O warsztatach
Szkolenie jest propozycją dla pracowników, którzy chcą poznać nowe trendy i najlepsze praktyki w obszarze HR, usystematyzować swoją wiedzę, a także poszerzyć lub zmienić specjalizację, obejmując rolę specjalisty ds. HR.
Na szkoleniu przekazujemy usystematyzowaną wiedzę oraz konkretne narzędzia, formularze, procedury, które pozwalają krok po kroku wprowadzić lub ulepszyć poszczególne procesy, a jednocześnie stworzyć spójny, nowoczesny system zarządzania (HRM).
Korzyści ze szkolenia
- kompleksowe przedstawienie zadań, funkcji i procesów HR na przykładach dobrych praktyk
- prezentacja nowych trendów i rozwiązań podnoszących efektywność realizacji celów w obszarze HR, np. rekrutacja, onboarding, zarządzanie szkoleniami, zarządzanie karierą i talentami, ocena okresowa, zaangażowanie pracowników
- wypracowanie najlepszych rozwiązań w różnych obszarach HR, adekwatnie do potrzeb organizacji
- skuteczna realizacja zadań powierzonych działowi HR w oparciu o mierzalne wskaźniki
- uczestnicy nabędą wiedzę o:
- najlepszych praktykach i nowych trendach w HR
- standardach podnoszących efektywność biznesową różnych obszarów HR
- narzędziach, formularzach, procedurach stosowanych m.in. w rekrutacji i selekcji, onboardingu, ocenie pracowniczej, zarządzaniu rozwojem i szkoleniami
- procesach HR w usystematyzowany sposób i na konkretnych przykładach
- uczestnicy nabędą umiejętności:
- doboru i stosowania optymalnych narzędzi w różnych obszarach HR
- wdrażania rozwiązań dopasowanych do potrzeb i możliwości swojej organizacji
- usprawniania już funkcjonujących procesów HR pod kątem wskaźników biznesowych
- łączenia różnych obszarów HR w spójny system zarządzania zasobami ludzkimi
- pracownicy działu HR
- menedżerowie, kierownicy
- osoby, które planują objęcie roli specjalisty ds. HR
- pracownicy z obszaru kadr i płac
Program warsztatu
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji
- Usystematyzowanie wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
- Funkcje personalne realizowane przez dział HR a model wielozadaniowy D. Urlicha
- Oczekiwania biznesu wobec HR – przegląd raportów i trendów
Zarządzanie kompetencjami jako baza procesów HR
- Zasady tworzenia użytecznych modeli kompetencyjnych – kryteria sukcesu
- Wskaźniki behawioralne i skale ocen dopasowane do potrzeb i możliwości
- Wdrażanie i zastosowania modeli kompetencyjnych – najlepsze praktyki
Rekrutacja wartościowych kandydatów z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi
- Targetowanie w rekrutacji i pokolenia na rynku pracy – kim jest nasz kandydat
- Ogłoszenia odchodzą do lamusa - czas na viral rekrutacyjny, nowoczesną formę opartą o EVP (Employee Value Proposition) i selling points
- Kandydaci aktywni i pasywni – jak wykorzystać content i inbound marketing, rekrutację open house i inne rozwiązania
- Nowoczesne narzędzia sourcingu w praktyce (boolean, X-ray search i wiele innych)
- Najtrafniejsze narzędzia selekcji kandydatów – skracamy procedurę przy zachowaniu wysokiej jakości procesu
Zarządzanie rozwojem i szkoleniami – efektywność biznesowa
- Onboarding i szkolenia wdrożeniowe nowych pracowników – podejście systemowe
- Właściwe działania HR na różnych etapach rozwoju zawodowego pracownika
- Procedura szkoleniowa – szczegółowy opis ról osób zaangażowanych w proces oraz niezbędna dokumentacja
- Badanie potrzeb szkoleniowych – metodologia z narzędziami
- Badanie efektywności szkoleń w oparciu o model Kirkpatricka – gotowe rozwiązania
- Profesjonalne zapytania ofertowe w celu wyłonienia najlepszego dostawcy
- Planowanie i budżetowanie szkoleń – praktyczne narzędzia excel
Ocena okresowa pracowników w nowoczesnym wydaniu
- Konstrukcje systemów ocen w zależności od potrzeb i struktury organizacji
- Ocena efektywności i ocena kompetencji – różne rozwiązania i przykłady
- Wykorzystanie wyników oceny w działaniach rozwojowych
Zarządzanie talentami i ścieżki karier
- Definiowanie pojęć talentu i kariery na potrzeby organizacji
- Indywidualne plany rozwoju zawodowego – konstrukcja i zastosowanie narzędzi
- Plany sukcesji i ścieżki karier – przykłady rozwiązań
Podsumowanie szkolenia, pytania i dyskusje uczestników
Czas trwania
I dzień 10.00 - 16.00
II dzień 09.00 - 15.00
Prelegenci
Psycholog z kilkunastoletnim doświadczeniem w biznesie, trener trenerów, coach, specjalista HR, trener umiejętności osobistych i menedżerskich.
Gromadziła doświadczenia pracując w międzynarodowej korporacji w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze bankowym oraz usług konsultingowych jako członek zarządu firmy doradczej i specjalista w zakresie nowoczesnych rozwiązań podnoszących efektywność, komfort pracy i zaangażowanie pracowników.
Prowadzi szkolenia w oparciu o aktywne metody uczenia się dorosłych, w tym cykl Kolba, oraz proces grupowy. W ramach projektów szkoleniowych przeprowadza diagnozę potrzeb szkoleniowych z wykorzystaniem metodologii IPA (Importance-Performance Analysis), kompleksową ewaluację w oparciu o Nowy Model Kirkpatricka (także z rozszerzeniem Phillipsa z badaniem zwrotu z inwestycji) oraz stosuje narzędzia podnoszące efektywność biznesową szkoleń.
Ekspert w obszarze budowania skuteczności osobistej, m.in.:
- radzenia sobie ze stresem i budowania odporności psychicznej,
- rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami interpersonalnymi,
- motywowania i wzmacniania zaangażowania,
- standardów profesjonalnej obsługi klienta,
- zarządzania zespołami, także rozproszonymi,
- przywództwa i budowania autorytetu lidera,
- identyfikowania i rozwoju talentów własnych oraz podwładnych.
Prowadzi wykłady oraz wystąpienia w ramach ogólnopolskich konferencji z zakresu nowoczesnych rozwiązań w zarządzaniu zasobami ludzkimi, motywowania, sprzedaży i przywództwa. Współpracuje z jedną z ogólnopolskich telewizji w charakterze eksperta z zakresu psychologii i zjawisk społecznych. Publikuje m.in. dla Personel i Zarządzanie, Gazety Wyborczej, HR News, HRna5.pl, Beck Info Biznes.
Bada potrzeby szkoleniowe i efektywność projektów szkoleniowych w oparciu o najlepsze praktyki metodologiczne.
Zajęcia przeprowadza w sposób dynamiczny, atrakcyjny i efektywny, łącząc w zróżnicowanych formach pracy potrzeby indywidualne i grupowe.
Zawsze czerpie z szerokiego doświadczenia biznesowego, kładąc największy nacisk na praktykę i rozwiązania dopasowane do realiów organizacji.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 5 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: J.G.Training
- Ulica i nr: Olesińska 21
- Kod pocztowy: 02-548
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8981505607