O szkoleniu
Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto.
Przy skierowaniu na szkolenie powyżej trzech Uczestników z jednej firmy / instytucji udzielamy indywidualnego rabatu.
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony.
Cena szkolenia: 720,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)
Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia.
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia.
Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506
Zapraszamy na szkolenie, które wyposaży uczestników w umiejętności i narzędzia niezbędne do prowadzenia skutecznych i zgodnych z prawem kampanii marketingowych „czasu rzeczywistego". Real-time marketing ("marketing czasu rzeczywistego") to forma działań marketingowych polegająca na szybkim reagowaniu na bieżące wydarzenia. W tym pojęciu mieści się publikowanie memów tworzonych w nawiązaniu do różnych informacji, które akurat rozgrzewają opinię publiczną. Mają za zadanie "się klikać", ich celem jest stanie się viralem i docieranie do szerokich kręgów nowych odbiorców bez inwestowania w płatną reklamę. Stanowią ciekawą i niskokosztową alternatywę dla klasycznego marketingu - problem w tym, że żeby były skuteczne, muszą zostać opublikowane bardzo szybko. Często nie ma więc już czasu na wielopoziomowe zatwierdzanie takich treści i konsultacje z działem prawnym. Dlatego też tak ważne jest, by osoby odpowiedzialne za marketing znały podstawowe przepisy i potrafiły rozpoznawać zagrożenia prawne, które mogą wyniknąć z publikacji problematycznych treści. Niniejsze szkolenie skupia się na takich właśnie podstawach: możliwość używania wizerunków osób, których wydarzenie może dotyczyć, wykorzystywanie cudzych nazw handlowych, nawiązywanie do działalności i produktów konkurencyjnych firm, wykorzystywanie postów z cudzych fanpejdżów, "podpinanie się" pod cudze kampanie reklamowe. Nie wymaga od uczestników wykształcenia prawniczego - w prostych słowach, na podstawie realnych przykładów udanych (i mniej udanych) kampanii marketingowych z kraju i ze świata przedstawione zostaną zagadnienia ochrony własności intelektualnej, dóbr osobistych i zasad uczciwej konkurencji.
Z wiedzy przedstawionej na szkoleniu skorzystają: marketerzy, specjaliści ds. komunikacji oraz freelancerzy i przedsiębiorcy, którzy chcą nauczyć się, jak efektywnie i zgodnie z prawem wykorzystać real-time marketing i popularne wydarzenia w swojej własnej strategii marketingowej.
Program szkolenia
1. Czym jest marketing czasu rzeczywistego (real-time marketing) i na czym polegają kampanie oparte o Real-time Marketing
2. Problemy prawne, z jakimi może wiązać się nieumiejętnie przeprowadzona akcja promocyjna oparta o Real Time Marketing
3. Wydarzenia związane z osobami
• Wizerunek osób znanych a działania komercyjne
•Wizerunek osób, które zyskały popularność przypadkiem
• Naruszanie prywatności i innych dóbr osobistych
• Jak nie zniesławiać i nie znieważać ludzi
4. Wydarzenia związane z cudzym produktem
• Znaki towarowe i inne chronione elementy cudzej marki
• Premiery filmowe i szeroko zakrojone kampanie promocyjne
• Zabawa w skojarzenia, czyli jak sprytnie korzystać z cudzej własności intelektualnej bez jej naruszania
5. Wykorzystywanie wpadek konkurencji do własnych celów
• Dobra osobiste osób prawnych
• Nieuczciwe praktyki rynkowe
• Czyny nieuczciwej konkurencji
6. Szukanie inspiracji, powielanie pomysłów i celowe nawiązania do innych kreacji reklamowych - jak odróżnić działania dozwolone od nielegalnych
7. Pytania od uczestników
Czas trwania
Godz. 9.30-14.30 (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 20 minutowa)
Prelegenci
Doktor nauk prawnych, specjalizuje się w prawnych aspektach social media marketingu. Prelegentka międzynarodowych i ogólnopolskich konferencji, autorka licznych publikacji naukowych z zakresu prawa własności intelektualnej i nowych technologii (ORCID nr 0000-0002-7713-5822). Prawo zna nie tylko od strony teoretycznej, ale i praktycznej - od ponad 10 lat pracuje w wymiarze sprawiedliwości (sprawy cywilne i gospodarcze obu instancji), obecnie orzeka w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach. Ma także doświadczenie w obsłudze prawnej biznesów online i influencerów. Jest współautorką podręcznika "Apteczka prawna - Lex bez łez" oraz kursów internetowych z zakresu prawa social mediów. Prowadzi szkolenia, wykłady i webinary o tematyce prawnej, a także hobbystycznie popularyzuje wiedzę prawniczą w mediach społecznościowych.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Nie ma potrzeby posiadania kamery.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 2 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatność za szkolenie następuje na podstawie faktury VAT, wystawionej w dniu szkolenia.
Odwołanie uczestnictwa w szkoleniu nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
- Nazwa firmy: Ośrodek Edukacyjny FORUM Anna Hoffmann
- Ulica i nr: St. Żółkiewskiego 4/2
- Kod pocztowy: 70-345
- Miejscowość: Szczecin
- Numer NIP: 8521299460