Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//warsztat/zarzadzanie-szkoleniami-i-rozwojem-pracownikow-czyli-trening-mistrzow-rozwoju-74167-id36

Informacje o warsztacie

  • Zarządzanie szkoleniami i rozwojem pracowników - czyli trening mistrzów rozwoju


    ID warsztatu: 74167
    Typ: Warsztaty
    Kategoria:
  • Termin warsztatu:

    Adres warsztatu:

    Centrum Szkoleniowe WSPÓLNA
    Wspólna 56
    00-686 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    I dzień: 09:00 - 17:00
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)
  • Organizator warsztatu:

    AVENHANSEN Sp. z o.o.
    Kronikarza Galla 4 lok. 9
    30-053 Kraków
    woj. małopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Warsztaty

Opis warsztatu

Informacje podstawowe o warsztacie:

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu: - poznanie  praktycznych wskazówek dotyczących wszystkich zagadnień dotyczących tematyki zarządzania działami szkoleń i rozwoju w przedsiębiorstwie - poznanie narzędzi i roli analizy potrzeb szkoleniowych - zapoznanie się z metodami planowania i konstruowania planów szkoleniowych i programów szkoleniowych - uświadomienie sobie wagi planowania i przeprowadzania tzw. ewaluacji szkoleń w celu podniesienia ich efektywności - poznanie głównych narzędzi rozwojowych dostępnych na rynku

Warsztat skierowane jest do:

-pracowników działów HR,
-pracowników działów szkoleń,
-pracowników działów kadr,
-kadrę kierowniczą wszystkich szczebli zarządzania,
-trenerów wewnętrznych,
-oraz wszystke osoby mające wpływ na politykę personalną i rozwojową w organizacji.

Program warsztatu:

MODUŁ I. Od kształcenia do szkolenia – czyli krótka historia zaistnienia szkoleń w biznesie
1. Istota szkoleń – definicje, cel i funkcje działań szkoleniowych w przedsiębiorstwie
2. Powody popularności szkoleń i ich wkładu w rozwój i motywację pracowników
2. Podział szkoleń ze względu na osiągane przez nie cele
3. Jak uczą się dorośli – rola metod warsztatowych i wykładowych w wyborze programów szkoleniowych

MODUŁ II. Rola szkoleń w polityce personalnej przedsiębiorstwa
1. Zasoby Ludzkie w przedsiębiorstwie – jako koszty, czy jako aktywa
2. Przedsiębiorstwa w tzw. proszkoleniową kulturą organizacyjną a sukces w zarządzaniu zasobami ludzkimi
3. Klasyfikacja i rodzaje szkoleń
4. Szkolenia a rozwój pracowników (miejsce szkoleń w systemie zarządzania zasobami ludzkimi)
5. Rola działu szkoleniowego w przygotowaniu efektywnych szkoleń – plan PR dla HR
6. Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju – rola i kompetencje

MODUŁ III. Badanie potrzeb szkoleniowych (RAPS)
1. Modele kompetencyjne i ich wykorzystanie w badaniu potrzeb szkoleniowych
2. Potencjalne źródła informacjo o potrzebach szkoleniowych
3. Narzędzia badania potrzeb szkoleniowych (ankiety, wywiady, burza mózgów, ocena okresowa)
4. Cele badania potrzeb szkoleniowych

MODUŁ IV. Tworzenie procedury szkoleniowej i planu szkoleń
1. Określanie celu szkolenie – PO CO – organizujemy dany projekt szkoleniowy?
2. Elementy planu szkoleń – 14 zasad do stworzenia realnego harmonogramu szkoleń
3. Przygotowanie i rola projektu szkoleniowego

MODUŁ V. Badanie efektywności szkoleń
1. Najczęstsze przyczyny niepowodzeń programów szkoleniowych
2. Narzędzia do badania efektów szkoleniowych – wywiady, kwestionariusze, obserwacja, ocena okresowa
3. Ocena szkolenia – 4 poziomy oceny
4. ROI – badanie poziomu zwrotu inwestycji w szkolenia i rozwój

