O szkoleniu
Cel szkolenia
Zapraszamy na szkolenie na temat „Zamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia”, które ma na celu przybliżenie, usystematyzowanie oraz uzupełnienie jego uczestnikom wiedzy w zakresie dość innowacyjny gdyż ustawa Pzp, Dyrektywy, rozporządzenia na zasadzie których udzielane są zamówienia są jedne, ale Zamawiających jest w Polsce niezliczona ilość. Muszą stosować te przepisy ale jak to robią organizacyjnie to już inne zagadnienie. Jednostki Służby Zdrowia są bardzo charakterystycznym Zamawiającym. Przez zamówienia w Jednostkach Służby Zdrowia należy rozumieć zamówienia publiczne udzielane przez zamawiających, których przedmiotem dzielności jest ogólno pojęta służba zdrowia zobowiązanych do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
Szkolenie ma na celu przekazanie szeregu sprawdzonych rozwiązań w tym zakresie (np. wewnętrzne regulaminy, sposoby zarządzania zamówieniami publicznymi, elektronizacja zamówień itp.). Wskaże na szereg zagrożeń i naruszeń w przypadku gdyby zarządzanie, czy organizacja zamówieniami w Jednostkach Służby Zdrowia byłaby nieprawidłowe, nieodpowiednie.
Jest niezliczona ilość Zamawiających, którzy zobowiązani są do stosowania ustawy Pzp, jednak jak to powinni wewnętrznie organizować by ułatwić, usprawnić udzielanie zamówień publicznych to już odrębne zagadnienia będące przedmiotem Szkolenia.
Na przedmiotowym szkoleniu zostaną przekazane istotne zmiany w prawie zamówień publicznych, które obowiązują od dnia 1 stycznia 2021 roku na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku.
Korzyści dla uczestników
Wyjątkowe spotkanie
Przedmiotowe Szkolenie ma na celu poszerzenie wiedzy, uzyskania podpowiedzi, przy tym rozwianie szeregu wątpliwości i udzielnie odpowiedzi na pytania w zakresie właściwej organizacji wewnętrznej w zakresie udzielenia zamówień publicznych w Jednostce Służby Zdrowia. W czasie Szkolenia omawiane będą najistotniejszej czynności jaki powinny zostać podjęte dla skutecznego udzielania zamówień publicznych u Zamawiającego. Szkolenie będzie miało walor warsztatu albowiem uczestnicy będą brać udział w praktycznych doświadczeniach ponieważ zamówienia publiczne to przede wszystkim wiedza i doświadczenie.
Ciekawa formuła
W czasie Szkolenia uczestnicy będą mogli nie tylko zdobyć praktyczne umiejętności, ale także wymienić się poglądami i doświadczeniami.
Grupa docelowa
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób biorących udział w procesie przygotowania i prowadzenia postępowania, ale również kierowników jednostek nadzorujących proces udzielania zamówienia.
Program szkolenia
1. Wewnętrzna struktur organizacyjna Zamawiającego w zakresie zamówień publicznych
Proponowana forma organizacyjna, zakres uprawnień i obowiązków pracowników odpowiedzianych z zamówienia publiczne oraz uprawnienia i obowiązki osób merytorycznych w zakresie przedmiotu zamówienia.
2. Planowanie zamówień
Nowe obowiązki wynikające z nowelizacji ustawy Pzp, odpowiednie terminy do wszczęcia postępowania.
3. Przedmioty zamówienia w Jednostkach Służby Zdrowia
Przykładowe kluczowe postępowania, w tym dostawa leków, wyrobów jednorazowego użytku, środków czystości, żywności i aparatury medycznej. Sposób ich opisu.
4. Opis przedmiotu zamówienia
Zasady opisu przedmiotu zamówienia, sposób opisu przedmiotu zamówienia w zależności o rodzaju zamówienia (dostawy, usługi, roboty budowlane), najczęściej popełniane błędy przy opisie przedmiotu zamówienia.
5. Regulamin udzielania zamówień publicznych poniżej progów unijnych
Schemat funkcjonalny, prawa i obowiązki osób przygotowujących i prowadzących postępowanie, warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków, kryteria oceny ofert, tryby postępowania, prowadzenie postępowania, badanie i ocena ofert i wniosków, wybór oferty najkorzystniejszej, unieważnienie postępowania, dokumentacja postępowania.
6. Regulacje prawne powiązane z prawem zamówień publicznych w ramach organizacji postępowań o zamówienie klasyczne w jednostkach służby zdrowia.
7. Regulamin udzielania zamówień publicznych
Schemat funkcjonalny, prawa i obowiązki osób przygotowujących i prowadzących postępowanie, komisja przetargowa, badanie i ocena ofert i wniosków, wybór oferty najkorzystniejszej, unieważnienie postępowania, dokumentacja postępowania.
8. Prowadzenie postępowania – elektronizacja postępowań
Czynności podejmowane przez osoby odpowiedzialne za zamówienia publiczne i osób odpowiedzialnych za opis przedmiotu zamówienia tj. w szczególności: odpowiedzi na pytania wykonawców, zmiany SIWZ, zmiany ogłoszenia. Elektronizacja zamówień publicznych w tym najistotniejsze elementy w tym zakresie tj. m.in. składania ofert, dokumentów itd.
9. Badanie i ocena ofert i wniosków
Procedura odwrócona, badanie przesłanek wykluczenia wykonawców, badanie przesłanek odrzucenia oferty.
10. Wybór oferty najkorzystniejszej, unieważnienie postępowania
Nowe informacje zawarte w zawiadomieniu o wyborze oferty, przesłanki unieważnienie postępowania.
11. Dokumentacja postępowania
Przygotowanie dokumentacji w postępowaniu, m.in. odpowiedzi na pytania, zmiany SIWZ, zawiadomienia o wyborze oferty, zawiadomienia o unieważnieniu postępowania. Protokół z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego.
Zakończenie Szkolenia
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Czas trwania
Harmonogram zajęć Szkolenie online
Dzień I
Godz.09:00-15.00-
Dzień II
Godz.09:00-15.00-
Harmonogram zajęć Szkolenie stacjonarne
Dzień I
Godz.10:00-18.00-
Dzień II
Godz.09:00-17.00-
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Gdańśk
woj. pomorskie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 390 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Regulamin
1.Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie karty zgłoszenia
2.Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
3.W przypadku szkoleń online (webinarium) zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu webinarium w sytuacji, gdy nie zostanie
osiągnięta wystarczająca liczba uczestników. Informacje o zmianach w terminie przesłana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem webinarium.
4.W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w webinarium powyżej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, SEMPER zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
5.W przypadku rezygnacji z webinarium w czasie krótszym niż 7 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów webinarium.
6.W przypadku odwołania webinarium z winy SEMPER, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać webinarium w każdej chwili. Szczegóły dotyczące webinarium:
7.Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w webinarium spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
8. 8. Przesłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Uczestnictwa w Certyfikowanym Szkoleniu Online (Webinarium) dostępnego na stronie ne akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy SEMPER do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez e osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
9.Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w webinarium i jest zobowiązaniem do zapłaty za uczestnictwo.
10.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER w celu: dokonania zgłoszenia na webinarium; organizacji uczestnictwa w szkoleniu online, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych.
Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.
Wymienione dane osobowe będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do wskazanych celów, w których dane te są przetwarzane.
- Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
- Ulica i nr: Libelta 1a/2
- Kod pocztowy: 61-706
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7772616176
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
