Zarządzanie emocjami w pracy - jak zarządzać emocjami, rozwijając inteligencję emocjonalną? Szkolenie stacjonarne lub online.

O szkoleniu

Zaprojektowane przez nas szkolenia interpersonalne poświęcone strategiom zarządzania emocjami w pracy to intensywne szkolenia z kompetencji miękkich, które koncentrują się na rozwoju inteligencji emocjonalnej, uczą samokontroli oraz trzeźwej oceny sytuacji niezbędnej do właściwych reakcji w danych okolicznościach. Trafna ocena stanów emocjonalnych innych osób oraz umiejętność dostosowywania swoich reakcji do konkretnej sytuacji mają decydujący wpływ na skuteczność naszych działań, kształtowanie się pozytywnych relacji w grupie oraz ducha współpracy i zrozumienia. Otwarty kurs „Zarządzanie emocjami w pracy” to uniwersalne, nastawione na wszechstronny rozwój społecznych kompetencji, szkolenie – umiejętności miękkie trenowane podczas tego warsztatu uczą strategicznego wykorzystywania inteligencji emocjonalnej, a to klucz do harmonijnych relacji z otoczeniem i pozyskiwania wsparcia od innych ludzi przy realizacji zadań zawodowych oraz celów osobistych.

Otwarte szkolenia z umiejętność miękkich „Zarządzanie emocjami w pracy” adresujemy zarówno do pracowników firm i instytucji publicznych, jak i osób prywatnych, które chciałyby czerpać więcej satysfakcji z relacji z otoczeniem i nauczyć się skuteczniej kontrolować swoje emocje oraz sposoby ich wyrażania. Przygotowane przez niezwykle doświadczonych w swoich dziedzinach ekspertów szkolenia z komunikacji interpersonalnej i rozwoju emocjonalnego to ponadto najskuteczniejsza droga do zagwarantowania pracownikom odpowiednio wysokiej jakości życia w pracy, która ma ogromny wpływ na wydajność personelu i jego zdolności do efektywnego współdziałania. Prezentowane szkolenie z komunikacji interpersonalnej i zarządzania emocjami w pracy rekomendujemy jako obligatoryjny punkt programów rozwojowych pracowników, które mają na celu poprawę atmosfery w pracy oraz zwiększenie efektywności zespołów zatrudnionych w organizacji.

Oferowany przez nas kurs interpersonalny „Zarządzanie emocjami w pracy” to warsztat skoncentrowany na rozwijaniu i doskonaleniu praktycznych umiejętności. Dbamy również o to, by za każdym razem był to maksymalnie zindywidualizowany i nastawiony na rozwój umiejętności najbardziej przydatnych w danym miejscu pracy trening interpersonalny. Szkolenie „Zarządzanie emocjami w pracy” ma przygotować Kursantów do wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce, więc w czasie warsztatów odwołujemy się nieustannie do doświadczeń Kursantów i ich najważniejszych realnie istniejących potrzeb szkoleniowych.

Serdecznie zapraszamy do wyboru najlepszego dla Państwa wariantu prezentowanego szkolenia – zdolności interpersonalne i strategie zarządzania emocjami w pracy można wytrenować w Human Skills, uczestnicząc w stacjonarnych szkoleniach w naszej siedzibie lub zapisując się na wygodny kurs online.

Dlaczego warto wziąć udział?

Otwarty kurs interpersonalny „Zarządzanie emocjami w pracy” wyposaży Cię w rzetelną wiedzę o:

  • inteligencji emocjonalnej oraz jej roli w relacjach interpersonalnych, w wyznaczaniu i osiąganiu celów, w samorozwoju;
  • zasadach rozwijania inteligencji emocjonalnej, jako umiejętności budowania satysfakcjonujących relacji z ludźmi;
  • sposobach na lepsze rozumienie siebie i innych.

Szkolenie z zarządzania emocjami to prezentujący fachową wiedzę z dziedziny psychologii i socjologii trening interpersonalny. Szkolenie wprowadzi Cię w arkana wiedzy koniecznej do pozyskania wysokiej świadomości i skutecznej samokontroli w pracy i w życiu prywatnym.

Szkolenie z zarządzania emocjami pozwoli Ci rozwinąć przydatne w każdej sytuacji umiejętności:

  • praktycznego wykorzystania strategii i technik wyrażania emocji, kierowania emocjami oraz skutecznego sprawowania kontroli nad nimi;
  • samoregulacji własnych emocji;
  • strategicznego wykorzystywania w życiu codziennym inteligencji emocjonalnej w taki sposób, by była ona użyteczna w pracy i w relacjach osobistych.

Kurs „Zarządzanie emocjami w pracy” koncentruje się na praktycznych aspektach szkolenia. Zdolności interpersonalne trenujemy w działaniu, w sytuacjach typowych dla aktywności zawodowej Kursantów.

Kurs otwarty poświęcony inteligencji emocjonalnej pozwoli Ci nabyć cenne kompetencje związane z:

  • budowaniem satysfakcjonujących relacji z ludźmi;
  • samoświadomością i samoregulacją emocji.

Oferowane przez nas stacjonarne i zdalne szkolenia z zarządzania emocjami pozwolą Ci lepiej poznać siebie, skuteczniej budować dobre relacje z otoczeniem i je pielęgnować.

