Trudny klient, czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami

O warsztatach

Szkolenie Trudny klient – cele

Profesjonalna obsługa klienta jest jednym z kluczowych obszarów współczesnej organizacji, celem tego szkolenia jest pokazanie w jaki sposób pracownicy działów obsługi klienta mogą realizować zadania związane z przyjmowaniem zamówień, pracą na recepcji, w działach reklamacji, call center, czy w dowolnym dziale mającym styczność z interesantami.

Dlaczego warto wziąć udział?

- szkolenie jest warsztatem, w wersji online i stacjonarnej
- nie mam czytania slajdów
- grupy są warsztatowe
- kontakt z trenerem na Żywo (w przypadku szkoleń online także ;)
- analizujemy Wasze przykładów

 

 

Kto powinien wziąć udział?

pracownicy działów obsługi klienta
pracownicy działów reklamacji
pracownicy recepcji
call center rozmowy przychodzące

Program warsztatu

Typy temperamentów, czyli nie każdy klient
jest taki sam
TEST, sprawdź jaki ty masz temperament
Jakie są cechy poszczególnych typów temperamentu
Jak temperament wpływa na naszą komunikację z klientem

Profesjonalna obsługa klienta
Co zrobić aby być odebranym jako profesjonalista
Motywacja do odebrania telefonu
Chęć pomocy klientowi, wyczerpująca obsługa merytoryczna
Jak dać z siebie 100 + 2 %

Skuteczna komunikacja
Jak zrobić dobre wrażenie
Jak słuchać, jakie pytania i kiedy stosować
Jak wyrazić dbałość o klienta, jakich słów/stwierdzeń używać

„Trudny klient” i rola Asertywności i
budowania granic
Skuteczna reakcja na niezadowolenie/zażalenie klienta
Rozwiązania do postepowania z klientem typu: arogancki, gaduła, żartowniś
Wyznaczanie granic sfrustrowanemu klientowi
Metody odmowy klientowi pozwalające na pozostanie z nim w dobrych relacjach

Stresujące rozmowy
Sztuka opanowania emocji swoich i klienta, zmniejszenie napięcia, skierowanie
rozmowy w stronę rozwiązania
Przekazywanie dla klienta niekorzystnych dla niego informacji
Techniki pozwalające obniżyć poziom stresu

Mailowa obsługa klienta
Profesjonalny przebieg takiej rozmowy
Co wypada, czego unikać, co jest obowiązkowym elementem

Czas trwania

szkolenie online w aplikacji TEAMS gdziny od 11.00 do 14.00
szkolenie na zamówienie online j.w
szkolene na zamówienie stacjonarne od 11.00 do 16.00

Prelegenci

Jarosław Łukjańczuk
trener z 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży, marketingu, zarządzania i umięjętności miękkich. Współpracował m.in. z takimi firmami jak Piekarnia PUTKA, Hotel Radisson, Urząd Miasta St. Warszawy. Ukończył studnia EMBA SGH/University of Minnesota.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

szkolenie jest prowadzone w aplikacji MS TEAMS przydadzą się słuchawki z mikrofonem i kamerka
Biurowiec Wola Retro

01-204 Warszawa

Siedmiogrodzka 9

woj. mazowieckie

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

promocja do 5 V
za zgłoszenie 3 i więcej osób cena 449 zł za osobę
539
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 599 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zniżki grupowe:
  • 16.69% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 16.69% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 16.69% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Euro-Konsulting
  • Ulica i nr: Siedmiogrodzka 9
  • Kod pocztowy: 01-240
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7011000438

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Euro-Konsulting
01-240 Warszawa, Polska Siedmiogrodzka 9

Organizator

Euro-Konsulting
01-240 Warszawa, Polska
Siedmiogrodzka 9
woj. mazowieckie
Marka euro-konsulting.pl, której właścicielem jest firma PL MANAGEMENT Sp. z o.o., istnieje od 2004 roku, od tego czasu przeszkoliliśmy ponad 30.000 uczestników szkoleń z ponad 10.000 firm i organizacji. Nacisk kładziemy na warsztatową formę zajęć....
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!