Warsztat

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem

O warsztatach

Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Tematyka uwzględnia nowoczesne podejście do zarządzania ludźmi, jakim jest partnerstwo i zwinne metody pracy. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.
Dlaczego warto wziąć udział?

Po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:

  • Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”
  • Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modele
  • Zastosować zasady motywowania pracowników
  • Przedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjne
  • Skutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywujące
  • Dopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmie
  • Ominąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowania
  • Dopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnego
  • Przeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, liderzy projektów) i do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności z tego zakresu.

Program warsztatu

MODUŁ I. ZESPÓŁ

Moduł ten skupia się na pokazaniu funkcjonowania zespołu i poszczególnych osób w zespole. Uczestnicy poznają etapy formowania się zespołu, funkcjonowanie ludzi na tych etapach, a także sposoby komunikacji z nimi. 

  1. Budowanie autorytetu
  2. Efektywny zespół - różnorodność ról
  3. Autodiagnoza własnej roli w zespole
  4. Lider zespołu - zadanie / zespół / jednostka
  5. Zestaw psychologicznych narzędzi szefa
    • Informacja zwrotna
    • Pytania i parafrazy
    • Stawianie granic i sztuka mówienia „NIE”
    • Sztuka czynienia ustępstw
    • Rozmowy z pracownikami
  6. Komunikacja w pracy lidera
  7. Strukturalizacja czasu na każdym etapie rozwoju zespołu


MODUŁ II. ZARZĄDZANIE SYTUACYJNE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW

Aby skutecznie motywować ludzi trzeba pracować z nimi bardzo indywidualnie, dlatego podczas tego modułu uczestnicy dowiedzą się czy jest zarządzanie sytuacyjne i przećwiczą je w praktyce, ucząc się jakie podejście zastosować do jakich pracowników. 

  1. Motywowanie pracownika w oparciu o model przywództwa sytuacyjnego (K. Blanchard)
  2. Kultura organizacyjna w motywowaniu pracowników (wartości, normy, wytwory)
  3. Dostosowanie działań zarządczych do indywidualnych zachowań pracowników
  4. Błędy w motywowaniu pracowników
  5. Reguły skutecznego motywowania
  6. Prowadzenie rozmów motywująco-oceniających z pracownikiem
    • Efektywna rozmowa
    • Etapy prowadzenia rozmowy


MODUŁ III. SZTUKA DELEGOWANIA ZADAŃ

Podczas pracy nad zagadnieniem delegowania uczestnicy poznają zasady, które kierują tym procesem. Zobaczą też kiedy i jak można delegować swoją pracę, aby rozwijać pracowników. 

  1. Wyznaczanie celów (SMART)
  2. Proces delegowania i jego procedura
  3. Czynniki sukcesu w delegowaniu
  4. Opory przeciwko delegowaniu
  5. Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania


MODUŁ IV. SZEF COACHEM, MENTOREM, LIDEREM

Ten moduł zachęca uczestników do rozwoju i poszukiwania alternatywnych ról dla siebie w roli lidera. Dlatego poznają oni podstawowe techniki pracy mentorskiej i coachingowej, które mogą zastosować i włączyć w swój proces zarządzania ludźmi. 

Czas trwania

I dzień 10:00-17:00
II dzień 09:00-16:00

Prelegenci

Cytat

ALEKSANDRA CHRAPKO

Doradca Merytoryczny ds. Personalnych i Zatrudnienia

Certyfikowany Coach ACC ICF, doświadczony specjalista HR, ekspert w dziedzinie zarządzania ludźmi i umiejętności "miękkich", konsultant stanowisk kierowniczych.

Doświadczenie

Ukończyłam studia filozoficzne oraz posiadam specjalizację w zakresie Zarządzania personelem. Wieloletnie doświadczenie trenerskie zdobyłam, realizując szereg projektów szkoleniowych i doradczych dla firm usługowych i produkcyjnych oraz urzędów i instytucji około–biznesowych, a także jako wykładowca Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie. Posiadam także doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych dofinansowywanych z UE.W 2010 roku uzyskałam dyplom instruktora Terapii Ekspresyjnych.

W sposób szczególny specjalizuję się w szkoleniach z zakresu:

  • zarządzania ludźmi (kierowanie, motywowanie, budowanie efektywnego zespołu i współpraca w zespole)
  • rozwijania umiejętności społecznych (komunikacja, sztuka prezentacji, zarządzanie sobą w czasie, efektywne radzenie sobie ze stresem i asertywność, rozwój zawodowy i osobisty)
  • podstaw sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta

Hobby

Interesuję się tańcem, szczególnie towarzyskim, który przez 10 lat trenowałam. Zimą jeżdżę na nartach. Uwielbiam podróżować, zwłaszcza do krajów, w których nie brakuje słońca i ciepła ;-)

Gdzie i kiedy

Kraków 13 - 14 grudnia 2021
Hotel***** Radisson Blu

33-323 Kraków

Straszewskiego 17

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Kraków 7 - 8 lutego 2022
Hotel***** Radisson Blu

31-101 Kraków

Straszewskiego 17

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Kraków 16 - 17 maja 2022
Hotel***** Radisson Blu

31-101 Kraków

Straszewskiego 17

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Kraków 18 - 19 lipca 2022
Hotel***** Radisson Blu

31-101 Kraków

Straszewskiego 17

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1580 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków
ul. Podłączne 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków ul. Podłączne 31
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!