Warsztaty z komunikacji marketingowej opartej o model PESO

O szkoleniu

Czy jesteś zaznajomiony z modelem PESO? Jeśli nie, to warto zapoznać się z nim! Podczas intensywnych warsztatów online przedstawimy Ci koncepcję komunikacji opartą na Paid Media, Earned Media, Shared Media i Owned Media. Dzięki temu modelowi zoptymalizujesz koszty pozyskania klienta (CAC) oraz zwiększysz jego wartość w dłuższej perspektywie czasowej (LTV).

Model PESO, opracowany przez założycielkę Spin Sucks - Gini Dietrich, jest narzędziem pozwalającym wykorzystać różne kanały mediowe do dystrybucji treści. Dzięki niemu łatwiej będzie Ci poruszać się w gąszczu rozwiązań marketingowych dostępnych na rynku, skupiając się na tych, które przynoszą największe korzyści.

Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas warsztatów online dotyczących strategii PESO odkryjesz tajniki skutecznego balansowania między kosztem pozyskania klienta (CAC) a wartością klienta w czasie życia (LTV). Dzięki temu będziesz w stanie pozyskiwać klientów taniej, a jednocześnie przyczynią się oni do zwiększenia dochodów Twojej firmy!

  • Poczujesz się pewnie w obliczaniu CAC (Koszt pozyskania klienta) i LTV (Wartość życiowa klienta). Nauczysz się, jak utrzymać równowagę między tymi kluczowymi wskaźnikami dla maksymalnej opłacalności Twoich działań.
  • Zobaczysz, jak teoria przechodzi w praktykę na podstawie rzeczywistych studiów przypadków.
  • Twoje pytania, nasze odpowiedzi. Chcemy z Tobą dyskutować, wymieniać się pomysłami i rozwiązywać problemy marketingowe na żywo.
  • Otrzymasz potwierdzenie zdobytych umiejętności z "Mistrzostwa w Marketingu Cyfrowym z Modelem PESO" i wyróżnisz się w swojej firmie nowymi, unikalnymi kompetencjami.
  • Skorzystasz z naszych specjalnych ofert, w tym rabatu na szkolenia z zakresu sztucznej inteligencji oraz zniżki na system SARE.
  • Po zakończeniu szkolenia będziesz mógł skorzystać z bezpłatnych konsultacji z naszym ekspertem.
Kto powinien wziąć udział?

Dla wszystkich zainteresowanych skutecznym obniżeniem kosztu pozyskania klienta i wydłużeniem czasu współpracy z nimi poprzez precyzyjne mierzenie wartości komunikacji marketingowej we wszystkich kanałach.

  • Dyrektorzy ds. marketingu i sprzedaży
  • Menedżerowie ds. marketingu
  • Specjaliści ds. content marketingu
  • Specjaliści ds. social media
  • Specjaliści ds. performance marketingu

Program szkolenia

Dzień 1.

  • Inwestycyjne podejście do komunikacji marketingowej - CAC i LTV
    Wyjaśnienie pojęć CAC i LTV
    Pokazanie sposobu ich wyliczania
    Znacznie CAC i LTV w strategii marketingowej
    Analiza zależności między CAC a LTV
  • Holistyczny model strategii marketingowej PESO
    Wprowadzenie do modelu PESO
    Omówienie elementów PESO

  • Model PESO w praktyce
    - Wprowadzenie do integracji elementów PESO
    Jak elementy PESO współdziałają i się uzupełniają?
    Przykłady strategii integrujących różne media

  • Sesja pytań i odpowiedzi
     

Dzień 2. 

  • PESO w odniesieniu do modelu inwestycyjnego
    Model LTV/CAC i jego znaczenia w PESO
    Integracja elementów PESO do optymalizacji CAC i LTV
  • Case Study: zintegrowana kampania PESO i jej wpływ na LTV/CAC

  • Sesja pytań i odpowiedzi


* Pakiet Premium -  Pakiet Basic + indywidualny warsztat, przygotowany na podstawie Twojego Briefu.

Czas trwania

Szkolenie basic: szkolenie dwudniowe (2 godziny dziennie)
Szkolenie premium: czas określony po konsultacji z osobą zainteresowaną

Prelegenci

0
Anna Małecka
Customer Success Manager
SARE

Od ponad 10 lat uczestniczy w rozwijaniu biznesów klientów w digitalu. Wspiera działania zarówno dużych graczy na rynku e-commerce, jak i ambitnych start-upów, wskazując im drogę do realizacji celów biznesowych z pomocą technologii. Email marketing, marketing automation, kampanie SMS, badania ankietowe to rozwiązania, z którymi najczęściej pracuje na osiąganie efektywności działań.

1
Iwona Nalbach
Kierownik Działu Rozwoju Biznesu
Sales Intelligence

Doświadczony specjalista z zakresu e-commerce i digital marketingu. Od wielu lat pomaga firmom w rozpoczęciu lub efektywnym rozwoju handlu elektronicznego od pierwszych pomysłów, przez implementacje najlepszych rozwiązań, po skalowanie wyników sprzedaży. Uczestniczyła we wdrożeniach kilkudziesięciu dużych projektów e-commerce sklepów internetowych B2C oraz platform sprzedażowych B2B.

 

2
Jacek Treder
Head of Media & Product
Sales Intelligence

Absolwent ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim, od 15 lat związany z e-commerce. Doświadczony Dyrektor Operacyjny z udokumentowaną historią pracy w branży internetowej. Specjalizuje się w e-commerce, performance marketingu, AI, metodologii Scrum, coachingu i doskonaleniu procesów biznesowych. Prywatnie pasjonat zgłębiania wiedzy o otaczającym nas świecie, postępie technologicznym i wpływie sztucznej inteligencji na życie codzienne.

 

3
Mateusz Jeżyk
COO
Sales Intelligence

Z reklamą związany od 15 lat. Początkowo z drukowaną, a obecnie z jej cyfrową wersją. Specjalizuje się w e-commerce, generowaniu sprzedaży oraz efektywnym doborze mediów. Lubi stawiać sobie ambitne cele, dlatego KPI klienta nakręcają go do działania. W Sales Intelligence współpracuje zarówno z topowymi polskimi markami jak i tymi wkraczającymi w fazę dynamicznego rozwoju.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: tylko online

Rejestracja

Pakiet basic
1 786
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 985 zł)
  • udział w zajęciach
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • konsultacje indywidualne
Zapisz się
Pakiet premium
5 985
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • konsultacje indywidualne
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Sales Intelligence
  • Ulica i nr: Jodłowa 1/3
  • Kod pocztowy: 81-526
  • Miejscowość: Gdynia
  • Numer NIP: 7010360301

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Sales Intelligence
81-526 Gdynia, Polska Jodłowa 1/3

Organizator

Sales Intelligence
81-526 Gdynia, Polska
Jodłowa 1/3
woj. pomorskie
Sales Intelligence jest dynamicznie rozwijającą się agencją e-commerce, specjalizującą się w czterech kluczowych obszarach: technologicznym, wizerunkowym, sprzedażowym i szkoleniowym. Firma dostarcza kompleksowe rozwiązania digitalowe, które pomagają...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!