Marketing i sprzedaż - jak nie ścierać się między sobą, a zabiegać o serce klienta? Webinarium bezpłatne.

O webinarze

* Po zapisie na webinar na Eventis, otrzymasz maila z platformy ClickMeeting do samodzielnej rejestracji na wydarzenie. Kiedy pomyślnie się zarejetrujesz - czekaj na maila z linkiem do webinaru! 

 

 

Marketerem w firmie, odpowiedzialnym za jej wizerunek, jest każdy pracownik.

81% szefów firm postrzega marketing jako kluczowy czynnik wzrostu i rozwoju organizacji. Jednocześnie 70% z nich nie wierzy, że zajmuje on w firmie właściwe miejsce i odgrywa w niej odpowiednią rolę. Wciąż sprzedaż gra pierwsze skrzypce, gdyż przypisuje się jej bezpośrednią odpowiedzialność za wyniki, to często ona odpowiada także za relacje z klientami. Marketing zaś traktuje się jako ozdobę firmy oraz odpowiedzialność za stronę www, social media itp.

W 2024 r. takie podejście rodzi wiele zagrożeń zewnętrznych i wewnętrznych.

Z jednej strony to niewykorzystane szanse docierania do klienta i ekspansji na rynku. A z drugiej strony konflikty wewnętrzne – pojawia się przepychanie w ważności działań, rozbieżność celów. Efekty mogą być opłakane.

Raport Next& Co z 2022 r. prezentuje zatrważające dane. Najwięksi reklamodawcy – Google, Facebook, LinkedIn podsumowali, że w zaledwie jednym kwartale aż 134 mln dolarów zostały zmarnowane wskutek nieudanych kampanii reklamowych. Mówi się o tym, że nawet 40% budżetów marketingowych bywa „przepalonych”. To ogromna strata dla firm. Tym gorzej, jeśli wpada się w tę pułapkę nieświadomie.

Początek Nowego Roku to dobry moment, aby przyjrzeć się swoim działom sprzedaży i marketingu. Wszak to czas wyznaczania nowych celów, budżetów, zatrudniania. Rynek się zmienia – konkurencja nie śpi, konsument jest wymagający. Dlatego, jak nigdy dotąd niezbędne jest, by działać efektywnie i wypracować model synergii działań marketingowo-sprzedażowych.

Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas webinaru odpowiemy na poniższe pytania:

  • Kto jest „właścicielem” Klienta w firmie, marketing czy sprzedaż?
  •  Jak rozpoznać zagrożenia konfliktowe między marketingiem a sprzedażą, dokonamy diagnozy „mikrocelów silosowych”
  • Lejek marketingowo-sprzedażowy – model idealny, który wszystko zmienia i porządkuje. Poznamy ścieżkę Klienta i odpowiedzialności za poszczególne etapy.
  • Jak rozpocząć ustanawianie wspólnych celów strategicznych marketingowo-handlowych? Poznasz 2 wskaźniki, które Ci w tym pomogą.
  • Jak stworzyć tzw. „revenue team” odpowiedzialny za wzrost wartości klienta, bo przecież nadrzędnym celem jest dodawać wartości Klientowi i… firmie.

Zyskasz:

  • Świadomość nieuchronnych zmian jakie zachodzą w Kliencie – czy to jeszcze czas spotkań handlowych 1:1, czy też edukacji z Google?
  • Zrozumienie nowoczesnego, synergicznego podejścia do marketingu i sprzedaży – nie czas na marnowanie zasobów, budżetów, ale na wspólne, efektywne działanie.
  • Wyczulenie na „mikrocele silosowe” w podejściu poszczególnych działów, które nie wspierają celów biznesowych firmy i nie przekładają się na sprzedaż.
  •  Strategiczne spojrzenie na marketing, ukierunkowanego na dodawanie wartości Klientowi i firmie.
  • Wiedzę na temat modelu lejka marketingowo-sprzedażowego, jego etapów i odpowiedzialności za poszczególne fazy ścieżki Klienta po stronie marketingu i sprzedaży.
  • Umiejętność pracy z przekrojowymi, międzydziałowymi wskaźnikami marketingowo-handlowymi na przykładzie 2 indykatorów, które spajają komunikację i prowadzą do zwiększenia wartości firmy.
  • Praktyczne wskazówki, jak i dlaczego warto tworzyć zespoły cross-funkcjonalne (interdyscyplinarne) tzw. revenue teamy marketingowo-handlowe, aby synergicznie dbać o zwiększanie wartości Klienta.

Zapisz się na Bezpłatny Webinar „Marketing i sprzedaż- jak nie ścierać się między sobą, a zabiegać o serce Klienta?”, który odbędzie się już 31 stycznia o godz. 12:00! Poznaj korzyści z uczestnictwa w tym wydarzeniu!

Kto powinien wziąć udział?

Dla kogo jest nasz webinar?

