O szkoleniu
W wielu organizacjach następuje właśnie moment, w którym zespoły na nowo spotykają się w biurze. Jest to dobry czas, na to, żeby skoncentrować uwagę lidera na potrzebach psychologicznych pracowników, ustaleniu kontraktu na nowy czas i zbudowaniu atmosfery zaufania, która w czasie pracy online-owej funkcjonowała na zupełnie innych warunkach.
Korzyści dla uczestników szkolenia
Po szkoleniu uczestnicy będą:
- potrafili wprowadzić kontraktowania do pracy z zespołem
- zastosować narzędzia pracy zespołowej, które wzmacniają zaufanie, odpowiedzialność i dobre podejście do sytuacji konfliktowych
- przedstawić dysfunkcje pracy zespołu i sposoby na ich przezwyciężenie
- pracować z zespołem na psychologicznym poziomie wzmacniając atmosferę zaufania i otwartości
- odpowiadać na potrzeby pracowników, również te nie wypowiedziane
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:
- dyskusje,
- studium przypadku,
- ćwiczenia indywidualne i grupowe,
- kwestionariusze i testy zachowań,
- gry symulacyjne,
- burze mózgów.
Szkolenie skierowane do: liderów (menedżerów, teamleaderów, scrum masterów, kierowników…) zespołów, które wracają do pracy stacjonarnej (lub hybrydowej).
Program szkolenia
Zespół znowu w biurze - program szkolenia
MODUŁ I. BUDOWANIE ZESPOŁU
Podczas tego modułu uczestnicy przeanalizują model dysfunkcji pracy zespołowej i wspólnie przejdziemy przez wszystkie kroki, które pomogą te dysfunkcje przezwyciężać.
- Przezwyciężanie dysfunkcji pracy zespołowej
- Budowanie zaufania i atmosfery otwartości – konkretne narzędzia i techniki
- Przezwyciężanie obawy przed konfliktem – sposoby na rozwiązywanie konfliktów i szybie dostrzeganie toksyn komunikacyjnych
MODUŁ II. KONTRAKTOWANIE
Ten moduł pokaże jak na nowo budować kontrakty z zespołem. Jak zadbać, aby wszystkie poziomy kontraktów zostały „zaopiekowane”.
- Poziomy kontraktowania
- Praca z oporem na poziomie psychologicznym
- Rozpoznawanie potrzeb i rozmawianie o nich
- Praca z przekonaniami
MODUŁ III. WSPIERANIE SAMOORGANIZACJI I PRZEJMOWANIA ODPOWIEDZIALNOŚCI PRZEZ CZŁONKÓW ZESPOŁU
W tym module pokażemy czym jest samoorganizacja, jak ja kształtować i wspierać. Będziemy też analizować sposoby, które pomagają członkom zespołu przejmować inicjatywę i odpowiedzialność.
- Różnorodność pracy w zespole
- Sztuka zadawania pytań, a nie podawania odpowiedzi
- Techniki na prace zespołową, które wzmacniają odpowiedzialność
Czas trwania
Szczegółowy harmonogram do uzgodnienia
Prelegenci
Aleksandra Chrapko
Doradca Merytoryczny ds. Personalnych i Zatrudnienia
Certyfikowany Coach ACC ICF, doświadczony specjalista HR, ekspert w dziedzinie zarządzania ludźmi i umiejętności "miękkich", konsultant stanowisk kierowniczych.
Pasjonat, w "lekki" sposób mówiący o nie zawsze "lekkich" sprawach.
Dlaczego szkolę?
Ponieważ teoria nie jest wystarczająca, a szkolenia dają możliwość przełożenia jej na praktyczne rozwiązania. Cieszy mnie, gdy uczestnicy po szkoleniu zostają wyposażeni w konkretne narzędzia, które mogą zastosować bezpośrednio w swojej pracy. Po każdym szkoleniu, zachęcam do skorzystania w życiu zawodowym z przynajmniej jednej poznanej metody/ narzędzia - bo wiem, że wszystkiego od razu nie uda się wdrożyć, ale dla tej jednej rzeczy, która sprawi, że będzie łatwiej - warto było poświęcić swój czas.
Dla mnie osobiście, takie spotkania są również okazją do realizowania mojej pasji - przekazywania wiedzy i bycia wśród ludzi.
Doświadczenie
Ukończyłam studia filozoficzne oraz posiadam specjalizację w zakresie Zarządzania personelem. Wieloletnie doświadczenie trenerskie zdobyłam, realizując szereg projektów szkoleniowych i doradczych dla firm usługowych i produkcyjnych oraz urzędów i instytucji około–biznesowych, a także jako wykładowca Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie. Posiadam także doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych dofinansowywanych z UE.W 2010 roku uzyskałam dyplom instruktora Terapii Ekspresyjnych.
Obszary specjalizacji
W sposób szczególny specjalizuję się w szkoleniach z zakresu:
- zarządzania ludźmi (kierowanie, motywowanie, budowanie efektywnego zespołu i współpraca w zespole)
- rozwijania umiejętności społecznych (komunikacja, sztuka prezentacji, zarządzanie sobą w czasie, efektywne radzenie sobie ze stresem i asertywność, rozwój zawodowy i osobisty)
- podstaw sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
- W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).
- Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Podłącze 31
- Kod pocztowy: 30-218
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6772295062