O szkoleniu
Jesteś sfrustrowany koniecznością pracy z dawnymi kolegami, w charakterze ich szefa? Dawni koledzy, zdają się nie przyjmować do wiadomości, że coś się zmieniło i traktują Cię, nie tak jak byś chciał? To ślepa uliczka. Dowiesz się co z tym w praktyce zrobić, jednocześnie budując siebie w roli menedżera.
Efekty, czyli czego nauczysz się na treningu. Pierwsze kroki młodego menedżera:
- Od czego zacząć swoje działania, jak najlepiej wystartować w nowej roli?
- Jak na nowo ułożyć relacje z dotychczasowymi kolegami?
- Pewności siebie i samokontroli, budowania wizerunku odważnego lidera
- Jak budować autorytet w oczach zespołu?
- Jak radzić sobie z oporem członków zespołu w związku z Twoją nową rolą?
- Jak sprawnie omijać zagrożenia typowe dla młodych menedżerów?
Szkolenie jest dedykowane menedżerom lub przyszłym menedżerom, którzy chcą prowadzić efektywny zespół.
Program szkolenia
MODUŁ I. PRZYGOTOWANIE DO AWANSU
- Szanse i zagrożenia awansu wewnętrznego
- Zmiana z perspektywy pracownika na perspektywę menedżera, czyli od czego zacząć? Jak budować tożsamość lidera - sposoby
- Relacje przed awansem i ich wpływ na dalszą współpracę i budowanie relacji
- Kosztowne błędy początkującego menedżera
- Lista niezbędnych działań na starcie, czyli od czego zacząć?
- Najważniejsze działania kierownika na początek
- Jak przygotować grunt pod pierwsze działania
MODU II. PRACA Z OPOREM
- Przyczyny pojawiania się oporu
- Strategie radzenia sobie z oporem pracowników, narzędzia
- Jak budować relacje pomiędzy pracownikiem a nowym menedżerem?
- Jak pracować z trudną osobą w zespole, konkurentem do awansu?
MODUŁ III. MODEL ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM ZŁOŻONYM Z DAWNYCH KOLEGÓW
- Authority
- Rules
- Team
- Equilibrium
MODUŁ IV. LIDER POTRZEBUJE AUTORYTETU
- Wiarygodność i autorytet, wyniki badań
- Przyczyny i objawy braku autorytetu
- Moje wartości vs moje zachowania - czy jestem spójny?
- Działania budujące autorytet, zasada Petera
- Znaczenie samokontroli i narzędzia jej rozwijania
- Narzędzia budowania autorytetu
MODUŁ V. EFEKTYWNOŚĆ ROZMÓW Z PRACOWNIKAMI I ZESPOŁEM
- Komunikowanie się bez przemocy
- Odwaga menedżerska w komunikacji
- Zarządzanie oczekiwaniami pracowników
- Feedback oraz reakcje na gry podczas udzielania feedbacku
Czas trwania
Szkolenie otwarte on-line:
- 08:45 - 09:00 - próba logowania
- 09:00 - 12:00 - część I szkolenia
- 12:00 - 12:30 - przerwa
- 12:30 - 15:30 - część II szkolenia
Prelegenci
KATARZYNA POLESZAK-JAKUBOWSKA
Trener praktyk. Od ponad 14 lat skuteczny trener biznesu, dyplomowany Coach EMCC EQA, Coach WIAL Action Learning. Psycholog. Konsultant biznesowy. Zrealizowała ponad 1600 dni szkoleniowych oraz 400 dni działań doradczych. Propaguje koncepcję Motywacji 3.0, której jest certyfikowanym Masterem. Poruszający mówca, pasjonatka zagadnień nowoczesnej retoryki, umiejętności przemawiania i wystąpień publicznych. Specjalizuje się także we wspieraniu zmian organizacyjnych, rozwoju kompetencji menedżerskich i przywódczych w tym coachingowej kultury zarządzania, podnoszenia efektywności współpracy i komunikacji, obsługi klienta.
Wyznaje zasadę, że w biznesie i w życiu sprawdza się bycie odważnym w działaniu i wyrażaniu tego co dla nas ważne.
Wielokrotnie przekonała się, że wtedy uruchamiają się także inne nasze atuty. Znając siłę mocnych stron człowieka, zawsze pracuje na jego potencjale.
Tworzyła i wdrażała standardy obsługi klienta dla struktur sprzedaży i obsługi posprzedażnej w największych firmach branży motoryzacyjnej i energetycznej.
Doświadczenie biznesowe
W skutecznym wspieraniu Klientów pomaga mi praktyczna znajomość zagadnień biznesowych, ponieważ przez ponad 6 lat byłam CEO w firmach z branży reklamowej i motoryzacyjnej.
Odpowiadałam za budowanie strategii rozwoju firmy, budowanie relacji z kluczowymi Klientami, budowanie standardów pracy, nadzór projektów, rozwijanie pracowników. Wraz ze współpracownikami tworzyłam procedury pozwalające optymalizować procesy działania firmy i znacząco podnieść wielkość sprzedaży i jakość obsługi Klienta.
Przez klientów ceniona jestem za autentyzm i efektywność. Zawsze uważna i z poczuciem humoru. Pracuje na zasobach uczestników.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 8 dni przed terminem
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Bezkosztowa anulacja możliwa do 8 dni przed planowanym terminem szkolenia
- Wypełnienie formularza zgłoszeniowego jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu szkoleń otwartych AVENHANSEN, który jest dostępny pod linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/regulamin-szkolen-otwartych.html
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KFS.
- Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Podłącze 31
- Kod pocztowy: 30-218
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6772295062