O szkoleniu
Konflikt to naturalny, a także konieczny element życia zawodowego. Trzeba tylko odpowiednio zadbać o sposób i formę ujawniania, a także wyrażania konfliktów. W ramach tego szczególnie istotna jest umiejętność używania konstruktywnego języka zamiast języka nacechowanego agresją. Każda firma, która chce odnieść sukces, potrzebuje pracowników, którzy potrafią konstruktywnie się spierać.
Konflikt angażuje energię i emocje nie tylko uczestników sporu, lecz także ich otoczenia. W związku z tym obawiamy się konfliktów i ich unikamy, a gdy się już pojawiają, stosujemy strategię siły lub unikania. Żadne z tych podejść nie prowadzi do zrozumienia, a także konstruktywnego rozwiązania.
Kluczowe znaczenie dla konstruktywnego podejścia do konfliktu i trudnych sytuacji ma język, jakiego w rezultacie używamy w codziennej komunikacji. Język pozwala budować atmosferę współpracy, zaufania, a także zrozumienia, co zapobiega sytuacjom stresowym i konfliktom. Równie ważna rzeczą jest zweryfikowanie swoich przekonań dotyczących konfliktu i docenianie konstruktywnego, twórczego konfliktu.
Korzyści dla uczestników
- Zrozumienie, czym jest kryzys i kiedy występuje
- Poznanie ról i zadań lidera w sytuacji kryzysowej
- Zbudowanie poczucia odpowiedzialności za działanie zespołu
- Nauczenie się podejmowania trudnych decyzji
- Wypracowanie umiejętności radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi w zespole
- Wypracowanie asertywnej postawy
- Poznanie skutecznych technik rozwiązywania konfliktów
- Nabycie umiejętności dostosowywania rozwiązań do występujących w zespole sytuacji konfliktowych
- Nabycie świadomości własnego wpływu na sprawne działanie zespołu
- Nabycie umiejętności budowania relacji z zespołem
Korzyści dla organizacji
- Wzmocnienie efektywności pracy liderów i ich zespołów
- Uprawdopodobnienie osiągania zakładanych celów i zadań
- Stworzenie warunków do zapobiegania występowaniu sytuacji trudnych w organizacji
- Wzmocnienie postawy samodzielności liderów i odpowiedzialności za sprawne działanie zespołów
- Wypracowanie większej otwartości na zmiany w zespołach
- Dla menedżerów zarządzających zespołami
- Dla każdego, kto chce zwiększyć swoje umiejętności w zakresie rozwiązywania konfliktów w zespole
- Dla osób, które chcą zmniejszyć koszty konfliktowych sytuacji
Program szkolenia
.
Czas trwania
Prelegenci

Trener MENTORI, praktyk biznesu
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Wspólna 56
woj. mazowieckie
Warszawa
Wspólna 56
woj. mazowieckie
Warszawa
Wspólna 56
woj. mazowieckie
Warszawa
Wspólna 56
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
- konsultacje z trenerem
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na stronie. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się mailowo, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie niezbędne informacje.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
