Zdalna obsługa trudnego klienta

O szkoleniu

Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem jest nieoceniona dla każdej firmy. Podczas szkolenia dowiesz się na czym polega utrzymywanie dobrych relacji z klientem i dlaczego są takie ważne.

Z tego szkolenia dowiesz się:

Jakie jest znaczenie budowania wizerunku firmy poprzez profesjonalną zdalną obsługę klienta?
Jakie są zasad obsługi klienta przez telefon, komunikatory, e-mail, wideokonferencje?
Jakie jest Twoje nastawienie do klientów?
Jak budować pozytywne relacje z klientem?
Jakie są psychologiczne typy zachowań klientów?
Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach podczas obsługi klienta?

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie dedykowane jest dla tych osób, które reprezentują firmę na zewnątrz, budując wizerunek firmy i relacje z klientem.

Program szkolenia

MODUŁ I. ZASADY PROFESJONALNEJ ZDALNEJ OBSŁUGI KLIENTA

MODUŁ II. PSYCHOLOGICZNE TYPY ZACHOWAŃ KLIENTÓW

  • Analiza zachowań klientów jako element przewidywania i zapobiegania sytuacjom trudnym
  • Analiza Transakcyjna wg Erica Berne’a
     

MODUŁ III. TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?

  • Dlaczego powstają trudne sytuacje z klientem?
  • Nastawienie do pracy z klientem ma znaczenie
  • Słowa, zdania, wyrażenia, które mogą być źródłem powstawania trudnych sytuacji
     

MODUŁ IV. ASERTYWNOŚĆ W SYTUACJACH TRUDNYCH

  • Asertywność – budowanie postawy asertywnej
  • Zdarta płyta jako narzędzie radzenia sobie z niemożliwymi do realizacji żądaniami klienta
  • Stawianie granic
  • Konstruktywna informacja zwrotna

Podsumowanie - Indywidualne konsultacje z trenerem – sesja pytań i odpowiedzi.

Czas trwania

  • 08:45 - 09:00 - logowanie

  • 09:00 - 12:00 - część I szkolenia 

  • 12:00 - 13:00 - przerwa

  • 13:00 - 16:00 - część II szkolenia 

Forma zajęć

Prelegenci

Doświadczony trener AVENHANSEN z zakresu umiejętności miękkich, coach, superwizor. Ma na swoim koncie tysiące godzin szkoleń z zakresu rozwijania kompetencji interpersonalnych, radzenia sobie w stacjach trudnych, wspierania rozwoju pracowników oraz szkoleń specjalistycznych. Zawodowo zajmuje się obsługą klienta.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Dostęp do internetu
Dostęp do komputera i stałe łącze internetowe
Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
669
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 8 dni przed terminem
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  • Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
  • Bezkosztowa anulacja możliwa do 8 dni przed planowanym terminem szkolenia
  • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu szkoleń otwartych AVENHANSEN, który jest dostępny pod linkiem:
    https://szkolenia.avenhansen.pl/regulamin-szkolen-otwartych.html

Jeżeli jesteś zainteresowany podniesieniem kompetencji swoich pracowników zachęcamy do skorzystania z dofinansowania do szkoleń.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KFS.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Podłącze 31
  • Kod pocztowy: 30-218
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 6772295062

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska ul. Podłącze 31

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska
ul. Podłącze 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!