O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie. Poznaj korzyści udziału w szkoleniu:
- zbudowanie zestawu postaw dotyczących s,iebie w roli lidera i przełożenie ich na codzienną praktykę zarządzania zespołem,
- wytworzenie u uczestników poczucia pewności w roli lidera, dzięki wyposażeniu ich w osobisty narzędziownik skutecznej komunikacji,
- przekazanie uczestnikom praktycznych, naukowo potwierdzonych narzędzi i metod zwiększających ich skuteczność w zarządzaniu zróżnicowanymi sytuacjami komunikacyjnymi.
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą skutecznie motywować i kierować zespołem.
Program szkolenia
- STANDARDY PRACY skutecznego menedżera/kierownika:
- mocne strony pozwalające osiągnąć sukces w kierowaniu,
- widzenie szerszej perspektywy w pracy kierownika,
- zarządzanie zespołem oparte na WARTOŚCIACH,
- lekcja klasyki zarządzania zespołem: planowanie, organizowanie, kierowanie, kontrolowanie.
- Pochlebstwa kontra konstruktywne pozytywne wzmocnienia:
- główne obawy menedżerów w obszarze udzielania pochwał swoim pracownikom.
- model konstruktywnej pochwały.
- metoda przekazania pozytywnego wzmocnienia (pozytywna informacja zwrotna w warunkach małej ilości czasu),
- metoda interaktywna (pozytywna informacja zwrotna jako rozmowa motywująca),
- tworzenie opisu konkretnych zachowań bazującego na namacalnych przykładach,
- kestrukcyjna krytyka kontra konstruktywne udzielanie informacji zwrotnych,
- pytania i strategie budujące u pracownika poczucie odpowiedzialności i chęć wprowadzania zmian,
- zachęcanie pracownika do generowania rozwiązań.
- Stanowczość kontra uległość.
- strategie szantażu emocjonalnego i praktyczne sposoby radzenia sobie z manipulacją, emocjami i wzbudzaniem poczucia winy przez pracowników,
- narzędzia asertywności gotowe do zastosowania w trudnych rozmowach z pracownikiem.
- Budowanie autorytetu lidera:
- kluczowe błędy w budowaniu autorytetu,
- słowa kontra czyny - w jaki sposób dawać przykład członkom zespołu, by chcieli za nami podążać,
- czy ludzie podążają za nieskazitelnością i osobami, które nie popełniają błędów?
- budowanie pewności siebie w roli lidera opartej na dowodach.
- Generacje w pracy - czyli kim zarządzamy i z kim współpracujemy w zespole?
- Zarządzanie sytuacyjne - wspólny mianownik zarządzania różnymi pokoleniami pracowników:
- czym jest zarządzanie sytuacyjne - od diagnozy kompetencji po dopasowanie stylu zarządzania,
- dostosowanie stylu działania menedżera w realizacji celów do pracownika,
- poziomy kompetencji pracowników - ilu mam pracowników w poszczególnych fazach rozwojowych,
- preferowany styl zarządzania zespołem- analiza w oparciu o materiał psychometryczny.
- Zarządzanie zespołem przez delegowanie:
- jak wyznaczyć właściwą osobę do właściwego zadania?
- co zrobić, aby delegowanie było skuteczne?
- czego delegować zdecydowanie nie warto?
- autonomia vs kontrola - ile wolności w delegowaniu?
- jak wykorzystać delegowanie do ROZWOJU PRACOWNIKA?
- jaka jest różnica między delegowaniem zadań, a delegowaniem odpowiedzialności (empowerment)?
- Zarządzanie zespołem przez motywowanie i angażowanie pracowników:
- MOTYWACJA przez duże M czyli jak motywować, żeby zmotywować?
- zarządzanie przez motywowanie FINANSOWE i POZAFINANSOWE,
- Bbdowanie motywacji w oparciu o cel działania i tworzenie atrakcyjnej wizji.
- Poczucie wpływu i inne potrzeby różnych pokoleń pracowników.
- zarządzanie zespołem przez monitorowanie pracy - INSTANT FEEDBACK.
- Podsumowanie szkolenia zarządzanie zespołem.
Czas trwania
2 dni, 09:00 - 16:30
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-870 Warszawa
Wronia 45/129
woj. mazowieckie
00-870 Warszawa
Wronia 45/129
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
- 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
