BASF Polska Sp. z o.o.

Kierownik Magazynu z 20-letnim doświadczeniem w produkcji i logistyce, w tym w zarządzaniu magazynami. Swoje doświadczenie zawodowe budował w międzynarodowych korporacjach jak Perkins Engines, Gates. W firmie BASF pracuje od 2013 roku, od początku projektu green field uruchamiającego Fabrykę. Praktyk z ekspercką wiedzą z zakresu automatyki magazynowej. Zarządzał zespołami powyżej 35 osób, zarówno w obszarze produkcji, magazynu jak również planowaniu transportów. Od samego początku powstania Fabryki Katalizatorów BASF w Środzie Śląskiej brał udział w projekcie uruchomienia i testowania automatycznego magazynu wysokiego składowania HBWH w połączeniu z SAP eWM. Dziś już rozwija podległy obszar i prowadzi projekty optymalizujące. „Mistrz Bezpieczeństwa” BASF w roku 2020 wprowadził wiele projektów mających na celu poprawę bezpieczeństwa pracy w obszarze Magazynu i w automatycznych magazynach wysokiego składowania.

Jolanta Gałązka

Dyrektor Logistyki, Tubądzin Management Group Sp. z o.o.

W Grupie Tubądzin pracuje od 22 lat, pierwsze 7 lat rozwijała nowe kanały sprzedaży w Biurze Obsługi Klienta, uruchamiając innowacyjną Platformę B2B dla Partnerów Handlowych. Od 2007 roku związana już tylko z logistyką, w szczególności projektowaniem kluczowych procesów sprzedażowo-logistycznych, wdrażaniem systemów klasy ERP, WMS. Odpowiedzialna na rozbudowę i zautomatyzowanie magazynu CD, w tym stworzenie automatycznej strefy do kompletacji gabarytowych i ciężkich produktów. Wiceprzewodnicząca Polskiej Rady Systemu GS1 w Polsce. Absolwentka Wyższej Szkoły Finansów i Bankowości oraz Zarządzania i Marketingu w Łodzi. Studia podyplomowe z Zarządzania Logistyką ukończyła na Politechnice Łódzkiej.

Wojciech Gałązka

Inżynier Procesu, Fresh Logistics Polska Sp. z o.o,

Absolwent Politechniki Śląskiej Wydziału Organizacji i Zarzadzania, inż. Logistyki Przedsiębiorstw. W firmie Fresh Logistics Polska pracuje od ponad 20 lat, obecnie zajmuje się inżynierią procesów logistycznych w magazynie dystrybucyjnym związanych z projektowaniem nowych procesów logistycznych, ich wdrażaniem, analizą efektywności procesowo-kosztowej oraz optymalizacją już stosowanych rozwiązań - w całym łańcuchu dostaw. Zadania są realizowane w oparciu o zasady ciągłego doskonalenia, Lean Management przy optymalnym wykorzystaniu możliwości oferowanych przez system WMS. Doświadczenie zawodowe zdobywał w kraju jak i za granicą.

Anna Kaczyńska

Zarządzająca Centrum Logistycznym Amazon w Świebodzinie

Dołączyła do Amazon w 2014 roku, obejmując stanowisko menedżerskie w centrum dystrybucji w Kołbaskowie k. Szczecina. Wówczas zarządzała pracą 150 osób. Zaledwie 8 lat później stanęła na czele robotycznego centrum logistycznego w Świebodzinie, gdzie kieruje już ponad 10-krotnie większym zespołem. W pracy ważny jest dla niej przede wszystkim ciągły rozwój współpracowników, jak też nieustanne doskonalenie i podnoszenie własnych kwalifikacji i kompetencji zawodowych. Odpowiedzialna jest również za infrastrukturę logistyczną, w tym ponad 3 tys. robotów transportowych Amazon Robotics. Pracę z nimi traktuje przez pryzmat gry strategicznej, wspierając nowymi technologiami bezpieczeństwo ludzi i sprawne zarządzanie centrum e-commerce. Ukończyła cztery kierunki studiów, w tym studia licencjackie z administracji i prawa, magisterskie z zarządzania jakością, podyplomowe z komunikacji oraz MBA z logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw.

Jędrzej Kaliski

Project Manager Logistics, Kramp Polska Sp. z o.o.

Manager Logistyki związany z firmą Kramp Sp. z o.o. od 2013 roku. Doświadczony w zakresie optymalizacji procesów magazynowych, zarządzający projektami logistycznymi, a także planowaniem budżetu Logistyki Kramp. Głównym zadaniem jest przygotowanie i wdrażanie rozwiązań redukujących marnotrawstwa, koszty, a równocześnie podniesienie wydajności procesów.

Tomasz Kosik

Prezes Zarządu, Colian Logistic Sp. z o.o

Z logistyką i branżą FMCG związany od 1998 roku, w Grupie Colian od 2006 roku. Przewodził pracom przy wdrożeniu systemu SAP w obszarze logistyki, danych podstawowych i kontroli jakości w 6 zakładach produkcyjnych oraz w kilkudziesięciu magazynach, wdrażał kluczowe systemy w logistyce w gospodarce magazynowej klasy WMS oraz w obszarze transportu TMS. Odpowiadał za uruchomienie wielu magazynów, w tym automatycznego magazynu w Opatówku. Od 2011 roku Dyrektor Operacyjny w spółce Colian Logistic, a następnie Prezes Zarządu od 2015 roku. Członek Polskiej Rady systemu GS1 w Polsce. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu „Rachunkowość i Finanse Przedsiębiorstw” oraz Akademii Ekonomicznej w Katowicach, „Menedżer Logistyki”. Posiada certyfikat kompetencji zawodowych w transporcie międzynarodowym rzeczy.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
4 750
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zniżki grupowe:
  • 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 7% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 7% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 7% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
Cena promocyjna
za zgłoszenia do 24.03
4 450
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zniżki grupowe:
  • 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 7% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 7% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 7% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Movida conferences s.k.
  • Ulica i nr: al. Ujazdowskie 16 lok. 60
  • Kod pocztowy: 00-557
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7010053467

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Movida conferences s.k.
00-557 Warszawa, Polska
al. Ujazdowskie 16 lok. 60
woj. mazowieckie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!