O szkoleniu
Warsztat skierowany jest do doświadczonych handlowców i menedżerów sprzedaży, którzy mają za sobą dziesiątki – jeśli nie setki – spotkań. W trakcie treningu rzucamy wyzwanie panującym mitom sprzedażowym oraz sięgamy po nowoczesne badania, które dają szansę na podniesienie swoich umiejętności sprzedażowych na jeszcze wyższy poziom.
Cele szkolenia:
Brak sztuczek, formułek i złotych zaklęć! W zamian przygotowany został trening dla handlowców, którzy nie boją się wychodzenia z pozycji mistrza, aby rozwijać jeszcze ciekawiej swoją karierę o nowe inspiracje. Przygotowane narzędzia pozwalają zrozumieć mechanizmy negocjacyjne klientów, ich podejście do ceny, oraz dają świadomość reakcji na zachowania zakupowe konsumentów.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- metodyce podnoszenia własnych umiejętności, dzięki nabytemu doświadczeniu,
- blokadach na szczeblach rozwoju kompetencji,
- systemach myślowych Daniela Kahnemana w przełożeniu na procesy sprzedażowe,
- heurystykach i błędach poznawczych w trakcie rozmów z klientami,
- genezie różnego rodzaju pytań, jakie automatycznie zadajemy klientom,
- narzędziach, jakimi warto zastąpić sztuczny język korzyści,
- źródłach najczęstszych technik negocjacyjnych klientów.
Uczestnicy rozwiną umiejętności:
- planowania świadomego rozwoju dalszej kariery
- pobudzania myślenia wolnego u klientów w celu zwiększenia efektywności rozmów handlowych
- stosowania sekwencji pytań, które dają szansę na poznanie sfery emocjonalnej klientów
- stosowania słów w ofercie (pisanej i mówionej), które pobudzają odbiorcę, a nie są blokerami komunikacyjnymi
- negocjowania i obrony ceny, która nie zawsze czyni cuda
Korzyści ze szkolenia:
- wiedza o mechanizmach i procesach myślowych, która daje nieograniczone możliwości dalszego stosowania nowych metod w rozmowie z klientami
- nowe podejście do zadawania pytań i pozyskanych informacji o kliencie, aby składane oferty były jeszcze bardziej skuteczne i zapamiętywane przez klientów
- pobudzenie kreatywności oraz inspiracji w działaniu
-
doświadczeni handlowcy oraz menedżerowie sprzedaży, którzy nie boją się podważać statusu quo swoich umiejętności i wiedzy, są otwarci do dyskusji i dzielenia się swoimi doświadczeniami
-
osoby związane pośrednio lub bezpośrednio z obsługą klientów w firmie
Program szkolenia
MODUŁ 0
- Wprowadzenie i rozpoczęcia szkolenia
- Zapoznanie z uczestnikami, ustalenie zasad współpracy
- Agenda i oczekiwania
MODUŁ I Świadomy rozwój kompetencji oraz sposoby na radzenie sobie z blokadami w rozwoju
Prawdziwe bogactwo to nie to, ile twoja praca pozwoli ci zarobić, ale to kim cię uczyni – Pino Pellegrino.
- Metodyki rozwoju umiejętności na różnym etapie kompetencji
- Co jest ważniejsze od motywacji w osiąganiu celów
- Popularne blokady w rozwoju umiejętności i sposoby ich uniknięcia
- W jaki sposób się nie porównywać a inspirować działaniami innych
- Dlaczego sprzedaję to, co sprzedaję
- Poznanie swojego preferowanego stylu uczenia się i rozwoju
MODUŁ II Systemy myślowe Daniela Kahnemana w sprzedaży
Preferencje nie są trwałe, lecz zmieniają się w zależności od punktu odniesienia – Daniel Kahneman.
- Mechanizmy podejmowania decyzji i reakcji w sprzedaży w ujęciu systemów myślowych
- Jak system myślenia automatycznego wiążę się z regułami wpływu społecznego
- W jaki sposób pobudzać myślenie analityczne u klienta, aby chciał porównać naszą ofertę
- Jak przygotować ofertę, aby nie wzbudzała alarmu ostrzegawczego w umyśle klienta
- Dlaczego współpraca nie zawsze równa się relacji z klientem
MODUŁ III O co pytamy, a co słyszy klient?
Piękne pytania dają piękne odpowiedzi – przysłowie kameruńskie
- Czym jest „efekt świeżości” i czy można go wywołać u siebie mimo doświadczenia handlowego
- Jakie pytania zadają najlepsi sprzedawcy na świecie
- Zadawaj pytania zamknięte! (i nie tylko)
- Czemu klient nie odpowiada na zadane przez nas pytanie
- Czemu wydaje się nam, że klient odpowiedział na to, o co pytamy
- Czy tylko pytaniami możemy pokryć potrzeby emocjonalne klienta
MODUŁ IV Prezentacja oferty bez języka korzyści
Zdałem sobie sprawę, że przecież coś takiego jak język korzyści w życiu codziennym nie istnieje – Tomasz Targosz po wystąpieniu Pawła Fortuny
- Schemat cecha-zaleta-korzyść – mit czy skuteczne narzędzie handlowe
- Co zrobić, kiedy klient nie odpowiada na pytania
- Kontraktowanie i rozliczanie klienta
- Jeśli nie korzyść, to co
- Czym jest luka informacyjna i jak ją wykorzystać w ofercie pisanej oraz mówionej
- Unikalna propozycja sprzedażowa a obrona ceny
- Jakie techniki negocjacyjne stosują na nas klienci i jak na nie reagować
MODUŁ podsumowujący
- Podsumowanie szkolenia
- Dyskusje i pytania uczestników
- Rozliczenie oczekiwań
Czas trwania
godz. 10.00-16.00 i 9.00-15.00
Prelegenci
Ekspert z zakresu sprzedaży z 18-letnim doświadczeniem.
Pracował jako handlowiec w wielu różnych branżach, m.in. finansowej, ubezpieczeniowej czy telekomunikacyjnej, gdzie osiągał ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe.
Swoje doświadczenie wykorzystuje w pracy jako doradca i coach handlowców oraz certyfikowany trener sprzedaży. Wspiera handlowców, doradców, trenerów, managerów i dyrektorów w optymalnym planowaniu procesów sprzedażowych.
Prowadzi liczne szkolenia dla handlowców, konferencje i wydarzenia branżowe. Jest autorem książek i innych publikacji związanych ze sprzedażą.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 5 dni przed terminem
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: J.G.Training
- Ulica i nr: Olesińska 21
- Kod pocztowy: 02-548
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8981505607