O szkoleniu
Konflikt w zespole to moment, w którym manager musi wykazać się szeregiem kompetencji, a umiejętne zarządzanie konfliktem wykorzystać do wzmocnienia zespołu. Prezentowany kurs prezentuje sposoby rozwiązywania konfliktów z perspektywy lidera zespołu, uczy ich prawidłowego wykorzystania, a przede wszystkim kompleksowo przygotowuje liderów do pracy z zespołem w sytuacji trudnej, w sytuacji konfliktu.
Konflikt w zespole – jak reagować?
Konflikty, trudne sytuacje to stale występujący element w życiu każdego zespołu. Każdy menedżer wie, iż takie sytuacje mogą i zapewne się zdarzą, ale kluczem do sukcesu jest przygotowanie się do tego momentu. Oczywiście priorytetem w zarządzaniu konfliktami jest zapobieganie takim sytuacjom, ale gdy już się wydarzą, lider musi wiedzieć, jak reagować, jak nimi zarządzać, jak ograniczyć ich wpływ na zespół, jego potencjał, motywację do pracy i zdolność do współpracy. Podczas otwartego szkolenia „Zarządzanie konfliktem” nasi eksperci przedstawią Ci zbiór zasad, narzędzi i technik, które niezbędne są każdemu menedżerowi w codziennej pracy z zespołem.
Dlaczego szkolenie z zarządzania konfliktami jest Ci potrzebne?
„Zarządzanie konfliktem” to szkolenie praktyczne ukierunkowane na rozwój wyspecjalizowanych umiejętności bez, których opanowania lider nie może skutecznie zawiadywać zespołem ani zapobiegać następstwom konfliktów. Umiejętne zarządzanie konfliktem konieczne jest do zachowania wydajności zespołu i zaangażowania członków zespołu w realizację zadań. Zespół w konflikcie jest dysfunkcyjny i nieefektywny, a nieopanowany na czas konflikt może zagrozić całej organizacji. „Zarządzanie konfliktami” to kurs, który wyposaża lidera w wiedzę i umiejętności potrzebne do „rozbrojenia konfliktu”, ochrony organizacji i wykorzystania sytuacji trudnej na jej korzyść.
Otwarte szkolenia z zarządzania konfliktami – podstawowe informacje
Otwarty kurs „Zarządzanie konfliktami” zaprojektowany został jako intensywne personalizowane szkolenie dla liderów – program warsztatu oraz jego cele każdorazowo dostosowujemy do realnych potrzeb Uczestników kursu, ich wyzwań zawodowych i specyfiki zatrudniającej ich organizacji. Kurs z zarządzania konfliktami prowadzimy w dwóch najchętniej wybieranych przez kursantów trybach – jako szkolenie stacjonarne oraz nastawione na oszczędność czasu i swobodę szkolenie online.
Dowiedz się, jak zarządzać konfliktami, mapować sytuacje trudne i im przeciwdziałać. Wykorzystaj sytuacje konfliktowe w zespole do jego wzmocnienia i zdobądź narzędzia, dzięki którym liderowanie zespołowi stanie się dla Ciebie jeszcze łatwiejsze. Zapisz się na kursy z zarządzania konfliktami w naszej szkole.
Sprawdź również szkolenia „Zarządzanie konfliktami” organizowane w formule szkoleń zamkniętych organizowanych na zamówienie. Zapraszamy!
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
CEL SZKOLENIA:
Otwarte szkolenie „Zarządzanie konfliktami” ma na celu:
wykształcenie i nabycie umiejętności w zarządzaniu konfliktem;
nabycie umiejętności w mapowaniu sytuacji trudnych;
poprawę komunikacji i przepływu informacji w konflikcie.
Prezentowany kurs wyposaża Uczestników w kompleksową wiedzę o:
narzędziach i sposobach ułatwiających skuteczną komunikację w konflikcie;
technikach zapobiegania konfliktom;
technikach zarządzania konfliktami.
Szkolenie „Zarządzanie konfliktami” rozwija i doskonali praktyczne umiejętności:
prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami;
radzenia sobie z manipulacjami;
skutecznego podejmowania dobrych decyzji;
mapowania sytuacji trudnych i konfliktów.
Kursy z zarządzania konfliktem wzmacniają ważne dla liderów kompetencje związane z:
komunikacją zespołu w trudnych sytuacjach;
mapowaniem sytuacji kryzysowych;
budowaniem przyszłych rozwiązań.
- Menedżerowie, kierownicy.
- Osoby pracujące w sprzedaży, w obsłudze klienta, w zakupach itp., które na co dzień muszą komunikować się z klientami.
- Osoby pracujące w zespołach.
- Osoby narażone na manipulacje i perswazje ze strony otoczenia.
- Osoby nastawione na rozwój własnych umiejętności.
Program szkolenia
Rozpoczęcie kursu: diagnoza potrzeb szkoleniowych Kursantów, identyfikacja celów kursu z ich omówieniem, sprawy o charakterze organizacyjnym, wprowadzenie do tematyki kursu.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Moduł I. Zarządzanie konfliktami – zagadnienia wprowadzające
Przyczyny powstawania konfliktów w zespole i ich analiza.
Rola lidera w zarządzaniu konfliktami.
Zapobieganie sytuacjom konfliktowym, technika ZROZUM.
Oczekiwania zespołu wobec lidera w konflikcie.
Budowanie zasad współpracy w zespole.
Do realizacji modułu wykorzystane mogą być następujące narzędzia pracy: mini wykład, case study, ćwiczenie „W mojej grupie …”.
Moduł II. Zarządzanie konfliktem – psychomanipulacje w zespole
Kto, kiedy i w jakim celu manipuluje?
