O szkoleniu
CEL SZKOLENIA
Nauczyć uczestników, jak projektować i wdrażać zmiany organizacyjne w sposób skuteczny, angażujący i oparty na zrozumieniu ludzi.
Szkolenie łączy metodologię Design Thinking z kluczowymi zasadami zarządzania zmianą.
W odróżnieniu od szkoleń konkurencji jest to jedna z niewielu ofert, w której nie skupimy się na omawianiu narzędzi, ale zrobimy pełnowartościowy, gruntowny trening, zgodnie ze sztuką trenerską i zasadami uczenia dorosłych
Szkolenie zostało szczegółowo zaprojektowane biorąc pod uwagę realne problemy związane z wprowadzaniem zmian organizacyjnych.
U nas nie ma miejsca na nudę, za to dajemy sobie sporo przestrzeni na warsztat, pytania i refleksję
Formuła otwarta ma również tą zaletę, że możemy porozmawiać o problemach z pracownikami innych firm
Na rynku jest wiele szkoleń, świetnych i kiepskich, mądrych i głupich, wartościowych i bezwartościowych... u nas otrzymasz realną wartość, której nie doświadczysz gdzie indziej
- Liderzy zmian, menedżerowie, HR, PM
- Zespoły projektowe
- Osoby wdrażające nowe systemy, procesy, strategie
- Uczestnicy transformacji cyfrowej, reorganizacji lub zmian kultury organizacyjnej
Program szkolenia
1. Wprowadzenie do zarządzania zmianą
- Dlaczego zmiany się nie udają?
- Czynniki sukcesu i porażki
- Kluczowe modele zmian (Kotter, ADKAR, Bridges)
2. Design Thinking jako podejście do zmiany
- Co to jest Design Thinking i dlaczego działa w zarządzaniu zmianą?
- 5 faz procesu
- Projektowanie doświadczenia pracownika / klienta / użytkownika
3. Empatyzacja – zrozum ludzi, zanim zmienisz proces
- Persona pracownika / klienta
- Wywiady, shadowing, obserwacja
- Empathy Map
4. Definiowanie problemu / potrzeby
- Jak nazwać wyzwanie, które ludzie uznają za ważne?
- Narzędzia: mapa interesariuszy, 5 Why, definiowanie wyzwania
5. Ideacja – tworzenie rozwiązań na miarę ludzi
- Techniki generowania pomysłów (brainstorming, SCAMPER, co-creation)
- Współtworzenie jako element zarządzania zmianą
- Wybór najlepszego pomysłu (matryca wartości i wysiłku)
6. Prototypowanie i testowanie zmiany
- Jak budować szybkie, tanie prototypy rozwiązań (procesów, komunikacji, usług)?
- Testowanie pomysłów z zespołem / użytkownikiem
- Zbieranie i interpretacja feedbacku
7. Planowanie i wdrażanie zmiany
- Komunikacja zmiany
- Mapa wdrożenia zmiany
- Rola lidera i ambasadorów zmiany
Czas trwania
2 dni
9.00 - 16.00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Katowice
woj. śląskie
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 150 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Przesłanie zgłoszenia do 10 dni przed datą szkolenia.
Płatność na podstawie faktury pro-forma, tydzień przed szkoleniem.
- Nazwa firmy: LEGATO Institute of Quality
- Ulica i nr: Brzozowa 19C
- Kod pocztowy: 66-400
- Miejscowość: Wawrów
- Numer NIP: 5542473476
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
