Zarządzanie produktem w praktyce, cykl życia produktu

O szkoleniu

  •  Zrozumiesz, jak skutecznie pełnić rolę Product Managera, współpracować z innymi działami i zarządzać kluczowymi zadaniami oraz zasobami

  •  Nauczysz się efektywnie zarządzać cyklem życia produktu oraz poznasz techniki wprowadzania nowego produktu na rynek

  •  Zdobędziesz umiejętności analizy rynku i konkurencji, aby sprawdzić możliwości rynkowe nowego produktu

  •  Poznasz strategie rozwoju nowego produktu

  •  Dowiesz się, jak analizować zachowania konsumentów, identyfikować grupę docelową

  •  Opanujesz techniki doboru optymalnej strategii cenowej, która zapewni konkurencyjność oraz rentowność produktu.

  •  Nauczysz się zarządzać sprzedażą produktu, monitorowania działań sprzedażowych, aby osiągnąć zamierzone cele biznesowe

Dlaczego warto wziąć udział?

Opinia uczestniczki:
Bardzo profesjonalnie poprowadzone szkolenie, wysoka zawartość merytoryczna, wszystko do praktycznego użycia, ogromna wiedza trenerki. pracownik Inglot Sp. z o.o.
Szkolenie na piątkę. Bardzo przydatne nowe narzędzia, super atmosfera z bardzo dobrą Prowadzącą. Inglot

Kto powinien wziąć udział?
  •  product menedżerów, menedżerów produktu

  •  brand managerów i dyrektorów marketingu

  •  specjalistów ds. marketingu i specjalistów ds. komunikacji marketingowej

  •  specjalistów i menedżerów z zespołów R&D

Program szkolenia

1. Rola menedżeru produktu

  • Rola Product Managera w przedsiębiorstwie

  • Współpraca z innymi działami

  • Obszar zadań i działań Product Managera

  • Kompetencje i zasoby Product Managera

Ćwiczenia i testy

2. Analiza i zrozumienie potrzeb oraz oczekiwań potencjalnych klientów

  • Określenie grupy docelowej, aby dopasować do niej strategię

  • Pozycjonowanie produktów - tworzenie unikalnej propozycji wartości, metody wyróżnienia produktu na rynku

  • Opracowanie metod i kanałów komunikacji, aby dotrzeć do grupy docelowej.

3. Analiza rynku i konkurencji - metody i korzyści

  • Badanie rynku dla produktu

  • Analiza PESTEL

  • Oszacowanie potencjału rynku dla produktu

  • Analiza konkurencji

  • Analiza 5 Sił Portera

Ćwiczenie praktyczne - jak dokonać analizy dla Twojej produktu

4. Strategie rozwoju nowego produktu

  • Tworzenie strategii rozwoju nowego produktu

  • Typy strategii rozwoju nowego produktu oraz dobór różnych strategii do różnych produktów

  • Nowe wyzwania i trendy w obszarze strategii nowego produktu

5. Cykl życia produktu

  • Fazy cyklu życia produktu: wprowadzenie, wzrost, dojrzałość, spadek

  • Strategie marketingowe dla różnych faz cyklu życia produktu

  • Zarządzanie i monitorowanie produktów w różnych fazach cyklu ich życia

6. 4P – marketing mix

  • Produkt, Cena, Promocja, Dystrybucja

  • Podejście rynkowe, budowanie przewagi konkurencyjnej

  • Strategie i taktyki w ramach 4P

  • Dobór strategii cenowych

7. Wprowadzanie produktu na rynek

  • Proces wprowadzenia produktu na rynek

  • Tworzenie listy zadań dla wprowadzanego produktu

  • Tworzenie KPI's produktu

  • Rola i odpowiedzialność poszczególnych komórek firmy w sukcesie wprowadzenia produktu

  • Wsparcie dla wprowadzanego produktu: komunikacja, promocja, dystrybucja, zaangażowanie

8. Sprzedaż produktu

  • Zarządzanie produktem w sprzedaży

  • Analiza KPI's produktu

  • Potencjalne zagrożenia i jak im przeciwdziałać

9. SESJA PYTAŃ I ODPOWIEDZI ORAZ WRĘCZENIE CERTYFIKATÓW

Czas trwania

2 dni, godziny 9-16

Prelegenci

Hanna Adamiak

Ekspert w obszarze sprzedaży, Category Management i Product Management z ponad 20-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w strategiach sprzedażowych, negocjacjach handlowych, wprowadzaniu nowych produktów na rynek oraz rozwijaniu portfolio produktów. Absolwentka Zarządzania i Marketingu w Warszawskiej Szkole Biznesu oraz Szkoły Trenerskiej grupy SET. Pełniła role m.in. Dyrektora Marketingu, Channel Managera i Senior Category Managera w Eurocash S.A., zarządzając kategoriami produktów o wartości 250 mln zł, kierowała projektami marketingowymi dla sieci Delikatesy Centrum. Opracowywała modele biznesowe, prowadziła zaawansowane negocjacje z dostawcami, wdrażała strategii marketingowe. Z sukcesem kierowała projektami wprowadzania na rynek nowych produktów, m.in. Wild Bean Cafe w BP Polska, oraz wdrażała programy promocyjno-sprzedażowe, które zwiększały sprzedaż nawet o 40%. Współpracowała z klientami w Europie i Azji, rozwijając dystrybucję, wizerunek marki i sprzedaż. Prowadzi szkolenia z zakresu Category Management, zarządzania produktem, negocjacji handlowych i technik sprzedaży, dzieląc się praktycznym doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych i krajowych projektach.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Akademia KFK

00-867 Warszawa

Ogrodowa 58

woj. mazowieckie

Akademia KFK

Warszawa

Ogrodowa 58

woj. mazowieckie

Rejestracja

Standard
2 182
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 250 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 4.44% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 6.67% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia KFK
  • Ulica i nr: Ogrodowa 58
  • Kod pocztowy: 00-876
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5263684984

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia KFK
00-876 Warszawa, Polska Ogrodowa 58

Organizator

Akademia KFK
00-876 Warszawa, Polska
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Akademia KFK oferuje profesjonalne szkolenia z Marketingu, Social Mediów, Sprzedaży (w tym Trade Marketingu i Category Management), AI w biznesie i CX. 13 lat działalności (wcześniej pod nazwą Akademia Marketingu Atrium) Trenerzy eksperci i praktycy....
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!