Zamówienia publiczne do 130 tysięcy zł oraz Tryb podstawowy w Nowym Prawie Zamówień Publicznych – 2-dniowe warsztaty praktyczne.

O szkoleniu

Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.

Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia

• Omówienie specyfiki udzielania tzw. „małych zamówień do 130 tysięcy złotych” w rozumieniu art. 2 ust 1 pkt 1 NPzp tj. zamówień o wartości mniejszej 130 000 zł w tym m.in. szacowaniu wartości zamówienia, tworzeniu regulaminu udzielania małych zamówień, przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania, wyboru procedury a także odpowiedzialności za błędy związane z udzielaniem małych zamówień.
• W toku szkolenia omówione będą również zasady i procedury udzielania zamówień o wartości poniżej progu unijnego przy zastosowaniu tzw. „Trybu podstawowego” – Art. 275 i nast. NPzp w tym m.in. komunikacji pomiędzy uczestnikami postępowania, przygotowania postępowania, opracowania dokumentów przetargowych, warianty wyboru oferty najkorzystniejszej. Na zakończenie postępowania przewidziany jest Panel Dyskusyjny z uczestnikami szkolenia, na którym będą mieli możliwość zadawania pytań Prowadzącemu.

Korzyści dla uczestników

Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom:

Zapoznanie się z zasadami i zdobyci umiejętności w zakresie małych zamówień oraz postępowań klasycznych prowadzonych w Trybie podstawowym które nie funkcjonowały w dotychczasowych przepisach.

Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa

Przedmiotem zajęć są zagadnienia, które w nowej Ustawie Prawo zamówień publicznych zostały uregulowane w odmienny niż dotychczas sposób, dlatego do udziału w szkoleniu zapraszamy:
• pracowników wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej;
• specjalistów ds. zamówień publicznych w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy
• przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego;
• przedstawicieli administracji rządowej;
• wszystkie osoby pragnące zdobyć kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych.

Program szkolenia

I. Cele i zadania Nowego Pzp
II. Omówienie aktualnego stanu prawnego oraz dokumentów pozaprawnych
1. Nowe Prawo zamówień publicznych
2. Ustawa o finansach publicznych.
3. Ustawa Kodeks Cywilny
4. Wyjaśnienia i zalecenia Urzędu Zamówień Publicznych
III. Formy komunikacji między zamawiającym a wykonawcami.
1. Środki komunikacji elektronicznej.
2. Postać dokumentów: forma elektroniczna a elektroniczna kopia dokumentu.
3. Kwalifikowany podpis elektroniczny – walidacja podpisu
4. Narzędzia do składania ofert – mini portal e-Zamówień, platformy komercyjne.
IV. Przygotowanie postępowania klasycznego
1. Zasady udzielania zamówień
2. Planowanie zamówień publicznych – Plan finansowy a plan zamówień publicznych.
3. Ustalanie szacunkowej wartości zamówienia.
4. Opis przedmiotu zamówienia – konsultacje rynkowe
5. Przedmiotowe środki dowodowe
6. Warunki udziału w postępowaniu.
a) Podmiotowe środki dowodowe
b) Sposób opisywania warunków podmiotowych i ocena ich spełnienia.
c) Dokumenty i oświadczenia żądane w celu wykazania spełniania warunków.
7. Kryteria oceny ofert
8. Opis przedmiotu zamówienia
V. Zamówienia do 130 tysięcy złotych – tzw.” małe zamówienia”.
1) Małe zamówienia – jakie przepisy stosujemy?
2)Udzielenie małych zamówień - nieplanowanych – ustalanie ich wartości.
3)Zakaz zaniżania wartości zamówienia w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy - stosowanie dyspozycji art. 30 ust 4 ustawy Pzp.
4) Procedury udzielania zamówień– obowiązek czy „dobra praktyka”.
5) Obligatoryjne i fakultatywne zapisy w treści procedur udzielania zamówień.
6) Wewnętrzne procedury udzielania małych zamówień
a) zapytanie ofertowe do wybranych wykonawców
b) negocjacje z jednym wykonawcą
7) Sposób komunikacji w małych zamówieniach.
8) Rejestr małych zamówień na potrzeby sprawozdania rocznego.
9) Możliwe naruszenia dyscypliny finansów publicznych przy udzielaniu małych zamówień.
VI. Zamówienia klasyczne o wartości mniejszej niż progi unijne – „Tryb podstawowy” – art. 275 ustawy Pzp
1) Dokumenty zamówienia:
a) Specyfikacja Warunków Zamówienia
b) Opis potrzeb i wymagań
2) Sposoby prowadzenia postępowania w trybie podstawowym.
a) postępowanie bez negocjacji
b) postępowanie z możliwymi negocjacjami w celu ulepszenia treści oferty
c) postępowanie z obowiązkowymi negocjacjami.
3) Wyjaśnienia dokumentów przetargowych – termin składania zapytań
4)Zmiana treści SWZ lub OPW
5) Terminy składania ofert, otwarcie ofert, badanie i ocena ofert, termin związania ofertą.
6) Wybór oferty najkorzystniejszej
VII Panel dyskusyjny – odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.

Uwaga:

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przed szkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: 

Czas trwania

Harmonogram zajęć Szkolenie online
Dzień I
Godz.09:00-15.00- 
Dzień II
Godz.09:00-15.00- 

Harmonogram zajęć Szkolenie stacjonarne
Dzień I
Godz.10:00-18.00- 
Dzień II
Godz.09:00-17.00- 

Forma zajęć

Prelegenci

Od 1998 r. zajmuje się dziedziną zamówień publicznych w jednostkach samorządowych. Bogate doświadczenie zdobyte w trakcie obsługi podmiotów zarówno ze strony zamawiających jak i wykonawców. Autor i współautor licznych publikacji z zakresu zamówień publicznych. Członek : Polskiego Związku Rzeczoznawców Zamówień Publicznych.
 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

-

Rejestracja

Szkolenie online
-
1 154
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 190 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Regulamin

1.Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie karty zgłoszenia 

2.Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

3.W przypadku szkoleń online (webinarium) zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu webinarium w sytuacji, gdy nie zostanie

osiągnięta wystarczająca liczba uczestników. Informacje o zmianach w terminie przesłana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem webinarium.

4.W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w webinarium powyżej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, SEMPER zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.

5.W przypadku rezygnacji z webinarium w czasie krótszym niż 7 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów webinarium.

6.W przypadku odwołania webinarium z winy SEMPER, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać webinarium w każdej chwili. Szczegóły dotyczące webinarium:

7.Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w webinarium spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.

8. 8. Przesłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Uczestnictwa w Certyfikowanym Szkoleniu Online (Webinarium) dostępnego na stronie ne akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy SEMPER do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez e osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.                    

9.Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w webinarium i jest zobowiązaniem do zapłaty za uczestnictwo.

10.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER w celu: dokonania zgłoszenia na webinarium; organizacji uczestnictwa w szkoleniu online, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych.

Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.

Wymienione dane osobowe będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do wskazanych celów, w których dane te są przetwarzane.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
  • Ulica i nr: Libelta 1a/2
  • Kod pocztowy: 61-706
  • Miejscowość: Poznań
  • Numer NIP: 7772616176

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska Libelta 1a/2

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. SEMPER Szkolenia to instytucja głównie specjalizująca się w real...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!