Zasady sporządzania sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych oraz planowanie zamówień na rok 2025 -1-dniowe warsztaty praktyczne. Certyfikowane szkolenie o

O szkoleniu

-


Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia

Początek roku w zamówieniach publicznych to tradycyjny zbieg obowiązków związanych z planowaniem zamówień oraz sprawozdawczością z zamówień udzielonych w roku poprzednim. Dlatego celem szkolenia będzie kompleksowe przygotowanie zamawiających do wypełnienia obowiązków w zakresie sprawozdawczości oraz planowania zamówień. Szereg praktycznych wskazówek i wyjaśnień umożliwi uczestnikom bezproblemowe przygotowanie sprawozdania, ale również pomoże zrozumieć cel i istotę planowania zamówień, co może wpłynąć na organizacyjną i ekonomiczną optymalizację procesów zakupowych. Moduł poświęcony sprawozdawczości uzupełniony zostanie wizualizacją nowych formularzy sprawozdawczych.

Korzyści dla uczestników

Korzyści jakie uzyskają uczestnicy szkolenia, to:
- odpowiedzi na pytania i wątpliwości wpływające na umiejętność zdefiniowania czym jest zamówienie publiczne oraz jaki jest zakres informacji i danych wymaganych w sprawozdaniu,
- wskazówki umożliwiające nie tylko wypełnienie obowiązków ustawowych związanych z planowaniem zamówień, ale również jak skutecznie wykorzystać mechanizmy planowania do optymalizacji procedur zakupowych pod kątem organizacyjnym i ekonomicznym,
- przedstawienie praktycznych wskazówek dotyczących celu oraz zasad opracowania analizy potrzeb i wymagań (aby analiza nie była kolejnym dokumentem „do szuflady”),
- omówienie możliwego wykorzystania mechanizmów zarządzania ryzykiem przy planowaniu i udzielaniu zamówień publicznych.


Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do pracowników jednostek administracji samorządowej i rządowej, jednostek udzielających zamówień publicznych sektorowych oraz w dziedzinie obronności i bezpieczeństwa - odpowiedzialnych za proces planowania zamówień oraz agregowania i zarządzania danymi pod kątem sprawozdawczości, pracowników zaangażowanych w udzielanie zamówień, kierowników koordynujących procesy udzielania zamówień publicznych.




Program szkolenia

1. Wprowadzenie do zamówień publicznych
- Definicje kluczowych pojęć
- Ramy prawne i regulacyjne
2. Zakres sprawozdawczości w zamówieniach publicznych
- Wskazanie obowiązków sprawozdawczych
- Kategorie zamówień wyłączonych z obowiązku stosowania Pzp
3. Dokumentacja w sprawozdaniach
- Umowa czy faktura – zasady raportowania
- Umowy wieloletnie i ich raportowanie
4. Zasady raportowania zmian w umowach
- Procedury raportowania zmian w umowach
- Zamówienia dodatkowe, powtórzone i udzielane w częściach
5. Przepisy przejściowe i nowe regulacje
- Sprawozdawczość nowej ustawy Pzp
- Zmiany w przepisach i ich wpływ na sprawozdawczość
6. Formularze sprawozdawcze i praktyczne wskazówki
- Przegląd i omówienie formularzy sprawozdawczych
- Wskazówki praktyczne dotyczące wypełniania formularzy
7. Sesja pytań i odpowiedzi
- Omówienie najczęstszych pytań i problemów
- Analiza przypadków praktycznych
8. Podsumowanie i zakończenie szkolenia
- Podsumowanie najważniejszych informacji
- Wręczenie certyfikatów uczestnictwa



Czas trwania

Harmonogram zajęć Szkolenie online
Dzień I
Godz.09:00-15.00- 

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠


Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek

Rejestracja

Szkolenie online
-
630
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 650 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

PoRegulamin

1.Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie karty zgłoszenia 

2.Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

3.W przypadku szkoleń online (webinarium) zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu webinarium w sytuacji, gdy nie zostanie

osiągnięta wystarczająca liczba uczestników. Informacje o zmianach w terminie przesłana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem webinarium.

4.W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w webinarium powyżej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, SEMPER zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.

5.W przypadku rezygnacji z webinarium w czasie krótszym niż 7 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów webinarium.

6.W przypadku odwołania webinarium z winy SEMPER, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać webinarium w każdej chwili. Szczegóły dotyczące webinarium:

7.Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w webinarium spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.

8. 8. Przesłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Uczestnictwa w Certyfikowanym Szkoleniu Online (Webinarium) dostępnego na stronie ne akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy SEMPER do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez e osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.                    

9.Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w webinarium i jest zobowiązaniem do zapłaty za uczestnictwo.

10.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER w celu: dokonania zgłoszenia na webinarium; organizacji uczestnictwa w szkoleniu online, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych.

Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.

Wymienione dane osobowe będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do wskazanych celów, w których dane te są przetwarzane. otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
  • Ulica i nr: Libelta 1a/2
  • Kod pocztowy: 61-706
  • Miejscowość: Poznań
  • Numer NIP: 7772616176

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska Libelta 1a/2

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. SEMPER Szkolenia to instytucja głównie specjalizująca się w real...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!