O szkoleniu
Szkolenie "Zarządzanie zespołem" jest dostępne również w pakiecie szkoleń Akademia Menedżera w promocyjnej cenie 4 235 zł online oraz 4 595 zł stacjonarnie. W celu zakupu pakietu szkoleń prosimy o kontakt przez sekcję zadaj pytanie na stronie Eventis lub pod numerem telefonu 603 906 655.
Akademia Menadżera to starannie skomponowany cykl szkoleń dedykowanych kierownikom i liderom zespołów, który w kompleksowy sposób rozwija umiejętności i kompetencje konieczne menadżerom do osiągania założonych celów w niepewnych czasach BANI i VUCA. Programy rozwojowe z serii Akademii Menadżera gwarantują dostęp do najaktualniejszej wiedzy z obszaru zarządzania i wzbogacają warsztat uczestniczących w szkoleniach liderów o nowoczesne instrumenty zarządzania. Akademia Menadżera wszechstronnie kształci liderów w taki sposób, by byli oni gotowi do podejmowania najtrudniejszych wyzwań współczesności i obejmuje m.in. takie tematy jak: delegowanie i monitorowanie zadań, motywowanie pracowników, zarządzanie zespołem w zmianie czy feedback z elementami feedforward.
Dlaczego warto szkolić się w pełnym cyklu warsztatów Akademii Menadżera?
- cykl gwarantuje kompleksowe ujęcie treningu i wyszkoli Cię we wszystkich najważniejszych dla roli lidera aspektach;
- kursy wchodzące w skład projektu dopełniają się wzajemnie i rozszerzają wiedzę w kluczowych dla skutecznego zarządzania obszarach – zyskujesz dostęp do całości wymaganej od liderów wiedzy!;
- szkolenia z Akademii Menadżera mają zindywidualizowany charakter i są każdorazowo dostosowywane do Twoich potrzeb szkoleniowych;
- możesz liczyć na wsparcie specjalistów z różnych dziedzin i poddać wielokierunkowej weryfikacji swój styl zarządzania dzięki korzystaniu ze szkoleń prowadzonych przez ekspertów z różnych dziedzin;
- jako Uczestnik Akademii Menadżera zyskujesz dostęp do większej liczby benefitów.
Szkolenia managerskie online oraz kursy stacjonarne podejmujące elementarne zagadnienia z dziedziny zarządzania kadrami wprowadzają Kursantów w arkana wyspecjalizowanej wiedzy z zakresu psychologii zarządzania, budowania silnych i sprawnych zespołów, motywowania pracowników i efektywnego zarządzania potencjałem zespołu. Kurs „Zarządzanie zespołem” to swoisty niezbędnik dla managera, który chce poznać i przyswoić najskuteczniejsze metody i instrumenty zarządzania ludźmi w aktualnych realiach biznesowych i zrozumieć trendy reorganizujące system i styl nowoczesnego przywództwa. Nadrzędnym celem powyższego kursu jest kompleksowe przygotowanie jego Uczestników do roli sprawnych i skutecznych liderów, kształcenie kluczowych kompetencji wymaganych na stanowisku przywódczym oraz wszechstronne doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie „Zarządzanie zespołem” to pigułka wnikliwej wiedzy z zakresu zarządzania, dzięki której liderzy będą mogli stworzyć własną skuteczną strategię budowania silnego, zmotywowanego i zaangażowanego w realizację celów firmowych zespołu.
Stacjonarne i zdalne szkolenia dla kadry menedżerskiej „Zarządzanie zespołem” opracowane przez naszych ekspertów nie tylko wyposażają w rzetelną i sprawdzoną wiedzę, ale i skutecznie uczą, jak z tej wiedzy korzystać w codziennej pracy, odwołując się do wziętych z życia przykładów i prawdziwych, a nie wydumanych doświadczeń. Dzięki temu możemy Państwu zaoferować wyjątkowe szkolenie z kompetencji menedżerskich, które trenuje umiejętności faktycznie przydatne w realizacji zadań kierowniczych, wolne od zbędnego teoretyzowania i wykładów anachronicznej wiedzy. Kurs „Zarządzanie zespołem” realizujemy jako odrębny projekt szkoleniowy oraz jako jeden z elementów „Akademii Menadżera” – kompleksowego i wielokierunkowego programu rozwoju kompetencji menadżerskich.
