Biznesowy savoir-vivre i budowanie relacji zawodowych

O warsztatach

We współczesnym świecie biznesu wszystko zmienia się niezwykle szybko. Dotyczy to praktycznie każdej dziedziny życia i każdej branży. Zmienia się moda, sposób mówienia, komunikacji (przekazywania informacji) itp. Jednak granice dobrego smaku i gustu, szczególnie w sytuacji kontaktów biznesowych z klientem wewnętrznym czy zewnętrznym nie powinny być nigdy naruszane. Swoim strojem, zachowaniem i manierami nie reprezentujemy tylko firmy, w której pracujemy, ale również siebie. I to coraz częściej od naszej znajomości savoir - vivre’u zależy jak będziemy odbierani przez klientów czy współpracowników. Szkolenie pozwala poszerzyć wiedzę z zasad savoir - vivre’u obowiązujących w miejscu pracy wobec współpracowników, przełożonych i klientów zewnętrznych i wewnętrznych. Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia: - wykład z wykorzystaniem prezentacji PP (20%) - analiza przypadku - gry zespołowe i ćwiczenia grupowe - dyskusje na forum - kwestionariusze - mini filmiki szkoleniowe

Kto powinien wziąć udział?
  • menedżerów wszystkich szczebli
  • właścicieli małych biznesów
  • przedstawicieli handlowych
  • wszystkich osób uczestniczących w spotkaniach biznesowych i reprezentujących firmę
  • osób, które chcą budować swój profesjonalny wizerunek prywatnie

Program warsztatu

MODUŁ I. ETYKIETA XXI. WIEKU - PO CO NAM SAVOIR - VIVRE W BIZNESIE

  1. Krótka historia savoir - vivre’u - czyli od salonów po biznes
  2. Etykieta i relacje zawodowe - co pomaga a co szkodzi?
  3. Czy savoir - vivre, ogłada, maniery, bon ton to jedno i to samo?
  4. Demokratyzacja obyczajów w biznesie - zmiany ostatniej dekady
  5. Dobre maniery = Dobre interesy

MODUŁ II. PRACOWNIK AMBASADOREM FIRMY - ZAWODOWY WIZERUNEK WŁASNY

  1. Krótka historia dress codu
  2. Elementy wyglądu profesjonalisty:
    • ubranie
    • dodatki: krawat, mucha, fuler, chusteczka, buty, biżuteria i inne akcesoria
    • makijaż
    • włosy
    • zapach
    • ruch - zgodność komunikacji niewerbalnej z werbalną

MODUŁ III. KLASA I ELEGANCJA W KONTAKTACH ZAWODOWYCH CZYLI KOMUNIKACJA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE

  1. Powitanie, pożegnanie
  2. Zasada precedencji (pierwszeństwa) - najważniejsza zasada savoir - vivre’u
  3. Przedstawienie siebie i innych
  4. Podawanie ręki
  5. Wizytówki - wygląd i funkcja
  6. Płeć w relacjach zawodowych
  7. Komplementy - przyjmowanie i obdarowywanie
  8. Faux- pas w intonacji i siła uprzejmego słuchania
  9. Elegancki feedback
  10. Rozwiązywanie nieporozumień i sytuacji awaryjnych: pracownik - klient, pracownik - pracownik, pracownik - przełożony
  11. Co kraj to obyczaj - czyli o gościach z zagranicy

MODUŁ IV. KORESPONDENCJA BIZNESOWA

  1. Ogólne zasady redagowanie pism i wiadomości (netykieta)
  2. Stałe elementy wiadomości
  3. Rozmowy telefoniczne

MODUŁ V. ZACHOWANIE PRZY STOLE

  1. Co i jak należy jeść?
  2. „Trudne” słowa w menu - jak je wymawiać, żeby nie było gafy
  3. „Mowa sztućców”
  4. Dobre nawyki w zachowaniu w restauracji:
    • trunki
    • wykałaczki
    • napiwek
    • papierosy
    • small talks
    • zachowanie przy stole

MODUŁ VI. PODSUMOWANIE

Wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym

Czas trwania

Szczegółowy harmonogram do uzgodnienia

Prelegenci

Agnieszka Olejnik

Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju.

Z wykształcenia filolog, germanista, metodyk nauczania, trener biznesu. Absolwentka wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej o specjalności coach i trener. Posiada dyplom Francuskiej Szkoły Stylizacji i Budowania Wizerunku w Krakowie.

Od ponad 12 lat lat zajmuję się sprawami rozwoju personelu w zakresie motywowania, rekrutacji, szkoleń, systemów rozwoju pracowników tj.: oceny okresowe, systemy premiowe, systemy płacowe, systemy budowania identyfikacji pracowników z firmą – wizerunek pracownika, wewnętrzny PR.

Byłam odpowiedzialna za rozwój zasobów ludzkich w takich firmach jak: real; Lafarge Beton i Kruszywa, coffeeheaven.

W ostatnich latach jako Międzynarodowy Menedżer ds. HR i Rozwoju Pracowników w firmie coffeeheaven zarządzałam projektami dot. szkoleń i ścieżek karier pracowników. Autor i kierownik projektu Szkoły Menedżerów. Wspierałam realizację strategii firmy, rozwoju jej kultury oraz poprawy komunikacji wewnętrznej.

Od 2004 roku trener szkoleń miękkich, wykładowca, doradca zawodowy i wizerunkowy, ekspert w dziedzinie ZZL. Prowadzę projekty z zakresu HR dla dużych i średnich przedsiębiorstw.

Specjalizuję się w realizacji szkoleń miękkich z zakresu komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów, przywództwa, motywowania personelu, coachingu, zarządzania sobą w czasie, biznesowego savoir – vivre’u, budowania profesjonalnego wizerunku, autoprezentacji, budowania relacji w przedsiębiorstwie: pracownicy, współpracownicy, klienci.

Prowadzę szkolenia i kursy specjalistyczne z zakresu HR: zarządzanie szkoleniami w przedsiębiorstwie, rekrutacja i selekcja personelu, zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, wprowadzanie i wykorzystywanie systemów ocen okresowych.

Ważniejsi klienci: Metsa Tissue, Coffeehaven, 5aSec, Pijalnie Wedel S.A., SAP, Zelmer, Cyfrowy Polsat, Opek, Dom Wiedzy, Blycolin Polska.


Hobby:

Miłośniczka historii starożytnej, dobrej książki, kawy i podróży kulinarnych.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Szkolenie w siedzibie Klienta
za grupę do 12 os.
6 870
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Do podanej ceny szkolenia  zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
  • W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Podłącze 31
  • Kod pocztowy: 30-218
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 6772295062

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska ul. Podłącze 31

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska
ul. Podłącze 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!