Trening kompetencji osobistych dla pracowników administracji publicznej

O warsztatach

Szkolenie umożliwi trening wybranych kluczowych kompetencji miękkich, cenionych i potrzebnych w służbie cywilnej. Podczas 3-dniowych warsztatów wskażemy umiejętności, których rozwój może w znaczącym stopniu poprawić efektywność funkcjonowania w codziennej pracy.

Omawiane kompetencje są uniwersalne – zapraszamy pracowników administracji z różnym doświadczeniem i na różnych stanowiskach.

Miniwykłady, dyskusja, ćwiczenia i scenki pozwolą pracować nad rozwijaniem umiejętności, takich jak:

  • odporność na stres
  • radzenie sobie z trudnymi emocjami
  • budowanie pewności siebie
  • efektywne komunikowanie się
  • zarządzanie zadaniami i sobą w czasie
  • publiczne występowanie.

Cele szkolenia:

  • Zwiększenie świadomości uczestników szkolenia co do sposobów i metod, które mogą wykorzystać w pracy nad rozwijaniem kompetencji miękkich niezbędnych do skutecznego wykonywania codziennych obowiązków.
  • Przekazanie wiedzy i konkretnych technik, które będą służyły do rozwijania kompetencji w zakresie komunikacji, wystąpień publicznych, umiejętności interpersonalnych i społecznych.
  • Przeprowadzenie ćwiczeń i warsztatów, które wzmocnią świadomość i wskażą obszary do dalszego rozwoju.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia:

  • zdobędziesz umiejętności wglądu i analizy własnych zachowań w zakresie odporności na stres i radzenia sobie z emocjami
  • poznasz sposoby budowania pewności sobie
  • poznasz zasady i udoskonalisz umiejętności komunikacyjne dla zwiększenia efektywności w komunikacji interpersonalnej
  • poznasz pomocne sposoby zarządzania czasem
  • poznasz zasady i sposoby na dobre wystąpienie publiczne.

Jak udział w szkoleniu przełoży się na efektywność codziennej pracy?

  • większa pewność siebie w codziennej pracy, a dzięki temu wyższa motywacja
  • umiejętność efektywnego poradzenia sobie z każdą, nawet trudną sytuacją
  • większa odporność na stres
  • wzrost kompetencji wystąpień publicznych
  • umiejętność zarządzania czasem i planowania zadań, a dzięki temu większe zadowolenie z wykonywanych obowiązków
  • wyższe kompetencje komunikacji interpersonalnej
Kto powinien wziąć udział?
  • administracja publiczna - państwowa, rządowa i samorządowa
  • pracownicy urzędów, sądów, instytutów państwowych
  • urzędnicy, funkcjonariusze oraz wszyscy pracownicy administracji, którzy chcieliby wzmocnić osobistą skuteczność w codziennej pracy

Program warsztatu

DZIEŃ I

Przyjazd Uczestników, zajęcia szkoleniowe, w trakcie zajęć przerwa obiadowa, po szkoleniu możliwość skorzystania z basenu i strefy wellness oraz siłowni, w godzinach wieczornych kolacja, nocleg w hotelu.

Zajęcia w godz. 12.00-17.00:

Odporność na stres i radzenie sobie z emocjami

  • Dlaczego się stresujemy i jak to na nas działa
  • Jak nasz mózg reaguje na stres
  • Czym są stresory i jak je rozpoznawać
  • Zarządzanie emocjami jako jeden z istotniejszych obszarów odporności psychicznej
  • Mierzenie się z własnymi emocjami i rozpoznawanie ich
  • Skuteczne strategie pracy z emocjami i stresem (m.in. metoda D. Jansona; oddech)

Budowanie pewności siebie

  • Czym są style osobowości według DISC i jak świadomość siebie wzmacnia poczucie pewności siebie
  • Co wpływa na poczucie pewności siebie
  • Co zrobić, aby być bardziej pewnym siebie
  • 10 ćwiczeń na budowanie pewności siebie

Zajęcia w I dniu obejmują: mini-wykłady, przykłady, ćwiczenia, scenki.

DZIEŃ II

Śniadanie, zajęcia szkoleniowe, w tracie zajęć przerwa obiadowa, po szkoleniu możliwość skorzystania z basenu i strefy wellness oraz siłowni, w godzinach wieczornych kolacja, po kolacji spotkanie integracyjne w hotelowej kręgielni, nocleg w hotelu.

Zajęcia w godz. 09.00-17.00:

Zarządzanie czasem

  • Osobowość a zarządzanie czasem
  • Prokrastynacja w zarządzaniu czasem
  • Alokacja mojego czasu
  • Złodzieje czasu
  • Sztuka planowania (Matryca Priorytetów – Macierz Eisenhowera)

Skuteczna komunikacja

  • Dlaczego warto się dobrze komunikować
  • Stereotypy, nastawianie do rozmówcy, modelowanie nastawiania, automotywacja
  • Przekaz werbalny i niewerbalny
  • Różnice interpersonalne w komunikowaniu się: introwertyk/ekstrawertyk, kobieta/mężczyzna
  • Osłabiacze i wzmacniacze komunikacyjne
  • Bariery komunikacyjne

Zajęcia w II dniu obejmują: mini-wykłady, przykłady, ćwiczenia, scenki

DZIEŃ III

Śniadanie, zajęcia szkoleniowe, wymeldowanie z Hotelu, obiad o godz. 13.00, po obiedzie wyjazd Uczestników

Zajęcia w godz. 09.00-13.00:

Wystąpienia publiczne

  • Wystąpienie – czym jest
  • Co jest najważniejsze w wystąpieniu
  • Przygotowanie do wystąpienia
  • Efekt pierwszego wrażenia. Budowanie wizerunku
  • Czas wystąpienia

Zajęcia w III dniu obejmują: mini-wykłady, przykłady, ćwiczenia, scenki.

Czas trwania

3 dni

Prelegenci

Doświadczony lider, szkoleniowiec i certyfikowany trener biznesu. Absolwentka Wydziału Prawa, Wydziału Administracji w systemie prawa europejskiego, studiów MBA, uczestniczka seminarium doktoranckiego Instytutu Pedagogiki UŚ w Katowicach.

Pasjonatka rozwoju osobistego, motywowania pracowników i komunikacji interpersonalnej. Specjalizuje się w tematyce budowania zespołów i zarządzania zespołem.

Zrealizowała ok. 1000 godzin szkoleniowych m.in. dla administracji, biznesu, kancelarii prawnych, firm windykacyjnych, a także sądów.

Na sali szkoleniowej stawia na naukę poprzez doświadczenie, pozwalając uczestnikom w praktyczny sposób wykorzystać wiedzę i poznane techniki.

Charakteryzuje się wysokimi kompetencjami komunikacyjnymi i umiejętnościami trenerskimi. Stały współpracownik J.G.Training, bardzo wysoko oceniana przez uczestników szkoleń.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

HOTEL STOK**** SKI & SPA

43-460 Wisła

Jawornik 52A

woj. śląskie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
2 945
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • poszkoleniowe konsultacje z trenerem
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  2. Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
  3. Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
  4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
  6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
  7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: J.G.Training
  • Ulica i nr: Olesińska 21
  • Kod pocztowy: 02-548
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 8981505607

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G.Training
02-548 Warszawa, Polska Olesińska 21

Organizator

J.G.Training
02-548 Warszawa, Polska
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!