Serdecznie zapraszamy do zapisów na nasze najnowsze szkolenie umiejętności menedżerskich „Zarządzanie zespołem”. Kurs możecie Państwo przejść w siedzibie centrum szkoleniowego Human Skills w Warszawie lub uczyć się z dowolnego miejsca w kraju, wybierając powyższy kurs w wersji online.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Otwarte szkolenie „Zarządzanie zespołem” pozwoli Ci nabyć kompleksową wiedzę o:
- technikach i narzędziach oceniania potencjału zespołu;
- analizie kompetencji członków zespołu;
- rolach w zespole;
- regułach tworzenia potencjału kadrowego;
- zasadach tworzenia strategii budowania silnych zespołów;
- wartości płynących ze spotkań z zespołem;
- tym, jak budować efektywne zespoły wg Lencioniego;
- zarządzaniu zadaniami;
- kluczowych zasadach budowania relacji z zespołem;
- zarządzaniu problemami w zespole.
Szkolenie z kompetencji menedżerskich „Zarządzanie zespołem” koncentruje się na przekazywaniu najważniejszej dla liderów wiedzy z dziedziny zarządzania, bez której nie może objeść się skuteczny szef w żadnej współcześnie działającej organizacji.
Kurs z zarządzania umożliwi Ci wykształcenie niezbędnych praktycznych umiejętności:
- analizy swojego osobistego potencjału liderskiego w zarządzaniu zespołem;
- diagnozowania sytuacji i doboru adekwatnych działań/narzędzi zapobiegających pięciu dysfunkcjom pracy zespołowej;
- rozumienia własnych zachowań i osobistego stylu zachowania;
- dopasowania osobistego stylu zachowań do różnych osób – praca w oparciu o potencjał i talenty;
- wpływania na budowanie zaangażowania;
- ochrony rezultatu poprzez działania wspierające podwładnych w realizacji zadań;
- budowania celów własnych i celów dla zespołu;
- rozpoznawania własnego stylu reagowania na sytuacje konfliktowe;
- tworzenie strategii wygaszania konfliktów;
- prowadzenia rozmów z pracownikami wspierających postawy/zachowania budujące siłę zespołu.
Szkolenie „Zarządzanie zespołem” pogłębi Twoje kompetencje związane z:
- zarządzaniem personelem;
- tworzeniem potencjału kadrowego;
- skutecznym przywództwem;
- efektywnym wykorzystaniem zasobów;
- współpracą o charakterze zespołowym.
Prezentowane szkolenie umiejętności menedżerskich pozwoli Ci poszerzyć katalog opanowanych kompetencji o nowe, najbardziej pożądane u liderów zdolności i kwalifikacje. Szkolenie pozwala uzyskać certyfikat ukończenia specjalistycznego kursu w Human Skills.
Adresaci szkolenia:
- Menedżerowie, którzy chcą oddziaływać na zespoły w sposób pozytywny i wzmacniać zaangażowanie ludzi.
- Liderzy i osoby pracujące w teamach, którzy chcą rozumieć co wpływa na zaangażowanie pracowników.
- Menedżerowie, którzy mają doświadczenie w zarządzaniu zespołami, ale chcą uporządkować swoją wiedzę, wzmocnić kompetencje.
- Liderzy, którzy pracują projektowo i zarządzają zmiennymi zespołami.
- Szefowie, którzy od niedawna zarządzają zespołem lub dopiero go tworzą.
- Osoby, które w przyszłości chciałby zarządzać zespołami.
- Osoby, które są otwarte na rozwój osobisty i zawodowy.
Program szkolenia
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Dzień 1.
Rozpoczęcie szkolenia. Wstęp – czynności organizacyjne, diagnoza i omówienie celów, którym ma służyć rozpoczynające się szkolenie z kompetencji menedżerskich.
Moduł I. Zarządzanie zespołem – odwaga bycia szefem
- Autorytet lidera „Po co tutaj jestem?” – czego potrzebuję jako lider, by budować dobre zespoły?
- Jak budować siłę psychologiczną i pewność siebie? – gra obrazująca reguły budowania pewności siebie w relacjach z innymi.
- Komunikacja liderska – kontraktowanie zasad.
- Wystąpienie liderskie – jak mówić do zespołu? – zasady budowania dobrego wystąpienia do zespołu.
Moduł II. Zarządzanie zespołem – budowanie zespołu
- Zespół budowany – zespół zastany – tworzenie potencjału.
- Zespół – fakty i mity.
- Struktury zespołu, formy organizacji zespołu, fazy rozwoju zespołu.
- Mój zespół – analiza zespołu i jego fazy.
