O szkoleniu
Zaprojektowane przez nas szkolenia interpersonalne poświęcone strategiom zarządzania emocjami w pracy to intensywne szkolenia z kompetencji miękkich, które koncentrują się na rozwoju inteligencji emocjonalnej, uczą samokontroli oraz trzeźwej oceny sytuacji niezbędnej do właściwych reakcji w danych okolicznościach. Trafna ocena stanów emocjonalnych innych osób oraz umiejętność dostosowywania swoich reakcji do konkretnej sytuacji mają decydujący wpływ na skuteczność naszych działań, kształtowanie się pozytywnych relacji w grupie oraz ducha współpracy i zrozumienia. Otwarty kurs „Zarządzanie emocjami w pracy” to uniwersalne, nastawione na wszechstronny rozwój społecznych kompetencji, szkolenie – umiejętności miękkie trenowane podczas tego warsztatu uczą strategicznego wykorzystywania inteligencji emocjonalnej, a to klucz do harmonijnych relacji z otoczeniem i pozyskiwania wsparcia od innych ludzi przy realizacji zadań zawodowych oraz celów osobistych.
Otwarte szkolenia z umiejętność miękkich „Zarządzanie emocjami w pracy” adresujemy zarówno do pracowników firm i instytucji publicznych, jak i osób prywatnych, które chciałyby czerpać więcej satysfakcji z relacji z otoczeniem i nauczyć się skuteczniej kontrolować swoje emocje oraz sposoby ich wyrażania. Przygotowane przez niezwykle doświadczonych w swoich dziedzinach ekspertów szkolenia z komunikacji interpersonalnej i rozwoju emocjonalnego to ponadto najskuteczniejsza droga do zagwarantowania pracownikom odpowiednio wysokiej jakości życia w pracy, która ma ogromny wpływ na wydajność personelu i jego zdolności do efektywnego współdziałania. Prezentowane szkolenie z komunikacji interpersonalnej i zarządzania emocjami w pracy rekomendujemy jako obligatoryjny punkt programów rozwojowych pracowników, które mają na celu poprawę atmosfery w pracy oraz zwiększenie efektywności zespołów zatrudnionych w organizacji.
Oferowany przez nas kurs interpersonalny „Zarządzanie emocjami w pracy” to warsztat skoncentrowany na rozwijaniu i doskonaleniu praktycznych umiejętności. Dbamy również o to, by za każdym razem był to maksymalnie zindywidualizowany i nastawiony na rozwój umiejętności najbardziej przydatnych w danym miejscu pracy trening interpersonalny. Szkolenie „Zarządzanie emocjami w pracy” ma przygotować Kursantów do wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce, więc w czasie warsztatów odwołujemy się nieustannie do doświadczeń Kursantów i ich najważniejszych realnie istniejących potrzeb szkoleniowych.
Serdecznie zapraszamy do wyboru najlepszego dla Państwa wariantu prezentowanego szkolenia – zdolności interpersonalne i strategie zarządzania emocjami w pracy można wytrenować w Human Skills, uczestnicząc w stacjonarnych szkoleniach w naszej siedzibie lub zapisując się na wygodny kurs online.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Otwarty kurs interpersonalny „Zarządzanie emocjami w pracy” wyposaży Cię w rzetelną wiedzę o:
- inteligencji emocjonalnej oraz jej roli w relacjach interpersonalnych, w wyznaczaniu i osiąganiu celów, w samorozwoju;
- zasadach rozwijania inteligencji emocjonalnej, jako umiejętności budowania satysfakcjonujących relacji z ludźmi;
- sposobach na lepsze rozumienie siebie i innych.
Szkolenie z zarządzania emocjami to prezentujący fachową wiedzę z dziedziny psychologii i socjologii trening interpersonalny. Szkolenie wprowadzi Cię w arkana wiedzy koniecznej do pozyskania wysokiej świadomości i skutecznej samokontroli w pracy i w życiu prywatnym.
Szkolenie z zarządzania emocjami pozwoli Ci rozwinąć przydatne w każdej sytuacji umiejętności:
- praktycznego wykorzystania strategii i technik wyrażania emocji, kierowania emocjami oraz skutecznego sprawowania kontroli nad nimi;
- samoregulacji własnych emocji;
- strategicznego wykorzystywania w życiu codziennym inteligencji emocjonalnej w taki sposób, by była ona użyteczna w pracy i w relacjach osobistych.
Kurs „Zarządzanie emocjami w pracy” koncentruje się na praktycznych aspektach szkolenia. Zdolności interpersonalne trenujemy w działaniu, w sytuacjach typowych dla aktywności zawodowej Kursantów.
Kurs otwarty poświęcony inteligencji emocjonalnej pozwoli Ci nabyć cenne kompetencje związane z:
- budowaniem satysfakcjonujących relacji z ludźmi;
- samoświadomością i samoregulacją emocji.
Oferowane przez nas stacjonarne i zdalne szkolenia z zarządzania emocjami pozwolą Ci lepiej poznać siebie, skuteczniej budować dobre relacje z otoczeniem i je pielęgnować.
- Osoby, które na co dzień pracują bezpośrednio z ludźmi.
- Chętni nauki budowania satysfakcjonujących relacji.
