O szkoleniu
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań.
Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.
Dzięki szkoleniu:
Poznasz ważne elementy psychologii sprzedaży,
Opracujesz narzędzia cross - i up-sellingowe, gotowe do zastosowania w swojej sprzedaży.
Nabędziesz umiejętności analizy i zarządzania grupą decyzyjną w organizacji klienta,
Nauczysz się i przetrenujesz sposoby na otwarcie rozmów handlowych,
Wypracujesz wielowymiarową strategię diagnozy wartości zakupowych
Zdobędziesz umiejętności radzenia sobie z obiekcjami klientów oraz przetrenujesz techniki finalizacji.
Zwiększysz swoją efektywność w sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli
prowadzenia rozmów handlowych,
Przepracujesz swoją strategię sprzedaży oraz nauczysz się dostosowywać ją do specyfiki Twoich
klientów oraz branży w której pracujesz,
Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów
(odkrywania ich rzeczywistych wartości zakupowych),
Poznasz i przetrenujesz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów i finalizacji z
dostosowaniem do specyfiki swojej branży,
Będziesz miał okazję do wielu, praktycznych treningów rozmów z klientami, które pozwolą Ci
zweryfikować umiejętności oraz otrzymasz rozwojowy feedback od trenera.
Zastosujesz zaawansowane technik sprzedaży w kluczowych obszarach procesu sprzedażowego.
Nabędziesz umiejętność przejmowania Klienta związanego dotychczas z konkurencją.
Zoptymalizujesz czas trwania procesu sprzedaży.
Szkolenie polecane doświadczonym handlowcom, któzy znają już podstawy skutecznego handlowca.
Zaawansowany trening sprzedaży oparty jest na faktycznej wiedzy i umiejętności stosowania ważnych elementów psychologii sprzedaży, stosowania konstruktów perswazji oraz symulacjach rozmów handlowych na poszczególnych etapach współpracy z klientami. Trenujemy także otwarcia rozmów, wprowadzamy systemową diagnozę wartości zakupowych klientów oraz analizę i zarządzanie grupą decyzyjną w organizacji klienta. W
scenkach diagnostycznych szukamy także najlepszych sposobów na radzenie sobie z obiekcjami klientów i finalizacji sprzedaży, z dostosowaniem modeli reakcji do specyfiki branżowej.
Program szkolenia
1. WAŻNE ELEMENTY PSYCHOLOGII SPRZEDAŻY
Projekcja psychologiczna i jej znaczenie w pierwszej fazie kontaktu z klientami
Wybrane elementy reguł wpływu społecznego i ich efektywność w procesie sprzedaży
Perswazja oparta na psychologii handlowej – zaawansowane konstrukty komunikacyjne
Trening otwarcia rozmowy handlowej (nowy lub aktywny klient)
Automotywacja do działania mimo doświadczenia handlowego
Rutyna czy wypracowany skuteczny schemat?- czy mogę zrobić coś więcej?
2. SKUTECNE WYKORZYSTANIE RELACJI Z KLIENTAMI
Relacja handlowa – szczegółowa analiza tego czym jest relacja i na czym się opiera.
Do czego służy nam w sprzedaży dobra relacja z klientem?
Jak przełożyć relacje na efektywność finalizacji lub dosprzedaży?
Cel rozmowy handlowej.
Jakie pytania zadają najlepsi sprzedawcy na świecie
Czy klient na pewno odpowiedział na moje pytanie- jakie wnioski wyciągnąć z odpowiedzi
3. DIAGNOZA WARTOŚCI ZAKUPOWYCH KLIENTÓW - ANALIZA POTRZEB KLIENTA
Systemowe koncepcje diagnozy klientów – krytyczna analiza, dobór najlepszych elementów
Zaawansowane narzędzia diagnozy potrzeb klienta
Docieranie do poziomu interesów klienta
Analiza i rozpoznanie grupy decyzyjnej
Warsztat – wypracowanie potencjalnych wartości dla klientów (poziom Interesów)
Trening diagnozy wartości zakupowych klienta i grupy decyzyjnej w organizacji klienta
4. ANALIZA OBIEKCJI KLIENTÓW
Obiekcje faktyczne i unikowe
Presja cenowa- jak ja rozegrać
“Targowisko” - Obiekcje cenowe, gry klientów, roszczenia
Osobowość klienta vs typy obiekcji
Scenka diagnostyczna na forum – praca w wybranymi obiekcjami
5. NEGOCJACJE B2B – zasady, o których musisz pamiętać
Formułowanie celów minimum i maksimum
Formułowanie BATNA
Jakich komunikatów nie używać podczas negocjacji
Argumentacja
Dobór odpowiedniej strategii negocjacyjnej w rozmowach
6. PODNOSZENIE WARTOŚCI SPRZEDAŻY Z DANEJ TRANSAKCJI
Uświadomienie możliwości podnoszenia wartości sprzedaży
Umiejętnie opakuj swoją cenę
Analiza przewagi konkurencyjnej
Wypracowanie narzędzi do działań cross-sellingowych i up-sellingowych.
7. FINALIZACJA SPRZEDAŻY - domykanie rozmowy handlowej
Przepracowanie założeń do skutecznej finalizacji sprzedaży
Potencjalne powody trudności w finalizacji sprzedaży – analiza
System naczyń połączonych – czyli skuteczność zamknięcia sprzedaży a etap diagnozy i prezentacji
wartości dla klienta
Technik domykania sprzedaży – prezentacja, przykłady branżowe
Wybór technik finalizacji do pracy w treningu
Trening finalizacji sprzedaży dla klienta/grupy decyzyjnej
8. Aktywny trening sprzedażowy
Uczestnicy szkolenia wielokrotnie trenują rozmowy z klientami na poszczególnych etapach procesu
sprzedaży, na bazie wypracowanych w trakcie warsztatów modeli i narzędzi
Czas trwania
2 dni 16 h
od 09:00 do 17:00
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Katowice
woj. śląskie
Poznań
woj. wielkopolskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie karty zgłoszenia.
- Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji.
- W przypadku szkoleń otwartych zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji uzasadnionej. Informacje o zmianach w terminie podana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
- W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Grupy Szkoleniowej SOLBERG zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
- W przypadku rezygnacji ze szkolenia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów szkolenia. Istnieje możliwoćc zmiany uczestnika szkolenia. 6.W przypadku odwołania szkolenia z winy Grupy Szkoleniowej SOLBERG, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać szkolenie w każdej chwili.
- Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Grupy Szkoleniowej SOLBERG dostępnego na stronie internetowej www.solberg-szkolenia.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem Grupy Szkoleniowej SOLBERG do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
- Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Szkoleniową SOLBERG w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie; organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych. Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.
- Nazwa firmy: Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Powiśle 2
- Kod pocztowy: 43-430
- Miejscowość: Skoczów
- Numer NIP: 5482753596