O warsztatach
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Tematyka uwzględnia nowoczesne podejście do zarządzania ludźmi, jakim jest partnerstwo i zwinne metody pracy. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.
Po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:
- Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”
- Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modele
- Zastosować zasady motywowania pracowników
- Przedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjne
- Skutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywujące
- Dopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmie
- Ominąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowania
- Dopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnego
- Przeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników
Szkolenie skierowane jest do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, liderzy projektów) i do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności z tego zakresu.
Program warsztatu
MODUŁ I. ZESPÓŁ
Moduł ten skupia się na pokazaniu funkcjonowania zespołu i poszczególnych osób w zespole. Uczestnicy poznają etapy formowania się zespołu, funkcjonowanie ludzi na tych etapach, a także sposoby komunikacji z nimi.
- Budowanie autorytetu
- Efektywny zespół - różnorodność ról
- Autodiagnoza własnej roli w zespole
- Lider zespołu - zadanie / zespół / jednostka
- Zestaw psychologicznych narzędzi szefa
- Informacja zwrotna
- Pytania i parafrazy
- Stawianie granic i sztuka mówienia „NIE”
- Sztuka czynienia ustępstw
- Rozmowy z pracownikami
- Komunikacja w pracy lidera
- Strukturalizacja czasu na każdym etapie rozwoju zespołu
MODUŁ II. ZARZĄDZANIE SYTUACYJNE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
Aby skutecznie motywować ludzi trzeba pracować z nimi bardzo indywidualnie, dlatego podczas tego modułu uczestnicy dowiedzą się czy jest zarządzanie sytuacyjne i przećwiczą je w praktyce, ucząc się jakie podejście zastosować do jakich pracowników.
- Motywowanie pracownika w oparciu o model przywództwa sytuacyjnego (K. Blanchard)
- Kultura organizacyjna w motywowaniu pracowników (wartości, normy, wytwory)
- Dostosowanie działań zarządczych do indywidualnych zachowań pracowników
- Błędy w motywowaniu pracowników
- Reguły skutecznego motywowania
- Prowadzenie rozmów motywująco-oceniających z pracownikiem
- Efektywna rozmowa
- Etapy prowadzenia rozmowy
MODUŁ III. SZTUKA DELEGOWANIA ZADAŃ
Podczas pracy nad zagadnieniem delegowania uczestnicy poznają zasady, które kierują tym procesem. Zobaczą też kiedy i jak można delegować swoją pracę, aby rozwijać pracowników.
- Wyznaczanie celów (SMART)
- Proces delegowania i jego procedura
- Czynniki sukcesu w delegowaniu
- Opory przeciwko delegowaniu
- Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania
MODUŁ IV. SZEF COACHEM, MENTOREM, LIDEREM
Ten moduł zachęca uczestników do rozwoju i poszukiwania alternatywnych ról dla siebie w roli lidera. Dlatego poznają oni podstawowe techniki pracy mentorskiej i coachingowej, które mogą zastosować i włączyć w swój proces zarządzania ludźmi.
Czas trwania
I dzień: 10:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Prelegenci
ALEKSANDRA CHRAPKO
Doradca Merytoryczny ds. Personalnych i Zatrudnienia
Certyfikowany Coach ACC ICF, doświadczony specjalista HR, ekspert w dziedzinie zarządzania ludźmi i umiejętności "miękkich", konsultant stanowisk kierowniczych.
Doświadczenie
Ukończyłam studia filozoficzne oraz posiadam specjalizację w zakresie Zarządzania personelem. Wieloletnie doświadczenie trenerskie zdobyłam, realizując szereg projektów szkoleniowych i doradczych dla firm usługowych i produkcyjnych oraz urzędów i instytucji około–biznesowych, a także jako wykładowca Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie. Posiadam także doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych dofinansowywanych z UE.W 2010 roku uzyskałam dyplom instruktora Terapii Ekspresyjnych.
W sposób szczególny specjalizuję się w szkoleniach z zakresu:
- zarządzania ludźmi (kierowanie, motywowanie, budowanie efektywnego zespołu i współpraca w zespole)
- rozwijania umiejętności społecznych (komunikacja, sztuka prezentacji, zarządzanie sobą w czasie, efektywne radzenie sobie ze stresem i asertywność, rozwój zawodowy i osobisty)
- podstaw sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta
Hobby
Interesuję się tańcem, szczególnie towarzyskim, który przez 10 lat trenowałam. Zimą jeżdżę na nartach. Uwielbiam podróżować, zwłaszcza do krajów, w których nie brakuje słońca i ciepła ;-)
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Kraków
Straszewskiego 17
woj. małopolskie
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 580 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 8 dni przed terminem
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Bezkosztowa anulacja możliwa do 8 dni przed planowanym terminem szkolenia
- Wypełnienie formularza zgłoszeniowego jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu szkoleń otwartych AVENHANSEN, który jest dostępny pod linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/regulamin-szkolen-otwartych.html
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).
Masz pytania? Napisz do nas
