Zamówienia publiczne do kwoty 130 000 zł w PZP - praktyczne aspekty procedur wewnętrznych. Szkolenie online

O szkoleniu

W czasie szkolenia z zamówień publicznych do kwoty 130 00 zł w nowym Prawie Zamówień Publicznych uczestnicy zapoznają się z następującymi zasadami; jak prawidłowo stworzyć regulaminy wewnętrzne w aspekcie prawa zamówień publicznych i ustawy o finansach publicznych, jakich zapisów unikać w regulaminach, jak dostosować istniejące regulaminy do nowych przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych. Podczas szkolenia zostaną zaprezentowane przykładowe regulaminy oraz omówione ich słabe i mocne strony.  Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili samodzielnie stworzyć regulaminy wewnętrzne w jednostce ocenić przydatność już posiadanych oraz zweryfikować zasadność istniejących procedur. Jednym z elementów szkolenia będzie omówienia zasad tworzenia umów z wykonawcami/dostawcami w ramach zamówień publicznych do 130 000 zł.

Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas szkolenia zostaną omówione zasady wynikające nie tylko z nowej ustawy prawo zamówień publicznych ale również z ustawy o finansach publicznych oraz z ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych. Podczas szkolenia zostaną poruszone kwestie związane z tworzeniem wewnętrznych procedur odwołujących się do zamówień publicznych do kwoty 130 000 zł. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami dokonywania zakupy usług/dostaw/robót budowlanych w ramach zamówień publicznych do kwoty 130 000 zł. netto.

Kto powinien wziąć udział?

Każdy uczestnik przed szkoleniem otrzymuje materiały szkoleniowe w formacie .pdf.


W ramach szkolenia uczestnicy poza materiałami szkoleniowymi otrzymają dodatkowe dokumenty omawiane podczas zajęć oraz możliwość zadawania pytań prowadzącemu przez dwa tygodnie od zakończenia szkolenia.Po zakończeniu szkolenia wydajemy certyfiakt ukończenia kursu przesłany na wskazany adres do korespondencji. 

Program szkolenia

1. Nowe zasady Prawa Zamówień Publicznych

a) Jakie zasady zostały wprowadzone nowelizacją PZP w zakresie „małych zamówień publicznych”

2. Wyłączenie kwotowe stosowania Prawa Zamówień Publicznych

3. Jak należy szacować wartość zamówienia?

a) Czym jest zaniżenie zamówienia, a czym podział zamówienia?

b) Łączenie zamówień w celu uniknięcia stosowania ustawy.

c) Odpowiedzialność za nieprawidłowe szacowanie wartości zamówienia.

d) Wzajemna korelacja pomiędzy zamówieniami publicznymi, a finansami publicznymi.

4. Co oznacza pojęcie „zakup jednorazowy”?

5. Jak „kupować” do 130 000 złotych?

a) Wewnętrzne progi do 130 000 złotych – jakie zastosować? Czy istnieją progi „obligatoryjne”?

b) Jak dokumentować zamówienia do 130 000 złotych?

c) Jakie wewnętrzne procedury warto wprowadzić przy zamówieniach do 130 000 zł.

6. Czy regulaminy wewnętrzne są konieczne w jednostce? Propozycje zapisów w regulaminach wewnętrznych.

a) Co warto zawrzeć w regulaminie?

b) Szacowanie zamówienia.

c) Procedura „poszukiwania” wykonawcy.

d) Procedura wyłonienia wykonawcy.

7. Rola Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) przy zamówieniach publicznych do 130 000 zł .

8. Zasada konkurencyjności, a zamówienia do 130 000 zł .

9. Umowy w zamówieniach „bagatelnych”.

a) Jakie zapisy wprowadzić do umów.

b) Postanowienia umowne obligatoryjne i fakultatywne.

c) Rozwiązanie, wypowiedzenie umowy przy zamówieniach do 130 000 zł.

10. Przykładowe regulaminy w jednostkach – omówienia na przykładach obowiązujących regulaminów

11. Pytania uczestników.


 

Czas trwania

Czas trwania: 4 godziny

Miejsce szkolenia:  platforma do prowadzenia szkoleń online

Szkolenie odbywa się online na żywo.

Prelegenci

Trenerem prowadzącym szkolenie jest Marcin Sobota, prawnik z ponad 13 letnim doświadczeniem w doradztwie na rzecz sektora publicznego i prywatnego. Specjalizacja prowadzącego to tajemnica przedsiębiorstwa, ochrona danych osobowych, dostęp do informacji publicznej, prawo zamówień publicznych, ochrona własności intelektualnej, analiza i tworzenie umów cywilnych.


 

Trener jest praktykiem w zakresie prowadzonych szkoleń, podczas swojej pracy zawodowej przeprowadził setki audytów z zakresu ochrony informacji w jednostkach publicznych i prywatnych w tym audytów zgodności przetwarzania danych osobowych z obowiązującymi przepisami prawa (RODO). Współpracował ze spółkami prawa handlowego w zakresie opracowania Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI). Tworzył regulaminy zamówień publicznych do 30 000 euro oraz regulaminy zamówień publicznych do 130 000 zł.Marcin Sobota jest autorem prac na temat dostępu do informacji publicznej oraz ochrony danych osobowych. Podczas swojej współpracy z instytucjami publicznymi i firmami prywatnymi tworzył umowy cywilnoprawne, min. przenoszące autorskie prawa majątkowe, zawierające klauzule poufności oraz umowy powierzenia danych osobowych. Szkolenia prowadzone przez Marcina Sobotę charakteryzuje się praktycznym podejściem do tematyki szkolenia.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Platforma ClickMeeting, wymagania: dostęp do Internetu, dostęp do mikrofonu i głośników, ewentualnie dostęp do kamery.
Platforma ClickMeeting, wymagania: dostęp do Internetu, dostęp do mikrofonu i głośników, ewentualnie dostęp do kamery.
Platforma ClickMeeting, wymagania: dostęp do Internetu, dostęp do mikrofonu i głośników, ewentualnie dostęp do kamery.
Platforma ClickMeeting, wymagania: dostęp do Internetu, dostęp do mikrofonu i głośników, ewentualnie dostęp do kamery.
Platforma ClickMeeting, wymagania: dostęp do Internetu, dostęp do mikrofonu i głośników, ewentualnie dostęp do kamery.
Platforma ClickMeeting, wymagania: dostęp do Internetu, dostęp do mikrofonu i głośników, ewentualnie dostęp do kamery.

Rejestracja

Cena 1
348
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
Zniżki grupowe:
  • 13.05% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 13.05% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 13.05% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Płatność dokonywana jest po zakończeniu szkolenia na podstawie faktury z terminem 14 dni. Istnieje możliwość innego terminu płatności.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: ATAI Marcin Sobota
  • Ulica i nr: Kącka 14
  • Kod pocztowy: 05-462
  • Miejscowość: Wiązowna
  • Numer NIP: 5321776304

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

ATAI Marcin Sobota
05-462 Wiązowna, Polska Kącka 14

Organizator

ATAI Marcin Sobota
05-462 Wiązowna, Polska
Kącka 14
woj. mazowieckie
Firma All Training and IT zajmuje się organizacją szkoleń otwartych oraz zamkniętych. Nasze szkolenia zawsze są przygotowywane pod indywidualne potrzeby klienta. W roku 2012 zostaliśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!