O warsztatach
Szkolenie Trudny klient – cele
Profesjonalna obsługa klienta jest jednym z kluczowych obszarów współczesnej organizacji, celem tego szkolenia jest pokazanie w jaki sposób pracownicy działów obsługi klienta mogą realizować zadania związane z przyjmowaniem zamówień, pracą na recepcji, w działach reklamacji, call center, czy w dowolnym dziale mającym styczność z interesantami.
KORZYŚCI
▪ bezpośredni kontakt z trenerem także online ;)
▪ szkolenie jest warsztatem z aktywnym udziałem uczestników
▪ szkolenie jest dynamiczne i bez zbędnych przestojów
luźna atmosfera
▪ małe warsztatowe grupy - do 5 osób online i do 12 stacjonarnie
pracownicy działów obsługi klienta
pracownicy działów reklamacji
pracownicy recepcji
call center rozmowy przychodzące
Program warsztatu
Typy temperamentów, czyli nie każdy klient
jest taki sam
TEST, sprawdź jaki ty masz temperament
Jakie są cechy poszczególnych typów temperamentu
Jak temperament wpływa na naszą komunikację z klientem
Profesjonalna obsługa klienta
Co zrobić aby być odebranym jako profesjonalista
Motywacja do odebrania telefonu
Chęć pomocy klientowi, wyczerpująca obsługa merytoryczna
Jak dać z siebie 100 + 2 %
Skuteczna komunikacja
Jak zrobić dobre wrażenie
Jak słuchać, jakie pytania i kiedy stosować
Jak wyrazić dbałość o klienta, jakich słów/stwierdzeń używać
„Trudny klient” i rola Asertywności i
budowania granic
Skuteczna reakcja na niezadowolenie/zażalenie klienta
Rozwiązania do postepowania z klientem typu: arogancki, gaduła, żartowniś
Wyznaczanie granic sfrustrowanemu klientowi
Metody odmowy klientowi pozwalające na pozostanie z nim w dobrych relacjach
Stresujące rozmowy
Sztuka opanowania emocji swoich i klienta, zmniejszenie napięcia, skierowanie
rozmowy w stronę rozwiązania
Przekazywanie dla klienta niekorzystnych dla niego informacji
Techniki pozwalające obniżyć poziom stresu
Mailowa obsługa klienta
Profesjonalny przebieg takiej rozmowy
Co wypada, czego unikać, co jest obowiązkowym elementem
Czas trwania
szkolenie online w aplikacji TEAMS godziny od 11.00 do 14.00
szkolenie stacjonarne od 10.00 do 16.00
Prelegenci
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Katowice
woj. śląskie
Kraków
woj. małopolskie
Zakopane
woj. małopolskie
Sopot
woj. pomorskie
Rejestracja
- zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 799 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
- 37.55% przy zgłoszeniu min. 5 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
REGULAMIN WYDARZENIA
I. Postanowienia ogólne
1. Usługa szkoleniowa, zwana w dalszej części regulaminu WYDARZENIEM, dotyczy szkolenia w formie stacjonarnej lub online, otwartego (z ustaloną przez organizatora datą) lub zamkniętego (datę ustalają organizator i zamawiający). Wydarzenie jest prowadzone w formie warsztatu w miejscu i dacie określonej na stronie internetowej www.eventis.pl
2. Organizatorem WYDARZENIA jest PL MANAGEMENT Sp. z o.o. ul. Koszykowa 60/62/43, 00-673 Warszawa, KRS
0000863540, REGON 387310812, NIP: 7011000438 właściciel marki euro-konsulting.pl zwany dalej Organizatorem.
II. Zasady uczestnictwa
1. Program Wydarzenia znajduje się na stronie internetowej www.eventis.pl. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu i terminu Wydarzenia. O zmianach Organizator poinformuje na stronie internetowej oraz drogą mailową.
2. W Wydarzeniu mogą wziąć udział osoby, które dokonały rejestracji na stronie: www.eventis.pl.
3. Zarejestrowanie uczestnictwa w Wydarzeniu jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
4. Opłata za uczestnictwo w Wydarzeniu obejmuje:
• udział w Wydarzeniu,
• materiały i certyfikaty w formie elektronicznej
• lunch i przerwy kawowe – w przypadku szkoleń stacjonarnych otwartych
5. Uczestnicy Wydarzenia we własnym zakresie pokrywają koszty dojazdu na miejsce Wydarzenia oraz koszty powrotu, a także ewentualnego noclegu.
6. Informacje o opłatach i warunkach rejestracji publikowane są na stronie internetowej Wydarzenia:
www.eventis.pl
7. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji drogą elektroniczną oraz wpłacenie pełnej kwoty za uczestnictwo w terminie jednego dnia roboczego od daty zgłoszenia.
8. Organizator jest upoważniony do wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy.
9. Zgłoszenia uczestnictwa, dokonywane za pośrednictwem strony www.eventis.pl przyjmowane są do daty opisanej na stronie konkretnego wydarzenia. Koszt uczestnictwa zależy od terminu zgłoszenia udziału w Wydarzeniu, zgodnie z informacjami umieszczonymi na stronie wydarzenia.
10. Aby utrzymać zniżkę, należy opłacić fakturę najpóźniej następnego dnia roboczego po jej wystawieniu.
11. Opłata w późniejszym terminie może skutkować zastosowaniem ceny bez zniżek.
12. Po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty, gwarantujemy przyjęcie na Wydarzenie.
13. Zamawiający otrzyma proformę wraz ze szczegółami organizacyjnymi.
14. Nieobecność na Wydarzeniu nie zwalnia z opłaty faktury.
15. Rezygnacja z Wydarzenia jest możliwa najpóźniej na 7 dni przed Wydarzeniem. Zwrot wpłaty nastąpi do 5 dni roboczych.
16. Istnieje możliwość przepisania się na następne Wydarzenie bez dodatkowej opłaty.
17. Przy zgłoszeniu nie ma konieczności podawania nazwisk, wystarczy podać liczba osób.
18. Certyfikaty są wystawiane na podstawie listy obecności z dnia Wydarzenia.
19. W przypadku zmiany terminu Wydarzenia organizator proponuje odpowiednią rekompensatę np. zgłoszenie dodatkowej osoby w obniżonej cenie. Forma rekompensaty zależy od organizatora.
20. W przypadku szkoleń stacjonarnych otwartych, w przypadku niezebrania się wystarczającej liczby uczestników szkolenie odbędzie się w tym samym terminie w wersji online.
- Nazwa firmy: Euro-Konsulting
- Ulica i nr: Siedmiogrodzka 9
- Kod pocztowy: 01-240
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7011000438
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
