XVI Letnia Szkoła Asystentów Zarządu i Rady Nadzorczej

O szkoleniu

Asystent Zarządu jest wsparciem dla efektywnego i zgodnego z prawem funkcjonowania organów spółki. W tym celu musi znać aktualne przepisy i regulacje prawne wytyczające prawidłowe działanie przedsiębiorstwa, a także praktyczne zasady organizacji pracy biura i organów korporacyjnych.

W związku z tym wyzwaniem zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Letniej Szkoły Asystentów Zarządu i Rady Nadzorczej. Jest to szkolenie, które buduje profesjonalne kwalifikacje w dwóch kluczowych obszarach: organizacyjno- interpersonalnym oraz prawno-formalnym.

Warsztaty poprowadzą wyjątkowi eksperci, którzy przekażą Ci wiedzę oraz efektywne rozwiązania z zakresu wspierania, zabezpieczania i ułatwiania pracy organom spółek.

Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas Letniej Szkoły Asystentów Zarządu

  • poznasz regulacje prawne najistotniejsze dla obsługi organów spółki,
  • przeanalizujesz uprawniania i obowiązki zarządu i rady nadzorczej po nowelizacji KSH,
  • dostaniesz wytyczne jak przygotować i koordynować przebieg posiedzeń,
  • dowiesz się jakie uprawnienia mają wspólnicy i akcjonariusze,
  • otrzymasz szczegółową instrukcję jak optymalizować zapisy w regulaminach spółki,
  • dostaniesz wskazówki jak obsługiwać różnego rodzaju rejestry (KRS, CRBR, KRZ, KRK),
  • dowiesz się jak poznać i rozwijać swoje talenty,
  • poznasz sprawdzone strategie komunikacyjne ułatwiające Twoją codzienną pracę,
  • udoskonalisz swoje standardy w zakresie wzmocnienia asertywnego przekazu,
  • otrzymasz praktyczne wskazówki jak sobie radzić w trudnych sytuacjach w pracy.
Kto powinien wziąć udział?
  • Asystenci Zarządu, Asystenci Rady Nadzorczej
  • Asystenci Prezesa, Asystenci Kierownika Biura Zarządu
  • Specjaliści ds. obsługi władz spółki
  • Specjaliści ds. organizacyjnych
  • Referenci w biurach zarządu

Program szkolenia

DZIEŃ 1

9.30      Rejestracja uczestników, kawa i herbata
10.00    Rozpoczęcie zajęć

Ekspert: Małgorzata Głębocka – Szurko

 

PO OMACKU  – GRA SZKOLENIOWA używana dla poprawy umiejętności komunikacyjnych w zespole, z uwzględnieniem współpracy na odległość

ZARZĄDZANIE WŁASNĄ KARIERĄ – JAK ROZWINĄĆ SWOJĄ ŚCIEŻKĘ ZAWODOWĄ?

  • Personal branding Asystenta Zarządu i RN- wizerunek kompetencyjny i merytoryczny – jak prezentować swoje obszary kompetencji?
  • Jak poznać i rozwijać swoje talenty?
  • Jak wzmocnić swoją pewność siebie?

 STRATEGIE KOMUNIKACJI W PRACY ASYSTENTA ZARZĄDU I RN

  • Mój styl komunikacji a potrzeby organizacji
  • Jak budować skuteczne komunikaty?
  • Jak wykorzystać swoje mocne strony komunikacyjne?
  • W jaki sposób się komunikować, aby zwiększyć motywację do działania?
  • Jak być partnerem dla managerów, dla biznesu?

KLUCZOWE TECHNIKI ASERTYWNE W PRACY ASYSTENTA ZARZĄDU I RN

  • Asertywna odmowa
  • Radzenie sobie z krytyką / udzielanie konstruktywnej krytyki
  • Udzielanie odpowiedzi na niewygodne lub krępujące pytania
  • Wyrażanie prośby
  • Radzenie sobie z naleganiem i naciskiem
  • Zamiana oceny na opinię / wyrażanie własnych opinii
  • Przekazywanie poleceń współpracownikom i osobom strategicznym
  • Asertywne egzekwowanie wykonania zadania

TRUDNE SYTUACJE W PRACY ASYSTENTA ZARZĄDU I RN– JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ? 

