O szkoleniu
Zrozumiesz, jak skutecznie pełnić rolę Product Managera, współpracować z innymi działami i zarządzać kluczowymi zadaniami oraz zasobami
Nauczysz się efektywnie zarządzać cyklem życia produktu oraz poznasz techniki wprowadzania nowego produktu na rynek
Zdobędziesz umiejętności analizy rynku i konkurencji, aby sprawdzić możliwości rynkowe nowego produktu
Poznasz strategie rozwoju nowego produktu
Dowiesz się, jak analizować zachowania konsumentów, identyfikować grupę docelową
Opanujesz techniki doboru optymalnej strategii cenowej, która zapewni konkurencyjność oraz rentowność produktu.
Nauczysz się zarządzać sprzedażą produktu, monitorowania działań sprzedażowych, aby osiągnąć zamierzone cele biznesowe
Opinia uczestniczki:
Bardzo profesjonalnie poprowadzone szkolenie, wysoka zawartość merytoryczna, wszystko do praktycznego użycia, ogromna wiedza trenerki. pracownik Inglot Sp. z o.o.
Szkolenie na piątkę. Bardzo przydatne nowe narzędzia, super atmosfera z bardzo dobrą Prowadzącą. Inglot
product menedżerów, menedżerów produktu
brand managerów i dyrektorów marketingu
specjalistów ds. marketingu i specjalistów ds. komunikacji marketingowej
specjalistów i menedżerów z zespołów R&D
Program szkolenia
1. Rola menedżeru produktu
Rola Product Managera w przedsiębiorstwie
Współpraca z innymi działami
Obszar zadań i działań Product Managera
Kompetencje i zasoby Product Managera
Ćwiczenia i testy
2. Analiza i zrozumienie potrzeb oraz oczekiwań potencjalnych klientów
Określenie grupy docelowej, aby dopasować do niej strategię
Pozycjonowanie produktów - tworzenie unikalnej propozycji wartości, metody wyróżnienia produktu na rynku
Opracowanie metod i kanałów komunikacji, aby dotrzeć do grupy docelowej.
3. Analiza rynku i konkurencji - metody i korzyści
Badanie rynku dla produktu
Analiza PESTEL
Oszacowanie potencjału rynku dla produktu
Analiza konkurencji
Analiza 5 Sił Portera
Ćwiczenie praktyczne - jak dokonać analizy dla Twojej produktu
4. Strategie rozwoju nowego produktu
Tworzenie strategii rozwoju nowego produktu
Typy strategii rozwoju nowego produktu oraz dobór różnych strategii do różnych produktów
Nowe wyzwania i trendy w obszarze strategii nowego produktu
5. Cykl życia produktu
Fazy cyklu życia produktu: wprowadzenie, wzrost, dojrzałość, spadek
Strategie marketingowe dla różnych faz cyklu życia produktu
Zarządzanie i monitorowanie produktów w różnych fazach cyklu ich życia
6. 4P – marketing mix
Produkt, Cena, Promocja, Dystrybucja
Podejście rynkowe, budowanie przewagi konkurencyjnej
Strategie i taktyki w ramach 4P
Dobór strategii cenowych
7. Wprowadzanie produktu na rynek
Proces wprowadzenia produktu na rynek
Tworzenie listy zadań dla wprowadzanego produktu
Tworzenie KPI's produktu
Rola i odpowiedzialność poszczególnych komórek firmy w sukcesie wprowadzenia produktu
Wsparcie dla wprowadzanego produktu: komunikacja, promocja, dystrybucja, zaangażowanie
8. Sprzedaż produktu
Zarządzanie produktem w sprzedaży
Analiza KPI's produktu
Potencjalne zagrożenia i jak im przeciwdziałać
9. SESJA PYTAŃ I ODPOWIEDZI ORAZ WRĘCZENIE CERTYFIKATÓW
Czas trwania
2 dni, godziny 9-16
Prelegenci
Hanna Adamiak
Ekspert w obszarze sprzedaży, Category Management i Product Management z ponad 20-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w strategiach sprzedażowych, negocjacjach handlowych, wprowadzaniu nowych produktów na rynek oraz rozwijaniu portfolio produktów. Absolwentka Zarządzania i Marketingu w Warszawskiej Szkole Biznesu oraz Szkoły Trenerskiej grupy SET. Pełniła role m.in. Dyrektora Marketingu, Channel Managera i Senior Category Managera w Eurocash S.A., zarządzając kategoriami produktów o wartości 250 mln zł, kierowała projektami marketingowymi dla sieci Delikatesy Centrum. Opracowywała modele biznesowe, prowadziła zaawansowane negocjacje z dostawcami, wdrażała strategii marketingowe. Z sukcesem kierowała projektami wprowadzania na rynek nowych produktów, m.in. Wild Bean Cafe w BP Polska, oraz wdrażała programy promocyjno-sprzedażowe, które zwiększały sprzedaż nawet o 40%. Współpracowała z klientami w Europie i Azji, rozwijając dystrybucję, wizerunek marki i sprzedaż. Prowadzi szkolenia z zakresu Category Management, zarządzania produktem, negocjacji handlowych i technik sprzedaży, dzieląc się praktycznym doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych i krajowych projektach.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-867 Warszawa
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Warszawa
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 250 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
- 4.44% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 6.67% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.
- Nazwa firmy: Akademia KFK
- Ulica i nr: Ogrodowa 58
- Kod pocztowy: 00-876
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5263684984
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
