Warsztaty prowadzenia cyfrowej książki obiektu budowlanego po nowelizacji przepisów Prawa budowlanego.

O szkoleniu

Proponujemy Państwu szkolenie, które jest praktycznym warsztatem prowadzenia cyfrowej książki obiektu budowlanego.

Podczas szkolenia zostaną przedstawione:

  • podstawowe nowe wymagania dotyczące prowadzenia KOB,
  • nowe obowiązki właściciela lub zarządcy, w tyk obowiązek wyznaczenia osoby fizycznej do prowadzenia c-KOB,
  • przerzucenie na osoby wykonujące kontrole obowiązku rejestrowania kontroli w c-KOB,
  • nowe terminy w wypełnianiu c-KOB,
  • zawężony zakres wprowadzania danych do c-KOB,
  • zasady zakładania i prowadzenia c-KOB, krok po kroku, z przykładami i z omówieniem studium różnych przypadków.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia:

  • Uczestnicy dowiedzą się jakie zmiany w prowadzeniu KOB wprowadziła nowelizacja ustawy Prawo budowlane.
  • Powiemy do kiedy prowadzimy KOB  na dotychczasowych zasadach, a od kiedy wyłącznie cyfrową KOB (c-KOB).
  • Wyposażymy Państwa w praktyczną wiedzę, jaką dokumentacje obiektu należy skompletować i rejestrować w KOB i c-KOB.
  • Pokażemy jak strona po stronie (ekran po ekranie) założyć i prowadzić c-KOB.
  • Dzięki indywidualnym konsultacjom z ekspertem uzyskają Państwo odpowiedzi na wszystkie nurtujące pytania podczas prowadzenia KOB.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do:

  • zarządców budynków,
  • administratorów nieruchomości,
  • właścicieli obiektów i budowli (hal, magazynów),
  • działów technicznych, administracyjnych w firmach produkcyjnych i usługowych,
  • wszystkich zainteresowanych tematem.

Program szkolenia

Moduł I – Nowe przepisy dotyczące prowadzenia KOB w ustawie Prawo budowlane:
1. Dla jakich obiektów prowadzimy KOB
2. Dla jakich obiektów nie prowadzi się KOB
3. Jakie wpisy dokonuje się w c-KOB i w jakich terminach
4. Kto i kiedy zakłada c-KOB
5. Kto prowadzi c-KOB
6. Jakich wpisów do c-KOB dokonują osoby wykonujące okresowe kontrole
7. Zasady przydzielania i pozbawiania dostępu do c-KOB
8. Nowe kary za nie przestrzeganie przepisów związanych z KOB,
9. Od kiedy obowiązuje c-KOB – przepisy przejściowe.

Moduł II – Nowe rozporządzenie w sprawie c-KOB:
1. Zawartość c-KOB
2. Co należy wpisać do poszczególnych nowych tablic w c-KOB
3. Jak prowadzić KOB w formie papierowej
4. Zasady dokonywania wpisów i poprawek wpisów

Moduł III – Podsumowanie, czyli jak założyć i prowadzić c-KOB?
1. Przepisy przejściowe, czyli do kiedy prowadzimy książkę na dotychczasowych zasadach, a od kiedy możemy przejść na c-KOB
2. Wymagane dokumenty do założenia c-KOB
3. Jak założyć konto w systemie c-KOB

Moduł IV. Ćwiczenia – zakładanie i wypełnianie c-KOB:
1. logowanie i założenie c-KOB
2. strona startowa, wybór roli, profil użytkownika
3. interesariusze
4. informacje o obiekcie budowlanym,
5. dane właściciela lub zarządcy obiektu budowlanego,
6. przeprowadzone kontrole, o których mowa w art. 62 ust. 1 ustawy Prawo budowlane,
7. ekspertyzy i opinie techniczne,
8. wpisy do c-KOB:
a) przeglądy techniczne, konserwacja oraz naprawy urządzeń przeciwpożarowych,
b) roboty budowlane związane z obiektem budowlanym wykonywane po oddaniu do użytkowania,
c) katastrofy budowlane dotyczące obiektu budowlanego,
d) decyzje, postanowienia, zaświadczenia i inne dokumenty wydane przez organy administracji publicznej, dotyczące obiektu budowlanego.
9. Proces wykonania prac remontowych i ich rejestracja w c-KOB

Moduł V – Jakie okresowe kontrole stanu technicznego obiektu budowlanego są rejestrowane w KOB?
1. Roczne
2. Półroczne (obiektów wielkopowierzchniowych)
3. Pięcioletnie
4. Bezpiecznego użytkowania
5. Kontrola nieuzasadnionych ingerencji w budynkach mieszkalnych
6. Uprawnienia do wykonywania kontroli

Moduł VI – Wymagania dla przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw urządzeń przeciwpożarowych:
1. Co to jest sprzęt przeciwpożarowy?
2. Zasady wykonywania przeglądów konserwacyjnych i napraw sprzętu p.poż.
3. Czy na pewno przeglądy sprzętu przeciwpożarowego trzeba wykonywać co roku, czy są inne wymagania?

