O warsztatach
Szukasz nowych sposobów na wykorzystanie cyfrowych kanałów i narzędzi w budowaniu wizerunku Twojej marki? Skorzystaj z doświadczeń najlepszych ekspertów w branży i dowiedz się, jak skutecznie planować PR-owe działania w sieci i realizować najbardziej ambitne cele. Dołącz do konferencji Digital PR. Widzimy się 18 kwietnia w formule online.
Podczas spotkania sprawdzimy jakie narzędzia i techniki są najbardziej skuteczne w dobie digitalizacji działań PR, udowodnimy, iż influencer nadal ma moc i dostosowany do grupy Twoich odbiorców jest kluczem do wzmocnienia Twojej marki na rynku. Dowiesz się także, jak z sukcesem przeprowadzać kampanie e-PR-owe, oraz jak prowadzić PR-owe działania cyfrowe, kiedy masz ograniczony budżet.
Ponadto:
- zdradzimy, jak skutecznie analizować i komunikować pozyskane dane
- podpowiemy, jak skutecznie monitorować reputację i wizerunek Twojej marki w kanałach cyfrowych
- pokażemy liczne case studies z różnych branż
Zapraszamy Cię na wydarzenie Digital PR, podczas którego postawiliśmy na praktyczne wskazówki ekspertów, case studies i najnowsze trendy w branży. Dołącz do nas i sprawdź, jaka siła drzemie w digital PR.
Co gwarantujemy?
- różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panel dyskusyjny
- wysoki poziom przekazywanej wiedzy = znakomici eksperci, którzy podzielą się swoją wiedzą i ogromnym doświadczeniem
- możliwość wymiany doświadczeń i skorzystanie z gotowych rozwiązań
- imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
dział PR, osoby zajmujące się PR'em
Program warsztatu
08:55
Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie
- Magdalena Sokulska, project manager, Puls Biznesu
09:00
PANEL DYSKUSYJNY – Wpływ trendów na digitalizację działań PR-owych
- Anna Olszewska, dyrektor departamentu komunikacji, KIR
- Katarzyna Gospodarek, area director of communications, Eastern Europe, Marriott International EMEA
- Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy, Orange Polska
- Marta Wojciechowska, starszy kierownik ds. public relations, senior PR manager, Nutricia Sp. z o.o.
- Jak trendy 2023 zmieniają codzienny sposób komunikacji PR-owców?
- Jakie narzędzia i techniki są najbardziej skuteczne w dobie digitalizacji działań PR?
- Jakie kanały cyfrowe stają się niezbędne w PR? Dostosowanie techniki do cyfrowych potrzeb organizacji
09:45
Opracowanie strategii digital PR Twojej firmy
- Elementy składające się na skuteczną strategię e-PR
10:30
Przerwa
10:45
Influencer nadal ma moc! Jak efektywnie współpracować z influencerami, by zwiększyć efektywność Twoich działań PR i digital relations Twojej marki?
- Marta Polakow-Stepanow, CEO, Tailor Made PR
- Wiarygodność i sposób komunikacji influencera dostosowany do grupy odbiorców kluczem do zwiększenia świadomości Twojej marki na rynku
- Wzmocnij Twoją markę poprzez dobór właściwego influencera oraz skuteczną kampanię
- Jak współpracować z influencerami, aby obie strony miały z tego korzyść?
11:30
Twitter, LinkedIn, Facebook, Instagram, Tiktok… Najlepsze narzędzia do kreowania i wzmocnienia wizerunku Twojej marki w mediach społecznościowych
- Martyna Olszak-Bachora, head of creative department & PR, Ania Kruk Sp. z o. o.
- Jak prowadzić działania PR-owe w poszczególnych kanałach zachowując założone cele oraz spójną strategię Twojej marki?
- Skuteczne narzędzia digital PR, które wykorzystasz budując wizerunek Twojej marki
- Zwiększ zasięg Twoich komunikatów, czyli świadome pozycjonowanie Twojej marki w poszczególnych kanałach cyfrowych
- Nieszablonowe treści kluczem do przykucia uwagi i zwiększenia zainteresowania Twoją marką w social mediach
- Planowanie budżetu na działania w mediach społecznościowych
12:15
Przerwa
12:30
Dramy i shitstormy czyli kryzysy w cyfrowym świecie
- Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy, szef działu komunikacji korporacyjnej, mBank S.A.
- Czy na kryzys da się przygotować?
- Co robić w kryzysie (i dlaczego warto uważać na konkurencję)?
- Jak (nie) mówić przepraszam?
- Jak (nie) reagować z humorem?
13:15
Kampanie digital PR w praktyce
- Jak przeprowadzić z sukcesem kampanie wykorzystujące cyfrowe rozwiązania?
- Narzędzia digital PR, które możesz wykorzystać w Twoich działaniach
- Jak osiągnąć założone cele PR-owe prowadząc skuteczną kampanię komunikacyjną w cyfrowych kanałach?
- W jaki sposób świadomie pozycjonować się w poszczególnych kanałach cyfrowych i maksymalizować zasięgi Twoich kampanii?
14:00
Ograniczony budżet a prowadzenie PR-owych działań cyfrowych
- Patryk Wojcieszek, PR Manager - public relations & social media, Grupa Hasco
- Pomysły na zwiększanie zasięgów z wykorzystaniem bezpłatnych działań
14:45
Przerwa
15:00
Data-driven PR – moc danych i liczb w digitalowych działaniach PR-owych
- Statystyki, wykresy, raporty – jak skutecznie analizować i komunikować pozyskane dane
15:45
Pomiar efektywności działań digitalowych w PR
- Jak skutecznie monitorować reputację i wizerunek Twojej marki w kanałach cyfrowych?
- Mierniki ilościowe i jakościowe – jak skutecznie mierzyć efektywność działań PR-owych w online?
- Czy mierzenie wyników, tego co się ukazało jest możliwe? Przykładowe narzędzia
16:30
Zakończenie konferencji.
Czas trwania
Prelegenci
- Katarzyna Gospodarek, area director of communications, Eastern Europe Marriott International EMEA
- Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska
- Martyna Olszak-Bachora, head of creative department & PR Ania Kruk Sp. z o. o.
- Anna Olszewska, dyrektor departamentu komunikacji KIR
- Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy, szef działu komunikacji korporacyjnej mBank S.A.
- Marta Polakow-Stepanow, CEO Tailor Made PR
- Marta Wojciechowska, starszy kierownik ds. public relations, senior PR manager Nutricia Sp. z o.o.
- Patryk Wojcieszek, PR Manager - public relations & social media Grupa Hasco
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
