Szkolenie

Zarządzanie marką

O szkoleniu

Mamy zaszczyt zaprosić Cię na Szkolenie Zarządzanie marką. Szkolenie prowadzone jest w formie zajęć stacjonarnych w Warszawie lub zdalnej pracy z domu w dowolnej lokalizacji. Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem.

Szkolenie Zarządzanie marką przygotował oraz prowadzi pan Paweł Tkaczyk – autor bestsellera „Zakamarki Marki”. Podczas zajęć podzieli się swoją wiedzą na temat marki oraz tworzenia wartości dodanej czy komunikacji w kryzysie.

W dzisiejszych czasach „marka” jest nieodzownym elementem w tworzeniu strategii firmy. Dzięki nam dowiesz się nie tylko jak ją stworzyć, ale również jak niż zarządzać – na co zwracać uwagę podczas jej rozwoju, to wszystko w czasie zajęć Zarządzanie marką.

Jeśli pracujesz z marką lub myślisz o wykreowaniu marki w swojej firmie, to szkolenie jest dla Ciebie!
Dlaczego warto wziąć udział?

W ramach Szkolenia Zarządzanie marką nauczysz się w jaki sposób stworzyć markę oraz jak nią zarządzać.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie Zarządzanie marką dedykowane jest osobom, które pracują z marką lub rozważają wykreowanie marki w swoje firmie.

Program szkolenia

Szkolenie Zarządzanie marką

Analizy wstępne – co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz?

  • Segmentacja, Targetowanie, Pozycjonowanie – jaką strategię rynkową wybierzesz?
  • Cykl życia produktu i jego komunikacja marketingowa – jak mówić do poszczególnych grup konsumentów?
  • Macierz BCG i jej zastosowanie do twojego rynku – warto w niego wchodzić?
  • Pięć sił Portera i ich praktyczne znaczenie rynkowe – jak ciężki będzie Twój biznes?

Planowanie produktu lub usługi – marka zaczyna się wcześniej niż myślisz.

  • 4P marketingu, czyli podstawa Twoich punktów wyróżnienia.
  • Ewolucja rynku, czyli obudowanie produktów usługami i…
  • Od 4P do 4C, czyli o dwukierunkowej komunikacji z konsumentem.
  • Chodźmy do teatru, czyli czego możesz się nauczyć o marce siedząc na widowni?

Narzędzia konstruowania komunikacji marki – wszystko działa lepiej, jeśli to ułożysz.

  • Archetypy marki – kim jesteś dla Twojego klienta?
  • Szkielet marki – opowieść, rytuały i wrogowie…
  • Marki funkcjonalne – bo zawsze jest więcej niż jedna.
  • Ekosystem mass mediów – którędy docierasz do swoich odbiorców?

Mierzenie skuteczności działań, czyli skąd wiesz, że robisz dobrze?

  • Jednostki jakości w budowaniu marki
  • Badania świadomości marki – na co zwracać uwagę?
  • Ustalanie benchmarków – pomiary w zależności od narzędzi.
  • Kiedy nie słuchać konsumentów?

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Cytat

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk. Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom.

Ekspert nowoczesnego brandingu, praktyk social media, od ponad 10 lat pomaga firmom tworzyć silne marki dla ich produktów i usług.

Właściciel agencji brandingowej MIDEA, z którą tworzy projekty dla takich firm jak Agora (rebranding portalu Gazeta.pl i pod-marek), Diners Club czy Lukas Bank. Absolwent MBA, dziś sam staje po drugiej stronie katedry prowadząc szkolenia z zakresu brandingu, marketingu, social media. Prowadzi wykłady na uczelniach w ramach programów MBA oraz we współpracy z prywatnymi firmami szkoleniowymi. Wśród jego Klientów są PLL LOT, TP S.A., McCann Worldwide.

Z jego wiedzy korzystają często mass media, publikacje i wywiady ukazały się w czasopismach branżowych (Brief, Marketing w praktyce, Marketing & More, Visual Communication) oraz ogólnych (Forbes,Wprost, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu). Gościł w Panoramie (TVP2) oraz w programie Ostatnie piętro (TVN24).

Praktyk nowych trendów w marketingu, określanych mianem social media. Jest założycielem największej branżowej grupy o marketingu w portalu GoldenLine, własny blog prowadzi od 2004 roku. Jego podcast „Mała Wielka Firma”, realizowany wspólnie z Markiem Jankowskim, od października 2009 był emitowany w paśmie gospodarczym Radia Wrocław.

W 2011 roku otrzymał tytuł Człowieka Roku Polskiego Marketingu (a jego „Zakamarki marki” tytuł Książki Marketingowej Roku) w ogólnopolskim plebiscycie organizowanym przez Śląskie Towarzystwo Marketingowe.

Gdzie i kiedy

Online 30 czerwca 2021

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1400 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

IT MEDIA S.C.
03-219 Warszawa
ul. Elektronowa 2,
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

IT MEDIA S.C.
03-219 Warszawa ul. Elektronowa 2,
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!