Warsztat

Zarządzanie szkoleniami i rozwojem pracowników - czyli trening mistrzów rozwoju

O warsztatach

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu: - poznanie  praktycznych wskazówek dotyczących wszystkich zagadnień dotyczących tematyki zarządzania działami szkoleń i rozwoju w przedsiębiorstwie - poznanie narzędzi i roli analizy potrzeb szkoleniowych - zapoznanie się z metodami planowania i konstruowania planów szkoleniowych i programów szkoleniowych - uświadomienie sobie wagi planowania i przeprowadzania tzw. ewaluacji szkoleń w celu podniesienia ich efektywności - poznanie głównych narzędzi rozwojowych dostępnych na rynku
Kto powinien wziąć udział?

-pracowników działów HR,
-pracowników działów szkoleń,
-pracowników działów kadr,
-kadrę kierowniczą wszystkich szczebli zarządzania,
-trenerów wewnętrznych,
-oraz wszystke osoby mające wpływ na politykę personalną i rozwojową w organizacji.

Program warsztatu

MODUŁ I. Od kształcenia do szkolenia – czyli krótka historia zaistnienia szkoleń w biznesie
1. Istota szkoleń – definicje, cel i funkcje działań szkoleniowych w przedsiębiorstwie
2. Powody popularności szkoleń i ich wkładu w rozwój i motywację pracowników
2. Podział szkoleń ze względu na osiągane przez nie cele
3. Jak uczą się dorośli – rola metod warsztatowych i wykładowych w wyborze programów szkoleniowych

MODUŁ II. Rola szkoleń w polityce personalnej przedsiębiorstwa
1. Zasoby Ludzkie w przedsiębiorstwie – jako koszty, czy jako aktywa
2. Przedsiębiorstwa w tzw. proszkoleniową kulturą organizacyjną a sukces w zarządzaniu zasobami ludzkimi
3. Klasyfikacja i rodzaje szkoleń
4. Szkolenia a rozwój pracowników (miejsce szkoleń w systemie zarządzania zasobami ludzkimi)
5. Rola działu szkoleniowego w przygotowaniu efektywnych szkoleń – plan PR dla HR
6. Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju – rola i kompetencje

MODUŁ III. Badanie potrzeb szkoleniowych (RAPS)
1. Modele kompetencyjne i ich wykorzystanie w badaniu potrzeb szkoleniowych
2. Potencjalne źródła informacjo o potrzebach szkoleniowych
3. Narzędzia badania potrzeb szkoleniowych (ankiety, wywiady, burza mózgów, ocena okresowa)
4. Cele badania potrzeb szkoleniowych

MODUŁ IV. Tworzenie procedury szkoleniowej i planu szkoleń
1. Określanie celu szkolenie – PO CO – organizujemy dany projekt szkoleniowy?
2. Elementy planu szkoleń – 14 zasad do stworzenia realnego harmonogramu szkoleń
3. Przygotowanie i rola projektu szkoleniowego

MODUŁ V. Badanie efektywności szkoleń
1. Najczęstsze przyczyny niepowodzeń programów szkoleniowych
2. Narzędzia do badania efektów szkoleniowych – wywiady, kwestionariusze, obserwacja, ocena okresowa
3. Ocena szkolenia – 4 poziomy oceny
4. ROI – badanie poziomu zwrotu inwestycji w szkolenia i rozwój

MODUŁ VI. Narzędzia wspierajace rozwój pracowników
1. Przeprowadzanie i rola Ośrodków Oceny (AC)
2. Alternatywne metody edukacji dorosłych

MODUŁ VII. Organizacja i logistyka szkoleń i spotkań typu outdoor
1. Organizacja spotkania – kosztorys, plan, hotel

MODUŁ VIII. Zarządzanie zespołem trenerów wewnętrznych
1. Wybór i szkolenie trenerów wewnętrznych
2. Wady i zalety trenerów wewnętrznych

MODUŁ IX. Współpraca z firmami szkoleniowymi
1. Rynek usług szkoleniowych – gdzie szukać i jak wybrać dobrą firmę szkoleniową
2. Cechy dobrego trenera zewnętrznego
3. Styl pracy trenera a kultura organizacyjna firmy    
4. Elementy, na które należy zwrócić uwagę przy wyborze firmy

MODUŁ X. Podsumowanie szkolenia

TEST WIEDZY:
Chętni uczestnicy mają możliwość przystąpić do testu wiedzy na zakończenie zajęć (test pisemny). Ocena z testu zostanie uwidoczniona na certyfikacie ukończenia. Uczestnicy, którzy nie zdecydują się przystąpić do testu, otrzymają certyfikat uczestnictwa w kursie.

Czas trwania

I dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Prelegenci

Cytat

Agnieszka Olejnik

Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju.

Z wykształcenia filolog, germanista, metodyk nauczania, trener biznesu. Absolwentka wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej o specjalności coach i trener. Posiada dyplom Francuskiej Szkoły Stylizacji i Budowania Wizerunku w Krakowie.

Od ponad 12 lat lat zajmuję się sprawami rozwoju personelu w zakresie motywowania, rekrutacji, szkoleń, systemów rozwoju pracowników tj.: oceny okresowe, systemy premiowe, systemy płacowe, systemy budowania identyfikacji pracowników z firmą – wizerunek pracownika, wewnętrzny PR.

Byłam odpowiedzialna za rozwój zasobów ludzkich w takich firmach jak: real; Lafarge Beton i Kruszywa, coffeeheaven.

W ostatnich latach jako Międzynarodowy Menedżer ds. HR i Rozwoju Pracowników w firmie coffeeheaven zarządzałam projektami dot. szkoleń i ścieżek karier pracowników. Autor i kierownik projektu Szkoły Menedżerów. Wspierałam realizację strategii firmy, rozwoju jej kultury oraz poprawy komunikacji wewnętrznej.

Od 2004 roku trener szkoleń miękkich, wykładowca, doradca zawodowy i wizerunkowy, ekspert w dziedzinie ZZL. Prowadzę projekty z zakresu HR dla dużych i średnich przedsiębiorstw.

Specjalizuję się w realizacji szkoleń miękkich z zakresu komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów, przywództwa, motywowania personelu, coachingu, zarządzania sobą w czasie, biznesowego savoir – vivre’u, budowania profesjonalnego wizerunku, autoprezentacji, budowania relacji w przedsiębiorstwie: pracownicy, współpracownicy, klienci.

Prowadzę szkolenia i kursy specjalistyczne z zakresu HR: zarządzanie szkoleniami w przedsiębiorstwie, rekrutacja i selekcja personelu, zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, wprowadzanie i wykorzystywanie systemów ocen okresowych.

Ważniejsi klienci: Metsa Tissue, Coffeehaven, 5aSec, Pijalnie Wedel S.A., SAP, Zelmer, Cyfrowy Polsat, Opek, Dom Wiedzy, Blycolin Polska.


Hobby:

Miłośniczka historii starożytnej, dobrej książki, kawy i podróży kulinarnych.

Gdzie i kiedy

Warszawa 2 listopada 2020
Centrum Szkoleniowe WSPÓLNA

00-686 Warszawa

Wspólna 56

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 24 sierpnia 2020
Centrum Szkoleniowe WSPÓLNA

00-686 Warszawa

Wspólna 56

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
880 PLN
Cena zawiera:
  • - Autorskie materiały szkoleniowe - Certyfikat ukończenia szkolenia - Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
Zapisz się

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków
ul. Podłączne 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków ul. Podłączne 31
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!