O szkoleniu
-
Cel szkolenia
Szkolenie ma przybliżyć poszczególne aspekty zarządzania nieruchomością, poczynając od jego celu, poprzez zakres funkcjonalny (czynności zarządzania), obowiązki ustawowe zarządcy, sposób uregulowania współpracy (umowa o zarządzanie) oraz zagadnienia szczególne dotyczące eksploatacji nieruchomości. W założeniu szkolenie ma na celu pokazanie zarządzania nieruchomością w aspekcie praktycznym, tj. analizując pozycję zarządcy w poszczególnych sytuacjach charakterystycznych dla eksploatacji obiektu oraz pokazując optymalne wzorce działania.
Druga część szkolenia dotyczy nadzoru inwestorskiego oraz funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. Omawia charakterystykę prawną i merytoryczną nadzoru inwestorskiego, sposób jego ustanowienia i pełnienia, a także prawa i obowiązki inwestora (jako zleceniodawcy inspektora) oraz inspektora (jako usługodawcy).
Korzyści dla uczestników
-Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom zdobyć wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania nieruchomościami i nadzoru nad inwestycjami budowlanymi.
-Możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z ekspertem w dziedzinie zarządzania nieruchomościami i nadzoru nad inwestycjami budowlanymi.
-Ciekawe materiały szkoleniowe.
-Nauka praktycznych umiejętności stosowania przepisów.
-Zaletą szkolenia jest możliwość spotkania i wymiany doświadczeń z przedstawicielami różnorodnych instytucji realizującymi projekty w bliskim dla uczestników środowisku.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób realizujących zadania z zakresu zarządzania nieruchomościami o różnych funkcjach. Grupą docelową są również osoby związane zawodowo z realizacją czynności inspektora nadzoru, ale i współpracujące z takimi podmiotami jako inwestor, kierownik budowy, czy autor projektu budowlanego.
Program szkolenia
Moduł I: Zarządzanie nieruchomościami
1. Wprowadzenie sposoby sprawowania zarządu nieruchomością, celowość ustanowienia zarządcy.
2. Właściciel / zarządca nieruchomości / najemca / zarząd nieruchomością wspólną rozróżnienie pojęć i pozycji prawnych (uprawnienia - obowiązki).
3. Powierzenie zarządzania nieruchomością zarządca i umowa o zarządzanie.
a. Cechy zawodu zarządcy nieruchomości.
b. Elementy konieczne (podstawowe) i zalecane umowy o zarządzanie nieruchomością.
4. Podstawowe obowiązki w zakresie zarządzania nieruchomością.
a. Utrzymanie właściwego stanu nieruchomości i otoczenia.
b. Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej nieruchomości - dziennik budowy / książka obiektu / dokumentacja techniczna i serwisowa.
c. Kontrole i przeglądy okresowe rodzaje, zakres, sposób realizacji i sankcje za zaniedbania.
d. Nakazy organów
e. Prawo sąsiedzkie a bieżące zarządzanie nieruchomością.
6. Konserwacja bieżąca obiektu odmienności dla poszczególnych elementów nieruchomości (ciągi komunikacyjne, urządzenia, instalacje, systemy p.poż.), zakres i sposób przeprowadzania (organizacji), możliwości optymalizacji.
7. Roboty budowlane w trakcie użytkowania nieruchomości remont, przebudowa, zmiana sposobu użytkowania oraz konieczna dokumentacja.
8. Osoby niepełnosprawne i starsze jako użytkownicy nieruchomości omówienie poszczególnych rodzajów pomieszczeń oraz związanych z nimi obostrzeń i zaleceń eksploatacyjnych.
9. Rozbiórka obiektu prawne i praktyczne aspekty realizacji. Ryzyka i zagrożenia wobec podmiotów trzecich np. użytkowników części eksploatowanej.
10. Katastrofa budowlana szkody na osobie i mieniu, zakres odpowiedzialności właściciela, zarządcy, użytkownika (np. najemcy) obiektu.
Moduł II: Nadzór nad inwestycjami budowlanymi
1. Nadzór inwestorski / budowlany / autorski - rozróżnienie pojęć i funkcji.
2. Nadzór inwestorski charakterystyka ogólna (kiedy, z jakich przyczyn, na czyje polecenie).
3. Nadzór inwestorski charakterystyka podmiotowa (podmioty uprawnione / wykwalifikowane).
4. Nadzór inwestorski charakterystyka przedmiotowa (obszar działania, obowiązków i uprawnień) oraz podstawa prawna sprawowania (decyzja administracyjna, umowa cywilnoprawna itp.).
5. Obowiązki formalnoprawne inwestora związane z ustanowieniem nadzoru inwestorskiego.
6. Naruszenie nakazu / obowiązku ustanowienia nadzoru inwestorskiego konsekwencje prawno-faktyczne.
7. Odpowiedzialność zawodowa w budownictwie uchybienia w realizacji obowiązków nadzoru inwestorskiego.
Podsumowanie warsztatów szkoleniowych.
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Czas trwania
Harmonogram zajęć Szkolenie online
Dzień I
Godz.09:00-15.00-
Dzień II i III
Godz.09:00-15.00-
Harmonogram zajęć Szkolenie stacjonarne
Dzień I
Godz.10:00-18.00-
Dzień II i III
Godz.09:00-17.00-
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Zakopane
woj. małopolskie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 090 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
PoRegulamin
1.Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie karty zgłoszenia
2.Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
3.W przypadku szkoleń online (webinarium) zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu webinarium w sytuacji, gdy nie zostanie
osiągnięta wystarczająca liczba uczestników. Informacje o zmianach w terminie przesłana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem webinarium.
4.W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w webinarium powyżej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, SEMPER zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
5.W przypadku rezygnacji z webinarium w czasie krótszym niż 7 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów webinarium.
6.W przypadku odwołania webinarium z winy SEMPER, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać webinarium w każdej chwili. Szczegóły dotyczące webinarium:
7.Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w webinarium spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
8. 8. Przesłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Uczestnictwa w Certyfikowanym Szkoleniu Online (Webinarium) dostępnego na stronie ne akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy SEMPER do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez e osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
9.Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w webinarium i jest zobowiązaniem do zapłaty za uczestnictwo.
10.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER w celu: dokonania zgłoszenia na webinarium; organizacji uczestnictwa w szkoleniu online, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych.
Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.
Wymienione dane osobowe będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do wskazanych celów, w których dane te są przetwarzane. otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
- Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
- Ulica i nr: Libelta 1a/2
- Kod pocztowy: 61-706
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7772616176
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
