O szkoleniu
.
.
.
Program szkolenia
I. Wprowadzenie
1. Najważniejsze zasady postępowania - z punktu widzenia przygotowania postępowania przez osoby merytoryczne
a) Zasada efektywności
b) Zasada proporcjonalności
c) Zasada uczciwej konkurencji
2. Zamówienia do których nie stosuje się ustawy Pzp –jakie zasady warto znać udzielając takich zamówień (niezależnie od wewnętrznych regulacji).
II. Odpowiedzialność osób merytorycznych
zakres obowiązków osób merytorycznych przy przygotowaniu postępowania
za co odpowiada osoba merytoryczna w procesach zakupowych prowadzonych przez zamawiających
przykłady i omówienie
III. Cele postępowania
Analiza potrzeb i wymagań oczami osoby merytorycznej
Efektywne gospodarowanie środkami publicznymi
Zapobieganie negatywnym zjawiskom
IV. Opis przedmiotu zamówienia
Opis techniczny i funkcjonalny
Opis naruszający konkurencję
Dobre i złe zapisy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, które można wykorzystać uniwersalnie do wszystkich zamówień.
V. Szacowanie wartości zamówienia
4. Dlaczego szacowanie wartości zamówienia jest najważniejszą czynnością w postępowaniu i jak zrobić to dobrze
5. Techniki ustalanie wartości szacunkowej dostaw lub usług
6. Zamówienia udzielane w częściach
7. Błędy w szacowaniu wartości zamówienia
8. Nieprawidłowości dotyczące szacowania wartości zamówienia
9. Techniki ustalania wartości zamówienia
VI. Warunki udziału w postępowaniu i kryteria oceny ofert
Lista dobrych pomysłów dla warunków udziału w postępowaniu - jak czasami jedno wyrażenie może zmienić cały sens warunku, czego się wystrzegać, a jak prawidłowo je formułować
Najczęściej występujące błędy przy kryteriach oceny ofert i ich ocenie
Za co odpowiadają osoby merytoryczne podczas badania złożonych ofert. Jak takie badanie przeprowadzić skutecznie, co można wyjaśnić, co uzupełnić, w jaki sposób zapisy SWZ wpływają na późniejszą możliwość „ratowania” ofert.
VII. Umowa
Oferta wybrana – obowiązek pieczy osoby merytorycznej nad realizacją zamówienia: na jakie zapisy w umowie należy zwrócić uwagę, żeby zamówienie było realizowalne z poszanowaniem interesów obu stron.
Obowiązki zamawiającego podczas wykonywania umowy.
Obowiązek odbiorowy: jak powinien wyglądać dla dostaw/usług i robót budowlanych
Dlaczego nie warto przesadzać z karami umownymi;
Co trzeba przypilnować szczególnie przy realizacji umowy;
Jakie zapisy sa ważne w praktyce wykonania usługi, dostawy czy roboty budowlanej.
zasady wprowadzania zmian zawartej umowy, na etapie jej wykonywania, aneksowanie umów, do jakich zmian nie jest potrzebny aneks.
Klauzule waloryzacyjne w praktyce, jak je wyliczać
Czas trwania
9.00-15.00
Prelegenci
Radca prawny, członek okręgowej izby radców prawnych w Warszawie. Absolwentka WPiA Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących prawa gospodarczego, prawa motoryzacyjnego i zamówień publicznych. Świadczy stałą pomoc prawną polskim i zagranicznym firmom działającym w Polsce. Wspiera przedsiębiorców zagranicznych rozpoczynających działalność na polskim rynku. Prelegent wielu konferencji z zakresu ochrony danych. Prowadzi obsługę prawną również w języku angielskim. Kieruje Korean desk w Kancelarii.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 63 1020 1013 0000 0902 03 98 7740, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.
Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: SEDNO Training Dorota Bieńkowska
- Ulica i nr: Lipowa 42 D lok 40
- Kod pocztowy: 05-803
- Miejscowość: Pruszków
- Numer NIP: 5661631042
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