- Osoby, które chcą rozwinąć swoją samoświadomość.
- Osoby zainteresowane powyższym tematem i rozwojem osobistym.
Program szkolenia
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
09:00 – 09:30
Rozpoczęcie szkolenia: kontrakt, diagnoza i omówienie celów, którym ma służyć trening interpersonalny – szkolenie z zarządzania emocjami.
09:30 – 11:00
Moduł I. Zarządzanie emocjami – samoświadomość
Czym są emocje? Teoria emocji Plutchika.
O jakich potrzebach mówią moje emocje? (praca na kartach Empatify).
Cztery kroki zarządzania emocjami (omówienie).
Tworzenie strategii realizacji niezaspokojonych potrzeb (inspirowane teorią humanistyczną Carla Rogersa).
Emocje w naszym ciele i ich role.
Nerw błędny a zarządzanie emocjami (zgodnie z badaniami Stephen’a Porges’a nad teorią poliwagalną).
Wpływ emocji na neurobiologię – badania neurobiologiczne Antonio Damasio na temat wpływu emocji na decyzje i funkcje poznawcze.
Trzy mózgi człowieka a zarządzanie emocjami (omówienie teorii P. MacLeana).
11:00 – 11:15 Przerwa.
11:15 – 12:45
Moduł II. Zarządzanie emocjami – komunikacja i budowanie relacji
Komunikacja interpersonalna z określonymi typami ludzi zgodnie z modelem DISC a zarządzanie emocjami.
Emocje a osobowość – rozumienie różnych stylów radzenia sobie z napięciem.
Tworzenie strategii dbania o swoje emocje zgodne ze swoją osobowością.
12:45 – 13:30 Przerwa na lunch.
13:30 – 15:00
Moduł III. Zarządzanie emocjami – narzędzia radzenia sobie z emocjami w pracy
Praca z cieniem – uwalnianie tłumionych emocji wg Davida Hawkinsa (ćwiczenie, omówienie).
Apteczka pierwszej pomocy emocjonalnej – sposoby radzenia sobie z emocjami (ćwiczenie).
Techniki zarządzania emocjami: podwójna dysocjacja, ćwiczenie mentalne, helikopter (ćwiczenie).
Jak nie przenosić emocji z pracy do domu?
Techniki opanowania emocji podczas konfliktów.
15:00 – 15:30
Moduł IV. Zarządzanie emocjami – praca z ciałem
Techniki automasażu na zmniejszenie napięcia twarzy, szyi, barku i dłoni (bazujące na technikach opracowanych przez Idę Rolf, twórczynię Rolfingu).
Trening autogenny Johanna Schultza (ćwiczenie relaksacyjne dla ciała).
Techniki rozciągania jako sposób rozluźniania napięcia w ciele (bazujące na metodach opracowanych przez F.M. Alexander).
15:30 – 16:00
Podsumowanie najważniejszych technik zarządzania emocjami. Kursanci przygotowują osobiste plany działania, które pozwolą im na codzienną praktykę. Wręczenie certyfikatów potwierdzających ukończenie kursu.
Trener zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności w jakiej realizowane są elementy programu.
Czas trwania
- 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
- 16:00 Zakończenie szkolenia.
- W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.
Prelegenci
PROFIL TRENERA:
- Psycholog, wykładowca oraz certyfikowany trener biznesu.
- Zajmuje się podnoszeniem kompetencji w dziedzinie rozwoju osobistego oraz wdrażaniem nowych technologii.
- Warsztat pracy kreował podczas studiów psychologicznych, kognitywistyki oraz kursu psychoterapii (Polskie Towarzystwo Psychologii Procesu).
- Ukończył też kurs Negocjacji i Mediacji (Narodowe Centrum Badań i Rozwoju) oraz kurs Assessment and Development Centre.
- Doświadczenie zdobył pracując jako szkoleniowiec, wdrażając nowe systemy i szkoląc managerów średniego szczebla z ramienia największej firmy technologicznej na świecie (Huawei Technologies).
- Specjalizował się też w szkoleniach Train The Trainer, gdzie przygotowywał pracowników do roli trenera w swojej organizacji.
- Zajmuje się również implementacją Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych (TIK) dla szkół oraz NGO (przeszkolił nauczycieli i dyrektorów z ponad 50 placówek na terenie całej Polski).
- Specjalizuje się w szkoleniach z dziedziny rozwoju osobistego, m.in. redukcja stresu i wypalenia zawodowego, wzmacnianie zespołu, budowanie motywacji wewnętrznej oraz kształtowanie ścieżki kariery.
- Tworzy gry szkoleniowe oparte na metodach dramy, grywalizacji i storytellingu.
- Na Wyższej Szkole Społeczno-Przyrodniczej im. Wincentego Pola wykłada psychologię na studiach międzynarodowych w języku angielskim.
- Jego praca cechuje się dużą dynamiką oraz nastawieniem zarówno na cel, jak i pozytywną atmosferę.
- Swoją pasję do psychologii zmaterializował w formie książki dotyczącej budowania zdrowych relacji pt. „Otwarte serca”.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 848 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości.
- UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.
- Nazwa firmy: Human Skills
- Ulica i nr: Widok 18/2
- Kod pocztowy: 00-023
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 6721761910
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