  • Rodzaje utrudnień jakie pojawiają się w trakcie dnia pracy
  • Jak unikać odwlekania realizacji planów?
  • Skutki koncentracji na jednym zadaniu, a realność wielozadaniowej pracy
  • Chaotyczność w pracy – z czego wynika i jak sobie z nią radzić?
  • Utrata wpływu na zadania jako czynnik demotywujący w realizacji zadań
  • Kiedy dajemy się zwieźć iluzji ważności zadań?

16.00 Zakończenie 1. dnia szkolenia

DZIEŃ 2

8.30       Rejestracja uczestników, kawa i herbata
9.00       Rozpoczęcie zajęć

Ekspert:  mec Romana Pietruk

ASYSTENT ZARZĄDU I RADY NADZORCZEJ – ŹRÓDŁA PRAW I OBOWIĄZKÓW

  • Zakres obowiązków asystenta zarządu i rady nadzorczej
  • Kodeks spółek handlowych
  • Umowa lub statut spółki i jego zmiana

CHARAKTERYSTYKA ORGANÓW SPÓŁKI

  • Zarząd i członkowie zarządu – prawa i obowiązki
  • Rada nadzorcza i członkowie rady nadzorczej – prawa i obowiązki
  • Zgromadzenie wspólników i wspólnicy – prawa i obowiązki
  • Rola prokurenta w spółce

ZARZĄD PO NOWELIZACJI KSH – POZYCJA USTROJOWA, PRAWA I OBOWIĄZKI

  • Podwyższona staranność i lojalność członka zarządu i rady nadzorczej wobec spółki
  • Tajemnica spółki – nowy obowiązek członka zarządu
  • Zwoływanie i obywanie posiedzeń zarządu po nowelizacji
  • Protokoły i uchwały
  • Regulamin zarządu

REPREZENTACJA SPÓŁEK KAPITAŁOWYCH ORAZ POWOŁANIE I ODWOŁANIE CZŁONKÓW ORGANÓW

  • Powołanie i odwołanie członka zarządu i rady nadzorczej
  • Kadencja a mandat członków zarządu
  • Kiedy spółkę reprezentuje rada nadzorcza?

RADA NADZORCZA PO NOWELIZACJI KSH – POZYCJA USTROJOWA, PRAWA I OBOWIĄZKI

  • Uprawniania rady nadzorczej
  • Zwoływanie posiedzeń i podejmowanie uchwał, protokołowanie
  • Doradca rady nadzorczej
  • Przewodniczący rady nadzorczej – pozycja ustrojowa
  • Posiedzenia rady nadzorczej i porządek obrad
  • Głosowanie rady nadzorczej – tajne czy jawne?

 ZGROMADZENIE WSPÓLNIKÓW / WALNE ZGROMADZENIE – POZYCJA USTROJOWA, PRAWA I OBOWIĄZKI

  • Kompetencje zgromadzenia wspólników / walnego zgromadzenia
  • Zwyczajne i nadzwyczajne zgromadzenie wspólników / walne zgromadzenie
  • Zwoływanie posiedzeń, ustalanie porządku obrad, miejsce zgromadzenia
  • Przebieg posiedzenia i protokołowanie

OBSŁUGA REJESTRÓW PRZEZ ASYSTENTA ZARZĄDU I RADY NADZORCZEJ ORAZ NOWELIZACJA DORĘCZEŃ

  • Krajowy Rejestr Sądowy – najważniejsze zasady składania wniosków
  • Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych – najważniejsze zasady aktualizacji wniosków
  • Krajowy Rejestr Zadłużonych
  • Krajowy Rejestr Karny
  • Elektroniczne doręczenia

16.00 Zakończenie szkolenia

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Małgorzata Głębocka - Szurko

Od ponad 20 lat dzieli się swoją pasją do HR-u, pracując na stanowisku dyrektora personalnego, zarówno w spółkach polskich, jak i międzynarodowych korporacjach.

