O szkoleniu
• Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
• Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
• Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
• Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
• Doświadczona kadra trenerska
• Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
TECHNIKI SZKOLENIOWE
• Prezentacje multimedialne
• Case Study, analiza przypadku
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Ćwiczenia
• Testy psychologiczne
• Dyskusje i demonstracje
• Scenki, psychodrama
Warunki organizacyjne:
Termin - do ustalenia
Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju
Cel szkolenia: umiejętność wywierania wpływu jest niezmiernie przydatna w kontaktach międzyludzkich. Szkolenie ma na celu zdobycie umiejętności efektywnego wywierania wpływu na drugą osobę.
• Rozwinięcie umiejętności wzbudzania pożądanych uczuć i zachowań u rozmówcy poprzez odpowiednią komunikację werbalną i niewerbalną
• Udoskonalenie posługiwania się językiem perswazji
• Wskazanie metod budowania zaufania w drugiej osobie
• Poznanie technik budowania napięcia i przyciągania uwagi
Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?
- Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
- Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
- Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla
woj. pomorskiego
- Projekty dofinansowane http://perspecta.pl/szkolenia-dofinansowane/
Rocznie:
1. Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników
2. Realizujemy ponad 1000 szkoleń
Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.
Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.
Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.
W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.
-
Program szkolenia
Moduły Szkoleniowe:
KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA W KONTEKŚCIE WYWIERANIA WPŁYWU
- Czym jest komunikacja?
- Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
- Reguła pierwszego wrażenia oraz trening
- Autoprezentacja
- Praktyczne znaczenie gestów: wykorzystanie do sytuacji biznesowych w sprzedaży, komunikacji między pracownikami oraz w zarządzaniu
- Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
- Trening aktywnego słuchania
PSYCHOLOGIA POZNAWCZA
- Struktury wiedzy o świecie społecznym
- Budowa, rodzaje i wpływ schematów na przetwarzanie informacji,
- Dysonans poznawczy
- Wpływ postaw na rozumienie świata i na zachowanie, mechanizmy zmiany postaw
- Wpływ społeczny- facylitacja
- Konformizm
- Polaryzacja grupowa
- Wpływ w grupie
- Posłuszeństwo i przysługa
- Stereotypy i uprzedzenia
ZASADY WYWIERANIA WPŁYWU
- Reguła wzajemności
- Zaangażowanie i konsekwencja
- Społeczny dowód słuszności
- Lubienie i sympatia
- Autorytet
- Niedostępność
- Wpływ w mgnieniu oka - automatyzmy
TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU
- Wzajemność ustępstw
- Odmowa – wycofanie
- Technika niskiej piłki
- Technika „obiadu”
- Technika drzwiami w twarz
- Technika stopy w drzwiach
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
-
woj. pomorskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator
Najczęściej zadawane pytania
-
Masz pytania? Napisz do nas