  • Dla top Managementu, Kadry Managerskiej pragnącej zaimplementować synergię działań marketingowo-handlowych, wzmocnić i wykorzystać rolę marketingu w organizacji. Szczególnie, gdy konkurencja wykazuje przewagę w działaniach digitalowych.
  • Dla Ekspertów HR mierzących się z nieporozumieniami wewnątrz organizacji na linii marketing-sprzedaż, zmagających się z silosowym podejściem.
  • Dla Szefów Sprzedaży, Dyrektorów Handlowych, Eksportu w potrzebie określenia wspólnego języka z marketingiem, aby skuteczniej walczyć o Klienta z konkurencją.
  • Dla Szefów Marketingu, Brand Marketing Managerów doświadczających konfliktu o Kilenta z działem sprzedaży, odpowiedzialnych głównie za komunikację, social media, a nie o projektowanie ścieżki Klienta.

Program webinaru

Przywitanie i wprowadzenie do webinarium.

Moduł I: Kto jest „właścicielem” Klienta, marketing czy sprzedaż? Klientocentryzm (client- centric orientation)

Moduł II: Źródła konfliktów na linii marketing-sprzedaż, mikrocele silosowe.

Moduł III: Ścieżka Klienta, lejek marketingowo-sprzedażowy i jego etapy. Odpowiedzialność na ścieżce klienta pomiędzy marketingiem i sprzedażą.

Moduł IV: Cele strategiczne i dwa wskaźniki ponaddziałowe, które usprawniają komunikację i przysparzają wartości Klientowi.

Moduł V: Revenue team – zespoły cross-funkcjonalne (interdyscyplinarne) marketingowo-handlowe i co powinno być celem ich pracy.

Podsumowanie i zakończenie.

Odpowiedzi na pytania.

Czas trwania

  • 12:00 Rozpoczęcie webinarium.
  • 13:00 Zakończenie webinarium

Prelegenci

Dolores Greń
Trener. Strateg marketingowy. Wykładowca MBA. Konsultant.

PROFIL TRENERA:

Strateg marketingowy z 18-letnim doświadczeniem w marketingu 360 stopni – od agencji reklamowych, przez firmy rodzinne po korporację międzynarodową. Jako konsultant, szkoleniowiec łączy biznes z marketingiem, wdraża praktyczne, efektywne procesy w oparciu o ścieżkę klienta, wskaźniki. Dobiera narzędzia, kanały komunikacji, wspiera w budowaniu zespołu marketingowego, budżetów, wyborze agencji.

W karierze zawodowej od specjalisty do dyrektora marketingu przeszła drogę przez branże B2B, e-commerce, rynki międzynarodowe, spożywcze, kosmetyczne, farmaceutyczne, przemysł. Posiada 7-letnie doświadczenie jako Head of Marketing w międzynarodowych firmach, oraz na swoim koncie ma 2500 godzin spędzonych w sali szkoleniowej i na doradztwie. Autorka tytułów w prasie branżowej, prasie naukowej, prelegent i wykładowca studiów MBA.

SPECJALIZACJA: Marketing, Strategia marketingowa.

Przykładowe osiągnięcia:

  • Dowodzenie projektem międzynarodowym w 5 krajach Europy – budowanie silnego wizerunku marki producenta cukierniczego.
  • Po wdrożeniu strategii marketingowej redukcja 4 etatów w marketingowym zespole 20-osobowym w międzynarodowej firmie produkcyjnej bez utraty jakości.
  • Optymalizacja budżetu marketingowego o 33% rdr w firmie spożywczej poprzez diagnozę nieprawidłowości i uszczelnienie umów z agencjami.
  • Średnia satysfakcji uczestników ze szkoleń w 2023 roku – 4,80/5,0.

KWALIFIKACJE:

  • Executive MBA Master of Business Administration “Business Trends” Uniwersytet WSB Merito.
  • CIM – program marketing strategicznego Charted Institute of Marketing in London.
  • Certyfikowany Trener Biznesu Polsko-Amerykańskiego Instytutu Zarządzania.
  • Szkolenie Francuskiego Instytutu Gospodarczego – Pricing.
  • Marketing w B2B – studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
  • Certyfikat DIMAQ IAB Polska (Digital Marketing Qualification) na poziomie: Professional.
  • Certyfikat “Brand Academy” – Orkla, Kopenhaga.
  • Mgr zarządzania i marketingu – Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w webinarze jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Aby wziąć udział w webinarze, zapisz się na wydarzenie na platformie Eventis. Link do wydarzenia oraz przypomnienia prześlemy do Ciebie drogą mailową bliżej terminu webinaru. Nie przegap naszych maili i zapisz się na webinar!

Rejestracja

Bilet bezpłatny
0
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • nagranie webinaru przesłane po wydarzeniu drogą mailową
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udział w webinarze jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed jego rozpoczęciem. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed wydarzeniem. 
  2. Aby wziąć udział w webinarze, zapisz się na wydarzenie na platformie Eventis. Link do wydarzenia oraz przypomnienia prześlemy do Ciebie drogą mailową bliżej terminu webinaru. Nie przegap naszych maili i zapisz się na webinar!

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Human Skills
  • Ulica i nr: Widok 18/2
  • Kod pocztowy: 00-023
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 6721761910

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska Widok 18/2

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r., 2022 r. oraz ponownie w 2023r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!