O szkoleniu
Celem szkolenia jest wzmocnienie biznesowej efektywności uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem wzmacniania i budowania zadowolenia oraz lojalności Klientów w procesie kontaktu na odległość.
Możliwość zdobycia i doskonalenia umiejętności z zakresu:
- Rozwoju komunikacyjnego ukierunkowanego na wzmacnianie zadowolenia, lojalności Klient
- Budowania swoją postawą wizerunku profesjonalnej i godnej zaufania Firmy
- Tworzenia profesjonalnego, pozytywnego pierwszego wrażenia
- Praktycznego wykorzystywania technik ułatwiających komunikację z Klientem
- Rozpoznawania preferencji komunikacyjnych Klientów
- Efektywnego prowadzenia rozmowy przez telefon i połączenie video
- Aktywnego słuchania i dopasowywania swoich komunikatów do potrzeb Klienta
- Stosowania technik zadawania pytań
- Wywierania wpływu na Klienta
- Efektywnego komunikowania się z trudnym Klientem
- Przekonującego mówienia
Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów obsługi kontaktujących się z klientem na odległość.
Program szkolenia
MODUŁ I. Dostałem informacje jak będziemy pracować i czego będzie dotyczyć szkolenie
- Cele i program szkolenia
- Forma prowadzenia i zasady współpracy na szkoleniu
- Oczekiwania uczestników związane ze szkoleniem
MODUŁ II. Wiem jakich efektów się ode mnie oczekuje i jestem zmotywowany do pracy
- Czego ode mnie oczekują? – klient i mój przełożony
- Strefy wpływu uczestników szkolenia w odniesieniu do oczekiwań stron
- Korzyści z profesjonalnego podejścia do procesu obsługi klienta
MODUŁ III. Analiza moich mocnych stron
- Osobowościowy test autoanalizy
- ,,Zbuduj ze mną relacje’’ – gra szkoleniowa
- Indywidualna informacja zwrotna
- Mocne strony – obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
- Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju
MODUŁ IV. Profesjonalnie obsługuję klientów i umiem budować relację biznesową z każdym, nawet trudnym klientem przez dostosowanie się do jego osobowości.
- Narzędziowa osobowość Klienta i uczestnika szkolenia
- Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość klienta?
- Podczas spotkania bezpośredniego
- Podczas rozmowy telefonicznej
- Narzędzia wywierania wpływu na klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:
- Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
- Budowania relacji biznesowej
- Budowania i wzmacniania lojalności
- Przekonywania i argumentowania
- Zapobiegania i reagowania na konflikt
MODUŁ V. Wzmacnianie efektywnej relacji z Klientem za pomocą własnej mowy ciała
- Komunikacja niewerbalna w procesie obsługi telefonicznej i video
- Robienie profesjonalnego pierwszego wrażenia
- Budowanie relacji
- Spójność sygnałów werbalnych i niewerbalnych
MODUŁ VI. Wiem jakie ma powody klient, żeby być zadowolonym
- Proszę powiedzieć…? – pytania jednym z filarów zadowolenia klienta
- Zasady uzyskiwania informacji
- Lista pytań
MODUŁ VII. ,,To jest dokładnie to, czego oczekuję’’ – myśli klient
- Model: Cecha – Zaleta – Korzyść – Dowód
- Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji
- Zaproponowanie rozwiązania Klientowi- ćwiczenie
MODUŁ VIII. Cholera jasna…!
- Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym klientem?
- Zasady rozmowy z reklamacyjnym klientem
- Asertywne budowanie relacji z ,,trudnym’’ klientem
MODUŁ IX. Podsumowanie szkolenia
- Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
- Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
- Zadanie wdrożeniowe
- Ewaluacja szkolenia
Czas trwania
Szczegółowy harmonogram do uzgodnienia
Prelegenci
MACIEJ LESZCZYŃSKI
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.
Przez trzynaście lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie zarówno z zakresu sprzedaży i negocjacji jak i zarządzania pracownikami działu sprzedaży.
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.
Wykształcenie:
- Wydział Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie
- Szkoła Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego
- Szkoła Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga
- Szkolenie akredytacyjnege dla Trenerów Insights Discovery
- Szkoła Coachingu Narzędziowego
- Szkolenie akredytacyjne z nowej wersji metodologii KirkPatrick’a (poszkoleniowe narzędzia prowadzące szkolony zespół do osiągania wyznaczonych celów)
- Szkoła Coachów ICF ACSTH z egzaminacją VCC
- Półrocznego Akceleratora - Surferzy Wiedzy – prowadzenie efektywnych szkoleń on-line (edycja dla branży szkoleniowej przy współpracy z Polską Izbą Firm Szkoleniowych)
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
- W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).
Masz pytania? Napisz do nas
