Zasady prowadzenia mediów społecznościowych (Facebook i Instagram). Praktyczne 2-dniowe warsztaty

O szkoleniu

-


Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy na temat kluczowych zasad i strategii prowadzenia mediów społecznościowych, szczególnie na platformach Facebook i Instagram. Uczestnicy będą uczyć się, jak tworzyć atrakcyjne treści, zarządzać interakcjami z użytkownikami oraz rozwijać społeczność online związana z administracją publiczną. Szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności uczestników w zakresie planowania działań związanych z prowadzeniem mediów społecznościowych. Uczestnicy będą uczyć się, jak określać cele, opracowywać strategie komunikacji, planować harmonogram publikacji oraz monitorować i analizować wyniki. Celem jest, aby uczestnicy byli w stanie skutecznie zarządzać swoimi profilami społecznościowymi w administracji publicznej.

Korzyści dla uczestników

Szkolenie umożliwia zdobycie umiejętności prowadzenia mediów społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram, przez administrację publiczną. Dzięki temu pracownicy administracji mogą skuteczniej komunikować się z obywatelami i społecznością lokalną. Mogą dostarczać istotne informacje, odpowiadać na pytania, wyjaśniać polityki i działania rządu oraz budować więź zaufania z obywatelami. Szkolenie umożliwia poznanie narzędzi, strategii i technik prowadzenia mediów społecznościowych.

Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa

  • Pracownicy administracji publicznej (osoby zatrudnione w różnych dziedzinach administracji publicznej, takie jak departamenty komunikacji, relacji z mediami, marketingu lub zarządzania informacją, które mają bezpośrednią odpowiedzialność za prowadzenie mediów społecznościowych).

  • Osoby odpowiedzialne za komunikację z mieszkańcami.

  • Przedstawiciele instytucji publicznych.

  • Rzecznicy prasowi.


Program szkolenia

1.Wprowadzenie do mediów społecznościowych:
• Definicja mediów społecznościowych.
• Rola mediów społecznościowych w administracji publicznej.
2.Zasady prowadzenia kont mediów społecznościowych:
• Polityki prywatności, prawa autorskie i etykieta online.
• Wytyczne i regulacje dotyczące mediów społecznościowych.
3.Tworzenie atrakcyjnych profili:
• Wybór odpowiednich platform (Facebook, Instagram).
• Kreowanie spójnego wizerunku administracji publicznej.
4.Planowanie i tworzenie treści:
• Określanie celów komunikacyjnych.
• Strategie tworzenia wartościowych treści.
• Praktyczne ćwiczenia tworzenia postów.
5.Budowanie zaangażowania i komunikacja z obywatelami:
• Interakcje z użytkownikami: komentarze, wiadomości, recenzje.
• Odpowiednie techniki komunikacji.
6.Skuteczne strategie promocji:
• Kampanie reklamowe i promocyjne na Facebooku i Instagramie.
• Targetowanie i personalizacja komunikacji.
7.Monitorowanie i analiza efektywności:
• Narzędzia analityczne w mediach społecznościowych.
• Interpretacja danych i mierzenie wyników.
8.Zarządzanie kryzysowe:
• Zarządzanie negatywnymi komentarzami i sytuacjami kryzysowymi.
• Tworzenie strategii komunikacji w trudnych sytuacjach. 

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.

Czas trwania

2 dni

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

-

Rejestracja

Szkolenie online
-
1 251
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 290 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST
  • Ulica i nr: Grottgera 16/1
  • Kod pocztowy: 60-758
  • Miejscowość: Poznań
  • Numer NIP: 7773150627

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST
60-758 Poznań, Polska Grottgera 16/1

Organizator

Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST
60-758 Poznań, Polska
Grottgera 16/1
woj. wielkopolskie
Szanowni Państwo, Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST to jednostka szkoleniowo-doradcza, której głównym celem programowym jest inicjowanie współpracy w obszarze doradztwa, badań i edukacji w Europie, Ameryce Północnej, Azji oraz...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!