O warsztatach
We współczesnym świecie biznesu wszystko zmienia się niezwykle szybko. Dotyczy to praktycznie każdej dziedziny życia i każdej branży. Zmienia się moda, sposób mówienia, komunikacji (przekazywania informacji) itp. Jednak granice dobrego smaku i gustu, szczególnie w sytuacji kontaktów biznesowych z klientem wewnętrznym czy zewnętrznym nie powinny być nigdy naruszane. Swoim strojem, zachowaniem i manierami nie reprezentujemy tylko firmy, w której pracujemy, ale również siebie. I to coraz częściej od naszej znajomości savoir - vivre’u zależy jak będziemy odbierani przez klientów czy współpracowników. Szkolenie pozwala poszerzyć wiedzę z zasad savoir - vivre’u obowiązujących w miejscu pracy wobec współpracowników, przełożonych i klientów zewnętrznych i wewnętrznych. Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia: - wykład z wykorzystaniem prezentacji PP (20%) - analiza przypadku - gry zespołowe i ćwiczenia grupowe - dyskusje na forum - kwestionariusze - mini filmiki szkoleniowe
- menedżerów wszystkich szczebli
- właścicieli małych biznesów
- przedstawicieli handlowych
- wszystkich osób uczestniczących w spotkaniach biznesowych i reprezentujących firmę
- osób, które chcą budować swój profesjonalny wizerunek prywatnie
Program warsztatu
MODUŁ I. ETYKIETA XXI. WIEKU - PO CO NAM SAVOIR - VIVRE W BIZNESIE
- Krótka historia savoir - vivre’u - czyli od salonów po biznes
- Etykieta i relacje zawodowe - co pomaga a co szkodzi?
- Czy savoir - vivre, ogłada, maniery, bon ton to jedno i to samo?
- Demokratyzacja obyczajów w biznesie - zmiany ostatniej dekady
- Dobre maniery = Dobre interesy
MODUŁ II. PRACOWNIK AMBASADOREM FIRMY - ZAWODOWY WIZERUNEK WŁASNY
- Krótka historia dress codu
- Elementy wyglądu profesjonalisty:
- ubranie
- dodatki: krawat, mucha, fuler, chusteczka, buty, biżuteria i inne akcesoria
- makijaż
- włosy
- zapach
- ruch - zgodność komunikacji niewerbalnej z werbalną
MODUŁ III. KLASA I ELEGANCJA W KONTAKTACH ZAWODOWYCH CZYLI KOMUNIKACJA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE
- Powitanie, pożegnanie
- Zasada precedencji (pierwszeństwa) - najważniejsza zasada savoir - vivre’u
- Przedstawienie siebie i innych
- Podawanie ręki
- Wizytówki - wygląd i funkcja
- Płeć w relacjach zawodowych
- Komplementy - przyjmowanie i obdarowywanie
- Faux- pas w intonacji i siła uprzejmego słuchania
- Elegancki feedback
- Rozwiązywanie nieporozumień i sytuacji awaryjnych: pracownik - klient, pracownik - pracownik, pracownik - przełożony
- Co kraj to obyczaj - czyli o gościach z zagranicy
MODUŁ IV. KORESPONDENCJA BIZNESOWA
- Ogólne zasady redagowanie pism i wiadomości (netykieta)
- Stałe elementy wiadomości
- Rozmowy telefoniczne
MODUŁ V. ZACHOWANIE PRZY STOLE
- Co i jak należy jeść?
- „Trudne” słowa w menu - jak je wymawiać, żeby nie było gafy
- „Mowa sztućców”
- Dobre nawyki w zachowaniu w restauracji:
- trunki
- wykałaczki
- napiwek
- papierosy
- small talks
- zachowanie przy stole
MODUŁ VI. PODSUMOWANIE
Wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym
Czas trwania
Szczegółowy harmonogram do uzgodnienia
Prelegenci
Agnieszka Olejnik
Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju.
Z wykształcenia filolog, germanista, metodyk nauczania, trener biznesu. Absolwentka wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej o specjalności coach i trener. Posiada dyplom Francuskiej Szkoły Stylizacji i Budowania Wizerunku w Krakowie.
Od ponad 12 lat lat zajmuję się sprawami rozwoju personelu w zakresie motywowania, rekrutacji, szkoleń, systemów rozwoju pracowników tj.: oceny okresowe, systemy premiowe, systemy płacowe, systemy budowania identyfikacji pracowników z firmą – wizerunek pracownika, wewnętrzny PR.
Byłam odpowiedzialna za rozwój zasobów ludzkich w takich firmach jak: real; Lafarge Beton i Kruszywa, coffeeheaven.
W ostatnich latach jako Międzynarodowy Menedżer ds. HR i Rozwoju Pracowników w firmie coffeeheaven zarządzałam projektami dot. szkoleń i ścieżek karier pracowników. Autor i kierownik projektu Szkoły Menedżerów. Wspierałam realizację strategii firmy, rozwoju jej kultury oraz poprawy komunikacji wewnętrznej.
Od 2004 roku trener szkoleń miękkich, wykładowca, doradca zawodowy i wizerunkowy, ekspert w dziedzinie ZZL. Prowadzę projekty z zakresu HR dla dużych i średnich przedsiębiorstw.
Specjalizuję się w realizacji szkoleń miękkich z zakresu komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów, przywództwa, motywowania personelu, coachingu, zarządzania sobą w czasie, biznesowego savoir – vivre’u, budowania profesjonalnego wizerunku, autoprezentacji, budowania relacji w przedsiębiorstwie: pracownicy, współpracownicy, klienci.
Prowadzę szkolenia i kursy specjalistyczne z zakresu HR: zarządzanie szkoleniami w przedsiębiorstwie, rekrutacja i selekcja personelu, zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, wprowadzanie i wykorzystywanie systemów ocen okresowych.
Ważniejsi klienci: Metsa Tissue, Coffeehaven, 5aSec, Pijalnie Wedel S.A., SAP, Zelmer, Cyfrowy Polsat, Opek, Dom Wiedzy, Blycolin Polska.
Hobby:
Miłośniczka historii starożytnej, dobrej książki, kawy i podróży kulinarnych.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
- W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Podłącze 31
- Kod pocztowy: 30-218
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6772295062
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
