O warsztatach
Zapraszamy na warsztaty, na których pokażemy, jak sporządzać oraz weryfikować analizy porównawcze dla:
- transakcji usługowych / dystrybucyjnych / produkcyjnych wycenianych w oparciu o zewnętrzne bazy danych sprawozdań finansowych (metoda marży transakcyjnej netto, metoda odprzedaży, metoda koszt plus)
- transakcji finansowych wycenianych w oparciu o zewnętrzne bazy danych.
Podczas warsztatów pokażemy jak sporządzić bezpieczną i rzetelną analizę porównawczą, która będzie miała dużą szansę „obronić się” w trakcie kontroli KAS. Zaprezentujemy również, w jaki sposób organy podatkowe najczęściej dokonują weryfikacji analiz przedstawianych przez podatników. Nie zabraknie praktycznych przykładów, w tym z kontroli podatkowych.
księgowi; osoby zajmujące się tematyką podatków
Program warsztatu
Analizy porównawcze dla transakcji usługowych / dystrybucyjnych / produkcyjnych weryfikujące ich rentowności w oparciu o dane zewnętrzne:
- wymogi formalne analiz porównawczych
- bazy danych (wady, zalety, różnice)
- kryteria selekcji i ich wpływ na wynik końcowy analizy
- lokalność danych, wsparcie rządowe, location savings
- przedział czy punkt
- częste błędy
- znane sposoby weryfikacji analiz przez organy podatkowe
Analizy porównawcze dla transakcji finansowych w oparciu o dane zewnętrzne:
- wytyczne OECD ws transakcji finansowych
- wymogi formalne analiz porównawczych
- bazy danych – wady, zalety, różnice
- kryteria porównywalności / selekcji danych
- korekty
- przedział czy punkt
- częste błędy
- znane sposoby weryfikacji analiz przez organy podatkowe
Czas trwania
Prelegenci
Anna Wcisło
partner w CRIDO
Anna jest partnerem w zespole cen transferowych w CRIDO. Ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w realizacji projektów w obszarze TP dla polskich i międzynarodowych klientów. W swojej dotychczasowej karierze realizowała różnorodne projekty, w tym m. in. negocjowała dla klientów uprzednie porozumienia cenowe (APA) z Ministerstwem Finansów, przygotowywała wyceny transakcji (finansowych, niematerialnych, towarowych) na potrzeby podatkowe. Wspierała klientów w kontrolach US i UKS w tematach dotyczących cen transferowych oraz tworzyła polityki cen transferowych, przepływów transakcyjnych, procedur rozliczeń. Prowadziła też projekty związane z ustalaniem rynkowego poziomu rozliczeń. Specjalizuje się w realizacji projektów dla różnych sektorów, w tym w szczególności sektora Real Estate i finansowego oraz projektów w zakresie strukturyzowania finansowania dla grup kapitałowych. Swoje kompetencje w zakresie cen transferowych Anna zaczynała rozwijać w firmach tzw. Wielkiej Czwórki. W 2014 roku dołączyła do CRIDO. W 2018 roku awansowała na partnera w zespole TP w CRIDO, który w ciągu ostatnich lat dynamicznie się rozwijał osiągając najwyższe pozycje w rankingach podatkowych (m.in. został trzykrotnie uznany liderem w zakresie TP w Polsce w prestiżowym, międzynarodowym rankingu International Tax Review).
Michał Janowicz
menedżer w CRIDO
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Warunki uczestnictwa:
Warunkiem uczestnictwa przez Uczestnika w Szkoleniu jest: dokonanie przez Klienta zgłoszenia za pośrednictwem Formularza Zgłoszeniowego; zapoznanie się i zaakceptowanie Regulaminu Szkoleń Online CRIDO; dokonanie opłaty za Szkolenie.
Zawarcie umowy wiążącej Organizatora i Klienta, na warunkach określonych w Ofercie oraz w Regulaminie Szkoleń Online CRIDO, następuje w momencie dokonania zgłoszenia za pośrednictwem Formularza Zgłoszeniowego, z zastrzeżeniem wyczerpania miejsc na dane Szkolenie oraz potwierdzenie o przyjęciu zgłoszenia następuje drogą mailową, na adres poczty elektronicznej podany w Formularzu Zgłoszeniowym, najpóźniej na 5 dni roboczych przed planowaną datą Szkolenia. W przypadku zgłoszenia się Klienta w terminie krótszym niż 5 dni roboczych przed planowaną datą Szkolenia, potwierdzenie o przyjęciu zgłoszenia przesłane zostanie niezwłocznie, nie później jednak niż na dzień przed planowaną datą Szkolenia. Dokonanie zgłoszenia później niż na 1 dzień przed datą Szkolenia nie jest możliwe.
Potwierdzenie zawiera imię i nazwisko Klienta i/lub firmę, adres poczty elektronicznej wskazanej przez Klienta, dane identyfikacyjne Klienta, w tym firma oraz adres, szczegółowe informacje dotyczące Szkolenia takie jak nazwę, datę, godzinę, link do szkolenia online oraz numer rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty, a także inne dodatkowe informacje dotyczące Szkolenia.
Opłaty i warunki płatności:
Wszystkie kwoty wymienione w Ofercie są kwotami netto, do których doliczany jest podatek VAT, wg obowiązującej stawki. Uczestnik zobowiązany jest do dokonania opłaty za Szkolenie w terminie maksymalnie 3 dni roboczych przed planowaną datą Szkolenia, a w przypadku dokonania zgłoszenia po upływie tego terminu – nie później niż na 1 dzień przed datą Szkolenia. Za moment płatności uznaje się dzień uznania rachunku bankowego Organizatora.
Brak uiszczenia opłaty za Szkolenia i niewzięcie udziału w Szkoleniu nie jest jednoznaczne z rezygnacją ze Szkolenia.
Klient, akceptując Regulamin Szkoleń Online CRIDO, przyjmuje do wiadomości, że faktury pro forma, faktury VAT, korygujące faktury VAT oraz duplikaty faktur i duplikaty faktur korygujących przesłane zostaną na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym. Faktura pro forma zostanie wystawiona w momencie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia dotyczącego Szkolenia oraz przesłana na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym. Faktura VAT zostanie wystawiona po przeprowadzeniu Szkolenia oraz przesłana na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym.
Opłaty należy dokonać na konto Organizatora wskazane w otrzymanym potwierdzeniu udziału w Szkoleniu.
Organizator zastrzega sobie prawo wysłania wezwania do zapłaty na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w Formularzu Zgłoszeniowym.
- Nazwa firmy: Crido Szkolenia Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Towarowa 28
- Kod pocztowy: 00-839
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5272955684