O warsztatach
Szkolenie pokaże, jak skutecznie sprzedawać i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych.
- Jak zmieni się Twoja sytuacja jeśli poprawisz wielkość sprzedaży?
- Jak zmieni się sytuacja Twojej firmy jeśli Twoich handlowcy zaczną skutecznie działać i sprzedawać?
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży oraz nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla klienta.
Twoi handlowcy poznają techniki pracy i będą wiedzieli jak:
- analizować i dobierać efektywne metody dotarcia do klientów i nawiązania z nimi kontaktu
- budować relację z klientem i zadawać pytania, dzięki którym możliwe będzie wzbudzanie potrzeb klienta poprzez ich uświadamianie
- prezentować ofertę językiem korzyści dla klienta
- dobierać składniki oferty w sposób najbardziej efektywny na potrzeby realizacji założonych celów
- zamykać sprzedaż i utrzymywać kontakt z klientem po sprzedaży
- podejmować działania inicjujące i usprawniające relację
Korzyści
- poznanie sprawdzonych technik sprzedaży
- doskonalenie prezentacji produktu lub usługi, aby klient sam chciał ją kupić
- doskonalenie zdolności argumentowania, czyli jak uzyskać przewagę swojego produktu nad konkurencją
- nabycie umiejętności radzenie sobie z obiekcjami oraz zastrzeżeniami klienta
- poznanie technik skutecznego domykania sprzedaży
Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży, dyrektorów handlowych.
Program warsztatu
Przygotowanie do wizyty/rozmowy.
- Informacja najcenniejszym towarem.
- W czym jestem lepszy od konkurencji?
- Analiza PCK (Potrzeby/Cechy/Korzyści).
- Analiza APK (Analiza Przewagi Konkurencyjnej).
Techniki sprzedaży i finalizowania transakcji.
- Sprzedaż poprzez korzyści.
- Manipulowanie ceną – cena to nie najważniejszy element.
- Sprzedaż poprzez jakość i markę.
- Argumentacja na podstawie Analizy Przewagi Konkurencyjnej.
Etapy i przebieg rozmowy handlowej.
- Pierwszy kontakt – telefon od klienta.
- Jak się wyróżnić na tle konkurencji?
- Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy?
Techniki radzenia sobie z odpowiedziami:
- nie jestem zainteresowany,
- proszę wysłać ofertę,
- mam swojego dostawcę.
Techniki zamykania.
- Kiedy najlepiej finalizować rozmowę handlową.
- Jak to robić – techniki.
- Uzyskiwanie zobowiązań ze strony klienta.
- Narzędzia komunikacyjne pozwalające na pozostawienie po sobie dobrego wrażenia, pozyskanie rekomendacji i ułatwienie kolejnych spotkań handlowych.
Czas trwania
od 9.00 do 15.00 plus konsultację
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy),
na której znajdować się będzie transmisja online.
Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest
podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari).
Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na
komputerze prowadzącego.
Uczestnicy widzą i słyszą siebie wzajemnie. Mogą brać aktywny udział w szkoleniu.
Uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami
kursu.
Uczestnicy rozmawiają, wymieniają doświadczanie mają aktywny kontakt z grupą i
trenerem.
Dodatkowo wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online.
Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia
(uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie). Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg
harmonogramu szkolenia.
Dołączenie następuje poprzez kliknięcie link oraz wpisanie imienia i nazwiska
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do szkolenia.
❕Jak przygotować się do szkolenia:
● sprawdź łącza internetowego, zadbaj o jego dobrą jakość
● przygotuj
○ miejsca na czas szkolenia, gdzie możesz się skupić
○ notes, długopis
○ szklanka wody czy kawa/herbata
○ pamiętaj, by twój sprzęt był naładowany.
● opcjonalnie wydrukuj ćwiczenia, jakie dostaniesz przed szkoleniem, aby na bieżąco pracować z
trenerem i grupą
● kamera i mikrofon ułatwiają pracę i integrację, zwykle każdy uczestnik ma włączoną kamerę i
dostęp do mikrofonu, dlatego sprawdź, czy działaj u Ciebie.
.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne
urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi
dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych
treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online
potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych
Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy),
na której znajdować się będzie transmisja online.
Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest
podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari).
Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na
komputerze prowadzącego.
Uczestnicy widzą i słyszą siebie wzajemnie. Mogą brać aktywny udział w szkoleniu.
Uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami
kursu.
Uczestnicy rozmawiają, wymieniają doświadczanie mają aktywny kontakt z grupą i
trenerem.
Dodatkowo wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online.
Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia
(uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie). Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg
harmonogramu szkolenia.
Dołączenie następuje poprzez kliknięcie link oraz wpisanie imienia i nazwiska
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do szkolenia.
❕Jak przygotować się do szkolenia:
● sprawdź łącza internetowego, zadbaj o jego dobrą jakość
● przygotuj
○ miejsca na czas szkolenia, gdzie możesz się skupić
○ notes, długopis
○ szklanka wody czy kawa/herbata
○ pamiętaj, by twój sprzęt był naładowany.
● opcjonalnie wydrukuj ćwiczenia, jakie dostaniesz przed szkoleniem, aby na bieżąco pracować z
trenerem i grupą
● kamera i mikrofon ułatwiają pracę i integrację, zwykle każdy uczestnik ma włączoną kamerę i
dostęp do mikrofonu, dlatego sprawdź, czy działaj u Ciebie.
.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne
urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi
dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych
treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online
potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 090 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- konsultacje indywidualne
- 4.59% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 6.15% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 6.88% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 7.34% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: VIDI Centrum Rozwoju Kadr
- Ulica i nr: ul. P. Skargi 6B
- Kod pocztowy: 44-337
- Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
- Numer NIP: 6511024789