Certyfikowany coach ICF. Trener NLP.

 

Szkoleniowiec z krwi i kości. Praktyk absolutny. Nauczyciel doskonały.

Od ponad 20 lat dzieli się swoją pasją do HR-u, pracując na stanowisku dyrektora personalnego, zarówno w spółkach polskich, jak i międzynarodowych korporacjach.

Jako Korporacyjny Dyrektor Personalny przez 8 lat zarządzała międzynarodowymi zespołami – w takich krajach jak: Polska, Chiny, Dania, Wietnam, Holandia, Norwegia, USA,Bułgaria, Rosja, Białoruś, Kazachstan i Armenia.

Uczestniczyła i była odpowiedzialna za zasoby ludzkie w procesach transferu linii produkcyjnych do/z Polski, Holandii, Danii, Chin i Wietnamu.

Specjalizuje się w  zarządzaniu projektami typu “Green-field”.

Podczas pracy na stanowisku Korporacyjnego Dyrektora Personalnego opracowywała i była odpowiedzialna za wdrożenie  międzynarodowych programów szkoleniowych. Szczególnie bliskie jej sercu są zagadnienia związane z projektami międzykulturowymi oraz przywództwem.

Od lat zakochana jest w filozofii Lean Manufacturing. Wiedzę w tym zakresie zdobywała w fabrykach we Włoszech, Niemczech i Japonii, takich jak: Ferrari, Lamborghini, Ducati, Porsche, Toyota, Whirlpool, Philips. Kilkukrotnie współuczestniczyła przy wdrożeniu Lean-u w organizacjach, w których pracowała.

Prowadzi warsztaty Lider Kaizen, podczas których pokazuje jak „szczupło zarządzać” nie tylko w obszarze produkcji.

Zwycięzca Ogólnopolskiego Konkursu Dyrektor Personalny roku 2004. Wiceprezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Kadrami (2006-2010). W tym okresie także członek Rady Programowej Stowarzyszenia i członek Rady Programowej miesięcznika „Personel i Zarządzanie”. Lider modułu HR – wykładowca studiów MBA.

Swobodnie włada w pracy językiem angielskim i rosyjskim.

Hr Business Partner, doradca HR, lecz przede wszystkim entuzjastka swojej pracy.

 

mec. Romana Pietruk

Radca prawny, specjalizuje się w temacie kontraktów handlowych, obsługi organów spółki, odpowiedzialności członków zarządu i rady nadzorczej, poprawy efektywności funkcjonowania biura zarządu i rady nadzorczej.

Radca prawny, specjalizuje się w temacie kontraktów handlowych, obsługi organów spółki, odpowiedzialności członków zarządu i rady nadzorczej, poprawy efektywności funkcjonowania biura zarządu i rady nadzorczej.

Prowadzi szkolenia od ponad 17 lat. Realizowała projekty zarówno na rzecz sektora prywatnego jak i publicznego. Jako cel stawia sobie wysoki poziom merytoryczny szkoleń przy jednoczesnym przystępnym sposobie przekazywania wiedzy.

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UKSW, absolwentka studiów podyplomowych Fundusze Strukturalne Unii Europejskiej oraz studiów podyplomowych Prawa Rosyjskiej Federacji. Wspólnik Kancelarii Radców Prawnych Romana Pietruk, Łukasz Pietruk s.c. Autorka publikacji naukowych z zakresu prawa.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Hotel Sopot ****

81-715 Sopot

ul. J.J. Haffnera 88

woj. pomorskie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
2 783
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 870 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Rozwiń
Zapisz się
Cena promocyjna
Cena promocyjna przy zgłoszeniu do 24.07.2023
2 395
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 470 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
  • Kod pocztowy: 00-545
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7010991220

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska ul. Marszałkowska 58 lok. 15

Organizator

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ! Co nas wyróżnia? 1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!