Zarządzanie Zespołem w Administracji Publicznej - Inspirujące warsztaty praktyczne i efektywny plan zmiany osobistej.

O szkoleniu


Cel szkolenia

-zdobycie przez uczestników wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania zespołem, ze szczególnym uwzględnieniem własnych zasobów oraz aspektów budowania relacji z pracownikami;
-zdobycie wiedzy na temat relacji między potrzebami człowieka a wzorcami motywowania w pracy;
-poprawa umiejętności komunikacyjnych związanych z codziennymi, operacyjnymi zadaniami menedżera;
-nabycie umiejętności współpracy z ludźmi opartej o ich realne możliwości i zdolność brania na siebie odpowiedzialności za podejmowane zobowiązania;
-poznanie siły działania pozaekonomicznych sposobów motywowania;
-pokazanie uczestnikom w jaki sposób mogą wykorzystywać codzienne sytuacje zawodowe do budowania autorytetu.

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy rozwiną i poszerzą wiedzę na temat zarządzania zasobami ludzkimi, motywowania oraz budowania autorytetu wśród podległych pracowników. Będą potrafili wybrać i dostosować do swojej organizacji poszczególne metody zarządzania ludźmi. Dowiedzą się w jaki sposób zarządzać nowocześnie, skutecznie oraz w   jaki sposób realizować kolejne etapy współpracy w relacji menedżer-pracownicy.

Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa

Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla kadry zarządzającej, specjalistów HR, menedżerów w Administracji Publicznej, których praca polega na zarządzaniu zespołem i którzy chcą to robić według najnowszych metod i w oparciu o najskuteczniejsze praktyki.

Program szkolenia

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|


1.Autoprezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie zarządzania.
2.Identyfikacja oczekiwań i doświadczeń uczestników.
3.Przedstawienie głównych celów i agendy szkolenia.
4.ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM I KOMUNIKACJĄ.
Czym jest komunikacja w organizacji?
Charakterystyka menedżera i określenie własnych predyspozycji kierowniczych uczestników.
Kompetencje i wyzwania skutecznego menedżera w XXI wieku.
Komunikowanie się lidera z zespołem.
Przegląd błędów komunikacyjnych w organizacji.
5.KOMUNIKACJA JAKO NARZĘDZIE DO OSIĄGANIA CELU ZESPOŁU.
Analiza transakcyjna w komunikacji.
Zasady udzielania informacji zwrotnej.
Płaszczyzny komunikatu: logiczna i emocjonalna, płaszczyzna apelowa, płaszczyzna ujawniania siebie, płaszczyzna rzeczowa i płaszczyzna relacji
Aktywne słuchanie.
Komunikacja jawna i ukryta.
6.KLUCZOWE ZAGADNIENIA ZWIĄZANE Z BUDOWANIEM ZESPOŁU.
Wyznaczanie celów i ich egzekwowanie.
Budowanie zespołów wysokiej skuteczności, wykorzystanie ról zespołowych.
Motywowanie i ocenianie członków zespołu projektowego.
Pozytywne podejście do współpracy.
7.FAZY ROZWOJU ZESPOŁU.
Role zespołowe.
Faza orientacji i zależności.
Faza konfliktu i buntu.
Faza spójności i współpracy w grupie.
Faza celowej i świadomej aktywności grupy.
Faza końcowa.
8.JAK ZBUDOWAĆ EFEKTYWNY ZESPÓŁ? CZYLI KOMPENDIUM WIEDZY DLA KIEROWNIKA.
Korzystne i kłopotliwe role w grupie.
Zasady efektywnego funkcjonowania zespołu.
Czynniki ułatwiające i utrudniające pracę w zespole.
Działania, które podnoszą skuteczność zespołu.
Relacje między członkami zespołu.
Czynniki decydujące o sukcesie zespołu?
9.USTALANIE CELU I PRIORYTETÓW.
Model osiągania celów wizja, test, elastyczność.
Zasady przywództwa sytuacyjnego Blancharda - czyli jak wykorzystać odpowiednio czas na realizację zadań.
Zyskiwanie czasu dzięki kasowaniu negatywnych nawyków lista rzeczy, których nie należy robić.
10.DELEGOWANIE I EGZEKWOWANIE ZADAŃ W OBRĘBIE ZESPOŁU.
Kluczowe zasady wyznaczania celów.
Diagram podziału odpowiedzialności.
Monitorowanie i kontrola pracy zespołu.
11.SKUTECZNE KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ W ZESPOLE.
Etapy i zasady prowadzenia spotkań zespołu z wykorzystaniem jego potencjału.
Mechanizmy grupowe w trakcie spotkania zespołu.
Aspekt wielowymiarowej komunikacji.
Opanowanie sztuki przekonywania - jak radzić sobie z nieczystymi chwytami w rozmowie?
Sztuka zadawania właściwych pytań i udzielania precyzyjnych odpowiedzi.
12.TECHNIKI RADZENIA SOBIE ZE STRESEM.
Zły i dobry stres ćwiczenia i mikro wykład o roli stresu w sytuacjach wyzwań zawodowych.
13.SAVOIR-VIVRE W PRAKTYCE URZĘDNICZEJ.
Pierwsze wrażenie, a budowanie własnego wizerunku i wizerunku urzędu.
Sposoby powitań i pożegnań w organizacji (podejście formalne i nieformalne).
Kody strojów, budowanie wizerunku kompetentnego reprezentanta urzędu.
14.Podsumowanie -plan zmiany osobistej.

 

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.

Czas trwania

Harmonogram zajęć Szkolenie online
Dzień I
Godz.09:00-15.00- 
Dzień II
Godz.09:00-15.00- 

Harmonogram zajęć Szkolenie stacjonarne
Dzień I
Godz.10:00-18.00- 
Dzień II
Godz.09:00-17.00- 

Forma zajęć

Prelegenci

Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek
Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek
-

Rejestracja

Szkolenie online
-
1 154
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 190 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Regulamin

1.Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie karty zgłoszenia 

2.Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

3.W przypadku szkoleń online (webinarium) zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu webinarium w sytuacji, gdy nie zostanie

osiągnięta wystarczająca liczba uczestników. Informacje o zmianach w terminie przesłana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem webinarium.

4.W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w webinarium powyżej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, SEMPER zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.

5.W przypadku rezygnacji z webinarium w czasie krótszym niż 7 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów webinarium.

6.W przypadku odwołania webinarium z winy SEMPER, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać webinarium w każdej chwili. Szczegóły dotyczące webinarium:

7.Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w webinarium spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.

8. 8. Przesłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Uczestnictwa w Certyfikowanym Szkoleniu Online (Webinarium) dostępnego na stronie ne akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy SEMPER do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez e osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.                    

9.Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w webinarium i jest zobowiązaniem do zapłaty za uczestnictwo.

10.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER w celu: dokonania zgłoszenia na webinarium; organizacji uczestnictwa w szkoleniu online, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych.

Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.

Wymienione dane osobowe będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do wskazanych celów, w których dane te są przetwarzane.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
  • Ulica i nr: Libelta 1a/2
  • Kod pocztowy: 61-706
  • Miejscowość: Poznań
  • Numer NIP: 7772616176

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska Libelta 1a/2

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. SEMPER Szkolenia to instytucja głównie specjalizująca się w real...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!