O szkoleniu
Uczestnicy zdobędą wiedzę z zakresu zarządzania finansami w projekcie wynikającą z praktycznych doświadczeń z projektów oraz będą mogli zastosować zdobyte umiejętności, poznane techniki i narzędzia na przykładowych projektach odnośnie ich opłacalności finansowej, szacowania jak i kontroli kosztów w trakcie realizacji. Szkolenie umożliwia zdobycie punktów PDU w ramach certyfikacji PMI.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane do doświadczonych kierowników projektów oraz osób odpowiedzialnych za podjęcie decyzji o uruchomieniu, finansowaniu i kosztach projektu: kierownictwa przedsiębiorstw i organizacji oraz sponsorów, którzy chcą pogłębić i usystematyzować wiedzę z zakresu zarządzania projektami w kontekście zarządzania finansami projektu.
Program szkolenia
- Wprowadzenie
- Cel zarządzania finansami w projekcie
- Procesy zarządzania kosztami w projekcie
- Szacowanie Kosztów
- Typy estymacji kosztów
- Podział kosztów w projekcie
- Koszty OPEX/CAPEX
- Metody porównawcze
- Metody parametryczne
- Szacowanie oddolne
- Aproksymacja PERT
- Ryzyko szacowania kosztów
- Plan bazowy kosztów
- Analiza finansowa projektów
- Wartość przyszła i obecna
- Próg rentowności
- Okres zwrotu projektu
- Przepływy pieniężne w projekcie
- Wartość zaktualizowana netto NPV
- Wybór projektu a ryzyko inwestycji
- Ocena projektów
- Analiza wrażliwości
- Analiza CBA
- Finansowa a ekonomiczna wartość netto
- Określanie budżetu
- Kodowanie kosztów wg SPP
- Budżet projektu
- Rezerwa budżetu
- Plan bazowy kosztów
- Zarządzanie płynnością
- Kontrolowanie kosztów
- Cele monitorowania i kontroli
- Standardowa metoda kontroli realizacji projektu
- Metoda wartości wypracowanej
- Tolerancja kosztowa
- Podsumowanie
Czas trwania
2 dni
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena standardowa
za osobę
1 440
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję
"Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."
Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby.
W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności.
Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
- Nazwa firmy: Altkom Akademia S.A.
- Ulica i nr: ul. Chłodna 51
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1880008391
Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest
wypełnienie formularza kontaktowego.
Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas
Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa, Polska
ul. Chłodna 51
Organizator
Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa, Polska
ul. Chłodna 51
woj. mazowieckie
Altkom Akademia jest częścią Grupy Altkom, przedsiębiorstwa założonego w 1988 roku i z sukcesem działającego nieprzerwanie przez ponad 30 lat. Od 1992 roku realizujemy szkolenia, kursy i rozmaite projekty edukacyjne skierowane zarówno do informatyków...
Powiadomienia o nowych terminach