O szkoleniu
Szkolenie Zarządzanie marką przygotował oraz prowadzi pan Paweł Tkaczyk – autor bestsellera „Zakamarki Marki”. Podczas zajęć podzieli się swoją wiedzą na temat marki oraz tworzenia wartości dodanej czy komunikacji w kryzysie.
W dzisiejszych czasach „marka” jest nieodzownym elementem w tworzeniu strategii firmy. Dzięki nam dowiesz się nie tylko jak ją stworzyć, ale również jak niż zarządzać – na co zwracać uwagę podczas jej rozwoju, to wszystko w czasie zajęć Zarządzanie marką.
Jeśli pracujesz z marką lub myślisz o wykreowaniu marki w swojej firmie, to szkolenie jest dla Ciebie!
W ramach Szkolenia Zarządzanie marką nauczysz się w jaki sposób stworzyć markę oraz jak nią zarządzać.
Szkolenie Zarządzanie marką dedykowane jest osobom, które pracują z marką lub rozważają wykreowanie marki w swoje firmie.
Program szkolenia
Szkolenie Zarządzanie marką
Analizy wstępne – co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz?
- Segmentacja, Targetowanie, Pozycjonowanie – jaką strategię rynkową wybierzesz?
- Cykl życia produktu i jego komunikacja marketingowa – jak mówić do poszczególnych grup konsumentów?
- Macierz BCG i jej zastosowanie do twojego rynku – warto w niego wchodzić?
- Pięć sił Portera i ich praktyczne znaczenie rynkowe – jak ciężki będzie Twój biznes?
Planowanie produktu lub usługi – marka zaczyna się wcześniej niż myślisz.
- 4P marketingu, czyli podstawa Twoich punktów wyróżnienia.
- Ewolucja rynku, czyli obudowanie produktów usługami i…
- Od 4P do 4C, czyli o dwukierunkowej komunikacji z konsumentem.
- Chodźmy do teatru, czyli czego możesz się nauczyć o marce siedząc na widowni?
Narzędzia konstruowania komunikacji marki – wszystko działa lepiej, jeśli to ułożysz.
- Archetypy marki – kim jesteś dla Twojego klienta?
- Szkielet marki – opowieść, rytuały i wrogowie…
- Marki funkcjonalne – bo zawsze jest więcej niż jedna.
- Ekosystem mass mediów – którędy docierasz do swoich odbiorców?
Mierzenie skuteczności działań, czyli skąd wiesz, że robisz dobrze?
- Jednostki jakości w budowaniu marki
- Badania świadomości marki – na co zwracać uwagę?
- Ustalanie benchmarków – pomiary w zależności od narzędzi.
- Kiedy nie słuchać konsumentów?
Czas trwania
Prelegenci
Paweł Tkaczyk
Paweł Tkaczyk. Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom.
Ekspert nowoczesnego brandingu, praktyk social media, od ponad 10 lat pomaga firmom tworzyć silne marki dla ich produktów i usług.
Właściciel agencji brandingowej MIDEA, z którą tworzy projekty dla takich firm jak Agora (rebranding portalu Gazeta.pl i pod-marek), Diners Club czy Lukas Bank. Absolwent MBA, dziś sam staje po drugiej stronie katedry prowadząc szkolenia z zakresu brandingu, marketingu, social media. Prowadzi wykłady na uczelniach w ramach programów MBA oraz we współpracy z prywatnymi firmami szkoleniowymi. Wśród jego Klientów są PLL LOT, TP S.A., McCann Worldwide.
Z jego wiedzy korzystają często mass media, publikacje i wywiady ukazały się w czasopismach branżowych (Brief, Marketing w praktyce, Marketing & More, Visual Communication) oraz ogólnych (Forbes,Wprost, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu). Gościł w Panoramie (TVP2) oraz w programie Ostatnie piętro (TVN24).
Praktyk nowych trendów w marketingu, określanych mianem social media. Jest założycielem największej branżowej grupy o marketingu w portalu GoldenLine, własny blog prowadzi od 2004 roku. Jego podcast „Mała Wielka Firma”, realizowany wspólnie z Markiem Jankowskim, od października 2009 był emitowany w paśmie gospodarczym Radia Wrocław.
W 2011 roku otrzymał tytuł Człowieka Roku Polskiego Marketingu (a jego „Zakamarki marki” tytuł Książki Marketingowej Roku) w ogólnopolskim plebiscycie organizowanym przez Śląskie Towarzystwo Marketingowe.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
