Warsztat

Biznesowy savoir-vivre i budowanie relacji zawodowych

O warsztatach

We współczesnym świecie biznesu wszystko zmienia się niezwykle szybko. Dotyczy to praktycznie każdej dziedziny życia i każdej branży. Zmienia się moda, sposób mówienia, komunikacji (przekazywania informacji) itp. Jednak granice dobrego smaku i gustu, szczególnie w sytuacji kontaktów biznesowych z klientem wewnętrznym czy zewnętrznym nie powinny być nigdy naruszane. Swoim strojem, zachowaniem i manierami nie reprezentujemy tylko firmy, w której pracujemy, ale również siebie. I to coraz częściej od naszej znajomości savoir - vivre’u zależy jak będziemy odbierani przez klientów czy współpracowników. Szkolenie pozwala poszerzyć wiedzę z zasad savoir - vivre’u obowiązujących w miejscu pracy wobec współpracowników, przełożonych i klientów zewnętrznych i wewnętrznych. Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia: - wykład z wykorzystaniem prezentacji PP (20%) - analiza przypadku - gry zespołowe i ćwiczenia grupowe - dyskusje na forum - kwestionariusze - mini filmiki szkoleniowe
Kto powinien wziąć udział?
  • menedżerów wszystkich szczebli
  • właścicieli małych biznesów
  • przedstawicieli handlowych
  • wszystkich osób uczestniczących w spotkaniach biznesowych i reprezentujących firmę
  • osób, które chcą budować swój profesjonalny wizerunek prywatnie

Program warsztatu

MODUŁ I. ETYKIETA XXI. WIEKU - PO CO NAM SAVOIR - VIVRE W BIZNESIE

  1. Krótka historia savoir - vivre’u - czyli od salonów po biznes
  2. Etykieta i relacje zawodowe - co pomaga a co szkodzi?
  3. Czy savoir - vivre, ogłada, maniery, bon ton to jedno i to samo?
  4. Demokratyzacja obyczajów w biznesie - zmiany ostatniej dekady
  5. Dobre maniery = Dobre interesy

MODUŁ II. PRACOWNIK AMBASADOREM FIRMY - ZAWODOWY WIZERUNEK WŁASNY

  1. Krótka historia dress codu
  2. Elementy wyglądu profesjonalisty:
    • ubranie
    • dodatki: krawat, mucha, fuler, chusteczka, buty, biżuteria i inne akcesoria
    • makijaż
    • włosy
    • zapach
    • ruch - zgodność komunikacji niewerbalnej z werbalną

MODUŁ III. KLASA I ELEGANCJA W KONTAKTACH ZAWODOWYCH CZYLI KOMUNIKACJA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE

  1. Powitanie, pożegnanie
  2. Zasada precedencji (pierwszeństwa) - najważniejsza zasada savoir - vivre’u
  3. Przedstawienie siebie i innych
  4. Podawanie ręki
  5. Wizytówki - wygląd i funkcja
  6. Płeć w relacjach zawodowych
  7. Komplementy - przyjmowanie i obdarowywanie
  8. Faux- pas w intonacji i siła uprzejmego słuchania
  9. Elegancki feedback
  10. Rozwiązywanie nieporozumień i sytuacji awaryjnych: pracownik - klient, pracownik - pracownik, pracownik - przełożony
  11. Co kraj to obyczaj - czyli o gościach z zagranicy

MODUŁ IV. KORESPONDENCJA BIZNESOWA

  1. Ogólne zasady redagowanie pism i wiadomości (netykieta)
  2. Stałe elementy wiadomości
  3. Rozmowy telefoniczne

MODUŁ V. ZACHOWANIE PRZY STOLE

  1. Co i jak należy jeść?
  2. „Trudne” słowa w menu - jak je wymawiać, żeby nie było gafy
  3. „Mowa sztućców”
  4. Dobre nawyki w zachowaniu w restauracji:
    • trunki
    • wykałaczki
    • napiwek
    • papierosy
    • small talks
    • zachowanie przy stole

MODUŁ VI. PODSUMOWANIE

Wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym

Prelegenci

Cytat

Agnieszka Olejnik

Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju.

Z wykształcenia filolog, germanista, metodyk nauczania, trener biznesu. Absolwentka wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej o specjalności coach i trener. Posiada dyplom Francuskiej Szkoły Stylizacji i Budowania Wizerunku w Krakowie.

Od ponad 12 lat lat zajmuję się sprawami rozwoju personelu w zakresie motywowania, rekrutacji, szkoleń, systemów rozwoju pracowników tj.: oceny okresowe, systemy premiowe, systemy płacowe, systemy budowania identyfikacji pracowników z firmą – wizerunek pracownika, wewnętrzny PR.

Byłam odpowiedzialna za rozwój zasobów ludzkich w takich firmach jak: real; Lafarge Beton i Kruszywa, coffeeheaven.

W ostatnich latach jako Międzynarodowy Menedżer ds. HR i Rozwoju Pracowników w firmie coffeeheaven zarządzałam projektami dot. szkoleń i ścieżek karier pracowników. Autor i kierownik projektu Szkoły Menedżerów. Wspierałam realizację strategii firmy, rozwoju jej kultury oraz poprawy komunikacji wewnętrznej.

Od 2004 roku trener szkoleń miękkich, wykładowca, doradca zawodowy i wizerunkowy, ekspert w dziedzinie ZZL. Prowadzę projekty z zakresu HR dla dużych i średnich przedsiębiorstw.

Specjalizuję się w realizacji szkoleń miękkich z zakresu komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów, przywództwa, motywowania personelu, coachingu, zarządzania sobą w czasie, biznesowego savoir – vivre’u, budowania profesjonalnego wizerunku, autoprezentacji, budowania relacji w przedsiębiorstwie: pracownicy, współpracownicy, klienci.

Prowadzę szkolenia i kursy specjalistyczne z zakresu HR: zarządzanie szkoleniami w przedsiębiorstwie, rekrutacja i selekcja personelu, zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, wprowadzanie i wykorzystywanie systemów ocen okresowych.

Ważniejsi klienci: Metsa Tissue, Coffeehaven, 5aSec, Pijalnie Wedel S.A., SAP, Zelmer, Cyfrowy Polsat, Opek, Dom Wiedzy, Blycolin Polska.


Hobby:

Miłośniczka historii starożytnej, dobrej książki, kawy i podróży kulinarnych.

Gdzie i kiedy

Warszawa 1 grudnia 2020
Centrum Szkoleniowe WSPÓLNA

00-686 Warszawa

Wspólna 56

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 19 października 2020
Centrum Szkoleniowe WSPÓLNA

00-686 Warszawa

Wspólna 56

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 25 sierpnia 2020
Centrum Szkoleniowe WSPÓLNA

00-686 Warszawa

Wspólna 56

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
880 PLN
Cena zawiera:
  • - Autorskie materiały szkoleniowe - Certyfikat ukończenia szkolenia - Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
Weź udział

Organizator

AVENHANSEN Sp. z o.o.
30-218 Kraków
ul. Podłączne 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

AVENHANSEN Sp. z o.o.
30-218 Kraków ul. Podłączne 31
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!