O szkoleniu
Celem naszego szkolenia jest przekazanie uczestnikowi, pod okiem najlepszych ekspertów i trenerów,
rzetelnej, teoretycznej i praktycznej wiedzy niezbędnej w codziennej pracy.
Uczestnik zapozna się z obowiązującymi przepisami prawa, a także dowie się o planowanych nowelizacjach. Dzięki szczegółowym omówieniom i licznym przykładom ugruntuje i zaktualizuje swoją wiedzę.
Znajomość aktualnych przepisów pozwoli uczestnikowi uniknąć niekorzystnych konsekwencji, związanych
z brakiem wypełniania ciążących na nim obowiązków prawno-podatkowych.
Główni księgowi,
Pracownicy działów księgowości,
Dyrektorzy finansowi,
Prezesi i Właściciele firm.
Program szkolenia
1. Główne zobowiązania Beneficjenta w kontekście rozliczania projektu dofinansowanego ze środków UE w latach 2021-2027
Podstawowe informacje o projektach unijnych
Zobowiązania Beneficjentów, czyli zasady realizacji Projektów
2. Perspektywa finansowej 2021-2027 najważniejsze zmiany stosunku do perspektywy finansowej 2014-2020
Obowiązki beneficjentów w zakresie komunikacji 2021-2027
Formy dotacji 2021-2027
Finansowanie ryczałtowe kosztów pośrednich 2021-2027
Koszty bezpośrednie personelu 2021-2027
Finansowanie w oparciu o stawki ryczałtowe kosztów kwalifikowalnych innych niż bezpośrednie koszty personelu 2021-2027
Dotacja warunkowa 2021-2027
Kwalifikowalność 2021-2027
Wydatki niekwalifikowane 2021-2027
Trwałość projektu 2021-2027
Uproszczone metody rozliczania projektów, w tym zasady rozliczenia projektów ryczałtowych 2021-2027
3. Zasady kwalifikowalności wydatków w perspektywie finansowej 2021-2027
Koszty kwalifikowane
Koszty niekwalifikowane
Podwójne finansowanie
Cross – financing
Personel projektu
Reguła proporcjonalności
Trwałość projektu
Zasada faktycznego poniesienia kosztu
Podmiot upoważniony do ponoszenia wydatków
Zasada konkurencyjności
Wkład niepieniężny
VAT
Koszty pośrednie
4. Wniosek o płatność
Wzór wniosku o płatność
System Sl 2021 i CST 2021
Przykładowy Wniosek o płatność przed zatwierdzeniem- omówienie
Załączniki do Wniosku o płatność
Zasady opisywania, obiegu i przechowywanie dokumentów finansowo-księgowych.
Warsztaty
5. Najczęstsze nieprawidłowości przy rozliczaniu.
6. Podsumowanie szkolenia. Przykładowy plik kontrolny
Dyskusja końcowa, pytania i konsultacje indywidualne.
Czas trwania
10.00-15.00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 599 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
- Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
- Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
- Kod pocztowy: 65-021
- Miejscowość: Zielona Góra
- Numer NIP: 9730814671
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
