Zarządzanie zespołem

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie. Poznaj korzyści udziału w szkoleniu:

  • zbudowanie zestawu postaw dotyczących s,iebie w roli lidera i przełożenie ich na codzienną praktykę zarządzania zespołem,
  • wytworzenie u uczestników poczucia pewności w roli lidera, dzięki wyposażeniu ich w osobisty narzędziownik skutecznej komunikacji,
  • przekazanie uczestnikom praktycznych, naukowo potwierdzonych narzędzi i metod zwiększających ich skuteczność w zarządzaniu zróżnicowanymi sytuacjami komunikacyjnymi.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą skutecznie motywować i kierować zespołem.

Program szkolenia

  1. STANDARDY PRACY skutecznego menedżera/kierownika:
    • mocne strony pozwalające osiągnąć sukces w kierowaniu,
    • widzenie szerszej perspektywy w pracy kierownika,
    • zarządzanie zespołem oparte na WARTOŚCIACH,
    • lekcja klasyki zarządzania zespołem: planowanie, organizowanie, kierowanie, kontrolowanie. 
  2. Pochlebstwa kontra konstruktywne pozytywne wzmocnienia:
    • główne obawy menedżerów w obszarze udzielania pochwał swoim pracownikom.
    • model konstruktywnej pochwały.
    • metoda przekazania pozytywnego wzmocnienia (pozytywna informacja zwrotna w warunkach małej ilości czasu),
    • metoda interaktywna (pozytywna informacja zwrotna jako rozmowa motywująca),
    • tworzenie opisu konkretnych zachowań bazującego na namacalnych przykładach,
    • kestrukcyjna krytyka kontra konstruktywne udzielanie informacji zwrotnych,
    • pytania i strategie budujące u pracownika poczucie odpowiedzialności i chęć wprowadzania zmian,
    • zachęcanie pracownika do generowania rozwiązań.
  3. Stanowczość kontra uległość.
    • strategie szantażu emocjonalnego i praktyczne sposoby radzenia sobie z manipulacją, emocjami i wzbudzaniem poczucia winy przez pracowników,
    • narzędzia asertywności gotowe do zastosowania w trudnych rozmowach z pracownikiem.
  4. Budowanie autorytetu lidera:
    • kluczowe błędy w budowaniu autorytetu,
    • słowa kontra czyny - w jaki sposób dawać przykład członkom zespołu, by chcieli za nami podążać,
    • czy  ludzie podążają za nieskazitelnością i osobami, które nie popełniają błędów?
    • budowanie pewności siebie w roli lidera opartej na dowodach.
  5. Generacje w pracy - czyli  kim zarządzamy i z kim współpracujemy w zespole?
  6. Zarządzanie sytuacyjne - wspólny mianownik zarządzania różnymi pokoleniami pracowników:
    • czym jest zarządzanie sytuacyjne - od diagnozy kompetencji po dopasowanie stylu zarządzania,
    • dostosowanie stylu działania menedżera w realizacji celów do pracownika,
    • poziomy kompetencji pracowników - ilu mam pracowników w poszczególnych fazach rozwojowych,
    •  preferowany styl zarządzania  zespołem- analiza w oparciu o materiał psychometryczny.
  7. Zarządzanie zespołem przez delegowanie:
    • jak wyznaczyć właściwą osobę do właściwego zadania?
    • co zrobić, aby delegowanie było skuteczne? 
    • czego delegować zdecydowanie nie warto?
    • autonomia vs kontrola - ile wolności w delegowaniu?
    • jak wykorzystać delegowanie do ROZWOJU PRACOWNIKA? 
    • jaka jest różnica między delegowaniem zadań, a delegowaniem odpowiedzialności (empowerment)?
  8. Zarządzanie zespołem przez motywowanie i angażowanie pracowników:
    • MOTYWACJA przez duże M czyli jak motywować, żeby zmotywować?
    • zarządzanie przez motywowanie FINANSOWE i POZAFINANSOWE,
    • Bbdowanie motywacji w oparciu o cel działania i tworzenie atrakcyjnej wizji.
    • Poczucie wpływu i inne potrzeby różnych pokoleń pracowników.
    • zarządzanie zespołem przez monitorowanie pracy - INSTANT FEEDBACK.
  9. Podsumowanie szkolenia zarządzanie zespołem.

Czas trwania

2 dni

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45/129

woj. mazowieckie

High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45/129

woj. mazowieckie

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45/129

woj. mazowieckie

Rejestracja

Szkolenie stacjonarne
za osobę
1 590
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
Szkolenie online
1 290
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!