Efektywne techniki sprzedaży

O warsztatach

Szkolenie pokaże, jak skutecznie sprzedawać i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych. 

  • Jak zmieni się Twoja sytuacja jeśli poprawisz wielkość sprzedaży?
  • Jak zmieni się sytuacja Twojej firmy jeśli Twoich handlowcy zaczną skutecznie działać i sprzedawać?

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży oraz nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla klienta.

Dlaczego warto wziąć udział?

Twoi handlowcy poznają techniki pracy i będą wiedzieli jak:

  • analizować i dobierać efektywne metody dotarcia do klientów i nawiązania z nimi kontaktu
  • budować relację z klientem i zadawać pytania, dzięki którym możliwe będzie wzbudzanie potrzeb klienta poprzez ich uświadamianie
  • prezentować ofertę językiem korzyści dla klienta 
  • dobierać składniki oferty w sposób najbardziej efektywny na potrzeby realizacji założonych celów
  • zamykać sprzedaż i utrzymywać kontakt z klientem po sprzedaży
  • podejmować działania inicjujące i usprawniające relację

Korzyści

  • poznanie sprawdzonych technik sprzedaży
  • doskonalenie prezentacji produktu lub usługi, aby klient sam chciał ją kupić
  • doskonalenie zdolności argumentowania, czyli jak uzyskać przewagę swojego produktu nad konkurencją
  • nabycie umiejętności radzenie sobie z obiekcjami oraz zastrzeżeniami klienta
  • poznanie technik skutecznego domykania sprzedaży
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży, dyrektorów handlowych. 

Program warsztatu

Przygotowanie do wizyty/rozmowy.

  • Informacja najcenniejszym towarem.
  • W czym jestem lepszy od konkurencji?
  • Analiza PCK (Potrzeby/Cechy/Korzyści).
  • Analiza APK (Analiza Przewagi Konkurencyjnej).

Techniki sprzedaży i finalizowania transakcji.

  • Sprzedaż poprzez korzyści.
  • Manipulowanie ceną – cena to nie najważniejszy element.
  • Sprzedaż poprzez jakość i markę.
  • Argumentacja na podstawie Analizy Przewagi Konkurencyjnej.

Etapy i przebieg rozmowy handlowej.

  • Pierwszy kontakt – telefon od klienta.
  • Jak się wyróżnić na tle konkurencji?
  • Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy?

Techniki radzenia sobie z odpowiedziami:

  • nie jestem zainteresowany,
  • proszę wysłać ofertę,
  • mam swojego dostawcę.

Techniki zamykania.

  • Kiedy najlepiej finalizować rozmowę handlową.
  • Jak to robić – techniki.
  • Uzyskiwanie zobowiązań ze strony klienta.
  • Narzędzia komunikacyjne pozwalające na pozostawienie po sobie dobrego wrażenia, pozyskanie rekomendacji i ułatwienie kolejnych spotkań handlowych.

Czas trwania

od 9.00 do 15.00 plus konsultację

Prelegenci

Praktyk biznesu, trener VIDI

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Do realizacji szkoleń online korzystamy z platformy Zoom.
Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy),
na której znajdować się będzie transmisja online.
Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest
podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari).
Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na
komputerze prowadzącego.
Uczestnicy widzą i słyszą siebie wzajemnie. Mogą brać aktywny udział w szkoleniu.
Uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami
kursu.
Uczestnicy rozmawiają, wymieniają doświadczanie mają aktywny kontakt z grupą i
trenerem.
Dodatkowo wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online.

Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia
(uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie). Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg
harmonogramu szkolenia.
Dołączenie następuje poprzez kliknięcie link oraz wpisanie imienia i nazwiska
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do szkolenia.

❕Jak przygotować się do szkolenia:
● sprawdź łącza internetowego, zadbaj o jego dobrą jakość
● przygotuj
○ miejsca na czas szkolenia, gdzie możesz się skupić
○ notes, długopis
○ szklanka wody czy kawa/herbata
○ pamiętaj, by twój sprzęt był naładowany.
● opcjonalnie wydrukuj ćwiczenia, jakie dostaniesz przed szkoleniem, aby na bieżąco pracować z
trenerem i grupą
● kamera i mikrofon ułatwiają pracę i integrację, zwykle każdy uczestnik ma włączoną kamerę i
dostęp do mikrofonu, dlatego sprawdź, czy działaj u Ciebie.
.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne
urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi
dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych
treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online
potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych
Do realizacji szkoleń online korzystamy z platformy Zoom.
Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy),
na której znajdować się będzie transmisja online.
Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest
podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari).
Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na
komputerze prowadzącego.
Uczestnicy widzą i słyszą siebie wzajemnie. Mogą brać aktywny udział w szkoleniu.
Uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami
kursu.
Uczestnicy rozmawiają, wymieniają doświadczanie mają aktywny kontakt z grupą i
trenerem.
Dodatkowo wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online.

Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia
(uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie). Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg
harmonogramu szkolenia.
Dołączenie następuje poprzez kliknięcie link oraz wpisanie imienia i nazwiska
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do szkolenia.

❕Jak przygotować się do szkolenia:
● sprawdź łącza internetowego, zadbaj o jego dobrą jakość
● przygotuj
○ miejsca na czas szkolenia, gdzie możesz się skupić
○ notes, długopis
○ szklanka wody czy kawa/herbata
○ pamiętaj, by twój sprzęt był naładowany.
● opcjonalnie wydrukuj ćwiczenia, jakie dostaniesz przed szkoleniem, aby na bieżąco pracować z
trenerem i grupą
● kamera i mikrofon ułatwiają pracę i integrację, zwykle każdy uczestnik ma włączoną kamerę i
dostęp do mikrofonu, dlatego sprawdź, czy działaj u Ciebie.
.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne
urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi
dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych
treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online
potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych

Rejestracja

Cena 1
1 057
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 090 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • konsultacje indywidualne
Zniżki grupowe:
  • 4.59% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 6.15% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 6.88% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 7.34% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Proszę o kontakt, aby uzyskać szczegółowe informacje

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: VIDI Centrum Rozwoju Kadr
  • Ulica i nr: ul. P. Skargi 6B
  • Kod pocztowy: 44-337
  • Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
  • Numer NIP: 6511024789

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-337 Jastrzębie Zdrój, Polska ul. P. Skargi 6B

Organizator

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-337 Jastrzębie Zdrój, Polska
ul. P. Skargi 6B
woj. śląskie
💪💪Rozwijaj swój biznes rozwijając siebie! 💪💪 Pomagam budować sprzedaż według strategii SKS - Strategia, Kompetencje, Systematyczność. Badania firmy VIDI wskazują na silną, bezpośrednią korelację między zdolnościa...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!