Zaawansowane techniki sprzedażowe – szkolenie dla handlowców, którzy o sprzedaży wiedzą (prawie) wszystko

O szkoleniu

Warsztat skierowany jest do doświadczonych handlowców i menedżerów sprzedaży, którzy mają za sobą dziesiątki – jeśli nie setki – spotkań. W trakcie treningu rzucamy wyzwanie panującym mitom sprzedażowym oraz sięgamy po nowoczesne badania, które dają szansę na podniesienie swoich umiejętności sprzedażowych na jeszcze wyższy poziom.  

Cele szkolenia:

Brak sztuczek, formułek i złotych zaklęć! W zamian przygotowany został trening dla handlowców, którzy nie boją się wychodzenia z pozycji mistrza, aby rozwijać jeszcze ciekawiej swoją karierę o nowe inspiracje. Przygotowane narzędzia pozwalają zrozumieć mechanizmy negocjacyjne klientów, ich podejście do ceny, oraz dają świadomość reakcji na zachowania zakupowe konsumentów.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • metodyce podnoszenia własnych umiejętności, dzięki nabytemu doświadczeniu,
  • blokadach na szczeblach rozwoju kompetencji,
  • systemach myślowych Daniela Kahnemana w przełożeniu na procesy sprzedażowe,
  • heurystykach i błędach poznawczych w trakcie rozmów z klientami,
  • genezie różnego rodzaju pytań, jakie automatycznie zadajemy klientom,
  • narzędziach, jakimi warto zastąpić sztuczny język korzyści,
  • źródłach najczęstszych technik negocjacyjnych klientów.

Uczestnicy rozwiną umiejętności:

  • planowania świadomego rozwoju dalszej kariery
  • pobudzania myślenia wolnego u klientów w celu zwiększenia efektywności rozmów handlowych
  • stosowania sekwencji pytań, które dają szansę na poznanie sfery emocjonalnej klientów
  • stosowania słów w ofercie (pisanej i mówionej), które pobudzają odbiorcę, a nie są blokerami komunikacyjnymi
  • negocjowania i obrony ceny, która nie zawsze czyni cuda

Korzyści ze szkolenia:

  • wiedza o mechanizmach i procesach myślowych, która daje nieograniczone możliwości dalszego stosowania nowych metod w rozmowie z klientami
  • nowe podejście do zadawania pytań i pozyskanych informacji o kliencie, aby składane oferty były jeszcze bardziej skuteczne i zapamiętywane przez klientów
  • pobudzenie kreatywności oraz inspiracji w działaniu
Kto powinien wziąć udział?
  • doświadczeni handlowcy oraz menedżerowie sprzedaży, którzy nie boją się podważać statusu quo swoich umiejętności i wiedzy, są otwarci do dyskusji i dzielenia się swoimi doświadczeniami

  • osoby związane pośrednio lub bezpośrednio z obsługą klientów w firmie

Program szkolenia

MODUŁ 0

  1. Wprowadzenie i rozpoczęcia szkolenia
  2. Zapoznanie z uczestnikami, ustalenie zasad współpracy
  3. Agenda i oczekiwania

MODUŁ I Świadomy rozwój kompetencji oraz sposoby na radzenie sobie z blokadami w rozwoju

Prawdziwe bogactwo to nie to, ile twoja praca pozwoli ci zarobić, ale to kim cię uczyni – Pino Pellegrino.

  1. Metodyki rozwoju umiejętności na różnym etapie kompetencji
  2. Co jest ważniejsze od motywacji w osiąganiu celów
  3. Popularne blokady w rozwoju umiejętności i sposoby ich uniknięcia
  4. W jaki sposób się nie porównywać a inspirować działaniami innych
  5. Dlaczego sprzedaję to, co sprzedaję
  6. Poznanie swojego preferowanego stylu uczenia się i rozwoju

MODUŁ II Systemy myślowe Daniela Kahnemana w sprzedaży

Preferencje nie są trwałe, lecz zmieniają się w zależności od punktu odniesienia – Daniel Kahneman.

  1. Mechanizmy podejmowania decyzji i reakcji w sprzedaży w ujęciu systemów myślowych  
  2. Jak system myślenia automatycznego wiążę się z regułami wpływu społecznego
  3. W jaki sposób pobudzać myślenie analityczne u klienta, aby chciał porównać naszą ofertę
  4. Jak przygotować ofertę, aby nie wzbudzała alarmu ostrzegawczego w umyśle klienta
  5. Dlaczego współpraca nie zawsze równa się relacji z klientem

MODUŁ III  O co pytamy, a co słyszy klient?

Piękne pytania dają piękne odpowiedzi – przysłowie kameruńskie

  1. Czym jest „efekt świeżości” i czy można go wywołać u siebie mimo doświadczenia handlowego
  2. Jakie pytania zadają najlepsi sprzedawcy na świecie
  3. Zadawaj pytania zamknięte! (i nie tylko)
  4. Czemu klient nie odpowiada na zadane przez nas pytanie
  5. Czemu wydaje się nam, że klient odpowiedział na to, o co pytamy
  6. Czy tylko pytaniami możemy pokryć potrzeby emocjonalne klienta

MODUŁ IV  Prezentacja oferty bez języka korzyści

Zdałem sobie sprawę, że przecież coś takiego jak język korzyści w życiu codziennym nie istnieje – Tomasz Targosz po wystąpieniu Pawła Fortuny

  1. Schemat cecha-zaleta-korzyść – mit czy skuteczne narzędzie handlowe
  2. Co zrobić, kiedy klient nie odpowiada na pytania
  3. Kontraktowanie i rozliczanie klienta
  4. Jeśli nie korzyść, to co
  5. Czym jest luka informacyjna i jak ją wykorzystać w ofercie pisanej oraz mówionej
  6. Unikalna propozycja sprzedażowa a obrona ceny
  7. Jakie techniki negocjacyjne stosują na nas klienci i jak na nie reagować

MODUŁ podsumowujący

  1. Podsumowanie szkolenia
  2. Dyskusje i pytania uczestników
  3. Rozliczenie oczekiwań

Czas trwania

godz. 10.00-16.00 i 9.00-15.00

Prelegenci

Ekspert z zakresu sprzedaży z 18-letnim doświadczeniem.

Pracował jako handlowiec w wielu różnych branżach, m.in. finansowej, ubezpieczeniowej czy telekomunikacyjnej, gdzie osiągał ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe.

Swoje doświadczenie wykorzystuje w pracy jako doradca i coach handlowców oraz certyfikowany trener sprzedaży. Wspiera handlowców, doradców, trenerów, managerów i dyrektorów w optymalnym planowaniu procesów sprzedażowych.

Prowadzi liczne szkolenia dla handlowców, konferencje i wydarzenia branżowe. Jest autorem książek i innych publikacji związanych ze sprzedażą.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Platforma Zoom

Rejestracja

Cena 1
1 790
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 5 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  2. Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
  3. Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
  4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
  6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy i akceptujemy je.
  7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: J.G.Training
  • Ulica i nr: Olesińska 21
  • Kod pocztowy: 02-548
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 8981505607

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G.Training
02-548 Warszawa, Polska Olesińska 21

Organizator

J.G.Training
02-548 Warszawa, Polska
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!