Kto powinien wziąć udział?
  • Osoby, które na co dzień pracują bezpośrednio z ludźmi.
  • Chętni nauki budowania satysfakcjonujących relacji.
  • Osoby, które chcą rozwinąć swoją samoświadomość.
  • Osoby zainteresowane powyższym tematem i rozwojem osobistym.

Program szkolenia

09:00 – 09:30

Rozpoczęcie szkolenia: kontrakt, diagnoza i omówienie celów, którym ma służyć trening interpersonalny – szkolenie z zarządzania emocjami. Sprawy organizacyjne.

09:30 – 10:30

Moduł I. Zarządzanie emocjami – samoświadomość

  • Inteligencja emocjonalna a emocje podstawowe (ćwiczenie rozpoznawania emocji podstawowych).
  • Plutchnik – diady emocjonalne w zarządzaniu emocjami (omówienie).
  • Cztery kroki zarządzania emocjami (omówienie).
  • Czułe punkty a zarządzanie emocjami (ćwiczenie indywidualne, omówienie).
  • Wpływ emocji na neurobiologię (case study).
  • Trzy mózgi człowieka a zarządzanie emocjami (omówienie teorii P. MacLeana).
  • Budowanie świadomości – jak uczymy się wyrażania emocji (omówienie).
  • Różnice indywidualne w postrzeganiu i zarządzaniu emocjami (omówienie).
  • Emocje w naszym ciele i ich role, pozytywne i negatywne.

10:30 – 10:40 Przerwa

10:40 – 12:30

Moduł II. Zarządzenie emocjami – komunikacja i budowanie relacji

  • Komunikacja interpersonalna z określonymi typami ludzi zgodnie z modelem DISC a zarządzanie emocjami (omówienie i ćwiczenia praktyczne).
  • Budowanie zdrowych i spokojnych relacji z określonymi typami osobowości (ćwiczenie indywidualne).

12:30 – 13:10 Przerwa obiadowa

13:10 – 14:30

Moduł III. Zarządzanie emocjami – narzędzia radzenia sobie z emocjami w pracy

  • Rozpoznawanie stanu wewnętrznego a zarządzanie emocjami (ćwiczenie).
  • Czy możliwe jest zarządzanie emocjami? Jak odróżnić fakty od własnych przekonań? (ćwiczenie, omówienie).
  • Techniki zarządzania emocjami: podwójna dysocjacja, ćwiczenie mentalne, helikopter, RTZ, technika stop (ćwiczenie).
  • Techniki „czyszczenia emocji”.
  • Techniki kontroli emocji (smutku, lęku, złości itp.).
  • Umiejętność wyrażania własnych opinii, oczekiwań i potrzeb.
  • Techniki rozumienia emocji innych osób.
  • Techniki opanowania emocji podczas konfliktów.
  • Ćwiczenia fizyczne rozładowujące złość, smutek, poczucie obciążenia.

14:30 – 16:00

Podsumowanie szkolenia. Zdolności interpersonalne zdobyte w toku warsztatu będą wykorzystane do realizacji zadania podsumowującego warsztat. Kursanci zostaną poproszeni o przygotowanie indywidualnych planów działania.

Czas trwania

  • 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
  • 16:00 Zakończenie szkolenia.
  • W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.

Prelegenci

Tomasz Delmaczyński
Trener biznesu. Wykładowca. Psycholog.

PROFIL TRENERA:

  • Psycholog, wykładowca oraz certyfikowany trener biznesu.
  • Zajmuje się podnoszeniem kompetencji w dziedzinie rozwoju osobistego oraz wdrażaniem nowych technologii.
  • Warsztat pracy kreował podczas studiów psychologicznych, kognitywistyki oraz kursu psychoterapii (Polskie Towarzystwo Psychologii Procesu).
  • Ukończył też kurs Negocjacji i Mediacji (Narodowe Centrum Badań i Rozwoju) oraz kurs Assessment and Development Centre.
  • Doświadczenie zdobył pracując jako szkoleniowiec, wdrażając nowe systemy i szkoląc managerów średniego szczebla z ramienia największej firmy technologicznej na świecie (Huawei Technologies).
  • Specjalizował się też w szkoleniach Train The Trainer, gdzie przygotowywał pracowników do roli trenera w swojej organizacji.
  • Zajmuje się również implementacją Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych (TIK) dla szkół oraz NGO (przeszkolił nauczycieli i dyrektorów z ponad 50 placówek na terenie całej Polski).
  • Specjalizuje się w szkoleniach z dziedziny rozwoju osobistego, m.in. redukcja stresu i wypalenia zawodowego, wzmacnianie zespołu, budowanie motywacji wewnętrznej oraz kształtowanie ścieżki kariery.
  • Tworzy gry szkoleniowe oparte na metodach dramy, grywalizacji i storytellingu.
  • Na Wyższej Szkole Społeczno-Przyrodniczej im. Wincentego Pola wykłada psychologię na studiach międzynarodowych w języku angielskim.
  • Jego praca cechuje się dużą dynamiką oraz nastawieniem zarówno na cel, jak i pozytywną atmosferę.
  • Swoją pasję do psychologii zmaterializował w formie książki dotyczącej budowania zdrowych relacji pt. „Otwarte serca”. 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena katalogowa
810
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją. 
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne. 
  3. Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą. 
  4. Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości. 

BUR, KFS

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Human Skills
  • Ulica i nr: Widok 18/2
  • Kod pocztowy: 00-023
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 6721761910

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska Widok 18/2

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r., 2022 r. oraz ponownie w 2023r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!