- Działania szefa w poszczególnych fazach zespołu – rekomendacje.
- Różnorodność komunikacyjna w zespole.
- Różnorodność kompetencyjna w zespole.
- Różnorodność ról zespołowych.
Moduł III. Zarządzanie zespołem – pięć dysfunkcji pracy zespołowej
- Kwestionariusz pracy zespołowej Lencioniego.
- Efektywny zespół wg Lencioniego.
- Zaufanie – jak budować zaufanie w zespole? Filmowa analiza.
- Co buduje zaufanie pracowników do szefa? – ćwiczenie w podgrupach.
- Jak mogę budować zaufanie w swoim zespole? – arkusz działań.
- Otwartość na konflikt – dlaczego dla zespołu ważny jest merytoryczny spór?
- Analiza sytuacji konfliktowych – ćwiczenie indywidualne.
- „Podział” – gra obrazująca sytuacje sporne.
- Źródła konfliktów – podsumowanie gry.
- Jak zapobiegać eskalacji konfliktów? – ćwiczenie w podgrupach.
- Kwestionariusz style reagowania w konflikcie (Killmana) – analiza indywidualna.
- Style reagowania w konflikcie profile, taktyki.
Dzień 2
Moduł IV Zarządzanie zespołem – strategia budowania silnego zespołu
- Zaangażowanie – co wpływa na zaangażowanie zespołu?
- Kryzys zaangażowania – jak znajomość talentów wpływa na indywidualne zaangażowanie każdego z pracowników? – talenty Gallupa.
- Zespół oparty na mocnych stronach.
- Jak budować zaangażowany zespół? – gra zespołowa.
- Warunki zaangażowania – podsumowanie.
- Jak sprawdzić, czy Twój zespół jest zaangażowany? – narzędzia pomiarowe.
- 12 pytań – pomiar zaangażowania.
- Odpowiedzialność – trzy rodzaje odpowiedzialności.
- Kultura feedbacku – jak informacja zwrotna wpływa na obszar odpowiedzialności każdego pracownika?
Moduł V. Zarządzanie zespołem – wspólny cel
- Wspólny cel – zespoły skoncentrowane na wynikach.
- Cel indywidualny, cel zespołowy – dyskusja.
- SMARTny cel – jak ustalać cele? – ćwiczenie indywidualne.
- Mój cel/twój cel – czy znajdziemy porozumienie?
- Monitorowanie wyników – istota realizacji celów.
Moduł VI. Zarządzanie zespołem – trudne sytuacje
- Mój zespół – diagnoza trudnych sytuacji zespołowych.
- Praca z realnymi trudnościami – analiza case study.
- Rozmowy indywidualne z pracownikami budujące postawę i zachowania oddziałujące na zespoły.
Zakończenie zajęć. Szkolenie umiejętności menedżerskich „Zarządzanie zespołem” kończy się podsumowaniem kluczowych zagadnień. Uczestnicy proszeni są o przygotowanie własnego planu działania. Na zakończenie kursu wszyscy jego Uczestnicy otrzymują certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Zarządzanie zespołem” w Human Skills. Szkolenia stanowiące człon Akademii Menadżera mogą zostać dopełnione dodatkowymi analizami, zadaniami itp. w zależności od potrzeb szkoleniowych Uczestników Akademii.
Czas trwania szkolenia: 2 dni
Czas trwania
- 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
- 16:00 Zakończenie szkolenia.
- W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.
Prelegenci
PROFIL TRENERKI:
- Właścicielka firmy szkoleniowej Human Skills.
- Założycielka projektu Sukces Kobiety Biznesu.
- Trenerka biznesu.
- Mentorka.
- Asesorka w metodzie analizy kompetencji Assessment i Development Centre.
- Magister psycholożka. Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
- Magister socjolożka.
- Certyfikowana konsultantka Extended DISC.
- Certyfikowana konsultantka Insights Discovery.
- Certyfikowana Coach International Community Coaching.
- Certyfikowana konsultantka badania odporności psychicznej MTQ Plus.
- Certyfikowana konsultantka badania zintegrowanych stylów zarządzania ILM 72.
- Certyfikowana facylitatorka metody POINTS OF YOU®.
Założycielka firmy szkoleniowej Human Skills. Jest założycielką i liderką projektu motywacyjno – szkoleniowego Sukces Kobiety Biznesu. Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia i projekty rozwojowe dla biznesu oraz administracji publicznej. Realizuje szkolenia i sesje coachingowe głównie dla kadry menedżerskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie korporacyjne, które zdobywała w działach Human Resources, sprzedaży i obsługi klienta.
