Wspieranie współpracy zespołu na odległość

O szkoleniu

Oczekiwania co do spotkań odbywających się on-line są takie, że mają one być realizowane nie tylko poprawnie, ale i efektywnie. Podczas tego wirtualnego warsztatu uczestnicy poznają zasady prowadzenia ustrukturyzowanej rozmowy podczas własnych spotkań ze swoim wirtualnie funkcjonującym zespołem.

Ten wirtualny warsztat zapewnia menedżerom umiejętności i narzędzia, których potrzebują, aby prowadzić produktywne spotkania on-line i usprawnić współpracę w zdalnie kierowanych zespołach.

 

Oczekiwania co do spotkań odbywających się on-line są takie, że mają one być realizowane nie tylko poprawnie, ale i efektywnie. Podczas tego wirtualnego warsztatu uczestnicy poznają zasady prowadzenia ustrukturyzowanej rozmowy podczas własnych spotkań ze swoim wirtualnie funkcjonującym zespołem.

Ten wirtualny warsztat zapewnia menedżerom umiejętności i narzędzia, których potrzebują, aby prowadzić produktywne spotkania on-line i usprawnić współpracę w zdalnie kierowanych zespołach.
 

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicy szkolenia nauczą się:

  • Wspierać kulturę pracy i sukcesu w wirtualnej rzeczywistości
  • Nadawać ramy spotkaniom za pomocą przystępnych strategii tak, aby uczestnicy rozumieli: cel spotkania, kierunek jego realizacji, tło czy też kontekst sytuacyjny

 

  • Tworzyć warunki do owocnej wymiany pomysłów i ułatwiać wzajemną interakcję
  • Efektywnie dostarczać treści w wirtualnej przestrzeni
  • Z przekonaniem odpowiadać na pytania, wątpliwości i udzielać  odpowiedzi
  • Zarządzać niezaangażowanymi, emocjonalnymi i trudnymi uczestnikami
  • Utrzymywać spotkanie na właściwej ścieżce realizacyjnej.
  • Wzmocnienie umiejętności: po warsztatach uczestnicy mają dostęp do pomocy i narzędzi, które pomogą im zastosować zdobytą wiedzę w sytuacjach, które napotykają w realnych sytuacjach zawodowych.
Kto powinien wziąć udział?

przyszłych i obecnych menedżerów kooperujących w ramach prowadzonych przez siebie projektów, czy też zarządzających swoimi zespołami.

Program szkolenia

  1. Podstawy kultury sukcesu w wirtualnej rzeczywistości
     
  2. Pułapki do uniknięcia zarówno przez menedżera, jak i jego pracowników
     
  3. Budowanie dynamicznego wirtualnego zespołu
     
  4. Zachęcanie członków zespołu do współpracy, angażowanie ich w działania
     
  5. Dynamika procesu grupowego
     
  6. Wyzwania przed menedżerem związane z pracą zdalną

Czas trwania

Szczegółowy harmonogram do uzgodnienia

Prelegenci

Agnieszka Olejnik

Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju.

Z wykształcenia filolog, germanista, metodyk nauczania, trener biznesu. Absolwentka wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej o specjalności coach i trener. Posiada dyplom Francuskiej Szkoły Stylizacji i Budowania Wizerunku w Krakowie.

Od ponad 12 lat lat zajmuję się sprawami rozwoju personelu w zakresie motywowania, rekrutacji, szkoleń, systemów rozwoju pracowników tj.: oceny okresowe, systemy premiowe, systemy płacowe, systemy budowania identyfikacji pracowników z firmą – wizerunek pracownika, wewnętrzny PR.

Byłam odpowiedzialna za rozwój zasobów ludzkich w takich firmach jak: real; Lafarge Beton i Kruszywa, coffeeheaven.

W ostatnich latach jako Międzynarodowy Menedżer ds. HR i Rozwoju Pracowników w firmie coffeeheaven zarządzałam projektami dot. szkoleń i ścieżek karier pracowników. Autor i kierownik projektu Szkoły Menedżerów. Wspierałam realizację strategii firmy, rozwoju jej kultury oraz poprawy komunikacji wewnętrznej.

Od 2004 roku trener szkoleń miękkich, wykładowca, doradca zawodowy i wizerunkowy, ekspert w dziedzinie ZZL. Prowadzę projekty z zakresu HR dla dużych i średnich przedsiębiorstw.

Specjalizuję się w realizacji szkoleń miękkich z zakresu komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów, przywództwa, motywowania personelu, coachingu, zarządzania sobą w czasie, biznesowego savoir – vivre’u, budowania profesjonalnego wizerunku, autoprezentacji, budowania relacji w przedsiębiorstwie: pracownicy, współpracownicy, klienci.

Prowadzę szkolenia i kursy specjalistyczne z zakresu HR: zarządzanie szkoleniami w przedsiębiorstwie, rekrutacja i selekcja personelu, zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, wprowadzanie i wykorzystywanie systemów ocen okresowych.

Ważniejsi klienci: Metsa Tissue, Coffeehaven, 5aSec, Pijalnie Wedel S.A., SAP, Zelmer, Cyfrowy Polsat, Opek, Dom Wiedzy, Blycolin Polska.


Hobby:

Miłośniczka historii starożytnej, dobrej książki, kawy i podróży kulinarnych.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Szkolenie w siedzibie Klienta
za grupę do 12 os.
6 870
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
  • W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Jeżeli jesteś zainteresowany podniesieniem kompetencji swoich pracowników zachęcamy do skorzystania z dofinansowania do szkoleń.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Podłącze 31
  • Kod pocztowy: 30-218
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 6772295062

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska ul. Podłącze 31

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska
ul. Podłącze 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!