Szkolenie

Wczoraj kolega, dzisiaj szef

O szkoleniu

Jesteś sfrustrowany koniecznością pracy z dawnymi kolegami, w charakterze ich szefa? Dawni koledzy, zdają się nie przyjmować do wiadomości, że coś się zmieniło i traktują Cię, nie tak jak byś chciał? To ślepa uliczka. Dowiesz się co z tym w praktyce zrobić, jednocześnie budując siebie w roli menedżera.
Dlaczego warto wziąć udział?

Efekty, czyli czego nauczysz się na treningu. Pierwsze kroki młodego menedżera:

  • Od czego zacząć swoje działania, jak najlepiej wystartować w nowej roli?
  • Jak na nowo ułożyć relacje z dotychczasowymi kolegami?
  • Pewności siebie i samokontroli, budowania wizerunku odważnego lidera
  • Jak budować autorytet w oczach zespołu?
  • Jak radzić sobie z oporem członków zespołu w związku z Twoją nową rolą?
  • Jak sprawnie omijać zagrożenia typowe dla młodych menedżerów?
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie jest dedykowane menedżerom lub przyszłym menedżerom, którzy chcą prowadzić efektywny zespół.

Program szkolenia

MODUŁ I. PRZYGOTOWANIE DO AWANSU

  • Szanse i zagrożenia awansu wewnętrznego
  • Zmiana z perspektywy pracownika na perspektywę menedżera, czyli od czego zacząć? Jak budować tożsamość lidera - sposoby
  • Relacje przed awansem i ich wpływ na dalszą współpracę i budowanie relacji
  • Kosztowne błędy początkującego menedżera
  • Lista niezbędnych działań na starcie, czyli od czego zacząć?
  • najważniejsze działania kierownika na początek
  • jak przygotować grunt pod pierwsze działania
     

MODU II. PRACA Z OPOREM

  • Przyczyny pojawiania się oporu
  • Strategie radzenia sobie z oporem pracowników, narzędzia
  • Jak budować relacje pomiędzy pracownikiem a nowym menedżerem?
  • Jak pracować z trudną osobą w zespole, konkurentem do awansu?
     

MODUŁ III. MODEL ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM ZŁOŻONYM Z DAWNYCH KOLEGÓW

  • Authority
  • Rules
  • Team
  • Equilibrium
     

MODUŁ IV. LIDER POTRZEBUJE AUTORYTETU

  • Wiarygodność i autorytet, wyniki badań
  • Przyczyny i objawy braku autorytetu
  • Moje wartości vs moje zachowania - czy jestem spójny?
  • Działania budujące autorytet, zasada Petera
  • Znaczenie samokontroli i narzędzia jej rozwijania
  • Narzędzia budowania autorytetu
     

MODUŁ V. EFEKTYWNOŚĆ ROZMÓW Z PRACOWNIKAMI I ZESPOŁEM

  • Komunikowanie się bez przemocy
  • Odwaga menedżerska w komunikacji
  • Zarządzanie oczekiwaniami pracowników
  • Feedback oraz reakcje na gry podczas udzielania feedbacku

Czas trwania

08:45-16:00

Prelegenci

Cytat

KATARZYNA POLESZAK-JAKUBOWSKA

Trener praktyk. Od ponad 14 lat skuteczny trener biznesu, dyplomowany Coach EMCC EQA, Coach WIAL Action Learning. Psycholog. Konsultant biznesowy. Zrealizowała ponad 1600 dni szkoleniowych oraz 400 dni działań doradczych. Propaguje koncepcję Motywacji 3.0, której jest certyfikowanym Masterem. Poruszający mówca, pasjonatka zagadnień nowoczesnej retoryki, umiejętności przemawiania i wystąpień publicznych. Specjalizuje się także we wspieraniu zmian organizacyjnych, rozwoju kompetencji menedżerskich i przywódczych w tym coachingowej kultury zarządzania, podnoszenia efektywności współpracy i komunikacji, obsługi klienta.

Wyznaje zasadę, że w biznesie i w życiu sprawdza się bycie odważnym w działaniu i wyrażaniu tego co dla nas ważne. 
Wielokrotnie przekonała się, że wtedy uruchamiają się także inne nasze atuty. Znając siłę mocnych stron człowieka, zawsze pracuje na jego potencjale.

Tworzyła i wdrażała standardy obsługi klienta dla struktur sprzedaży i obsługi posprzedażnej w największych firmach branży motoryzacyjnej i energetycznej.

 

Doświadczenie biznesowe

W skutecznym wspieraniu Klientów pomaga mi praktyczna znajomość zagadnień biznesowych, ponieważ przez ponad 6 lat byłam CEO w firmach z branży reklamowej i motoryzacyjnej.

Odpowiadałam za budowanie strategii rozwoju firmy, budowanie relacji z kluczowymi Klientami,  budowanie standardów pracy, nadzór projektów, rozwijanie pracowników. Wraz ze współpracownikami tworzyłam procedury pozwalające optymalizować procesy działania firmy i znacząco podnieść wielkość sprzedaży i jakość obsługi Klienta.

Przez klientów ceniona jestem za autentyzm i efektywność. Zawsze uważna i z poczuciem humoru. Pracuje na zasobach uczestników. 

Gdzie i kiedy

Online 21 stycznia 2022

Gdzie i kiedy

Online 8 kwietnia 2022

Gdzie i kiedy

Online 22 listopada 2021

Zapisz się

Cena promocyjna
za zgłoszenia do 15 listopada
490 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
Zapisz się
Cena standardowa
za osobę
690 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
Zapisz się

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków
ul. Podłączne 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków ul. Podłączne 31
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!