Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//warsztat/biznesowy-savoir-vivre-i-budowanie-relacji-zawodowych-74172-id36

Informacje o warsztacie

  • Biznesowy savoir-vivre i budowanie relacji zawodowych


    ID warsztatu: 74172
    Typ: Warsztaty
    Kategoria:
  • Termin warsztatu:

    Adres warsztatu:

    Centrum Szkoleniowe WSPÓLNA
    Wspólna 56
    00-686 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    I dzień: 10:00 - 18:00
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)
  • Organizator warsztatu:

    AVENHANSEN Sp. z o.o.
    Kronikarza Galla 4 lok. 9
    30-053 Kraków
    woj. małopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Warsztaty

Opis warsztatu

Informacje podstawowe o warsztacie:

We współczesnym świecie biznesu wszystko zmienia się niezwykle szybko. Dotyczy to praktycznie każdej dziedziny życia i każdej branży. Zmienia się moda, sposób mówienia, komunikacji (przekazywania informacji) itp. Jednak granice dobrego smaku i gustu, szczególnie w sytuacji kontaktów biznesowych z klientem wewnętrznym czy zewnętrznym nie powinny być nigdy naruszane. Swoim strojem, zachowaniem i manierami nie reprezentujemy tylko firmy, w której pracujemy, ale również siebie. I to coraz częściej od naszej znajomości savoir - vivre’u zależy jak będziemy odbierani przez klientów czy współpracowników. Szkolenie pozwala poszerzyć wiedzę z zasad savoir - vivre’u obowiązujących w miejscu pracy wobec współpracowników, przełożonych i klientów zewnętrznych i wewnętrznych. Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia: - wykład z wykorzystaniem prezentacji PP (20%) - analiza przypadku - gry zespołowe i ćwiczenia grupowe - dyskusje na forum - kwestionariusze - mini filmiki szkoleniowe

Warsztat skierowane jest do:

  • menedżerów wszystkich szczebli
  • właścicieli małych biznesów
  • przedstawicieli handlowych
  • wszystkich osób uczestniczących w spotkaniach biznesowych i reprezentujących firmę
  • osób, które chcą budować swój profesjonalny wizerunek prywatnie

Program warsztatu:

MODUŁ I. ETYKIETA XXI. WIEKU - PO CO NAM SAVOIR - VIVRE W BIZNESIE

  1. Krótka historia savoir - vivre’u - czyli od salonów po biznes
  2. Etykieta i relacje zawodowe - co pomaga a co szkodzi?
  3. Czy savoir - vivre, ogłada, maniery, bon ton to jedno i to samo?
  4. Demokratyzacja obyczajów w biznesie - zmiany ostatniej dekady
  5. Dobre maniery = Dobre interesy

MODUŁ II. PRACOWNIK AMBASADOREM FIRMY - ZAWODOWY WIZERUNEK WŁASNY

  1. Krótka historia dress codu
  2. Elementy wyglądu profesjonalisty:
    • ubranie
    • dodatki: krawat, mucha, fuler, chusteczka, buty, biżuteria i inne akcesoria
    • makijaż
    • włosy
    • zapach
    • ruch - zgodność komunikacji niewerbalnej z werbalną

MODUŁ III. KLASA I ELEGANCJA W KONTAKTACH ZAWODOWYCH CZYLI KOMUNIKACJA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE

  1. Powitanie, pożegnanie
  2. Zasada precedencji (pierwszeństwa) - najważniejsza zasada savoir - vivre’u
  3. Przedstawienie siebie i innych
  4. Podawanie ręki
  5. Wizytówki - wygląd i funkcja
  6. Płeć w relacjach zawodowych
  7. Komplementy - przyjmowanie i obdarowywanie
  8. Faux- pas w intonacji i siła uprzejmego słuchania
  9. Elegancki feedback
  10. Rozwiązywanie nieporozumień i sytuacji awaryjnych: pracownik - klient, pracownik - pracownik, pracownik - przełożony
  11. Co kraj to obyczaj - czyli o gościach z zagranicy

MODUŁ IV. KORESPONDENCJA BIZNESOWA

  1. Ogólne zasady redagowanie pism i wiadomości (netykieta)
  2. Stałe elementy wiadomości
  3. Rozmowy telefoniczne

MODUŁ V. ZACHOWANIE PRZY STOLE

  1. Co i jak należy jeść?
  2. „Trudne” słowa w menu - jak je wymawiać, żeby nie było gafy
  3. „Mowa sztućców”
  4. Dobre nawyki w zachowaniu w restauracji:
    • trunki
    • wykałaczki
    • napiwek
    • papierosy
    • small talks
    • zachowanie przy stole

MODUŁ VI. PODSUMOWANIE

Wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym

Informacje o prelegentach:

Agnieszka Olejnik

Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju.

Z wykształcenia filolog, germanista, metodyk nauczania, trener biznesu. Absolwentka wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej o specjalności coach i trener. Posiada dyplom Francuskiej Szkoły Stylizacji i Budowania Wizerunku w Krakowie.

Od ponad 12 lat lat zajmuję się sprawami rozwoju personelu w zakresie motywowania, rekrutacji, szkoleń, systemów rozwoju pracowników tj.: oceny okresowe, systemy premiowe, systemy płacowe, systemy budowania identyfikacji pracowników z firmą – wizerunek pracownika, wewnętrzny PR.

Byłam odpowiedzialna za rozwój zasobów ludzkich w takich firmach jak: real; Lafarge Beton i Kruszywa, coffeeheaven.

W ostatnich latach jako Międzynarodowy Menedżer ds. HR i Rozwoju Pracowników w firmie coffeeheaven zarządzałam projektami dot. szkoleń i ścieżek karier pracowników. Autor i kierownik projektu Szkoły Menedżerów. Wspierałam realizację strategii firmy, rozwoju jej kultury oraz poprawy komunikacji wewnętrznej.

Od 2004 roku trener szkoleń miękkich, wykładowca, doradca zawodowy i wizerunkowy, ekspert w dziedzinie ZZL. Prowadzę projekty z zakresu HR dla dużych i średnich przedsiębiorstw.

Specjalizuję się w realizacji szkoleń miękkich z zakresu komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów, przywództwa, motywowania personelu, coachingu, zarządzania sobą w czasie, biznesowego savoir – vivre’u, budowania profesjonalnego wizerunku, autoprezentacji, budowania relacji w przedsiębiorstwie: pracownicy, współpracownicy, klienci.

Prowadzę szkolenia i kursy specjalistyczne z zakresu HR: zarządzanie szkoleniami w przedsiębiorstwie, rekrutacja i selekcja personelu, zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, wprowadzanie i wykorzystywanie systemów ocen okresowych.

Ważniejsi klienci: Metsa Tissue, Coffeehaven, 5aSec, Pijalnie Wedel S.A., SAP, Zelmer, Cyfrowy Polsat, Opek, Dom Wiedzy, Blycolin Polska.


Hobby:

Miłośniczka historii starożytnej, dobrej książki, kawy i podróży kulinarnych.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 880 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)

Dostępne zniżki:

  • 100 zł rabat za dwie osoby
  • 200 zł rabat za trzy osoby
  • Piąta osoba gratis rabat za cztery osoby
  • 100 zł rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia (od całości zamówienia)
  • 10% Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Wydarzenie: Biznesowy savoir-vivre i budowanie relacji zawodowych