O szkoleniu
Czy jesteś zaznajomiony z modelem PESO? Jeśli nie, to warto zapoznać się z nim! Podczas intensywnych warsztatów online przedstawimy Ci koncepcję komunikacji opartą na Paid Media, Earned Media, Shared Media i Owned Media. Dzięki temu modelowi zoptymalizujesz koszty pozyskania klienta (CAC) oraz zwiększysz jego wartość w dłuższej perspektywie czasowej (LTV).
Model PESO, opracowany przez założycielkę Spin Sucks - Gini Dietrich, jest narzędziem pozwalającym wykorzystać różne kanały mediowe do dystrybucji treści. Dzięki niemu łatwiej będzie Ci poruszać się w gąszczu rozwiązań marketingowych dostępnych na rynku, skupiając się na tych, które przynoszą największe korzyści.
Podczas warsztatów online dotyczących strategii PESO odkryjesz tajniki skutecznego balansowania między kosztem pozyskania klienta (CAC) a wartością klienta w czasie życia (LTV). Dzięki temu będziesz w stanie pozyskiwać klientów taniej, a jednocześnie przyczynią się oni do zwiększenia dochodów Twojej firmy!
- Poczujesz się pewnie w obliczaniu CAC (Koszt pozyskania klienta) i LTV (Wartość życiowa klienta). Nauczysz się, jak utrzymać równowagę między tymi kluczowymi wskaźnikami dla maksymalnej opłacalności Twoich działań.
- Zobaczysz, jak teoria przechodzi w praktykę na podstawie rzeczywistych studiów przypadków.
- Twoje pytania, nasze odpowiedzi. Chcemy z Tobą dyskutować, wymieniać się pomysłami i rozwiązywać problemy marketingowe na żywo.
- Otrzymasz potwierdzenie zdobytych umiejętności z "Mistrzostwa w Marketingu Cyfrowym z Modelem PESO" i wyróżnisz się w swojej firmie nowymi, unikalnymi kompetencjami.
- Skorzystasz z naszych specjalnych ofert, w tym rabatu na szkolenia z zakresu sztucznej inteligencji oraz zniżki na system SARE.
- Po zakończeniu szkolenia będziesz mógł skorzystać z bezpłatnych konsultacji z naszym ekspertem.
Dla wszystkich zainteresowanych skutecznym obniżeniem kosztu pozyskania klienta i wydłużeniem czasu współpracy z nimi poprzez precyzyjne mierzenie wartości komunikacji marketingowej we wszystkich kanałach.
- Dyrektorzy ds. marketingu i sprzedaży
- Menedżerowie ds. marketingu
- Specjaliści ds. content marketingu
- Specjaliści ds. social media
- Specjaliści ds. performance marketingu
Program szkolenia
Dzień 1.
- Inwestycyjne podejście do komunikacji marketingowej - CAC i LTV
Wyjaśnienie pojęć CAC i LTV
Pokazanie sposobu ich wyliczania
Znacznie CAC i LTV w strategii marketingowej
Analiza zależności między CAC a LTV -
Holistyczny model strategii marketingowej PESO
Wprowadzenie do modelu PESO
Omówienie elementów PESO -
Model PESO w praktyce
- Wprowadzenie do integracji elementów PESO
Jak elementy PESO współdziałają i się uzupełniają?
Przykłady strategii integrujących różne media -
Sesja pytań i odpowiedzi
Dzień 2.
- PESO w odniesieniu do modelu inwestycyjnego
Model LTV/CAC i jego znaczenia w PESO
Integracja elementów PESO do optymalizacji CAC i LTV -
Case Study: zintegrowana kampania PESO i jej wpływ na LTV/CAC
-
Sesja pytań i odpowiedzi
* Pakiet Premium - Pakiet Basic + indywidualny warsztat, przygotowany na podstawie Twojego Briefu.
Czas trwania
Szkolenie basic: szkolenie dwudniowe (2 godziny dziennie)
Szkolenie premium: czas określony po konsultacji z osobą zainteresowaną
Prelegenci
Od ponad 10 lat uczestniczy w rozwijaniu biznesów klientów w digitalu. Wspiera działania zarówno dużych graczy na rynku e-commerce, jak i ambitnych start-upów, wskazując im drogę do realizacji celów biznesowych z pomocą technologii. Email marketing, marketing automation, kampanie SMS, badania ankietowe to rozwiązania, z którymi najczęściej pracuje na osiąganie efektywności działań.
Doświadczony specjalista z zakresu e-commerce i digital marketingu. Od wielu lat pomaga firmom w rozpoczęciu lub efektywnym rozwoju handlu elektronicznego od pierwszych pomysłów, przez implementacje najlepszych rozwiązań, po skalowanie wyników sprzedaży. Uczestniczyła we wdrożeniach kilkudziesięciu dużych projektów e-commerce sklepów internetowych B2C oraz platform sprzedażowych B2B.
Absolwent ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim, od 15 lat związany z e-commerce. Doświadczony Dyrektor Operacyjny z udokumentowaną historią pracy w branży internetowej. Specjalizuje się w e-commerce, performance marketingu, AI, metodologii Scrum, coachingu i doskonaleniu procesów biznesowych. Prywatnie pasjonat zgłębiania wiedzy o otaczającym nas świecie, postępie technologicznym i wpływie sztucznej inteligencji na życie codzienne.
Z reklamą związany od 15 lat. Początkowo z drukowaną, a obecnie z jej cyfrową wersją. Specjalizuje się w e-commerce, generowaniu sprzedaży oraz efektywnym doborze mediów. Lubi stawiać sobie ambitne cele, dlatego KPI klienta nakręcają go do działania. W Sales Intelligence współpracuje zarówno z topowymi polskimi markami jak i tymi wkraczającymi w fazę dynamicznego rozwoju.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 985 zł)
- udział w zajęciach
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- konsultacje indywidualne
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- konsultacje indywidualne
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Sales Intelligence
- Ulica i nr: Jodłowa 1/3
- Kod pocztowy: 81-526
- Miejscowość: Gdynia
- Numer NIP: 7010360301