O szkoleniu
Zapewniamy: obiad, przerwy kawowe, certyfikaty i materiały szkoleniowe.
FORMA SZKOLENIA
Krótkie elementy wykładu z prezentacją wyników badań i teorii, omówienie studiów przypadku, dyskusja, ćwiczenia - praca w grupach pozwalająca na praktyczne wykorzystanie teorii. Uczestnicy są aktywnie zaangażowani podczas całego szkolenia.
Zrozumiesz mechanizmy, które rządzą decyzjami zakupowymi klientów – od emocji po błędy poznawcze i heurystyki
Nauczysz się analizować insighty konsumenckie i wykorzystywać je do tworzenia skutecznych działań marketingowych i sprzedażowych
Poznasz sprawdzone techniki wpływania na zachowania klientów bez manipulacji – w oparciu o psychologię decyzji
Przećwiczysz projektowanie komunikatów i doświadcze
Menedżerowie i specjaliści ds. marketingu
Menedżerów Customer Experience oraz sprzedaży
Osoby odpowiedzialne za komunikację z klientem, zarówno w B2C, jak i B2B (reklama, PR, social media)
Specjalistów ds. Customer Journey i analiz zachowań klientów
Handlowcy i zespoły sprzedaży, które chcą lepiej reagować na decyzje klientów i zwiększyć skuteczność rozmów sprzedażowych
Właściciele małych i średnich firm, którzy chcą świadomie kształtować ofertę i doświadczenia klienta w oparciu o psychologię zachowań
Program szkolenia
Procesy i mechanizmy podejmowania decyzji: serce i rozum - szybkie emocjonalne reakcje i wolniejsze, racjonalne myślenie
Dlaczego klienci unikają wysiłku poznawczego i wybierają „łatwe” decyzje
Subiektywne postrzeganie wartości - jak klienci naprawdę odbierają i oceniają produkty oraz oferty
Dyskusja o studiach przypadku. Dlaczego proste komunikaty działają lepiej?
2. Człowiek zwierzę społeczneSpołeczne i kulturowe aspekty zachowania konsumentów i podejmowania decyzji zakupowych
Rola społecznych dowodów słuszności i kulturowych norm (opinie, trendy, „wszyscy tak robią”)
Dyskusja o studiach przypadku, ćwiczenia
3. Kontekst i zachowania konsumenckieJak otoczenie i zmysły kształtują zachowania zakupowe
Konsument i jego pięć zmysłów (marketing sensoryczny)
Budowanie nawyków opartych o kontekst sytuacyjny (Dan Ariely – mapa zachowań).
Ćwiczenie w grupach z wykorzystaniem narzędzia „mapa zachowania” - zaprojektowanie „idealnego otoczenia zakupowego”.
4. Konsument jest przewidywalnie nieracjonalnyBłędy poznawcze, myślenie szybkie i wolne – heurystyki i zachowania konsumentów
Analiza wybranych heurystyk i przykłady wykorzystania w sprzedaży (m.in. torowanie, owczy pęd, opt-in/opt-out, loss aversion)
Analiza najczęstszych skrótów myślowych i błędów poznawczych w zakupach:
Torowanie – subtelne sugestie kierujące myśleniem
Owczy pęd – podążanie za większością
Opt-in / Opt-out – znaczenie ustawień domyślnych
Awersja do straty – silniejszy wpływ straty niż zysku
Ćwiczenie: projektowanie komunikatu z wykorzystaniem wybranej heurystyki.
Decydujące momenty (Heath & Heath)
Zmysły – emocjonalne bodźce w komunikacji i przestrzeni sprzedaży.
Napięcie – budowanie zainteresowania i ciekawości.
Łamanie schematu – zaskoczenie jako klucz do zapamiętania marki.
Experience Economy (Pine & Gilmore) -jak marki oferują rozrywkę, edukację, estetykę i „ucieczkę” dla konsumentów
Ćwiczenie w grupach: zaprojektowanie sytuacji pod pożądane zachowanie konsumenta z wykorzystaniem wybranego modelu
Czas trwania
9-16
zapewniamy catering podczas szkolenia oraz obiady w hotelowej restauracji
Prelegenci
Trener biznesu, menedżer projektów strategii customer experience management (CX) i marketingowych, facylitatorka procesów projektowania produktów i usług - desing thinking. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia Customer Experience Management, Design Thinking, Marketing doświadczeń oraz Zachowania i insighty konsumenckie.
Jest wykładowcą w The American Business School of Paris we Francji, a także profesorem nadzwyczajnym Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Doświadczenie zdobywała w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym pracując na rynku tureckim, hiszpańskim i na Półwyspie Arabskim. W pracy marketera za kluczowe umiejętności uważa słuchanie, obserwacje i głębokie rozumienie zachowań ludzi. Lata praktyki nauczyły ją, iż dobre pomysły rodzą się z połączenia ciekawości i różnorodności.
Prowadziła badania dotyczące marek globalnych, zachowań konsumenckich w Internecie i komunikacji międzykulturowej w biznesie. Członek Project Management Institute oraz SIETAR - Society for Intercultural Education, Training and Research. Współpracowała jako konsultant, ekspert i trener z firmami: Google (Projektanci Innowacji), Grant Thornton, Fundacja Rozwoju Systemów Edukacji, NAWA, Oman Airport Management Company.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 150 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- Rozwiń
- 8.7% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 13.04% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.
- Nazwa firmy: Akademia KFK
- Ulica i nr: Ogrodowa 58
- Kod pocztowy: 00-876
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5263684984
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