MODUŁ VI. Narzędzia wspierajace rozwój pracowników
1. Przeprowadzanie i rola Ośrodków Oceny (AC)
2. Alternatywne metody edukacji dorosłych

MODUŁ VII. Organizacja i logistyka szkoleń i spotkań typu outdoor
1. Organizacja spotkania – kosztorys, plan, hotel

MODUŁ VIII. Zarządzanie zespołem trenerów wewnętrznych
1. Wybór i szkolenie trenerów wewnętrznych
2. Wady i zalety trenerów wewnętrznych

MODUŁ IX. Współpraca z firmami szkoleniowymi
1. Rynek usług szkoleniowych – gdzie szukać i jak wybrać dobrą firmę szkoleniową
2. Cechy dobrego trenera zewnętrznego
3. Styl pracy trenera a kultura organizacyjna firmy    
4. Elementy, na które należy zwrócić uwagę przy wyborze firmy

MODUŁ X. Podsumowanie szkolenia

TEST WIEDZY:
Chętni uczestnicy mają możliwość przystąpić do testu wiedzy na zakończenie zajęć (test pisemny). Ocena z testu zostanie uwidoczniona na certyfikacie ukończenia. Uczestnicy, którzy nie zdecydują się przystąpić do testu, otrzymają certyfikat uczestnictwa w kursie.

Informacje o prelegentach:

Agnieszka Olejnik

Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju.

Z wykształcenia filolog, germanista, metodyk nauczania, trener biznesu. Absolwentka wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej o specjalności coach i trener. Posiada dyplom Francuskiej Szkoły Stylizacji i Budowania Wizerunku w Krakowie.

Od ponad 12 lat lat zajmuję się sprawami rozwoju personelu w zakresie motywowania, rekrutacji, szkoleń, systemów rozwoju pracowników tj.: oceny okresowe, systemy premiowe, systemy płacowe, systemy budowania identyfikacji pracowników z firmą – wizerunek pracownika, wewnętrzny PR.

Byłam odpowiedzialna za rozwój zasobów ludzkich w takich firmach jak: real; Lafarge Beton i Kruszywa, coffeeheaven.

W ostatnich latach jako Międzynarodowy Menedżer ds. HR i Rozwoju Pracowników w firmie coffeeheaven zarządzałam projektami dot. szkoleń i ścieżek karier pracowników. Autor i kierownik projektu Szkoły Menedżerów. Wspierałam realizację strategii firmy, rozwoju jej kultury oraz poprawy komunikacji wewnętrznej.

Od 2004 roku trener szkoleń miękkich, wykładowca, doradca zawodowy i wizerunkowy, ekspert w dziedzinie ZZL. Prowadzę projekty z zakresu HR dla dużych i średnich przedsiębiorstw.

Specjalizuję się w realizacji szkoleń miękkich z zakresu komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów, przywództwa, motywowania personelu, coachingu, zarządzania sobą w czasie, biznesowego savoir – vivre’u, budowania profesjonalnego wizerunku, autoprezentacji, budowania relacji w przedsiębiorstwie: pracownicy, współpracownicy, klienci.

Prowadzę szkolenia i kursy specjalistyczne z zakresu HR: zarządzanie szkoleniami w przedsiębiorstwie, rekrutacja i selekcja personelu, zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, wprowadzanie i wykorzystywanie systemów ocen okresowych.

Ważniejsi klienci: Metsa Tissue, Coffeehaven, 5aSec, Pijalnie Wedel S.A., SAP, Zelmer, Cyfrowy Polsat, Opek, Dom Wiedzy, Blycolin Polska.


Hobby:

Miłośniczka historii starożytnej, dobrej książki, kawy i podróży kulinarnych.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 880 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)

Dostępne zniżki:

  • 100 zł rabat za dwie osoby
  • 200 zł rabat za trzy osoby
  • Piąta osoba gratis rabat za cztery osoby
  • 100 zł rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia (od całości zamówienia)
  • 10% Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Wydarzenie: Zarządzanie szkoleniami i rozwojem pracowników - czyli trening mistrzów rozwoju