Zarządzanie emocjami i praca z trudnymi klientami - kompetencje niezbędne w pracy audytora wewnętrznego i pracownika kontroli

O szkoleniu

Cel szkolenia

  • zdobycie umiejętności panowania nad własnymi stanami emocjonalnymi,      
  • poznanie nowoczesnych metod pracy ze stresem,
  • dotarcie do wewnętrznych zasobów każdego z uczestników szkolenia, 
  • zastosowanie technik zarządzania emocjami w pracy z klientami,
  • pogłębienie wiedzy na temat stresu,
  • uzyskanie podstaw wiedzy na temat inteligencji emocjonalnej.
Dlaczego warto wziąć udział?

Udział umożliwia zdobycie

  • 8 punktów w Programie Ustawicznego Kształcenia 
Kto powinien wziąć udział?

Audytorzy, kontrolerzy wewnętrzni.

Program szkolenia

STRES W PRACY AUDYTORA I KONTROLERA WEWNĘTRZNEGO

  • Twoja definicja stresu – praca grupowa
  • Czym jest stres? – teoria i  badania
  • Twój poziom stresu - test
  • Stresory, czyli czynniki powodujące stres w pracy audytora i kontrolera wewnętrznego
  • Pozytywne i negatywne następstwa stresu Lekki przepis na ciężki stres, czyli jak tego nie robić

ROZWIĄZYWANIE SYTUACJI KONFLIKTOWYCH- PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM

  • Model Virginii Satir 
  • Cztery podstawowe postawy i wzorce zachowań w kontaktach z klientami
  • Zastosowanie modelu Virginii Satir w biznesie
  • Złam wszystkie zasady albo zrób coś inaczej – sztuka wyjścia z impasu
  • Metody pracy z klientami wymagającymi. Sposoby zapobiegania konfliktom
  • Wywieranie wpływu na innych dzięki przekroczeniu własnych ograniczeń  

EMOCJE W NASZYM ŻYCIU ZAWODOWYM – BUDOWANIE STANU SPOKOJU, KOMPETENCJI I PEWNOŚCI SIEBIE

  • Techniki metody budowania pozytywnych stanów emocjonalnych podczas wykonywania swoich zawodowych  obowiązków
  • Co to znaczy zarządzać emocjami ? – ćwiczenie projekcyjne Inteligencja emocjonalna
  • elementy inteligencji emocjonalnej
  • samoocena uczestników – ćwiczenia indywidualne Nasze przekonania i wartości a kontrola emocji
  • odkryj swoje wartości – ćwiczenie indywidualne
  • system wartości a podejmowanie trudnych decyzji podczas kontroli
  • Emocje w sytuacjach zawodowych i osobistych  - dyskusja grupowa
  • różnica między intencją a zachowaniem – ćwiczenia w grupach
  • asertywność (w kontaktach z klientem i nie tylko)
  • techniki asertywności – ćwiczenia indywidualne i grupowe

TECHNIKI PRACY ZE STRESEM

  • Techniki oddechowe
  • Technika kotwiczenia zasobów
  • Różne perspektywy postrzegania
  • Praca z każdą z perspektyw postrzegania – praca  indywidualna
  • Różnica między intencją a zachowaniem – ćwiczenia w grupach.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Właściciel firmy; Praktyk, Mistrz  i Trener Sztuki NLP; Certyfikowany trener metody T.C.I.; wykładowca Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania.Z wykształcenia ekonomista, z powołania trener i coach biznesowy; praktyk sztuki NLP; dziewięcioletni staż pracy w sektorze bankowym, w tym pięcioletni na stanowisku menedżerskim, odpowiedzialny między innymi za: szkolenie i coaching pracowników. Podsumowanie i  indywidualny feedback trenera dla każdego uczestnika szkolenia.

 

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
1 190
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Polski Instytut Kontroli Wewnętrznej
  • Ulica i nr: Sienna 93 lok. 35
  • Kod pocztowy: 00-815
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5211005847

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Polski Instytut Kontroli Wewnętrznej
00-815 Warszawa, Polska Sienna 93 lok. 35

Organizator

Polski Instytut Kontroli Wewnętrznej
00-815 Warszawa, Polska
Sienna 93 lok. 35
woj. mazowieckie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!