Wywiady z jej udziałem pojawiają się w miesięczniku „Zwierciadło”, „Sens”, „Wysokie Obcasy”, i nie tylko. Występuję w mediach m.in.: TVN, DDTVN, TVN Turbo, TTV, TVP2 „Panorama”, Polsat Cafe, Polsat, „Gazeta Wyborcza”, Wirtualna Polska, a także wypowiada się w radio.
Jest autorką artykułów psychologicznych. Współautorką książki „Po szczęście do pracy” i autorką książki o psychologii relacji „Jak upolować miłość” wydanej na zaproszenie Wydawnictwa Zwierciadło.
PROFIL TRENERKI:
- Wspiera liderów organizacji podczas tworzenia i wdrażania programów rozwojowych oraz w całym procesie komunikacji z pracownikami. Specjalizuje się w szkoleniach dla menedżerów, efektywności osobistej, typologii zachowań DISC® i pracy opartej na mocnych stronach wg Gallupa.
- Od 2005 r prowadzi szkolenia. Doświadczenie w biznesie zdobyła pracując w firmie motoryzacyjnej, doradczej i szkoleniowej.
- Projektując procesy rozwojowe spotyka się ze stwierdzeniami: „u nas jest inaczej”, „u mnie to nie zadziała”. Dlatego najpierw analizuje branżę i konkretne sytuacje, a dopiero potem tworzy programy (także wielomodułowe np. 116 szkoleń dla branży budowlanej, trzyletni projekt Akademii Zarządzania).
- Pracuje z ludźmi na potencjalne i mocnych stronach, bo tylko tak można zbudować mistrzostwo i realizować cele w zmieniającej się rzeczywistości.
- Wspólna praca z klientem opiera się na szukaniu rozwiązań korzystając z najlepszych praktyk, narzędzi, wiedzy i doświadczeniu trenerki i uczestników.
JEJ KLIENCI DOCENIAJĄ JĄ ZA TO, ŻE MA DLA NICH CZAS, BO:
- Słyszy ich oczekiwania,
- Odradza działania zbędne i wskazuje te które przyniosą oczekiwany efekt,
- Pokazuje inne perspektywy/możliwości,
- Wspólnie z klientem projektuje proces rozwojowy
- Pomaga wdrożyć zmiany
- Działa na potencjalne i mocnych stronach.
SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:
- Angażowanie pracowników;
- Budowanie autorytetu lidera;
- Zarządzanie przez cele;
- Zarządzanie sytuacyjne wg. Blancharda;
- Współpraca w zespołach;
- Zarządzanie w zmianie;
- Motywowanie;
PROFIL TRENERA:
Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu, budując efektywne zespoły ukierunkowane na dostarczaniu wartości dodanej do firmy. Ścieżka kariery w IT ”od HelpDesku, przez inżyniera technicznego do Dyrektora IT”. Reorganizuje IT tak, żeby wspierało ale przede wszystkim kreowało rozwój organizacji. Project Manager, który przeprowadził ponad 80 projektów wdrożeniowych i blisko 120 szkoleń w firmach usługowych i produkcyjnych. Ekspert w dziedzinie Lean Managementu. Six Sigma Black Belt. Pięć lat doświadczenia w firmie produkcyjnej, na stanowisku Dyrektora Produkcji (zespół ponad 300 osób) będąc odpowiedzialnym za proces transformacji.
SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:
- Zarządzanie zmianą.
- Sytuacje trudne.
- Autorytet lidera, managera.
- Skuteczna i efektywna komunikacja.
- Jak być skutecznym w działaniu.
- Zarządzanie ryzykiem, priorytetami.
- Zarządzanie projektami.
- Komunikacja i współpraca w zarządzaniu zespołem.
- Zarządzanie procesami, Six Sigma Black Belt.
- Efektywne i skuteczne zespoły.
- Problem solving.
- FRIS – styl myślenia, style działania.
KWALIFIKACJE:
- Certyfikowany Trener Biznesu.
- Certyfikowany Trener FRIS.
- Six Sigma Black Belt.
- Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015.
- Certyfikat Agile.
- Certyfikat Prince2.
- Change Management Coach.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 565 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości.
- UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.
- Nazwa firmy: Human Skills
- Ulica i nr: Widok 18/2
- Kod pocztowy: 00-023
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 6721761910