O szkoleniu
Szkolenie ma na celu zwiększenie wiedzy i samoświadomości uczestników dotyczących stresu, sytuacji trudnych, stresogennych oraz nabycie umiejętności skutecznego radzenia sobie ze stresem w obsłudze klienta.
Uświadomienie uczestnikom warsztatów przyczyn powstawania i roli stresu w otoczeniu miejsca pracy.
- Nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
- Wypracowanie wiedzy i metodologii radzenia sobie ze stresem negatywnym.
- Poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem.
- Zmiana postaw uczestników warsztatów umożliwiająca rozwijanie zachowań asertywnych.
- Nauka sposobów asertywnego zachowania się w konkretnych interakcjach.
- Wzmocnienie pozytywnego nastawienia do siebie oraz poznanie technik radzenia sobie ze stresem.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
- poznasz sposoby i strategie radzenia sobie ze stresem
- pozyskasz wiedzę na temat stresu, jego czynników wywołujących
- zyskasz wiedzę na temat zachowania się w trudnej sytuacji, oraz rozwiązywania problemów podczas kontaktu z klientem
- poznasz techniki skutecznej komunikacji
- zdobędziesz umiejętność operowania empatią
Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm, pracowników administracji i pracowników działu handlowego.
Program szkolenia
Stres w miejscu pracy
- Definicja pojęcia „stres”.
- Poziomy stresu.
- Źródła i przyczyny stresu.
- Sytuacje stresujące.
- Spirala stresu.
Po co nam stres?
- Stres pozytywny i negatywny.
- Jak znaleźć pozytywy w trudnych sytuacjach ( ile zależny od naszego patrzenia na świat).
- Sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
- Oznaki stresu w poszczególnych sferach – myślenia, zachowania, emocji i ciała.
- Konsekwencje długotrwałego stresu.
- Interakcyjny model stresu.
Bariery komunikacyjne
- Komunikaty jednostronne i dwustronne.
- Zachowania oparte na emocjach.
- Komunikaty emocjonalne i racjonalne.
- Bariery komunikacyjne jako jedne z głównych źródeł stresu.
- Komunikacja i jej znaczenie w powstawaniu i redukowaniu stresu.
Bądź swoim osobistym strażakiem
- Zasady życia przeciwdziałającego stresowi.
- Prewencja.
- Prawdy i mity dotyczące stresu.
- Zasoby odpornościowe i właściwości psychologiczne człowieka, pomocne w radzeniu sobie ze stresem.
- Techniki i sposoby radzenia sobie ze stresem (ćwiczenia).
Asertywność w sytuacjach stresowych
- Asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami.
- Wybrane techniki asertywności).
- Rozwijanie umiejętności asertywnego zachowania się w różnych sytuacjach społecznych:
- przedstawianie swojego stanowiska,
- mówienie „nie”,
- przyjmowanie krytyki, sztuka konstruktywnego krytykowania,
- dbanie o swoje prawa,
- odpowiadanie na komplementy.
Sposoby rozwiązywania konfliktów
- Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi i stresującymi.
- Analiza dynamiki konfliktów metodą Okna JoHari.
- Metodologia rozwiązywania konfliktów wg J.A.F. Stonera.
Czas trwania
1 dzień
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- konsultacje indywidualne
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (44-337), ul. P. Skargi 6B o nr NIP 6511024789 (Usługodawca) jest wypełnienie i przesłanie formularza rejestracji online.
- Przesyłając formularz zgłoszeniowy Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje warunki określone w niniejszym Regulaminie oraz że formularz i regulamin wspólnie stanowią umowę pomiędzy Klientem, a Usługodawcą.
- Zgłaszając udział na szkolenie Klient zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie. Opłata następuje przelewem na konto Usługodawcy wskazane na fakturze pro forma przekazanej w potwierdzeniu rejestracji na szkolenie.
- Klient posiadający status konsumenta może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy wymaga zachowania formy pisemnej poprzez przesłania maila na szkolenia@superszkolenia.pl oraz zgloszenie@eventis.pl. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługobiorca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwróci klientowi wpłaconą kwotę w ciągu czternastu (14) dni od dnia otrzymania odstąpienia.
- W przypadku braku uczestnictwa w zakupionym szkoleniu bez uprzedniego odstąpienia od umowy Klient traci możliwość wzięcia udziału w zajęciach, nawet jeśli dostępny będzie nowy termin szkolenia. Usługodawca nie jest przy tym zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty uczestnikom.
- Klient ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia bądź zmiany uczestnika najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i po uiszczeniu opłaty administracyjnej i pod warunkiem, że Usługodawca posiada wolne miejsca na szkoleniu w innym terminie.
- Usługodawca zastrzega prawo do odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Usługodawcę oraz wystąpienia siły wyżej, w tym choroby prowadzącego, zawiadamiając o tym Klienta na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. W takim wypadku Klient może odstąpić od umowy i otrzymać zwrot wszystkich wpłaconych Usługodawcy kwot za szkolenie. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem szkolenia powstałych z powodów niezawinionych przez Usługodawcę lub na skutek działania siły wyższej.
- Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i osób podanych w formularzu zgłoszeniowym przez Usługodawcę w celu realizacji zamówienia.
Administratorem danych osobowych jest VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius [NIP 6511024789] z siedzibą 44-337 Jastrzębie-Zdrój, ul. P. Skargi 6B. Wszelkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującym prawem polskim i unijnym, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Nazwa firmy: VIDI Centrum Rozwoju Kadr
- Ulica i nr: ul. P. Skargi 6B
- Kod pocztowy: 44-337
- Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
- Numer NIP: 6511024789
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
