Szkolenie

Zadowolony klient. Efektywny proces obsługi na odległość

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na 2-dniowe szkolenie z zakresu zdalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest wzmocnienie biznesowej efektywności uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem wzmacniania i budowania zadowolenia oraz lojalności Klientów w procesie kontaktu na odległość.
Dlaczego warto wziąć udział?

Możliwość zdobycia i doskonalenia umiejętności z zakresu:
•    Rozwoju komunikacyjnego ukierunkowanego na wzmacnianie zadowolenia, lojalności Klient
•    Budowania swoją postawą wizerunku profesjonalnej i godnej zaufania Firmy
•    Tworzenia profesjonalnego, pozytywnego pierwszego wrażenia
•    Praktycznego wykorzystywania technik ułatwiających komunikację z Klientem
•    Rozpoznawania preferencji komunikacyjnych Klientów
•    Efektywnego prowadzenia rozmowy przez telefon i połączenie video
•    Aktywnego słuchania i dopasowywania swoich komunikatów do potrzeb Klienta
•    Stosowania technik zadawania pytań
•    Wywierania wpływu na Klienta
•    Efektywnego komunikowania się z trudnym Klientem
•    Przekonującego mówienia

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów obsługi kontaktujących się z klientem na odległość.

Program szkolenia

MODUŁ I. Dostałem informacje jak będziemy pracować i czego będzie dotyczyć szkolenie

  • Cele i program szkolenia
  • Forma prowadzenia i zasady współpracy na szkoleniu
  • Oczekiwania uczestników związane ze szkoleniem

MODUŁ II. Wiem jakich efektów się ode mnie oczekuje i jestem zmotywowany do pracy

  • Czego ode mnie oczekują? – klient i mój przełożony
  • Strefy wpływu uczestników szkolenia w odniesieniu do oczekiwań stron
  • Korzyści z profesjonalnego podejścia do procesu obsługi klienta

MODUŁ III. Analiza moich mocnych stron

  • Osobowościowy test autoanalizy
  • ,,Zbuduj ze mną relacje’’ – gra szkoleniowa
  • Indywidualna informacja zwrotna
  • Mocne strony – obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
  • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

MODUŁ IV. Profesjonalnie obsługuję klientów i umiem budować relację biznesową z każdym, nawet trudnym klientem przez dostosowanie się do jego osobowości.

  • Narzędziowa osobowość Klienta i uczestnika szkolenia
  • Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość klienta?
  • Podczas spotkania bezpośredniego
  • Podczas rozmowy telefonicznej
  • Narzędzia wywierania wpływu na klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:
  • Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
  • Budowania relacji biznesowej
  • Budowania i wzmacniania lojalności
  • Przekonywania i argumentowania
  • Zapobiegania i reagowania na  konflikt

MODUŁ V. Wzmacnianie efektywnej relacji z Klientem za pomocą własnej mowy ciała

  • Komunikacja niewerbalna w procesie obsługi telefonicznej i video
  • Robienie profesjonalnego pierwszego wrażenia
  • Budowanie relacji
  • Spójność sygnałów werbalnych i niewerbalnych

MODUŁ VI. Wiem jakie ma powody klient, żeby być zadowolonym

  • Proszę powiedzieć…? – pytania jednym z filarów zadowolenia klienta
  • Zasady uzyskiwania informacji
  • Lista pytań

MODUŁ VII. ,,To jest dokładnie to, czego oczekuję’’ – myśli klient

  • Model: Cecha – Zaleta – Korzyść – Dowód
  • Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji
  • Zaproponowanie rozwiązania Klientowi- ćwiczenie

MODUŁ VIII. Cholera jasna…!

  • Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym klientem?
  • Zasady rozmowy z reklamacyjnym klientem
  • Asertywne budowanie relacji z ,,trudnym’’ klientem

MODUŁ IX. Podsumowanie szkolenia

  • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
  • Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
  • Zadanie wdrożeniowe
  • Ewaluacja szkolenia

Czas trwania

szkolenie online: 2 dni, 8:45-14:00
szkolenie stacjonarne: I dzień 10:0017:00, II dzień 9:00-16:00

Prelegenci

Cytat

MACIEJ LESZCZYŃSKI

Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.

Przez trzynaście lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie  zarówno  z zakresu  sprzedaży i negocjacji jak i zarządzania pracownikami działu sprzedaży.
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.

Wykształcenie:

  • Wydział Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie
  • Szkoła Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego
  • Szkoła Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga
  • Szkolenie akredytacyjnege dla Trenerów Insights Discovery
  • Szkoła Coachingu Narzędziowego
  • Szkolenie akredytacyjne z nowej wersji metodologii KirkPatrick’a (poszkoleniowe narzędzia prowadzące szkolony zespół do osiągania wyznaczonych celów)
  • Szkoła Coachów ICF ACSTH z egzaminacją VCC
  • Półrocznego Akceleratora - Surferzy Wiedzy – prowadzenie efektywnych szkoleń on-line (edycja dla branży szkoleniowej przy współpracy z Polską Izbą Firm Szkoleniowych)

Gdzie i kiedy

Kraków 21 - 22 czerwca 2021
Hotel***** Radisson Blu

31-101 Kraków

Straszewskiego 17

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Online 13 - 14 maja 2021

Zapisz się

Cena standardowa szkolenie sta
za osobę
1480 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Rozwiń
Zapisz się
Cena promocyjna szkolenia onli
za zgłoszenie do 6 maja
890 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • wsparcie poszkoleniowe Trenera
Zapisz się
Cena standardowa szkolenie onl
za osobę
1180 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • wsparcie poszkoleniowe Trenera
Zapisz się

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków
ul. Podłączne 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków ul. Podłączne 31
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!