O szkoleniu
Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem jest nieoceniona dla każdej firmy. Podczas szkolenia dowiesz się na czym polega utrzymywanie dobrych relacji z klientem i dlaczego są takie ważne.
Z tego szkolenia dowiesz się:
Jakie jest znaczenie budowania wizerunku firmy poprzez profesjonalną zdalną obsługę klienta?
Jakie są zasad obsługi klienta przez telefon, komunikatory, e-mail, wideokonferencje?
Jakie jest Twoje nastawienie do klientów?
Jak budować pozytywne relacje z klientem?
Jakie są psychologiczne typy zachowań klientów?
Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach podczas obsługi klienta?
Szkolenie dedykowane jest dla tych osób, które reprezentują firmę na zewnątrz, budując wizerunek firmy i relacje z klientem.
Program szkolenia
MODUŁ I. ZASADY PROFESJONALNEJ ZDALNEJ OBSŁUGI KLIENTA
MODUŁ II. PSYCHOLOGICZNE TYPY ZACHOWAŃ KLIENTÓW
- Analiza zachowań klientów jako element przewidywania i zapobiegania sytuacjom trudnym
- Analiza Transakcyjna wg Erica Berne’a
MODUŁ III. TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
- Dlaczego powstają trudne sytuacje z klientem?
- Nastawienie do pracy z klientem ma znaczenie
- Słowa, zdania, wyrażenia, które mogą być źródłem powstawania trudnych sytuacji
MODUŁ IV. ASERTYWNOŚĆ W SYTUACJACH TRUDNYCH
- Asertywność – budowanie postawy asertywnej
- Zdarta płyta jako narzędzie radzenia sobie z niemożliwymi do realizacji żądaniami klienta
- Stawianie granic
- Konstruktywna informacja zwrotna
Podsumowanie - Indywidualne konsultacje z trenerem – sesja pytań i odpowiedzi.
Czas trwania
1 DZIEŃ (1 X 7 GODZ.)
Forma zajęć
Prelegenci
Doświadczony trener AVENHANSEN z zakresu umiejętności miękkich, coach, superwizor. Ma na swoim koncie tysiące godzin szkoleń z zakresu rozwijania kompetencji interpersonalnych, radzenia sobie w stacjach trudnych, wspierania rozwoju pracowników oraz szkoleń specjalistycznych. Zawodowo zajmuje się obsługą klienta.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 8 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Bezkosztowa anulacja możliwa do 8 dni przed planowanym terminem szkolenia
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KFS.
- Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Podłącze 31
- Kod pocztowy: 30-218
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6772295062
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
