O warsztatach
Szkolenie umożliwi trening wybranych kluczowych kompetencji miękkich, cenionych i potrzebnych w służbie cywilnej. Podczas 3-dniowych warsztatów wskażemy umiejętności, których rozwój może w znaczącym stopniu poprawić efektywność funkcjonowania w codziennej pracy.
Omawiane kompetencje są uniwersalne – zapraszamy pracowników administracji z różnym doświadczeniem i na różnych stanowiskach.
Miniwykłady, dyskusja, ćwiczenia i scenki pozwolą pracować nad rozwijaniem umiejętności, takich jak:
- odporność na stres
- radzenie sobie z trudnymi emocjami
- budowanie pewności siebie
- efektywne komunikowanie się
- zarządzanie zadaniami i sobą w czasie
- publiczne występowanie.
Cele szkolenia:
- Zwiększenie świadomości uczestników szkolenia co do sposobów i metod, które mogą wykorzystać w pracy nad rozwijaniem kompetencji miękkich niezbędnych do skutecznego wykonywania codziennych obowiązków.
- Przekazanie wiedzy i konkretnych technik, które będą służyły do rozwijania kompetencji w zakresie komunikacji, wystąpień publicznych, umiejętności interpersonalnych i społecznych.
- Przeprowadzenie ćwiczeń i warsztatów, które wzmocnią świadomość i wskażą obszary do dalszego rozwoju.
Korzyści ze szkolenia:
- zdobędziesz umiejętności wglądu i analizy własnych zachowań w zakresie odporności na stres i radzenia sobie z emocjami
- poznasz sposoby budowania pewności sobie
- poznasz zasady i udoskonalisz umiejętności komunikacyjne dla zwiększenia efektywności w komunikacji interpersonalnej
- poznasz pomocne sposoby zarządzania czasem
- poznasz zasady i sposoby na dobre wystąpienie publiczne.
Jak udział w szkoleniu przełoży się na efektywność codziennej pracy?
- większa pewność siebie w codziennej pracy, a dzięki temu wyższa motywacja
- umiejętność efektywnego poradzenia sobie z każdą, nawet trudną sytuacją
- większa odporność na stres
- wzrost kompetencji wystąpień publicznych
- umiejętność zarządzania czasem i planowania zadań, a dzięki temu większe zadowolenie z wykonywanych obowiązków
- wyższe kompetencje komunikacji interpersonalnej
- administracja publiczna - państwowa, rządowa i samorządowa
- pracownicy urzędów, sądów, instytutów państwowych
- urzędnicy, funkcjonariusze oraz wszyscy pracownicy administracji, którzy chcieliby wzmocnić osobistą skuteczność w codziennej pracy
Program warsztatu
DZIEŃ I
Przyjazd Uczestników, zajęcia szkoleniowe, w trakcie zajęć przerwa obiadowa, po szkoleniu możliwość skorzystania z basenu i strefy wellness oraz siłowni, w godzinach wieczornych kolacja, nocleg w hotelu.
Zajęcia w godz. 12.00-17.00:
Odporność na stres i radzenie sobie z emocjami
- Dlaczego się stresujemy i jak to na nas działa
- Jak nasz mózg reaguje na stres
- Czym są stresory i jak je rozpoznawać
- Zarządzanie emocjami jako jeden z istotniejszych obszarów odporności psychicznej
- Mierzenie się z własnymi emocjami i rozpoznawanie ich
- Skuteczne strategie pracy z emocjami i stresem (m.in. metoda D. Jansona; oddech)
Budowanie pewności siebie
- Czym są style osobowości według DISC i jak świadomość siebie wzmacnia poczucie pewności siebie
- Co wpływa na poczucie pewności siebie
- Co zrobić, aby być bardziej pewnym siebie
- 10 ćwiczeń na budowanie pewności siebie
Zajęcia w I dniu obejmują: mini-wykłady, przykłady, ćwiczenia, scenki.
DZIEŃ II
Śniadanie, zajęcia szkoleniowe, w tracie zajęć przerwa obiadowa, po szkoleniu możliwość skorzystania z basenu i strefy wellness oraz siłowni, w godzinach wieczornych kolacja, po kolacji spotkanie integracyjne w hotelowej kręgielni, nocleg w hotelu.
Zajęcia w godz. 09.00-17.00:
Zarządzanie czasem
- Osobowość a zarządzanie czasem
- Prokrastynacja w zarządzaniu czasem
- Alokacja mojego czasu
- Złodzieje czasu
- Sztuka planowania (Matryca Priorytetów – Macierz Eisenhowera)
Skuteczna komunikacja
- Dlaczego warto się dobrze komunikować
- Stereotypy, nastawianie do rozmówcy, modelowanie nastawiania, automotywacja
- Przekaz werbalny i niewerbalny
- Różnice interpersonalne w komunikowaniu się: introwertyk/ekstrawertyk, kobieta/mężczyzna
- Osłabiacze i wzmacniacze komunikacyjne
- Bariery komunikacyjne
Zajęcia w II dniu obejmują: mini-wykłady, przykłady, ćwiczenia, scenki
DZIEŃ III
Śniadanie, zajęcia szkoleniowe, wymeldowanie z Hotelu, obiad o godz. 13.00, po obiedzie wyjazd Uczestników
Zajęcia w godz. 09.00-13.00:
Wystąpienia publiczne
- Wystąpienie – czym jest
- Co jest najważniejsze w wystąpieniu
- Przygotowanie do wystąpienia
- Efekt pierwszego wrażenia. Budowanie wizerunku
- Czas wystąpienia
Zajęcia w III dniu obejmują: mini-wykłady, przykłady, ćwiczenia, scenki.
Czas trwania
3 dni
Prelegenci
Doświadczony lider, szkoleniowiec i certyfikowany trener biznesu. Absolwentka Wydziału Prawa, Wydziału Administracji w systemie prawa europejskiego, studiów MBA, uczestniczka seminarium doktoranckiego Instytutu Pedagogiki UŚ w Katowicach.
Pasjonatka rozwoju osobistego, motywowania pracowników i komunikacji interpersonalnej. Specjalizuje się w tematyce budowania zespołów i zarządzania zespołem.
Zrealizowała ok. 1000 godzin szkoleniowych m.in. dla administracji, biznesu, kancelarii prawnych, firm windykacyjnych, a także sądów.
Na sali szkoleniowej stawia na naukę poprzez doświadczenie, pozwalając uczestnikom w praktyczny sposób wykorzystać wiedzę i poznane techniki.
Charakteryzuje się wysokimi kompetencjami komunikacyjnymi i umiejętnościami trenerskimi. Stały współpracownik J.G.Training, bardzo wysoko oceniana przez uczestników szkoleń.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
43-460 Wisła
Jawornik 52A
woj. śląskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- poszkoleniowe konsultacje z trenerem
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: J.G.Training
- Ulica i nr: Olesińska 21
- Kod pocztowy: 02-548
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8981505607