O szkoleniu
Oczekiwania co do spotkań odbywających się on-line są takie, że mają one być realizowane nie tylko poprawnie, ale i efektywnie. Podczas tego wirtualnego warsztatu uczestnicy poznają zasady prowadzenia ustrukturyzowanej rozmowy podczas własnych spotkań ze swoim wirtualnie funkcjonującym zespołem.
Ten wirtualny warsztat zapewnia menedżerom umiejętności i narzędzia, których potrzebują, aby prowadzić produktywne spotkania on-line i usprawnić współpracę w zdalnie kierowanych zespołach.
Oczekiwania co do spotkań odbywających się on-line są takie, że mają one być realizowane nie tylko poprawnie, ale i efektywnie. Podczas tego wirtualnego warsztatu uczestnicy poznają zasady prowadzenia ustrukturyzowanej rozmowy podczas własnych spotkań ze swoim wirtualnie funkcjonującym zespołem.
Ten wirtualny warsztat zapewnia menedżerom umiejętności i narzędzia, których potrzebują, aby prowadzić produktywne spotkania on-line i usprawnić współpracę w zdalnie kierowanych zespołach.
Uczestnicy szkolenia nauczą się:
- Wspierać kulturę pracy i sukcesu w wirtualnej rzeczywistości
- Nadawać ramy spotkaniom za pomocą przystępnych strategii tak, aby uczestnicy rozumieli: cel spotkania, kierunek jego realizacji, tło czy też kontekst sytuacyjny
- Tworzyć warunki do owocnej wymiany pomysłów i ułatwiać wzajemną interakcję
- Efektywnie dostarczać treści w wirtualnej przestrzeni
- Z przekonaniem odpowiadać na pytania, wątpliwości i udzielać odpowiedzi
- Zarządzać niezaangażowanymi, emocjonalnymi i trudnymi uczestnikami
- Utrzymywać spotkanie na właściwej ścieżce realizacyjnej.
- Wzmocnienie umiejętności: po warsztatach uczestnicy mają dostęp do pomocy i narzędzi, które pomogą im zastosować zdobytą wiedzę w sytuacjach, które napotykają w realnych sytuacjach zawodowych.
przyszłych i obecnych menedżerów kooperujących w ramach prowadzonych przez siebie projektów, czy też zarządzających swoimi zespołami.
Program szkolenia
- Podstawy kultury sukcesu w wirtualnej rzeczywistości
- Pułapki do uniknięcia zarówno przez menedżera, jak i jego pracowników
- Budowanie dynamicznego wirtualnego zespołu
- Zachęcanie członków zespołu do współpracy, angażowanie ich w działania
- Dynamika procesu grupowego
- Wyzwania przed menedżerem związane z pracą zdalną
Czas trwania
Szczegółowy harmonogram do uzgodnienia
Prelegenci
Agnieszka Olejnik
Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju.
Z wykształcenia filolog, germanista, metodyk nauczania, trener biznesu. Absolwentka wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej o specjalności coach i trener. Posiada dyplom Francuskiej Szkoły Stylizacji i Budowania Wizerunku w Krakowie.
Od ponad 12 lat lat zajmuję się sprawami rozwoju personelu w zakresie motywowania, rekrutacji, szkoleń, systemów rozwoju pracowników tj.: oceny okresowe, systemy premiowe, systemy płacowe, systemy budowania identyfikacji pracowników z firmą – wizerunek pracownika, wewnętrzny PR.
Byłam odpowiedzialna za rozwój zasobów ludzkich w takich firmach jak: real; Lafarge Beton i Kruszywa, coffeeheaven.
W ostatnich latach jako Międzynarodowy Menedżer ds. HR i Rozwoju Pracowników w firmie coffeeheaven zarządzałam projektami dot. szkoleń i ścieżek karier pracowników. Autor i kierownik projektu Szkoły Menedżerów. Wspierałam realizację strategii firmy, rozwoju jej kultury oraz poprawy komunikacji wewnętrznej.
Od 2004 roku trener szkoleń miękkich, wykładowca, doradca zawodowy i wizerunkowy, ekspert w dziedzinie ZZL. Prowadzę projekty z zakresu HR dla dużych i średnich przedsiębiorstw.
Specjalizuję się w realizacji szkoleń miękkich z zakresu komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów, przywództwa, motywowania personelu, coachingu, zarządzania sobą w czasie, biznesowego savoir – vivre’u, budowania profesjonalnego wizerunku, autoprezentacji, budowania relacji w przedsiębiorstwie: pracownicy, współpracownicy, klienci.
Prowadzę szkolenia i kursy specjalistyczne z zakresu HR: zarządzanie szkoleniami w przedsiębiorstwie, rekrutacja i selekcja personelu, zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, wprowadzanie i wykorzystywanie systemów ocen okresowych.
Ważniejsi klienci: Metsa Tissue, Coffeehaven, 5aSec, Pijalnie Wedel S.A., SAP, Zelmer, Cyfrowy Polsat, Opek, Dom Wiedzy, Blycolin Polska.
Hobby:
Miłośniczka historii starożytnej, dobrej książki, kawy i podróży kulinarnych.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
- W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).
Masz pytania? Napisz do nas
