Zarządzanie klientami i rozwój współpracy

O szkoleniu

Jeśli zastanawiasz się jakie są dobre praktyki budowania trwałych relacji z Klientem zapraszamy na szkolenie z zarządzania klientami i rozwoju współpracy.

Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z Klientem to przede wszystkim proces diagnozy problemów, potrzeb oraz bolączek naszego Klienta. W trakcie szkolenia nauczymy Cię jak rozpoznawać potrzeby Twojego  Klienta oraz pokażemy najpopularniejsze typowe zachowania handlowe.

Następnie przejdziemy do sposobu komunikacji z Klientem. W tym kroku będziesz mógł w praktyce przećwiczyć własny sposób komunikacji Twojego produktu, usługi czy oferty.

Przeprowadzimy Cię również przez proces poszerzania współpracy, ustalania zasad współpracy oraz komunikowania ich zmian gdy zajdzie taka potrzeba.

Na koniec dowiesz się jak wprowadzić w swojej organizacji plan działania z nowymi narzędziami, który pozwoli Ci usprawnić komunikację i współpracę ze swoimi Klientami.  

Dlaczego warto wziąć udział?

Po szkoleniu Uczestnicy będą posiadać wiedzę w zakresie:

  • Segmentacji klientów w oparciu o potencjał sprzedażowy
  • Typologii klientów, ich systemu komunikacji i najskuteczniejszych argumentów
  • Sposobów rozwiązywania konfliktów z zachowaniem szacunku
  • Definiowania przewag konkurencyjnych w unikalny sposób wyróżniając się na tle konkurencji

Po szkoleniu Uczestnicy nabędą umiejętność:

  • Automatyzowania działań z klientami na poszczególnych poziomach potrzeb
  • Ustalania długofalowej ścieżki współpracy
  • Diagnozowania punktów zapalnych i przewidywania zagrożenia we współpracy z trudnymi klientami
  • Nawiązywania relacji poszerzających korzyści ze współpracy
Kto powinien wziąć udział?

przedstawiciele handlowi, doradcy klienta, menadżerowie sprzedaży, osoby odpowiedzialne za komunikacje z klientami

Program szkolenia

ZAKRES TEMATYCZNY

Moduł 1. POTRZEBY KLIENTÓW W ZMIENIAJĄCYM SIĘ RYNKU

  • Diagnoza klientów w oparciu o poziomy potrzeb klientów
  • Najważniejsze informacje potrzebne do współpracy z klientem
  • Ścieżka postępowania we współpracy
  • Ćwiczenie: Praca z własnymi przykładami

Moduł 2. PRZYGOTOWANIE DO WSPÓŁPRACY

  • Analiza konkurencji – pozycjonowanie się firmy na rynku
  • Model SWOT – diagnoza słabych i mocnych stron
  • Model współpracy – diagnoza możliwości firmy

Ćwiczenie: Case study zmian firmowych

Moduł 3. KLIENCI

  • Potrzeby klientów – kim jest mój rozmówca
  • Najpopularniejsze typy zachowań handlowych
  • Sposoby rozpoznawania typu klienta
  • Ćwiczenie: Dostosowanie komunikacji do stylu klienta

Moduł 4. KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI

  • Przygotowanie argumentacji firmowej
  • Branding do kluczowych klientów
  • Sposoby działania z klientami – Model Canvas
  • Ćwiczenie: Własny sposób komunikacji produktu, usługi, oferty

Moduł 5. ASERTYWNOŚĆ W KONTAKCIE Z KLIENTEM

  • Symulacja szkoleniowa – przekonanie do własnego zdania
  • Ustalanie zasad współpracy
  • Pilnowanie ustalonych reguł
  • Komunikacja w przypadku zmiany zasad
  • Ćwiczenie: Asertywna prośba i Asertywna odmowa w komunikacji

Moduł 6. POSZERZANIE WSPÓŁPRACY

  • Matematyka handlowa – Strategia, Rabaty, Plany
  • Upselling – zwiększanie korzyści
  • Crosseling – poszerzanie zakresu współpracy
  • Gry negocjacyjne – najczęstsze sposoby postępowania klientów
  • Ćwiczenie: Case study własnych argumentów

Moduł 7. INDYWIDUALNY PLAN WDROŻENIA

  • Plan działania z nowymi narzędziami
  • Przejście przez zmianę – ryzyko zaniechania działań
  • Wsparcie organizacji przy wdrażaniu nowych standardów
  • Tabela wdrożeniowa nowo poznanych metod

Czas trwania

2 dni x 6h

Prelegenci

Dariusz Leonhard - swoją karierę zaczynał jako handlowiec dla firm z branży ELEKTRO oraz FMCG na wszystkich dużych sieciach handlowych. Następnie przez 6 lat pracował w jednej z największych firm outsourcingowych w Polsce (ASM Group S.A.), i zajmował się budowaniem, zarządzaniem i rozliczaniem zespołów handlowych dla największych graczy na rynku nowoczesnym i tradycyjnym. Zarządzał Merchandiserami, Koordynatorami, Przedstawicielami Handlowymi pracującymi na terenie całego kraju. Przez ostatnie dwa lata swojej pracy operacyjnej zajmował się zarządzaniem całą spółką outsourcingową. Jako Dyrektor Operacyjny był odpowiedzialny za wyniki podległych zespołów jak i rentowność całego przedsiębiorstwa. Podlegały mu działy handlowe, operacyjne, analityczne oraz biurowe. Równocześnie przez ostatnie 7 lat łączył pracę szkoleniową, na początku dla swoich zespołów, później po uzupełnieniu wiedzy merytorycznej szkolił dla zewnętrznych Klientów z sektora FMCG, DIY oraz Elektro. Ma na swoim koncie wzrosty sprzedażowe podległych zespołów oraz ustabilizowanie fluktuacji.  Jest absolwentem Akademii Trenera na Wyższej Szkole Bankowej oraz certyfikowanym Negocjatorem i Mediatorem. 

Obecnie, jako training manager w Grupie Eurocash S.A. zajmuje się zwiększaniem kompetencji zarządczych Kadry menadżerskiej wszystkich spółek grupy kapitałowej. Specjalizuje się w tematyce Zarządzania Zespołami, Budowania Zaangażowania, współpracy z klientami oraz Efektywnej Sprzedaży. Jest także asesorem rekrutacyjnym, diagnozuje na podstawie assessment center potencjał pracowników, którzy aplikują do organizacji. Jego praca w grupie Eurocash polega na diagnozowaniu potrzeb szkoleniowych, budowaniu programów oraz wdrażaniu ich w życie.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie zostanie przeprowadzone na platformie MS Teams lub Zoom. Obie platformy działają w przeglądarkach.
Szkolenie zostanie przeprowadzone na platformie MS Teams lub Zoom. Obie platformy działają w przeglądarkach.

Rejestracja

Cena standardowa
1 200
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zniżki grupowe:
  • 4.17% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 8.33% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 8.33% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Szkolenie może być dofinansowane z BUR oraz KFS.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Półkole 46
  • Kod pocztowy: 30-199
  • Miejscowość: Rząska
  • Numer NIP: 6772385865

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o.
30-199 Rząska, Polska
ul. Półkole 46
woj. małopolskie
Enterprise Advisors Polska to zespół doświadczonych trenerów, coachów i doradców przedsiębiorców, którzy przez lata zdobywali praktyczną wiedzę z zakresu sprzedaży oraz rozwoju kompetencji miękkich. Łącząc siły stworzyliśmy firmę, która może zaoferow...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!