10 zasad odporności na psychomanipulacje.
Empatia i asertywność w zarządzaniu.
Do realizacji modułu wykorzystane mogą być następujące narzędzia pracy: mini wykład, case study, ćwiczenie „TOWER OF POWER”.
Moduł III. Zarządzanie konfliktem – mapowanie sytuacji trudnych
Proces mapowania – czym jest?
Budowanie katalogu możliwych trudnych sytuacji.
Poszukiwanie rozwiązań, czyli jak podejmować dobre decyzje?
Przygotowujemy się na „trudne”.
Do realizacji modułu wykorzystane mogą być następujące narzędzia pracy: mini wykład, case study, ćwiczenie „A to ci historia”.
Moduł IV. Zarządzanie konfliktem – komunikacja w trudnych sytuacjach i w konflikcie
Techniki efektywnej komunikacji, czyli które elementy komunikacji mają wpływ na „podgrzewanie” , a które „chłodzą”?
Mowa ciała w sytuacji konfliktowej.
Zasada 5 minut – narzędzie prowadzenia trudnych rozmów.
Reguły obowiązujące w czasie rozmów w konflikcie:
Oddzielamy ludzi od problemów.
Kierunek: do przodu.
Rozwiązujemy problemy.
Reguła zielonej i czerwonej kartki.
Do realizacji modułu wykorzystane mogą być następujące narzędzia pracy: mini wykład, case study, ćwiczenie „obrazki”.
Podsumowanie warsztatu: powtórzenie kluczowych treści i wnioski, przygotowanie indywidualnych planów działania w obszarze zarządzania konfliktami, ewaluacja szkolenia i feedback.
Czas trwania kursu: 1 dzień.
Czas trwania
- 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
- 16:00 Zakończenie szkolenia.
W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.
Prelegenci

Trener praktyk sprzedaży i zarządzania, konsultant biznesowy, coach, mediator, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w różnorodnych kulturach organizacyjnych. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania sprzedażą, budowaniu zespołów i doskonaleniu umiejętności miękkich w celu zwiększania efektywności zespołów. Prowadzi szkolenia, warsztaty szkoleniowe i procesy coachingu. Absolwentka Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu (kierunek zarządzanie i marketing), Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego (kierunek: zarządzanie przedsiębiorstwem). Ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu, na kierunkach: „Life & Business Coaching” (2015-2016) oraz „Mediacje gospodarcze i pracownicze, negocjacje” (2017-2018). Jest certyfikowanym trenerem zarządzania zmianą w organizacji.
Konsultant badania kwestionariuszami psychometrycznymi Mindsonar, oraz AQR w obszarze leadership’u i odporności psychicznej pracowników. Gościnnie prowadziła prelekcję na konferencji Pulsu Biznesu „Komunikacja menedżerska” w temacie budowania kultury feedbacku w organizacji. Jest wykładowcą na uczelni WSPA w Lublinie. Doświadczenie zawodowe: Coach/ Trener zew. w projektach transformacji kultury organizacyjnej i konsultant ds. komunikacji, Ponad 2-letnie doświadczenie w roli Scrum Muster, Trener, Agile coach w firmie z branży IT. Na początku pracy zawodowej pracowała na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w firmie Bosch. W latach 2004 – 2007 Kierownik działu sprzedaży w Neptun Software – firmie z sektora IT. Zarządzała zespołem sprzedaży w strukturze rozproszonej. Odpowiadała za tworzenie i realizację strategii marketingowej i sprzedażowej.

Doświadczenia z wcześniejszej pracy zawodowej na kierowniczym stanowisku wykorzystuje ucząc, jak prawidłowo komunikować się z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi, negocjować i zarządzać podległymi zespołami.
Karierę zawodową rozpoczynała w Axciom Polska, gdzie była odpowiedzialna za kierowanie projektem „Zarządzania relacjami z klientami kluczowymi”. Od 2001 roku była związana z PLL LOT S.A. Zarządzała zespołem odpowiedzialnym za korporacyjny program lojalnościowy. Pozyskiwała partnerów programu, przeprowadzała analizę ROI oraz koordynowała prace związane wdrożeniem narzędzi informatycznych do obsługi uczestników.
W latach była 2003-2007 odpowiedzialna za koordynowanie umów globalnych z pięcioma międzynarodowymi korporacjami: (Johnson&Johnson, Daimler Chrysler, Pepsi Co., Wrigley, BASF), na stanowisku Global Key Account Managera.
Zarządzała również wspólnym programem dla linii lotniczych zrzeszonych w Star Alliance – pod nazwą Convention Plus, skierowanym do firm działających na rynku konferencji i kongresów. W latach 2014-2016 pełniła stanowisko dyrektora merytorycznego i zespołu trenerskiego, będąc odpowiedzialną za koordynowanie działań rozwojowych między innym dla takich firm jak Alior Bank, Maspex Wadowice, Nowa Szkoła, Anwil.
Prowadzi rodzinną firmę zatrudniającą około 30 osób, która jest liderem w swojej branży. W firmie kieruje działami sprzedaży i obsługi Klienta, działem HR oraz jakości.
SPECJALIZACJA:
Szkolenia I coachingi menadżerskie.
Szkolenia dotyczące rozwoju umiejętności intrapersonalnych.
Szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta.
Assesment & Development Center.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-023 Warszawa
ul. Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
ul. Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
ul. Widok 18/2
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 098 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości.
- UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.
- Nazwa firmy: Human Skills
- Ulica i nr: Widok 18/2
- Kod pocztowy: 00-023
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 6721761910
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
