O szkoleniu
Cele:
- Zdobycie wiedzy w jaki sposób funkcjonują algorytmy sztucznej inteligencji i w jaki sposób mogą wspomóc działanie instytucji finansowych.
- Pokazanie w jaki sposób ChatGPT może pomóc zautomatyzować pracę.
- Pokazanie praktycznych zastosowań ChatGPT i innych generatorów.
Grupa docelowa:
- Kadra zarządzająca instytucji finansowych.
- Osoby chcące wykorzystać AI jako przydatne narzędzie w swojej pracy.
- Wszyscy zainteresowani tematem.
Program szkolenia
- Wprowadzenie do ChatGPT:
- Czym jest ChatGPT?
- Przegląd możliwości i zastosowań ChatGPT
- Zalety i ograniczenia.
- Jak zacząć z ChatGPT?
- Podstawowe funkcje bota.
- Przykłady zastosowań w różnych branżach.
- Integracja ChatGPT z różnymi systemami:
- Popularne platformy wspierające ChatGPT.
- Automatyzacja procesów i tworzenie treści.
- Generowanie treści marketingowych.
- Automatyzacja obsługi klienta.
- Wsparcie procesów kreatywnych.
- Zarządzanie komunikacją z klientami instytucji finansowych za pomocą ChatGPT:
- ChatGPT w obszarze social media.
- Skuteczne odpowiedzi na pytania i problemy klientów.
- Tworzenie spersonalizowanych odpowiedzi.
- Rozwój umiejętności i kompetencji z zakresu obsługi chatbota.
- Zapoznanie z najlepszymi praktykami.
- Rozwiązywanie problemów i optymalizacja chatbota.
- Wykorzystanie ChatGPT w instytucjach finansowych:
- Przewaga konkurencyjna w biznesie: planowanie strategiczne i automatyzacja procesów.
- Wykorzystanie ChatGPT do obsługi klienta, analizy zapytań oraz opinii klientów.
- Jak ChatGPT może pomóc obniżyć koszty?
- Automatyzacja podejmowania decyzji.
- Tworzenie umów.
- Wykorzystanie ChatGPT w generowaniu raportów.
- Użycie ChatGPT w tworzeniu prezentacji, wiadomości e-mailowych, tworzeniu strategii marketingowych oraz dopasowaniu ofert.
- Usprawnianie procesów biznesowych.
- Użycie ChatGPT w opracowaniu strategii marketingowej, segmentacji rynku oraz personalizacji ofert.
- Automatyzacja działań.
- Usprawnianie procesów biznesowych.
- Tworzenie własnych scenariuszy i testowanie ChatGPT.
- Przykłady zastosowań ChatGPT u uczestników szkolenia.
- Grupowe rozwiązywanie problemów i omówienie przypadków.
- Podsumowanie i dyskusja:
- Omówienie najważniejszych wniosków i osiągnięć uczestników.
- Wyzwania i możliwości związane z ChatGPT.
- Dyskusja i wymiana doświadczeń.
Czas trwania
10:00-15:00
Prelegenci
Adam Parysz
Dyplomowany Archiwista, absolwent Instytutu Historii Uniwersytetu Śląskiego na kierunku Historia, specjalizacja Archiwistyka i Zarządzanie Dokumentacją Współczesną. Czynny Administrator Bezpieczeństwa Informacji w PNBU „BT” Teresa Buzińska oraz Inspektor Ochrony Danych w Gminie Lądek. Były Specjalista ds. Archiwizacji oraz Kierownik Projektów w ArchiDoc SA. Doświadczenie zawodowe w charakterze archiwisty oraz w kierowaniu projektami archiwizacji dokumentacji. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń (3 645h dydaktycznych spędzonych na sali szkoleniowej oraz 4046 przeszkolonych uczestników) z zakresu archiwizacji dokumentacji, systemów teleinformatycznych (w szczególności EPUAP2), prawa archiwalnego, administracyjnego, ochrony danych osobowych oraz zarządzania dokumentem i podpisem elektronicznym dla wielu instytucji państwowych, samorządowych i firm prywatnych. Udokumentowane przeprowadzenie ponad 230 szkoleń dla wielu instytucji państwowych, prywatnych i samorządowych m.in. Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Kancelaria Senatu RP, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Komenda Główna Policji,, Poczta Polska S.A., Koleje Mazowieckie, CBA, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie, Polska Akademia Nauk, Akademia Górniczo-Hutnicza, Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Rzeszowie i w Olsztynie, Urząd Miasta Rzeszowa, Wojewódzka Stacja Sanitarno –Epidemiologiczna w Poznaniu, Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Szpital Zachodni im. Św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim, Arcelormittal, ArchiDoc S.A, Sąd Okręgowy w Kielcach oraz Sąd Apelacyjny we Wrocławiu. W zakresie ochrony danych osobowych szkolił m. in. ING Bank Śląski, Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim, Fenice Poland, Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie i Podlaski Urząd Wojewódzki. Współpracuje m. in. z Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze, Ośrodek Kształcenia Samorządu Terytorialnego im. Waleriana Pańki FRDL, ADEPTS.C., Fundacja Rozwoju i Ochrony Komunikacji Elektronicznej FORCE, SUKCES C.R. Edyta Szczerkowska, Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Szkoleniowe w Łodzi.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 590 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Organizatora stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
- Zgłaszając udział w szkoleniu zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie.
- Opłata realizowana jest przelewem na konto Organizatora na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
- Odwołanie zgłoszenia możliwe jest bezkosztowo na nie mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora na piśmie (w tym z użyciem poczty elektronicznej). Odwołanie po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
- Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
- Zgłaszający ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia na inny termin (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie Organizatora pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi, ani w części, ani w całości.
- Organizator zastrzega prawo zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji zawiadamia Zgłaszającego o odwołaniu szkolenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.
- Nazwa firmy: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
- Ulica i nr: Ficowskiego 15
- Kod pocztowy: 01-747
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5260209840