O warsztatach
Serdecznie zapraszamy na szkolenie, dzięki któremu:
- dowiesz się jak w praktyce wykorzystać swoją inteligencję emocjonalną,
- nauczysz się rozpoznawać style zachowań innych osób,
- poznasz nowy sposób rozumienia przyczyn trudności pojawiających się relacjach i sposoby ich przekraczania,
- zrozumiesz emocje swoje i innych,
- rozwiniesz zdolność rozumienia i przewidywania własnej reakcji w różnych sytuacjach.
Warsztat skierowany jest do wszystkich, którzy chcą zrozumieć emocje i świadomie wykorzystywać je dla polepszania swojego codziennego funkcjonowania. Zajęcia - oparte na niezbędnej ilości wiedzy na temat emocji - dają Uczestnikom narzędzia analizy i autoanalizy, dzięki którym zwiększą oni świadome podejście do inteligencji emocjonalnej.
Program warsztatu
- Inteligencja emocjonalna i znaczenie emocji w życiu zawodowym:
- czym jest inteligencja emocjonalna i dlaczego warto ją rozwijać,
- inteligentni emocjonalnie są skuteczniejsi!
- 5 kompetencji emocjonalnych i społecznych w praktyce.
- na co powinniśmy zwrócić naszą uwagę – IPD (indywidualny plan działania)
- Samoświadomość emocjonalna- mechanizmy i skutki emocji
- znajomość swoich emocji,kiedy i jak ich doświadczam – kolory emocji.
- nagła i przedłużająca się zmiana w moim sposobie życia.
- emocjonalne reakcje na kryzys, strach: jak my ludzie, reagujemy?
- zdolność do ich rozumienia emocji innych jako warunek sprawnego działania w środowisku zawodowym,
- jak umiejętnie wyrażać emocje?
- wysoka samokontrola -zdolność zarządzania własnymi emocjami,
- proaktywnosć i reaktywność w pracy z emocjami,
- proaktywne sposoby na spędzanie czasu, edukację, wzmacnianie relacji (zamiast zamartwiania i stresu)
- Budowanie solidnych relacji:
- co osobiście mogę zrobić z sytuacją, w której się znajduję, co zrobić ze swoimi emocjami?
- zasady kierowania emocjami,
- jak komunikować emocje, by one nie komunikowały się za nas?
- techniki asertywne wyrażania emocji w trudnych sytuacjach interpersonalnych,
- reagowanie na atak werbalny (na chłodno),
- reagowanie na zaczepki manipulacyjne i nieuprawnioną krytykę,
- wyrażanie konstruktywnej krytyki opartej o uwalnianie emocji,
- komunikacja niewerbalna – jak otoczenie czyta moje emocje,
- jak komunikacja niewerbalna wpływa na mnie? – postawa, a emocje i hormony.
- Zaawansowane umiejętności społeczne:
- rozpoznawanie i rozumienie potrzeb i postaw innych – praca na empatii,
- zyski i straty: czy warto być empatycznym w biznesie? (po co nam empatia w relacjach?)
- wpływ nastroju, gdy dostaniemy zadanie do wykonania,
- automotywacja, a język jakim do siebie mówimy,
- różnice w postrzeganiu i interpretacji tych samych stwierdzeń; zauważanie różnic między faktami a interpretacją (emocji),
- wpływ społeczny – czyli, jak działać partnersko i budować współpracę?
- podejmowanie decyzji w oparciu o fakty, nie o emocje i uczucia,
- jak panować nad silnymi emocjami jak gniew, złość, irytacja, frustracja, bezradność - co robić? czego nie robić?
- jak sobie radzić z przeciążeniami? jak się „samo-regulować?
- jak ja mogę zachować spokój i zaakceptować sytuację?
- Zmiana zaczyna się ode mnie:
- analiza trudności komunikacyjnych na przykładach uczestników,
- wypracowanie planu działania w kierunku polepszenia jakości relacji.
Czas trwania
2 dni, 09:00 - 16:30
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-870 Warszawa
Wronia 45 lok. 129
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
- 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Regulamin zgłaszania uczestnika na szkolenie otwarte
- Zgłoszenie na szkolenie realizowane jest w formie elektronicznej poprzez wypełnienie formularza online.
- Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy zakupu szkolenia z firmą High5 Group Sp. z. o.o. (zwaną dalej Organizatorem) na zasadach określonych w niniejszym regulaminie i upoważnia firmę High5 Group Sp. z. o.o. do wystawienia po szkoleniu faktury VAT bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego.
- Organizator potwierdza otrzymanie zgłoszenia i rezerwację miejsca na szkoleniu w terminie 2 dni od otrzymania zgłoszenia.
- Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia w przypadku, gdy udział w szkoleniu mógłby naruszyć interesy organizatora.
- Organizator na 5 dni przed terminem szkolenia osobie zgłaszającej i uczestnikowi wysyła drogą elektroniczną „Zaproszenie na szkolenie”, zawierające wszystkie informacje organizacyjne niezbędne do uczestnictwa w szkoleniu. Otrzymanie Zaproszenia jest podstawą do uczestnictwa w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 5 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych po stronie Zamawiającego, pod warunkiem przesłania przez Zamawiającego informacji o rezygnacji na adres: biuro@high5.pl oraz zgloszenie@eventis.pl jednocześnie.
- W przypadku rezygnacji na mniej niż 5 dni przed terminem szkolenia Organizator zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury na 50% ceny szkolenia tytułem kary umownej.
- Nieobecność Uczestnika na szkoleniu nie zwalnia Zamawiającego od zapłaty pełnej ceny wynagrodzenia za jego udział w szkoleniu, chyba, że zachodzą sytuacje wskazane w punkcie 6 i 7.
- Możliwe jest zgłoszenie zastępstwa dla uczestnika.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 5 dni przed terminem szkolenia, o czym zobowiązany jest poinformować uczestników szkolenia i Zamawiającego.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez Zamawiającego na rzecz podmiotów trzecich (np. z tytułu przedpłat dokonanych na rzecz hoteli, z tytułu dojazdu na szkolenie) jeśli zostały one poniesione przed otrzymaniem zaproszenia na szkolenie.
- Uczestnik do połowy pierwszego dnia szkolenia może zrezygnować ze szkolenia, podając konkretny merytoryczny powód wraz z jego uzasadnieniem. Zamawiający nie będzie obciążony w takim przypadku kosztem szkolenia.
- Płatność za szkolenie następuje na podstawie wystawionej po szkoleniu faktury VAT.
- W przypadku finansowania szkolenia w co najmniej 70% ze środków publicznych Zgłaszający powinien poinformować Organizatora w momencie zgłaszania uczestnika poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zgłoszenia.
Przesyłając zgłoszenie wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu danych osobowych w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszenia, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1).
Administratorem danych jest HIGH5 Group Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wroniej 45 lok.129. Informujemy, że mają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jest jednak niezbędne, żeby móc zarejestrować Państwa zgłoszenie. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji usługi szkoleniowej oraz wynikających z przepisów prawa.
- Nazwa firmy: HIGH5 Training Group
- Ulica i nr: ul. Wronia 45/129
- Kod pocztowy: 00-870
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5262464795