Moduł VII – Ustawowe wymagania dotyczące zawartości protokołu z kontroli:
1. Zawartość i struktura protokołu
2. Co to są zalecenia?
3. Co w przypadku nie wykonania zaleceń we wskazanym terminie?

Czas trwania

9.00-15.00

Prelegenci

Michał SUBSTYK
Ekspert w zakresie zarządzania nieruchomościami, specjalizujący się w zagadnieniach związanych z prowadzaniem remontów, rozbudów i rewitalizacji obiektów budowlanych. Jest związany z nieruchomościami od ponad 25 lat. Był przewodniczym rady nadzorczej SM, przez wiele lat pracował na wyższych stanowiskach kierowniczych w firmach deweloperskich, zarządzał wybudowanymi przez deweloperów nieruchomościami, uczestniczył w przekazywaniu nieruchomości wspólnotom mieszkaniowym. Od 2009 kieruje firmami działającymi w zakresie zarządzania nieruchomościami. Swoją wiedzę zawodową i doświadczenie menedżerskie wykorzystuje w prowadzonych szkoleniach z zakresu zarządzania nieruchomościami oraz prowadzenia inwestycji budowlanych.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie prowadzimy poprzez platformę Zoom.

Wymagania sprzętowe:
- komputer ze stabilnym łączem internetowym,
- przeglądarka internetowa (np. FireFox, Google Chrome),
- głośniki lub słuchawki,
- dodatkowo, dla osób oczekujących interakcji wizualnych - kamera internetowa (wbudowana lub podłączana na USB),
- w wypadku uczestniczenia w szkoleniu przy pomocy komputera stacjonarnego, rekomendujemy łączenie się poprzez aplikację Zoom.

Rejestracja

Cena standardowa
750
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 4 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
  • 7 dniowy dostęp do nagrania szkolenia
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 10% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 15% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 20% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie umowy wiążącej, stanowi zgodę na wystawienie faktury i zobowiązanie do uiszczenia zapłaty za szkolenie.

Kwotę za szkolenie należy wpłacić na konto Meeting Factory sp. z o. o. przed datą szkolenia. W tytule przelewu prosimy umieścić kod szkolenia podany w formularzu zgłoszeniowym. Brak uiszczenia wpłaty i nie wzięcie udziału w szkoleniu nie jest jednoznaczne z rezygnacją.

Najpóźniej na 4 dni przed rozpoczęciem szkolenia, na podany adres e-mail zostanie przesłane potwierdzenia udziału w szkoleniu oraz informacje organizacyjne dotyczące szkolenia. W przypadku nie otrzymania jakichkolwiek informacji do 2 dni przed zajęciami, prosimy o kontakt telefoniczny z działem szkoleń.

Po zrealizowanym szkoleniu zostanie wystawiona faktura zgodnie z przepisami wg ustawy o podatku VAT i przesłana poczta tradycyjną lub wysłana na wskazany adres e-mail, w przypadku wyrażenia zgody na wysłanie w formie elektronicznej.

W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł przeprowadzić zajęć w podanym wcześniej terminie organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.

Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia najpóźniej na 3 dni robocze przed terminem szkolenia, z przyczyn niezależnych od Organizatora (również jeśli nie zgłosi się odpowiednia liczba uczestników). Wpłacona zaliczka zostanie zwrócona.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Meeting Factory sp. z o. o.
  • Ulica i nr: Palacha 5/3
  • Kod pocztowy: 30-363
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 6762329345

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Meeting Factory sp. z o. o.
30-363 Kraków, Polska Palacha 5/3

Organizator

Meeting Factory sp. z o. o.
30-363 Kraków, Polska
Palacha 5/3
woj. małopolskie
Od 2001 roku organizujemy przedsięwzięcia w obszarze nieruchomości, architektury i budownictwa. Dostarczamy praktyczną wiedzę oferując szerokie spektrum szkoleń, konferencji i spotkań. Wielokierunkowe doświadczenie pozwoli nam spełnić oczekiwania wym...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!