O szkoleniu
W gospodarce globalnej, w której polskie firmy biorą czynny udział, każdego dnia wykonywane są międzynarodowe a nawet interkontynentalne dostawy towarów. Codziennością stają się podpisywane umowy eksportowe i importowe, dotyczące różnego rodzaju dóbr. Przy wykonywaniu dostaw towarów w transakcjach międzynarodowych coraz większe znaczenie zyskują reguły Międzynarodowej Izby Handlowej (ICC) INCOTERMS, które definiują i wyjaśniają prawa i obowiązki sprzedającego jak i kupującego, dokonują podziału kosztów oraz ryzyka pomiędzy strony transakcji handlowych. Są świetnym i zyskującym na znaczeniu narzędziem eksporterów, importerów spedytorów i logistyków Koszty dostawy mają także wpływ na cenę jednostkową produktów, zatem reguły dostaw ICC są coraz częściej przedmiotem zainteresowania handlowców.
• handlowcy dokonujący transakcji towarowych na arenie międzynarodowej,
• logistycy i spedytorzy w firmach produkcyjnych i handlowych,
• kadra zarządzająca przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych działających w relacjach międzynarodowych,
• pracownicy wyspecjalizowanych firm spedycyjnych,
• osoby zarządzające magazynami i centrami logistycznymi,
• inne zainteresowane osoby.
Program szkolenia
I. Wyjaśnienie pojęcia – czym są reguły dostaw Międzynarodowej Izby Handlowej (ICC).
II. Rys historyczny – od roku 1936 do wersji obecnej tj.2020.
III. INCOTERMS a normy prawa powszechnie obowiązującego.
IV. Funkcje reguł dostaw.
V. INCOTERMS a:
- dostawa usług,
- cena dostarczanych dóbr,
- moment przejścia własności przedmiotu dostawy,
- parametry wyrobów.
VI. Adresaci bezpośredni i inne podmioty, które reguły INCOTERMS znać powinny,
VII. Podział reguł dostaw:
- ze względu na możliwość stosowania w rożnych gałęziach transportu
- ze względu na cechy wspólne reguł odzwierciedlone pierwszą literą w tytule danej formuły
VIII. Dokładne omówienie wszystkich reguł dostaw pod kątem:
- wykonania dostawy,
- przejścia ryzyka,
- przejścia kosztów dostawy,
- dokonania odpraw i pokrycia należności celnych,
- miejsce wykonania dostawy a miejsce przeznaczenia dostarczanego towaru
- czas wykonania dostawy a czas dotarcia dóbr do miejsca wskazanego przez kupującego.
IX. Ubezpieczenia przy regułach CIP oraz CIF:
- Instytutowe Klauzule Ładunkowe
- uprawniony do otrzymania odszkodowania.
X. Główne koszty i opłaty występujące przy dostawach kontenerowych.
XI. Zebranie różnic w wersji 2010 i 2020
XII. Najczęściej popełniane błędy przy stosowaniu reguł INCOTERMS:
- co innego umowa, co innego życie…….
- ….nasz dział finansowy (księgowość) się na to nie zgodzi,
- .. nie walczymy z dużym Klientem – ustępujemy,
- załadunek towaru po wykonaniu dostawy przez sprzedającego przy regule EXW,
- dostawa na EXW z fakturą za transport obciążającą kupującego,
- często zdziwiony kupujący w regułach grupy „C”, czyli gdzie jest mój towar?
XIII. Podsumowanie, pytania, rozpatrzenie problemów występujących w działalności uczestników szkolenia.
Czas trwania
9.00 - 15.00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Szkolenie realizowane jest w formule webinaru, w kameralnej grupie uczestników.
Bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz.
Pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
Podczas szkolenia można zadawać pytania na czacie, na które Trener odpowiada na wizji w trakcie zajęć.
Otrzymujesz materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 749 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
- Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
- Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
- Kod pocztowy: 65-021
- Miejscowość: Zielona Góra
- Numer NIP: 9730814671
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
