O warsztatach
Serdecznie zapraszamy na szkolenie, dzięki któremu:
- dowiesz się jak w praktyce wykorzystać swoją inteligencję emocjonalną,
- nauczysz się rozpoznawać style zachowań innych osób,
- poznasz nowy sposób rozumienia przyczyn trudności pojawiających się relacjach i sposoby ich przekraczania,
- zrozumiesz emocje swoje i innych,
- rozwiniesz zdolność rozumienia i przewidywania własnej reakcji w różnych sytuacjach.
Warsztat skierowany jest do wszystkich, którzy chcą zrozumieć emocje i świadomie wykorzystywać je dla polepszania swojego codziennego funkcjonowania. Zajęcia - oparte na niezbędnej ilości wiedzy na temat emocji - dają Uczestnikom narzędzia analizy i autoanalizy, dzięki którym zwiększą oni świadome podejście do inteligencji emocjonalnej.
Program warsztatu
- Inteligencja emocjonalna i znaczenie emocji w życiu zawodowym:
- czym jest inteligencja emocjonalna i dlaczego warto ją rozwijać,
- inteligentni emocjonalnie są skuteczniejsi!
- 5 kompetencji emocjonalnych i społecznych w praktyce.
- na co powinniśmy zwrócić naszą uwagę – IPD (indywidualny plan działania)
- Samoświadomość emocjonalna- mechanizmy i skutki emocji
- znajomość swoich emocji,kiedy i jak ich doświadczam – kolory emocji.
- nagła i przedłużająca się zmiana w moim sposobie życia.
- emocjonalne reakcje na kryzys, strach: jak my ludzie, reagujemy?
- zdolność do ich rozumienia emocji innych jako warunek sprawnego działania w środowisku zawodowym,
- jak umiejętnie wyrażać emocje?
- wysoka samokontrola -zdolność zarządzania własnymi emocjami,
- proaktywnosć i reaktywność w pracy z emocjami,
- proaktywne sposoby na spędzanie czasu, edukację, wzmacnianie relacji (zamiast zamartwiania i stresu)
- Budowanie solidnych relacji:
- co osobiście mogę zrobić z sytuacją, w której się znajduję, co zrobić ze swoimi emocjami?
- zasady kierowania emocjami,
- jak komunikować emocje, by one nie komunikowały się za nas?
- techniki asertywne wyrażania emocji w trudnych sytuacjach interpersonalnych,
- reagowanie na atak werbalny (na chłodno),
- reagowanie na zaczepki manipulacyjne i nieuprawnioną krytykę,
- wyrażanie konstruktywnej krytyki opartej o uwalnianie emocji,
- komunikacja niewerbalna – jak otoczenie czyta moje emocje,
- jak komunikacja niewerbalna wpływa na mnie? – postawa, a emocje i hormony.
- Zaawansowane umiejętności społeczne:
- rozpoznawanie i rozumienie potrzeb i postaw innych – praca na empatii,
- zyski i straty: czy warto być empatycznym w biznesie? (po co nam empatia w relacjach?)
- wpływ nastroju, gdy dostaniemy zadanie do wykonania,
- automotywacja, a język jakim do siebie mówimy,
- różnice w postrzeganiu i interpretacji tych samych stwierdzeń; zauważanie różnic między faktami a interpretacją (emocji),
- wpływ społeczny – czyli, jak działać partnersko i budować współpracę?
- podejmowanie decyzji w oparciu o fakty, nie o emocje i uczucia,
- jak panować nad silnymi emocjami jak gniew, złość, irytacja, frustracja, bezradność - co robić? czego nie robić?
- jak sobie radzić z przeciążeniami? jak się „samo-regulować?
- jak ja mogę zachować spokój i zaakceptować sytuację?
- Zmiana zaczyna się ode mnie:
- analiza trudności komunikacyjnych na przykładach uczestników,
- wypracowanie planu działania w kierunku polepszenia jakości relacji.
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
