Zmiany w kwalifikowalności wydatków w Perspektywie Finansowej 2021-2027 oraz rozliczanie projektów unijnych.

O szkoleniu

Uczestnik zapozna się z obowiązującymi przepisami prawa, a także dowie się o planowanych nowelizacjach. Dzięki szczegółowym omówieniom i licznym przykładom ugruntuje i zaktualizuje swoją wiedzę.

Znajomość aktualnych przepisów pozwoli uczestnikowi uniknąć niekorzystnych konsekwencji, związanych z brakiem wypełniania ciążących na nim obowiązków prawno-podatkowych.

Kto powinien wziąć udział?
  • Główni księgowi
  • Pracownicy działów księgowości
  • Dyrektorzy finansowi
  • Prezesi i Właściciele firm

Program szkolenia

1. Główne zobowiązania Beneficjenta w kontekście rozliczania projektu dofinansowanego ze środków UE w latach 2021-2027

  • Podstawowe informacje o projektach unijnych

  • Zobowiązania Beneficjentów, czyli zasady realizacji Projektów


2. Perspektywa finansowej 2021-2027 najważniejsze zmiany stosunku do perspektywy finansowej 2014-2020

  • Obowiązki beneficjentów w zakresie komunikacji 2021-2027

  • Formy dotacji 2021-2027

  • Finansowanie ryczałtowe kosztów pośrednich  2021-2027

  • Koszty bezpośrednie personelu 2021-2027

  • Finansowanie w oparciu o stawki ryczałtowe kosztów kwalifikowalnych innych niż bezpośrednie koszty personelu 2021-2027

  • Dotacja warunkowa 2021-2027

  • Kwalifikowalność 2021-2027

  • Wydatki niekwalifikowane 2021-2027

  • Trwałość projektu 2021-2027

  • Uproszczone metody rozliczania projektów, w tym zasady rozliczenia projektów ryczałtowych 2021-2027


3. Zasady kwalifikowalności wydatków w perspektywie finansowej 2021-2027

  • Koszty kwalifikowane

  • Koszty niekwalifikowane

  • Podwójne finansowanie

  • Cross – financing

  • Personel projektu

  • Reguła proporcjonalności

  • Trwałość projektu

  • Zasada faktycznego poniesienia kosztu

  • Podmiot upoważniony do ponoszenia wydatków

  • Zasada konkurencyjności

  • Wkład niepieniężny

  • VAT

  • Koszty pośrednie


4. Wniosek o płatność

  • Wzór wniosku o płatność

  • System Sl 2021 i CST 2021

  • Przykładowy Wniosek o płatność przed zatwierdzeniem- omówienie

  • Załączniki do Wniosku o płatność

  • Zasady opisywania, obiegu i przechowywanie dokumentów finansowo-księgowych.

  • Warsztaty


5. Najczęstsze nieprawidłowości przy rozliczaniu.

6. Podsumowanie szkolenia. Przykładowy plik kontrolny


Dyskusja końcowa, pytania i konsultacje indywidualne.

Czas trwania

10.00-15.00

Forma zajęć

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Rejestracja

Cena 1
569
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 599 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

 Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na  konto:

mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598

W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.

Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.

Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.

Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.

Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.

Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.

Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.

Nasze szkolenia i konferencje z możliwością dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz w ramach Bazy Usług Rozwojowych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
  • Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
  • Kod pocztowy: 65-021
  • Miejscowość: Zielona Góra
  • Numer NIP: 9730814671

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
65-021 Zielona Góra, Polska Dąbrowskiego 40

Organizator

Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
65-021 Zielona Góra, Polska
Dąbrowskiego 40
woj. lubuskie
Od 2005 roku szkolimy w zakresie prawa i podatków. Głównym celem naszych szkoleń jest uzyskanie przez każdego uczestnika maximum praktycznej wiedzy, którą wykorzysta bezpośrednio w życiu zawodowym. Programy szkoleń tworzone są na podstawie aktu...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!