Zarządzanie nieruchomościami i nadzór nad inwestycjami budowlanymi w praktyce - 3-dniowe szkolenie

O szkoleniu

-


Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia

Szkolenie ma przybliżyć poszczególne aspekty zarządzania nieruchomością, poczynając od jego celu, poprzez zakres funkcjonalny (czynności zarządzania), obowiązki ustawowe zarządcy, sposób uregulowania współpracy (umowa o zarządzanie) oraz zagadnienia szczególne dotyczące eksploatacji nieruchomości. W założeniu szkolenie ma na celu pokazanie zarządzania nieruchomością w aspekcie praktycznym, tj. analizując pozycję zarządcy w poszczególnych sytuacjach charakterystycznych dla eksploatacji obiektu oraz pokazując optymalne wzorce działania.
Druga część szkolenia dotyczy nadzoru inwestorskiego oraz funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. Omawia charakterystykę prawną i merytoryczną nadzoru inwestorskiego, sposób jego ustanowienia i pełnienia, a także prawa i obowiązki inwestora (jako zleceniodawcy inspektora) oraz inspektora (jako usługodawcy). 

Korzyści dla uczestników

-Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom zdobyć wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania nieruchomościami i nadzoru nad inwestycjami budowlanymi.
-Możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z ekspertem w dziedzinie zarządzania nieruchomościami i nadzoru nad inwestycjami budowlanymi.
-Ciekawe materiały szkoleniowe.
-Nauka praktycznych umiejętności stosowania przepisów.
-Zaletą szkolenia jest możliwość spotkania i wymiany doświadczeń z przedstawicielami różnorodnych instytucji realizującymi projekty w bliskim dla uczestników środowisku.


Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie przeznaczone jest dla osób realizujących zadania z zakresu zarządzania nieruchomościami o różnych funkcjach. Grupą docelową są również osoby związane zawodowo z realizacją czynności inspektora nadzoru, ale i współpracujące z takimi podmiotami jako inwestor, kierownik budowy, czy autor projektu budowlanego.





Program szkolenia

Moduł I: Zarządzanie nieruchomościami
1. Wprowadzenie sposoby sprawowania zarządu nieruchomością, celowość ustanowienia zarządcy.
2. Właściciel / zarządca nieruchomości / najemca / zarząd nieruchomością wspólną rozróżnienie pojęć i pozycji prawnych (uprawnienia - obowiązki).
3. Powierzenie zarządzania nieruchomością zarządca i umowa o zarządzanie.
a. Cechy zawodu zarządcy nieruchomości.
b. Elementy konieczne (podstawowe) i zalecane umowy o zarządzanie nieruchomością.
4. Podstawowe obowiązki w zakresie zarządzania nieruchomością.
a. Utrzymanie właściwego stanu nieruchomości i otoczenia.
b. Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej nieruchomości - dziennik budowy / książka obiektu / dokumentacja techniczna i serwisowa.
c. Kontrole i przeglądy okresowe rodzaje, zakres, sposób realizacji i sankcje za zaniedbania.
d. Nakazy organów
e. Prawo sąsiedzkie a bieżące zarządzanie nieruchomością.
6. Konserwacja bieżąca obiektu odmienności dla poszczególnych elementów nieruchomości (ciągi komunikacyjne, urządzenia, instalacje, systemy p.poż.), zakres i sposób przeprowadzania (organizacji), możliwości optymalizacji.
7. Roboty budowlane w trakcie użytkowania nieruchomości remont, przebudowa, zmiana sposobu użytkowania oraz konieczna dokumentacja.
8. Osoby niepełnosprawne i starsze jako użytkownicy nieruchomości omówienie poszczególnych rodzajów pomieszczeń oraz związanych z nimi obostrzeń i zaleceń eksploatacyjnych.
9. Rozbiórka obiektu prawne i praktyczne aspekty realizacji. Ryzyka i zagrożenia wobec podmiotów trzecich np. użytkowników części eksploatowanej.
10. Katastrofa budowlana szkody na osobie i mieniu, zakres odpowiedzialności właściciela, zarządcy, użytkownika (np. najemcy) obiektu.

Moduł II: Nadzór nad inwestycjami budowlanymi
1. Nadzór inwestorski / budowlany / autorski - rozróżnienie pojęć i funkcji.
2. Nadzór inwestorski charakterystyka ogólna (kiedy, z jakich przyczyn, na czyje polecenie).
3. Nadzór inwestorski charakterystyka podmiotowa (podmioty uprawnione / wykwalifikowane).
4. Nadzór inwestorski charakterystyka przedmiotowa (obszar działania, obowiązków i uprawnień) oraz podstawa prawna sprawowania (decyzja administracyjna, umowa cywilnoprawna itp.).
5. Obowiązki formalnoprawne inwestora związane z ustanowieniem nadzoru inwestorskiego.
6. Naruszenie nakazu / obowiązku ustanowienia nadzoru inwestorskiego konsekwencje prawno-faktyczne.
7. Odpowiedzialność zawodowa w budownictwie uchybienia w realizacji obowiązków nadzoru inwestorskiego.
Podsumowanie warsztatów szkoleniowych.
 


W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.


Czas trwania

Harmonogram zajęć Szkolenie online
Dzień I
Godz.09:00-15.00- 
Dzień II i III
Godz.09:00-15.00- 

Harmonogram zajęć Szkolenie stacjonarne
Dzień I
Godz.10:00-18.00- 
Dzień II i III
Godz.09:00-17.00- 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek
Zakopane

Zakopane

woj. małopolskie

Rejestracja

Szkolenie stacjonarne
-
2 027
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 090 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

PoRegulamin

1.Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie karty zgłoszenia 

2.Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

3.W przypadku szkoleń online (webinarium) zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu webinarium w sytuacji, gdy nie zostanie

osiągnięta wystarczająca liczba uczestników. Informacje o zmianach w terminie przesłana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem webinarium.

4.W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w webinarium powyżej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, SEMPER zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.

5.W przypadku rezygnacji z webinarium w czasie krótszym niż 7 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów webinarium.

6.W przypadku odwołania webinarium z winy SEMPER, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać webinarium w każdej chwili. Szczegóły dotyczące webinarium:

7.Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w webinarium spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.

8. 8. Przesłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Uczestnictwa w Certyfikowanym Szkoleniu Online (Webinarium) dostępnego na stronie ne akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy SEMPER do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez e osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.                    

9.Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w webinarium i jest zobowiązaniem do zapłaty za uczestnictwo.

10.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER w celu: dokonania zgłoszenia na webinarium; organizacji uczestnictwa w szkoleniu online, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych.

Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.

Wymienione dane osobowe będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do wskazanych celów, w których dane te są przetwarzane. otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
  • Ulica i nr: Libelta 1a/2
  • Kod pocztowy: 61-706
  • Miejscowość: Poznań
  • Numer NIP: 7772616176

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska Libelta 1a/2

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. SEMPER Szkolenia to instytucja głównie specjalizująca się w real...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!