Inteligencja emocjonalna w biznesie

O warsztatach

Serdecznie zapraszamy na szkolenie, dzięki któremu:

  • dowiesz się jak w praktyce wykorzystać swoją inteligencję emocjonalną,
  • nauczysz się rozpoznawać style zachowań innych osób,
  • poznasz nowy sposób rozumienia przyczyn trudności pojawiających się relacjach i sposoby ich przekraczania,
  • zrozumiesz emocje swoje i innych,
  • rozwiniesz zdolność rozumienia i przewidywania własnej reakcji w różnych sytuacjach.
Kto powinien wziąć udział?

Warsztat skierowany jest do wszystkich, którzy chcą zrozumieć emocje i świadomie wykorzystywać je dla polepszania swojego codziennego funkcjonowania. Zajęcia - oparte na niezbędnej ilości wiedzy na temat emocji - dają Uczestnikom narzędzia analizy i autoanalizy, dzięki którym zwiększą oni świadome podejście do inteligencji emocjonalnej.

Program warsztatu

  1. Inteligencja emocjonalna i znaczenie emocji w życiu zawodowym:
    • czym jest inteligencja emocjonalna i dlaczego warto ją rozwijać,
    • inteligentni emocjonalnie są skuteczniejsi!
    • 5 kompetencji emocjonalnych i społecznych w praktyce.
    • na co powinniśmy zwrócić naszą uwagę – IPD (indywidualny plan działania)
  2. Samoświadomość emocjonalna- mechanizmy i skutki emocji
    • znajomość swoich emocji,kiedy i jak ich doświadczam – kolory emocji.
    • nagła i przedłużająca się zmiana w moim sposobie życia.
    • emocjonalne reakcje na kryzys, strach: jak my ludzie, reagujemy?
    • zdolność do ich rozumienia emocji innych jako warunek sprawnego działania w środowisku zawodowym,
    • jak umiejętnie wyrażać emocje?
    • wysoka samokontrola -zdolność zarządzania własnymi emocjami,
    • proaktywnosć i reaktywność w pracy z emocjami,
    • proaktywne sposoby na spędzanie czasu, edukację, wzmacnianie relacji (zamiast zamartwiania i stresu)
  3. Budowanie solidnych relacji:
    • co osobiście mogę  zrobić z sytuacją, w której się znajduję,  co zrobić ze swoimi emocjami?
    • zasady kierowania emocjami,
    • jak komunikować emocje, by one nie komunikowały się za nas?
    • techniki asertywne wyrażania emocji w trudnych sytuacjach interpersonalnych,
    • reagowanie na atak werbalny (na chłodno),
    • reagowanie na zaczepki manipulacyjne i nieuprawnioną krytykę,
    • wyrażanie konstruktywnej krytyki opartej o uwalnianie emocji,
    • komunikacja niewerbalna – jak otoczenie czyta moje emocje,
    • jak komunikacja niewerbalna wpływa na mnie? – postawa, a emocje i hormony.
  4. Zaawansowane umiejętności społeczne:
    • rozpoznawanie i rozumienie potrzeb i postaw innych – praca na empatii,
    • zyski i straty: czy warto być empatycznym w biznesie? (po co nam empatia w relacjach?)
    • wpływ nastroju, gdy dostaniemy zadanie do wykonania,
    • automotywacja, a język jakim do siebie mówimy,
    • różnice w postrzeganiu i interpretacji tych samych stwierdzeń; zauważanie różnic między faktami a interpretacją (emocji),
    • wpływ społeczny – czyli, jak działać partnersko i budować współpracę?
    • podejmowanie decyzji w oparciu o fakty, nie o emocje i uczucia,
    • jak panować nad silnymi emocjami jak gniew, złość, irytacja, frustracja, bezradność - co robić? czego nie robić?
    • jak sobie radzić z przeciążeniami? jak się „samo-regulować?
    • jak  ja mogę zachować spokój i zaakceptować sytuację?
  5. Zmiana zaczyna się ode mnie:
    • analiza trudności komunikacyjnych na przykładach uczestników,
    • wypracowanie planu działania w kierunku polepszenia jakości relacji.

Czas trwania

2 dni, 09:00 - 16:30

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Platforma ZOOM, dostęp do komputera z kamerką i mikrofonem.

Rejestracja

Szkolenie stacjonarne
za osobę
1 890
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!