Digital PR

O warsztatach

Szukasz nowych sposobów na wykorzystanie cyfrowych kanałów i narzędzi w budowaniu wizerunku Twojej marki? Skorzystaj z doświadczeń najlepszych ekspertów w branży i dowiedz się, jak skutecznie planować PR-owe działania w sieci i realizować najbardziej ambitne cele. Dołącz do konferencji Digital PR. Widzimy się 18 kwietnia w formule online.

Podczas spotkania sprawdzimy jakie narzędzia i techniki są najbardziej skuteczne w dobie digitalizacji działań PR, udowodnimy, iż influencer nadal ma moc i dostosowany do grupy Twoich odbiorców jest kluczem do wzmocnienia Twojej marki na rynku. Dowiesz się także, jak z sukcesem przeprowadzać kampanie e-PR-owe, oraz jak prowadzić PR-owe działania cyfrowe, kiedy masz ograniczony budżet.

Ponadto:

  • zdradzimy, jak skutecznie analizować i komunikować pozyskane dane
  • podpowiemy, jak skutecznie monitorować reputację i wizerunek Twojej marki w kanałach cyfrowych
  • pokażemy liczne case studies z różnych branż

Zapraszamy Cię na wydarzenie Digital PR, podczas którego postawiliśmy na praktyczne wskazówki ekspertów, case studies i najnowsze trendy w branży. Dołącz do nas i sprawdź, jaka siła drzemie w digital PR.

Dlaczego warto wziąć udział?

Co gwarantujemy?

  • różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panel dyskusyjny
  • wysoki poziom przekazywanej wiedzy = znakomici eksperci, którzy podzielą się swoją wiedzą i ogromnym doświadczeniem
  • możliwość wymiany doświadczeń i skorzystanie z gotowych rozwiązań
  • imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
Kto powinien wziąć udział?

dział PR, osoby zajmujące się PR'em

Program warsztatu

08:55

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • Magdalena Sokulska, project manager, Puls Biznesu

09:00

PANEL DYSKUSYJNY – Wpływ trendów na digitalizację działań PR-owych

  • Anna Olszewska, dyrektor departamentu komunikacji, KIR
  • Katarzyna Gospodarek, area director of communications, Eastern Europe, Marriott International EMEA
  • Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy, Orange Polska
  • Marta Wojciechowska, starszy kierownik ds. public relations, senior PR manager, Nutricia Sp. z o.o.
  • Jak trendy 2023 zmieniają codzienny sposób komunikacji PR-owców?
  • Jakie narzędzia i techniki są najbardziej skuteczne w dobie digitalizacji działań PR?
  • Jakie kanały cyfrowe stają się niezbędne w PR? Dostosowanie techniki do cyfrowych potrzeb organizacji

09:45

Opracowanie strategii digital PR Twojej firmy

  • Elementy składające się na skuteczną strategię e-PR

10:30

Przerwa

10:45

Influencer nadal ma moc! Jak efektywnie współpracować z influencerami, by zwiększyć efektywność Twoich działań PR i digital relations Twojej marki?

  • Marta Polakow-Stepanow, CEO, Tailor Made PR
  • Wiarygodność i sposób komunikacji influencera dostosowany do grupy odbiorców kluczem do zwiększenia świadomości Twojej marki na rynku
  • Wzmocnij Twoją markę poprzez dobór właściwego influencera oraz skuteczną kampanię
  • Jak współpracować z influencerami, aby obie strony miały z tego korzyść?

11:30

Twitter, LinkedIn, Facebook, Instagram, Tiktok… Najlepsze narzędzia do kreowania i wzmocnienia wizerunku Twojej marki w mediach społecznościowych

  • Martyna Olszak-Bachora, head of creative department & PR, Ania Kruk Sp. z o. o.
  • Jak prowadzić działania PR-owe w poszczególnych kanałach zachowując założone cele oraz spójną strategię Twojej marki?
  • Skuteczne narzędzia digital PR, które wykorzystasz budując wizerunek Twojej marki
  • Zwiększ zasięg Twoich komunikatów, czyli świadome pozycjonowanie Twojej marki w poszczególnych kanałach cyfrowych
  • Nieszablonowe treści kluczem do przykucia uwagi i zwiększenia zainteresowania Twoją marką w social mediach
  • Planowanie budżetu na działania w mediach społecznościowych

12:15

Przerwa

12:30

Dramy i shitstormy czyli kryzysy w cyfrowym świecie

  • Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy, szef działu komunikacji korporacyjnej, mBank S.A.
  • Czy na kryzys da się przygotować?
  • Co robić w kryzysie (i dlaczego warto uważać na konkurencję)?
  • Jak (nie) mówić przepraszam?
  • Jak (nie) reagować z humorem?

13:15

Kampanie digital PR w praktyce

  • Jak przeprowadzić z sukcesem kampanie wykorzystujące cyfrowe rozwiązania?
  • Narzędzia digital PR, które możesz wykorzystać w Twoich działaniach
  • Jak osiągnąć założone cele PR-owe prowadząc skuteczną kampanię komunikacyjną w cyfrowych kanałach?
  • W jaki sposób świadomie pozycjonować się w poszczególnych kanałach cyfrowych i maksymalizować zasięgi Twoich kampanii?

14:00

Ograniczony budżet a prowadzenie PR-owych działań cyfrowych

  • Patryk Wojcieszek, PR Manager - public relations & social media, Grupa Hasco
  • Pomysły na zwiększanie zasięgów z wykorzystaniem bezpłatnych działań

14:45

Przerwa

15:00

Data-driven PR – moc danych i liczb w digitalowych działaniach PR-owych

  • Statystyki, wykresy, raporty – jak skutecznie analizować i komunikować pozyskane dane

15:45

Pomiar efektywności działań digitalowych w PR

  • Jak skutecznie monitorować reputację i wizerunek Twojej marki w kanałach cyfrowych?
  • Mierniki ilościowe i jakościowe – jak skutecznie mierzyć efektywność działań PR-owych w online?
  • Czy mierzenie wyników, tego co się ukazało jest możliwe? Przykładowe narzędzia

16:30

Zakończenie konferencji.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

  • Katarzyna Gospodarek, area director of communications, Eastern Europe Marriott International EMEA
  • Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska
  • Martyna Olszak-Bachora, head of creative department & PR Ania Kruk Sp. z o. o.
  • Anna Olszewska, dyrektor departamentu komunikacji KIR
  • Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy, szef działu komunikacji korporacyjnej mBank S.A.
  • Marta Polakow-Stepanow, CEO Tailor Made PR
  • Marta Wojciechowska, starszy kierownik ds. public relations, senior PR manager Nutricia Sp. z o.o.
  • Patryk Wojcieszek, PR Manager - public relations & social media Grupa Hasco

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę po okresie promocji
2 395
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
zapisy do 3 marca
1 895
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!